توسعهدهندگان DOOM محیط و ابزار کاری نینتندو سوییچ را ستایش میکنند
پنیک باتن، تیم مسئول توسعه DOOM برای نینتندو سوییچ، طی مصاحبهای به تمجید از نینتندو پرداخت و اعلام کرد که به لطف شرایط کاری خوب آنها و وجود ابزار لازم، باعث شد تا توسعه DOOM برای سوییچ راحتتر شود.
یکی از هیجانانگیزترین بازیهای معرفی شده برای نینتندو سوییچ، نسخه بازسازی شده DOOM از آیدی سافتور بود (id Software) بود که به زودی برای این کنسول عرضه میشود. هرچند که نینتندو سوییچ قدرت پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان را ندارد اما وجود عنوانی مانند DOOM میتواند خبر خوبی برای طرفداران نینتندو باشد.
آدام کریتو (Adam Creighto) مدیر توسعه پنیک باتن (Panic Button)، که مسئولیت عرضه DOOM برای نینتندو سوییچ را بر عهده دارد، به تمجید از محیط کاری نینتندو پرداخته و گفته است که نینتندو تمام شرایط مورد نیازشان را برای آنها فراهم کرده است:
ما سابقه زیادی در کار با سختافزار نینتندو داریم و باید بگویم که کنسول سوییچ ابزار توسعه بهتری نسبت به نسلهای پیش دارد و به لطف ویژوال استویدو (Visual Studio)، که برای این نسل از سختافزارها جدید است، میتوانیم کدها را مجددا بنویسیم و اشکالات آنها را رفع کنیم. این موضوع پیشرفت بسیار بزرگی محسوب میشود.
او همچنین اعلام کرد که نینتندو مرتبا مشغول بهبود کیت توسعه نرمافزار خود است و همین موضوع باعث آسانتر شدن کار توسعهدهندگان میشود:
سایر کنسولها، در خصوص مراحل و ابزار توسعه، بیشتر بر روی خدمات توسعه ترد پارتی متمرکز هستند و این موضوع طی نسلهای مختلف وجود داشته است. ما استانداردهای طلایی را در طول نسلهای مختلف دیدهایم و باید به شما بگویم که کیت توسعه نرمافزار نینتندو مرتبا بهروزرسانی میشود و به میزان قابلتوجهی بهبود مییابد.
کریتو افزود که با وجود محیط کاری نینتندو، آماده کردن بازی DOOM برای سوییچ راحتتر از حد انتظار آنها بوده اما برای اجرای بازی در شرایط راضیکننده تیم آنها، کار و زمان زیادی صرف شده است. DOOM در تاریخ ۱۰ نوامبر برای نینتندو سوییچ عرضه میشود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
عاشق نسخه سوییچ بازی DOOM هستم به خاطر همین بازی در اسرع وقت سوییچ تهیه میکنم
عاشق بازی دووم هستم نسخه ی سوییچشو فردا تهیه می کنم به قیمت ۲۱۰ هزار تومان
خسته که نمیشی شر گوی کبیر 😐
گورتونو از سایت گم کنید دیگه ای بابا
دم سوویچ گرم فکر نمیکردم اینقد پیشرفت کنه
اندازه تبلت ولی قدرتش زیاده
سونی و مایکرو یاد بگیرن
دم سونی و نینتندو گرم که باعث شدن خاطره های قشنگی تو زندگیمون داشته باشیم نینتندو کارش عالی بوده به امید موفقیت هرچه بیشتر برای این ۲ شرکت :yes: :heart: