صحبت‌های عوامل Call of Duty: WW2 در مورد عدم تاثیرپذیری آنان از سیاست‌های حال حاضر - گیمفا
صحبت‌های عوامل Call of Duty: WW2 در مورد عدم تاثیرپذیری آنان از سیاست‌های حال حاضر - گیمفا
صحبت‌های عوامل Call of Duty: WW2 در مورد عدم تاثیرپذیری آنان از سیاست‌های حال حاضر - گیمفا
صحبت‌های عوامل Call of Duty: WW2 در مورد عدم تاثیرپذیری آنان از سیاست‌های حال حاضر - گیمفا

صحبت‌های عوامل Call of Duty: WW2 در مورد عدم تاثیرپذیری آنان از سیاست‌های حال حاضر

محمود کاوش
۱۶:۱۹ ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
داستان call of duty world war 2 در درون خود بازی روایت می‌شود

دلیل ساخت Call of Duty: WW2 ایجاد تحریک‌های سیاسی نبوده است، بلکه این عنوان قصد دارد تا اطمینان حاصل کند که تاریخ مجدد تکرار نخواهد شد.

“ما نمی‌توانیم اجازه دهیم جنگ‌ جهانی دوم فراموش شود”

بازه زمانی در نظر گرفته شده برای عرضه Call of Duty: WW2 ممکن است خبر از وسوسه‌های سیاسی در ساخت این عنوان دهد – انتشار عنوانی در ارتباط با مبارزه علیه نیروهای نازی، آن هم هنگامی که در ایالات‌متحده شاهد حمایت از نازیسم هستیم. در حقیقت با توجه به اینکه سازندگان سال‌ها پیش کار برروی این نسخه را آغاز کرده‌اند، می‌توان نتیجه گرفت که این زمان‌بندی کاملا اتفاقی بوده است. با این حال سازندگان Call of Duty: WW2 امیدوارند که بازیکنان با تجربه این عنوان نکاتی را فرا گیرند.

آقای مایکل کاندری بنیانگذار استودیوی Sledgehammer Games در گفتگو با وب‌سایت GameSpot اظهار نمود:

نه، فکر نمی‌کنم جو پیش‌آمده برروی ما، عنوان ما، استراتژی‌ها و هدف ما تاثیر گذاشته باشد. ما پیش از شروع این جریانات کار ساخت را آغاز کردیم. این عنوان مجددا در همان مکانی که ریشه‌های سری روایت می‌شد، جریان دارد و قرار است داستان رفاقت‌ها و قهرمانی‌های صورت‌گرفته در مهمترین دوره از تاریخ بشر را بازگو نماید.

در ادامه آقای گلن اسکوفیلد یکی دیگر از بنیانگذاران استودیو، اعلام کردند اینکه ما چنین عنوانی را در این زمان عرضه کنیم کاملا یک اتفاق بوده است. ایشان همچنین اظهار داشتند، این کاملا یک اتفاق است که به یک باره پروژه‌هایی را مشاهده کنیم که برروی موضوعی تمرکز دارند که پیش از این کمتر به آن‌ها توجه می‌شد – بعنوان مثال: در مدت زمان کوتاهی شاهد اکران فیلم‌هایی بمانند Hacksaw Ridge و Dunkirk بودیم. علیرغم اهمیت جنگ جهانی دوم، نگرانی‌هایی در مورد مفهوم آن وجود دارد (همچنین هولوکاست، که به طریقی در جریان بازی به آن پرداخته خواهد شد)، که می‌تواند در نسل جوان معنای خود را از دست بدهد، بخصوص با مرگ کسانی که در آن برهه زمانی حضور داشته‌اند.

آقای کاندری تصور می‌کند که عنوان Call of Duty: WW2 فرصتی برای یادآوری – و شاید روایت – این نبرد و اتفاقات وحشتناک آن برای مخاطبین نسل جدید است. 

بنظر من این موضوع (جنگ جهانی دوم) با وجود اینکه ما کار ساخت آن را از سه سال پیش شروع کردیم، اما همچنان امروز هم از اهمیت بالایی برخوردار است. این عنوان داستانی را روایت می‌کند تا از وقوع مجدد آن جلوگیری کند، این چیزی است که اهمیت دارد. دلیل پرداختن به چنین داستانی این است که افرادی که در آن نبرد حضور داشته‌اند دیگر تمایل به بازگو کردن وقایع پیش‌آمده را ندارند، اما همچنان دلیلی بر کاستن از اهمیت این موضوع وجود ندارد.

آقای کاندری بعنوان نمونه به مسئله جنگ میان آمریکا و اسپانیا اشاره کرد، که آنطور که باید و شاید مورد توجه و پرداخته شدن قرار نگرفت. اینکه نباید اجازه دهیم تا با جنگ جهانی دوم نیز چنین رفتاری شود. نمی‌شود جنگ جهانی دوم را هم نادیده گرفت. در ادامه ایشان اظهار داشتند که:

Call of Duty: WW2 عمیق‌ترین و شخصی‌ترین عنوانی است که تاکنون بررویش کار کرده‌ام. من برروی عناوین بسیاری کار کرده‌ام که به همه آن‌ها افتخار می‌کنم، اما هیچکدام از آن‌ها بار تاریخی و مفهومی Call of Duty: WW2 را نداشته‌اند.

در پایان باید گفت، عنوان Call of Duty: WW2 قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)  برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود. 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صحبت‌های عوامل Call of Duty: WW2 در مورد عدم تاثیرپذیری آنان از سیاست‌های حال حاضر - گیمفا
صحبت‌های عوامل Call of Duty: WW2 در مورد عدم تاثیرپذیری آنان از سیاست‌های حال حاضر - گیمفا
صحبت‌های عوامل Call of Duty: WW2 در مورد عدم تاثیرپذیری آنان از سیاست‌های حال حاضر - گیمفا
صحبت‌های عوامل Call of Duty: WW2 در مورد عدم تاثیرپذیری آنان از سیاست‌های حال حاضر - گیمفا
صحبت‌های عوامل Call of Duty: WW2 در مورد عدم تاثیرپذیری آنان از سیاست‌های حال حاضر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sorena گفت:

    بازی موفقی میشه. بشدت منتظرم کمپینش رو ببینم،فقط یک ماه دیگه مونده. بعد ادونس وار تا حالا آنقدر منتظر کمپین کد نبودم.

    • ALIThelastofus گفت:

      هولوکاست یک داستان دروغ از سوی س ه ی و ن ی س ت ها برای ابراز مظلوم نمایی در دنیا به وسیله تبلیقات و خوب جلوه دادن وجهه ی ا س ر ا ئ ی ل و گرفتن غرامت سنگین از آلمان چطور ممکنه با وجود ۸ تا ۹ میلیون ی ه و د ی در جنگ جهانی دوم هیتلر ۶ میلیون ی ه و د ی کشته باشه در حالی که بعد از اتمام کامل جنگ هنوز ۶تا۷ میلیون ی ه و د ی باقی مونده باشند شما بگید چرا اجازه نمیدند کسی هولوکاست رو ببینه و روش تحقیق کنه چرا میگند اگه کسی بگه دروغه حکمش ا ع د ا م ه همین الان چرا با وجود وسعت بسیار کم ا س ر ا ئ ی ل و اینکه سومین تولید کننده ی بزرگ اورانیوم سنگین در دنیاست و بشدت خطر ناکه اگه تشعشعات به بیرون درز کنه بازم ا س ر ا ئ ی ل ا ی ر ا ن رو به عنوان تحدید بزرگ ه س ت ه ا ی برای دنیا حساب میکنه..

  • AIipower گفت:

    شوتر فقط Kill zone و Order 1886 و Resistance .
    بقیه کشک.

  • Omid4041 گفت:

    اکتی جان اشتباه داری می زنی تو خودت الگو چاپیدن مردم هستی هر شرکتی بخواد مردم بچاپه تورو الگو خودش می زاره

    • Sacr1fIces گفت:

      والا این داداشمون اشتباه که نمیگه , مشکل همین فن بوی های گیمفا هستن فقط , یک جور از اکتیویژن طرفداری میکنید انگار سهامش دستتونه , یه زمانی بازی خوب میساختن تموم شد رفت الان دیگه رسما گندش رو در آوردن , میاید میگید فروش IW بالا بود بخاطر اینه کلی فن بوی اکتیویژن نه سری CoD هستن هر چرت و پرتی این شرکت بده به خوردشون اینا قبول میگن, این سری تا صد سال سیاه هم تغییر خاصی نکنه باز همه طرفداراش میان میگن نه خوبه عالیه هیچ مشکلیم نداره, این که یهویی یادشون اومد راجب به جنگ جهانی دوم بازی بسازن بعد از ۲-۳ تا بازی راجب به فضا و آینده اصلا دلیل خاصی نداره ها هیچ ربطی هم به BF 1 نداره , همینجوری یهویی یادشون افتاد شما هم بگید به به چه چه عالیه.

  • uncharted4444 گفت:

    دوستان ببیخشید که اینجا مطرح میکنم ولی کسی این بازی ARK Survival Evolved رو بازی کرده خوبه؟؟ من دانلودش کردم ولی به نظرم یکم بیخود میاد تازه حجم بالایی بعد از نصب داره حدودا ۱۰۶ گیگ.میخواهم بدونم که فقط منم که نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم یا بقیه هم همین طورند .

  • OFFLINEMODE گفت:

    فعلا که از بازیشون خیلی تعریف میکنن ، انگار تمام زورشونو زدن تا بازی خوبی از آب در بیاد
    ولی باید دید بعد از انتشار چی از آب در اومده ، نمیشه روی این تبلیغات حساب باز کرد

  • ASSADullah گفت:

    “”دلیل ساخت Call of Duty: WW2 ایجاد تحریک‌های سیاسی نبوده است، بلکه این عنوان قصد دارد تا اطمینان حاصل کند که تاریخ مجدد تکرار نخواهد شد.””
    زرشک 😛 شرق و غرب دارن همدیگر رو جر میدن بعد میگه تکرار نمیشه ،همین الانش نمی بینید ما تو جنگ هستیم.
    واقعانی سرشون رو کردن تو برف :dazed:

  • SEPEHR.HM گفت:

    خودم فن بتلم و عاشقشم اما کالافو جدید رو پیسی تست کردم خیلی خوب بود خوشم اومد اینکه بعضیا دلیلای بی مورد مثل تخریب ناپذیری محیط یا کوچیک بودن مپ رو میارن که بگن بازی بده دو تا حالت داره!یا کالاف تا حالا بازی نکردن یا اینکه میخوان بکوبن!اخه داداش من کالاف هیچوقت به این دو مورد نپرداخته و نیازیم بهشون نداره,سبک کالاف جوری که مپ بزرگ به کارش نمیاد!بتل وان عالیه ولی کوبیدن این بازی کاری احمقانه ایه!البته یه سری مشکلات فنی هم بود که مثلا روز اول نمیشد بازی اجرا کرد و … که خیلیا ایراد گرفتن امیدوارم تو بازی اصلی این مشکلاتو نبینیم

    • میدونی بذار یه چیزی بهت بگم خبر داری که تایتان فال ۲ رو سازنده های MW3 ساختن؟ اصلا میدونستی که وقتی اینفینیت وارفیر اومد بیش از ۸۰ درصد بازی کنای کالاف رفتن سمت تایتان فال من خودم ندارمش اما از منابعی که خوندم اینو فهمیدم وقتی گیمپلی انلاینشو نگاه کردم به جرأت میتونم بگم از انلاین کالاف الان خیلی بهتره چون سازنده های اصلی کالاف MW3 ساختنش این از این در مورد بتل هم بگم طبیعی ترین پر هیجان انگیز ترین و دارای بهترین مولتی پلیر تنها فقط بتل ه چون هم از لحاظ گرافیک از کالافی که الان ساختن بالاتره همم مکانیزم گیمپلیش فوق العادس ادم واقعا فکر میکنه جنگ جهانیه هر دوتاشو بازی کردم که میگم بتل ۱ رو طلایی ساختن و به جرات میتونم بگم بعد از این دیگه هیچ کالافی نمیتونه ازش بگذره مخصوصا تو انلاین چون دیگه بهترین سازنده ی کالاف sledgehammer بود که اونم اینجوری ساخت باور نمیکنین برین یوتیوب و بدون تعصب بشینین مقایسه هاشونو نگاه کنین تخریب پذیری که تو بتل بود یک صدمشم تو کالاف ندیدم

      • sorena گفت:

        ایا میدونستی تمام اطلاعات شما غلط هست!!
        مدرن وار سه رو کارای اصلیش همین استودیو اسلیج همر انجام داده! با همکاری استودیو IW و اون زمان اعضای استودیو ریسپاون از اکتی جدا شده بودن دقیقا بعد از انتشار مدرن وار دو.
        آیا میدونستی فروش هردو تایتان فال ها به اندازه فروش کد در یک پلت فرم هم نمیشه ؟ بویژه نسخه ی دوم با اشتباهات زمان بندی نا مناسب ؟
        آیا میدونستی پرفروشترین کد و پرطرفدارترین سری کد با داشتن قوی ترین بخش داستانی متعلق به استودیو تری آرک هست ؟
        آیا میتونی درک کنی که کد و بتل در آنلاین باهم متفاوت هستن و صرف اول شخص بودن دلیل به مقایسه نمیشه! یکی ارکید و دیگری شبیه ساز!
        کد نیازی به تخریب پذیری نداره از اول هم اینو نداشته و نخواهد هم داشت.
        ضمنا تایتان فال رو سازنده های کد ارجینال و دو مدرن وار یک و دو ساختن نه سازنده های مدرن وار سه!

        • من منظورم از سازنده های ۳ اینفینیتی وارد بود و میدونمم بیشترشو اسلج همر ساخته چون اکثرا با اسم اینفینیتی وارد میشناسن واسه همین گفتم درضمن اطلاعات شما که اینقد کامله میتونی بگی پس چرا اکثر گیمرها سمت تایتان فال رفتن نه سمت اینفینیت وارفیر؟؟ چون از لحاظ شوتر ضعف داشت درضمن بخاطر اول شخصی نه بخاطر اینکه تم هر دوتاش جنگی هست میشه باهم مقایسه کرد این نشون میده بتل از هر لحاظ چه شوتر چه تخریب از کالاف سرتره کالاف نیار به تخریب نداره؟؟؟ پسر محیط جنگیه یعنی چی نیاز به تخریب نداره کاری به سبکش ندارم حالا خوبه خودت گفتی ارکید محیط جنگی هست سبک اول شخص شوتر هست و خیلی هم شبیه هم هستن این باعث نمیشه که عیب تخریب نپذیریشو بپوشونه

          • sorena گفت:

            حرفت رو عوض نکن مدرن وار سه رو دو بار اسم بردی!! و هیچ اسمی از اینفینیتی وار فایر نبردی! گذشته از این بازم حرف شما درست نیست تایتان فال فروش ضعیفی داشت و اگر خبر هارو دنبال کرده بودی همچین حرف هایی رو نمیزدی، همون اینفینیتی وار.. فروشش از تمام بازی های سال بیشتر شد و این نشون میده شما داری اشباه حرف میزنی( هیچ کاری ندارم خوب بود یا افتضاح) همون تایتان فال هم تخریب پذیری بتل رو نداره یعنی بازی بدی هست ؟ شما اول اطلاعات خودت رو ببر بالا بعد وارد این نوع بحث ها شو. کد ارکید هست و احتیاج به تخریب پذیری نداره اگر داشته باشه دیگه کد نیست! گرافیک بازی هم عالیه هیچ مشکلی نداره تریلر های داستانی رو ببین گرافیک فوق‌العاده واقع گرایانه ای داره. انیمیشن های صورت به طرز عالیی شبیه به واقعیت هستن.تو بخش گرافیک بازی ایرادی نداره.
            کد هیچ وقت مو های بزرگ و گرافیک بتل رو نداشته اما یک نگاه به تاریخچه بهترین بازی های سال از سال ۲۰۰۳ به این ور بندازی می فهمی که بازی فقط تخریب و گرافیک نیست! کدوم از جایزه هایی که کد گرفته بتل هنوز که هنوزه نتونسته بگیره با همون گرافیک و تخریب که داری ازش میگی!
            همون مدرن وار سه که اسم بردی و گرافیک پایینی داشت و تخریب پذیری بتل رو نداشت،اما همزمان با بتل ۳ منتشر شد و مدرن وار بعنوان بهترین شوتر سال انتخاب شد!!

            • خب یکی یکی بریم جلو اولا اینکه منظورم از سازنده ی مدرن وار ۳ همون اینفینیتی وارد و اسلج همر بود که تایتان رو اینفینیتی وارد ساخته کاری با اسم شرکت ندارم سازنده های این شرکت رو برا خودش استخدام کرده اگه دیده باشی بخش شوتر تایتان خیلی نزدیک با کالاف های مدرن وار هست این از این درضمن من با بچه سال های کوچولو موچولو ندارم که میرن میگن عمو کالاف بده اصلا تا الان کالاف ۱ رو هم بازی نکرده ما همشو بازی کردیم و میدونیم جریان چیه درضمن تایتان تا الان چند تا بازی داده؟ ۲ تا کالاف چندتا؟ ۱۳ تا به اینم نگاهی داشته باشی بد نیست حالا یحث نبر سره تایتان من بحثم سر بتل و کالاف هست کاریم ندارم از روی استراتژی و س.یاست چندتا بهش جایزه دادن که کالاف همیشه پا برجا باشه اونا همشون تئاتر و نمایشه که جلو چشم من و امثال تو شکل میگیره بیایم سر بحث گرافیک شاید چشمات یکم تاز شده با وایتکس بشوری درست میشه برو یوتیوب اونجا بهت نشون میده گرافیک کدوم با یک سال تاخیر بهتره!!! بحث تخریب پذیری یکی از مهمترین اوامله تو شوتر های جنگی چون محیطی که داری جنگی هست پس باید چند تا ساختمون حداقل یه سنگر تخریب بشه نمیدونم پس چطوری شما شوتر باز ها اینجوری چیزارو ایراد نمیدونین و اینکه مدرن وار ۳ گرافیکش پایین باشه اونم اون موقع شما کلا پس مشکل داری داداش من خودم سری مدرن رو دوس داشتم و با اون اصلا کالاف رو شناختیم به صورت واقعی از زمان ۱ همرو تموم کردم من کاری هم به اونم مسائل ندارم که جایزه دادن یا ندادن بحث بین منو تو و چشمامونه چیزی که من میبینم اینه که هم شوترش واقعی تره یعنی گلوله های گرافیک اسلحه ها فواصل گلوله ها خیلی دقیق کار شده که کی بره بخوره به دشمن گرافیک محیط و خیلی عوامل دیگه اش از کالاف بالاتره میخوای قبول کن نمیخوای بزن جاده خاکی و برو سراغ جوایزو متا

    • من نمیفهمم این که تخریپ پذیری و کوچک بودن مپ باعث نمیشه که بازی ضعف خودشو نشون بده درضمن این دوتا میتونن جای گرافیک رو پر کنن مپ کوچیک نیاری به دیتیل بیشتر نداره تخریپ پذیری نداره حداقل میتونست اینارو بیاره با گرافیک جبران که اخه بازم گرافیکش پایینتره دیگه چی داره که من حال کنم باهاش؟! یدونه بخش داستانی بتل میاره ۱۶ تا مپ میده ۲۰ تا سلاح میده ۴ تا اکسپنشن پک میده ۵۰ دلار بعد کالافی که هیچی نمیده رو ۱۰۰ دلار خریداری کنید انصافه؟!!

  • 6 Assissin cered گفت:

    اخرین کالافی که خریدم اینفینتی وارفا بود عاشق جت سواریش شدم سفینه ها رو باید نابود می کردم این نسخه رو هم حتما تهیه می کنم

  • freak gamer گفت:

    cod hamishe qafelgir mkne,,,in noskhe dastanesh bas qavi bashe

  • Sacr1fIces گفت:

    اصلا برای این بازی هیجان زده نیستم , بتاش هم که تو استیم نمرات فاجعه باری گرفته از ۲۵ هزار نفر , اصلا هم خوشم نمیاد از این قضیه که Swatsika رو نشون نمیدن یا یک سری چیز های دیگه به خاطر این که یه عده حساس هستن و اینجور حرف ها, به جای این که به جنگ جهانی ۲ بپردازن تحریفش میکنن , وقتی الان وضع اینه معلوم نیست بعد ها چطور میخوان تحریف کنن واقعیت رو.

صحبت‌های عوامل Call of Duty: WW2 در مورد عدم تاثیرپذیری آنان از سیاست‌های حال حاضر - گیمفا
صحبت‌های عوامل Call of Duty: WW2 در مورد عدم تاثیرپذیری آنان از سیاست‌های حال حاضر - گیمفا