قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود - گیمفا
قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود - گیمفا
قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود - گیمفا
قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود - گیمفا

قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود

دانیال دهقانی
۱۳:۰۴ ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود - گیمفا

اینطور که پیداست، نسخه نینتندو سوییچ بازی L.A Noire قیمتی بالاتر از دیگر نسخه‌ها خواهد داشت.

بازی L.A Noire چندی پیش بود که برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان معرفی شد و در کنار آن نسخه‌ای خاص و جدید از آن تحت عنوان LA Noire: The VR Case Files نیز برای اچ‌تی‌سی وایو (HTC Vive) عرضه خواهد شد. حال خبر رسیده که نسخه نینتندو سوییچ این بازی ۱۰ دلار از دیگر نسخه‌های بازی گران‌تر خواهد بود و قیمتش ۵۰ دلار خواهد بود. حداقل نسخه فیزیکی مربوط به نینتندو سوییچ که اینگونه است. نسخه فیزیکی بازی برای پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان اما ۴۰ دلار قیمت دارد. نسخه دیجیتالی بازی برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ قیمتی ۴۰ دلاری خواهد داشت و نسخه دیجیتالی بازی روی تمام پلتفرم‌ها قیمت یکسانی دارد. این خبر روی وبسایت رسمی راکستار گیمز نیز قرار گرفته است.

حال شاید از خود بپرسید که چرا نسخه فیزیکی مربوط به نینتندو سوییچ گران‌تر از دیگر نسخه‌ها است؟ در پاسخ، باید گفت که به نظر هزینه تولید کارتریج‌های مخصوص نینتندو سوییچ در مجموع گران‌تر از تهیه دیسک بلوری برای نسخه پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان است. این موضوع، اختلاف قیمت ۱۰ دلاری بین این نسخه‌ها را توجیه می‌کند.

این نسخه بازسازی شده از بازی شامل بازی اصلی و تمامی محتویات الحاقی آن می‌شود. بازی روی نینتندو سوییچ با بهره بردن از جوی‌کان‌ها کنترلی نیز خواهد داشت. بازی روی این نسخه رزولوشن اچ‌دی دارد و از طرف دیگر، دو زاویه دوربین جدید یعنی زاویه دوربین عریض و زاویه دوربین روی شانه نیز خواهد داشت. همچنین در صورت تجربه بازی در حالت قابل حمل، بازی از نمایشگر لمسی کنسول نیز بهره خواهد برد. بازی روی اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ رزولوشنی فول اچ‌دی خواهد داشت و در کنار آن، اعلام شده که این نسخه از پلی‌استیشن پرو و اکس‌باکس وان اکس هم پشتیبانی می‌کند و روی دو کنسول یاد شده با رزولوشن ۴K اجرا خواهد شد. این بازی قرار است تا در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و اچ‌تی‌سی وایو منتشر شود.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود - گیمفا
قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود - گیمفا
قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود - گیمفا
قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود - گیمفا
قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • حال شاید از خود بپرسید که چرا نسخه فیزیکی مربوط به نینتندو سوییچ گران‌تر از دیگر نسخه‌ها است؟ در پاسخ، باید گفت که به نظر هزینه تولید کارتریج‌های مخصوص نینتندو سوییچ در مجموع گران‌تر از تهیه دیسک بلوری برای نسخه پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان است. این موضوع، اختلاف قیمت ۱۰ دلاری بین این نسخه‌ها را توجیه می‌کند.

    خب این دلیل اصلیه من که این بازی واسه سوییچ میگیرم
    دیجیتالیم که براهمه پلتفرما پولش یکیه
    این که باسوییچ همیشه میتونی این بازی کنی یک مزیته

    • mansourrrr گفت:

      یه نصیحت به دوستانه گلی که بازیو قبلا تجربه نکردن و الان تو فکره خریدشن بکنم
      اگه درک متوسطی از زبان انگلیسی ندارین لذت کافیرو از بازی نمیبرین
      من سال ۲۰۱۱ موقع ریلیز بازی متاسفانه زیاد درگیر داستانش نشدم و اواسطش ولش کردم ولی سال ۲۰۱۴ وقتی باره دوم تجربش کردم جوری لذت بخش بود واسم که کیس های بازی و ۲باز ۲باز تموم میکردم :inlove: :inlove:
      خلاصه راکستار پشته بازی باشه… :heart: :heart:

    • Blackwolf گفت:

      این بازی یکی از خاطره انگیز ترین بازیای عمرمه جوری درگیر پرونده ها میشدم ک انگار پرونده رو واقعا ب من سپردن خلاصه اگه طرفدار سبک جنایی هستیید این بازی رودست نداره

  • Cuphead گفت:

    بیشتر دلم میخواست مکس پین ریمستر شه
    انیمیشن صورت رو دست این بازی ندیدم حیف با تمام خوبی هاش از لحاظ تجاری شکست خورد کمبود همچین بازی هایی تو این نسل محسوسه 🙁

    • mansourrrr گفت:

      موشن کپجر حرفه ای صورت تو این بازی استارتش زده شد
      فعلنم موشن کپچر رو دست انچارتت ۴ از همه لحاظ ندیدم :yes:

      • devil may cry 3 گفت:

        mansourrr
        تا حالا nba 2k رو بازی کردی ؟؟؟؟
        دقت و پرداختن به جزئیات تو nba به حدی هستش که حتی تتو های بازیکن ها هم عین واقعیت ساخته شده

        • mansourrrr گفت:

          @devil may cry 3
          برادر عزیز من از ۲k12 شروع کردم اون فرانچایزو
          انچارتت ۴ حتی واسه یبار هم صورت کارکتر حالت بی روح و غیر منطقی دیده نمیشه(مثل چرخیدن بی دلیل چشم ها و …)
          ناتی داگ خیلی رو کپچر بازیاش حساسه یادمه یه ویدیو از مراحل ساخته انج۴ دیدم که دراکمن رسما میخواس گریه کنه انقدر یه صحنه که نیتن باید در رو واسه النا باز کنه رو تکرار کردن.
          دیگه فکر کن واسه صحنه های سینمایی و اکشن چقدر کارشون سخته.
          من خیلی ویژال کانسپت رو قبول دارم و یکی از سازنده های محبوبم هستن تو بازیایه ورزشیم ۶ ساله رو دستش گیم نیومده.
          ولی ناتی کارشو بهتر انجام داده بنظرم.
          واسه مثال صحنه دعوای اوایل بازی تو حیاط زندان اصلا خیلی کم کپچر تکراری داره زمانی که داشتم بازی میکردم اون صحنه رو بابام دید بم یدفه گفت عجب فیلمی ایه 😐
          مگه انچارتت کم جزئیات داره؟انچارتت انقدر جزئیات داره که تا صبح بگم باز تموم نمیشه
          ۱٫تا حالا دقت کردی نیتن وقتی زیاد میدوه عرق میکنه و لباسش خیس میشه.
          ۲٫زمانی که با ماشین میری تو گل تایر اینه واقعیت گلی میشه و حتی تو رانندگی تاثیر میزاره
          (خوده ناتی داگ تو یه مصاحبه گفته بود واسه همون مسیر کوتاهی که زمین گلیه چند هفته تحقیق رو خاک روس و شبیه سازیش تو بازی کردیم که خیلی کاره سختی بود)
          خلاصه اصلا این عناوین و نمیشه با هم مقایسه کرد ولی از نظره من ناتی داگ تو نسل جدید با موتور جدیدش معجزه کرده

        • Blackwolf گفت:

          الان این اقا گفت موشن کپچر چ ربطی ب تتو بازیکنای nba داره 😐 😐

        • mansourrrr گفت:

          @devil may cry 3
          برادر عزیز من از ۲k12 شروع کردم اون فرانچایزو
          انچارتت ۴ حتی واسه یبار هم صورت کارکتر حالت بی روح و غیر منطقی دیده نمیشه(مثل چرخیدن بی دلیل چشم ها و …)
          ناتی داگ خیلی رو کپچر بازیاش حساسه یادمه یه ویدیو از مراحل ساخته انج۴ دیدم که دراکمن رسما میخواس گریه کنه انقدر یه صحنه که نیتن باید در رو واسه النا باز کنه رو تکرار کردن.
          دیگه فکر کن واسه صحنه های سینمایی و اکشن چقدر کارشون سخته.
          من خیلی ویژال کانسپت رو قبول دارم و یکی از سازنده های محبوبم هستن تو بازیایه ورزشیم ۶ ساله رو دستش گیم نیومده.
          ولی ناتی کارشو بهتر انجام داده بنظرم.
          واسه مثال صحنه دعوای اوایل بازی تو حیاط زندان اصلا خیلی کم کپچر تکراری داره زمانی که داشتم بازی میکردم اون صحنه رو بابام دید بم یدفه گفت عجب فیلمی ایه Neutral
          مگه انچارتت کم جزئیات داره؟انچارتت انقدر جزئیات داره که تا صبح بگم باز تموم نمیشه
          ۱٫تا حالا دقت کردی نیتن وقتی زیاد میدوه عرق میکنه و لباسش خیس میشه.
          ۲٫زمانی که با ماشین میری تو گل تایر اینه واقعیت گلی میشه و حتی تو رانندگی تاثیر میزاره
          (خوده ناتی داگ تو یه مصاحبه گفته بود واسه همون مسیر کوتاهی که زمین گلیه چند هفته تحقیق رو خاک روس و شبیه سازیش تو بازی کردیم که خیلی کاره سختی بود)
          خلاصه اصلا این عناوین و نمیشه با هم مقایسه کرد ولی از نظره من ناتی داگ تو نسل جدید با موتور جدیدش معجزه کرده

      • vahids3 گفت:

        موشن کپچر hellblade هم انصافا خوبه

    • البته از لحاظ تجاری نمیشه بگیم شکست خورد، صرفاً در حد انتظارات راکستار نبود. فروش بازی بالاتر از ۵ میلیون نسخه بوده که به هیچ وجه شکست محسوب نمیشه.
      ضمن اینکه دلایل مختلفی وجود داشت واسه تعطیل شدن استودیو، یکیش اختلاف نظر مدیریت راکستار با مدیریت تیم باندای بود. طولانی شدن پروسه ساخت بازی و نارضایتی کارمندان تیم باندای از شرایط کاری و ساعت کاری و … هم همه دست به دست هم دادن تا راکستار و تیم باندای دیگه همکاری نکنن…

    • neiten گفت:

      اخ گفتی
      مکس پین عالیه
      با اون تیر زدن توی ثانیه اسم خارجیش یادم رفت
      خیلی خاطره دارم ازش یه جا بود می رفت دیسکو خیلی خاطره دارم:rotfl:

  • دوستان چند تا دانستنی راجع به این بازی:
    ۱- حدود ۵سال وقت صرف ساخت بازی شده
    ۲-پرونده های داخل بازی تماما واقعی هستن و در دهه ۱۹۴۰ اتفاق افتادن
    ۳-چهره پردازی بازی ها تا اون زمان با استفاده از موشن کپچر بوده در حالی که این بازی تکنولوژی موشن اسکن رو معرفی می کنه که می تونید ویدیوش رو تو یوتیوب ببینید.
    ۴-کلاه جان مارستون یکی از ایستر اگ های بازی هست!
    ۵-جزء پر هزینه ترین بازی های تاریخ هست بالغ بر ۵۰ میلیون دلار هزینه.
    ۶-راکستار این بازی رو با کمک تیم باندای ساخت و ناشره بازی بوده و اگه تاپ ۱۰ بازی های راکستار رو ببنید این بازی شاملش نمیشه
    ۷-بازی پراز صحنه های قتل و بررسی اجساد هست که اگه طاقتش رو ندارید بهتره بازیش نکنید.

    • ALIREZA A.T.A گفت:

      بازی خوبیه من تو نسل هفت رفتم یادم نمیاد دقیق تا کجاش رفتم تا سی دی ٢ یا سه که اون زنرو کشتن بازی خوبی بود ولی اکشنش کم بود که بی عل هم نیست طرف کاراگاهه

    • بازی از زمان تاسیس تیم باندای تو سال ۲۰۰۴ در دست توسعه بوده، در واقع ۷ سال طول کشیده پروسه ساختش.

    • mansourrrr گفت:

      مرسی دوسته خوبم که به موشن اسکن اشاره کردی و یه اموخته هام اضافش کردی من اسمشو نمیدونستم ولی در مورد اولین استفاده شدنش واسه این بازی اطلاعات داشتم :yes:

      • playdead1990 گفت:

        مخلص داش منصور گلم پ کجائی داداشی نیستی؟بیشتر سر بزن به سایت دلم واسه نظرات تنگ شده بود :inlove:

        • mansourrrr گفت:

          نوکرتم داداشم والا منم خیلی دلم واسه تو و بچه ها تنگ شده یه مدت مسافرت بودم و سایت و دنبال میکردم اما نظر نمیدادم بخاطره جوه بده سایت
          خوده توام مثله قبل فعال نیسنی فکر کنم!
          ایشلله باز جو سایت خوب بمونه :yes:
          همین پریشب black the fall رو بازی کردم و بعده بازی ۱۲ رکعت نمازه شکر واسه پلی دد خوندم.
          عباس پلی دد داره منت میذاره سرمون بازی میسازه بقران :blush:
          یکی از ارزوهام رفتن به دانمارک دیدن استودیو از نزدیکه :-(( :heart:
          خدا کنه استدیو جدید سازننده های جدا شده هم مسیر اصلیه پلی دد رو دنبال کنه :heart:

          • playdead1990 گفت:

            اره داش منم فعال نیستم به اون صورت برج ۸ دارم میرم خدمت با اجازت.
            “پلی دد داره منت میذاره سرمون بازی میسازه”
            این تیکه از حرفت رو باید طلا گرفت به خدا منم هر چی بازی پلی میکنم هیچکدوم به بی نقصی و پر مفهومی بازی های پلی دد نیست جالبه داشتم لیست بازی های پیشنهادی توسط اشخاص بزرگ دنیای گیم رو میدیدم همشون بلااستثنا INSIDE رو پیشنهاد داده بودن و گفته بودن یکی از عجیب ترین تجربه هاشون بوده منم یکی از آروزهام دیدن استدیو و اعضای پلی دد از نزدیکه به خصوص مغز متفکرشون آرنت جنسن و همچنین ناتی داگ و دراکمن ایشالا به آرزومون میرسیم داداشی خیلی آرزوی محالی نیست :lashes:
            داش منصور فقط دینوپاتی از پلی دد جدا شده که یکی از تاسیس کننده های استدیو بوده در واقع آرنت جنسن که کارگردان بازیه و اعضای استدیو همشون سرجاشونه بهتر از پلی دد کجا پیدا میکنن :inlove:

  • M.O.H.3.E.N گفت:

    دوستانی که بازیرو توی xbox360 بازی میکردن میشه بگن که حجم بازی روی این کنسول چقدر بوده که سه تا dvd9 بود چون روی pc بیشتر از ۱۲-۱۳ گیگ نبود اگه اشتباه نکنم

  • Farhad-ps4 گفت:

    این بازی بار اول بسیار برای من لذت بخش بود و قطعن الآن بهتر هم خواهد بود چون زبانم قوی تر شده
    قیمتش هم خوبه در واقع اگر بحث خرید روز اول باشه بنده این بازی رو که چهل دلار هست ترجیح میدم به اساسین جدید ! چون اصل بازی برای نسل پیش هست و مطمئنم بازی روی ps4 من خوب اجرا میشه برخلاف اساسین جدید که یک ورژن دانگرید شده پر باگ خواهد بود روی ps4 معمولی

  • neiten گفت:

    ابان بیا که منتظریم
    این بازی بسیار زیباست
    به لذت خاصی تو اعتراف گرفتنش هست
    عالیه :yes:

  • vahids3 گفت:

    بابا چهل دلار خیلی زیاده ریمستر لست آف آس ۲۰ دلاره قصد خریدشو داشتم وای پشیمون شدم :-(( :-(( :-((

  • alone gamer گفت:

    فرقی نمیکنه قیمت بازی ها حتی اگه ۱ دلار هم باشه باز هم روز اول تو ایران میدن ۳۵۰ و یه مدت بعد خیلی لطف کنن ۲۰۰. کلا اعجوبه هستن فروشنده های ما، همونایی که RE4 رو همچنان ۲۰۰تومن میدن. 😮 😮 😀 😀

قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود - گیمفا
قیمت نسخه فیزیکی L.A Noire روی نینتندو سوییچ بیشتر از بقیه پلتفرم‌ها خواهد بود - گیمفا