تماشا کنید: استودیوی ناتی داگ در رابطه با نحوه ساخت بخش چند نفره صحبت می کند
استودیو ناتی داگ به تازگی ویدیوی جدیدی منتشر کرده است و در این ویدیو توضیح می دهد که آن ها همیشه سعی داشته اند تا بخش چند نفره عناوین خود را به گونه ای بسازند که این بخش یک تجربه جدید و منحصر بفرد باشد تا صرفا یک حالت چند نفره.
استودیوی ناتی داگ نه تنها به دلیل انتشار محتوای داستانی احساسی و اکشن گونه عناوینی چون Uncharted و The Last of Us، بلکه به خاطر مهارت این استودیو در ساخت بخش های چند نفره جذاب و چالش برانگیز به شهرت و محبوبیت بسیاری در میان کاربران دست یافته است. استودیو ناتی داگ به تازگی ویدیوی جدیدی منتشر کرده است و در این ویدیو آقای نیل دراکمن، کارگردان این استودیو در رابطه با این موضوع بیشتر توضیح می دهد. به گفته ایشان، آن ها ضمن شنیدن نظرات تمامی اعضای تیم سازنده و اعمال آن ها در بازی، عقیده دارند که روند کلی و هدف این استودیو این نیست که صرفا یک بخش جذاب و سرگرم کننده بسازند بلکه آن ها به دنبال یک تجربه جدید و منحصر بفرد هستند:
ما نمی خواهیم که بخش چند نفره بازی ها یک بخش سرگرم کننده و صرفا یک حالت چند نفره باشد بلکه می خواهیم تجربه جدید و منحصر بفرد خود را دارا باشد. ممکن است این کار با ایده ای از یک جهان، مکانیک گیم پلی و یا حتی در رابطه با نوعی احساس آغاز شود که ما به دنبال آن هستیم. سپس با یافتن این ایده ها به جستجوی آن ها می پردازیم؛ این که چه نوع جهانی می تواند این احساسات را بر انگیزد؟ چه نوع مکانیک خاصی می تواند در برانگیختن این احساسات نقش داشته باشد؟ چه شرایط روحی و روانی را می توان ایجاد کرد که تجربه کاربران دقیقا موضوعی که ما به دنبال آن هستیم را بازگو کند؟
در ویدیوی منتشر شده مشاهده می کنیم که استودیوی ناتی داگ در استخدام افراد برای ساخت و طراحی بخش چند نفره دقیقا به دنبال چه ویژگی ها و خصوصیاتی می گردد. شما می توانید تریلر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:
استودیوی ناتی داگ در ماه مارس اعلام کرد که علاوه بر The Last of Us Part II بر روی بسته الحاقی مستقل عنوان Uncharted 4: A Thief’s End کار می کند. این بسته الحاقی که Uncharted: The Lost Legacy نام دارد در ماه اوت منتشر شد و شاهد ماجراجویی های دو شخصیت دیگر این عنوان یعنی Chloe و Nadine هستیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
بی صبرانه منتظر شاهکار جدید ناتی داگ هستیم.
بیخود میکنی.
منم همینطور :-((
پس همون بازیای یوبیسافتو بازی کنی بهتره , با این نظر لایق همون بازیایی
آنلاین لست واقعا تکه
سنگین واقعگرا جذاب
مننظر آنلاین لست پارت ۲ هستم
داداش اگه انلاین میزنی ایدیتو بده :-))
اسم کاربریمو بزن
گوتی ساز بی بدیل
ناتی داگ نامی است که در تاریخ بازیها تا ابد
می درخشد..
ایول به مرامت
ناتی داگ :rotfl:
ناتی داگ کبیر هم عشق و هم نفرت برای انچارتد ۴ مالتی پلیر برای من ایجاد کرده عشقش بخاطر مالتی فوق زیبا و گیم پلی فوقالعاده اعتیاد آورش نفرتش به خاطر matchmaking فوقالعاده افتضاحش
من با انلاین تنها بازیی که بینهایت حال کردم the last of us بود همین و بس بهترین بازی عمرم .
من تو آنلاین لست و آنچارتد همه حس هام برانگیخته میشه حس خشونت نفرت حرص شادی لذت قدرت غرور عجب استودیو واقعا ممنون از زحمات که میکشن