تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا

تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند

محمود کاوش
۲۳:۲۶ ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا

کارگردان عنوان God of War در کنار انتشار تصاویر هنری، اطلاعات جدیدی را از عنوان در دست ساخت خود منتشر نمود.

طی پادکستی که در وب‌سایت رسمی بازی قرار گرفته، اطلاعات جدیدی از عنوان God of War توسط کارگردان بازی آقای کوری بارلوگ به اشتراک گذاشته شده‌اند. بر طبق اطلاعات انتشار یافته، مشخص شده است که Elder Futhark بعنوان زبان پایه این عنوان در نظر گرفته شده، اما هر قلمرو زبان خاص خود را دارد و این امکان وجود دارد که برخی از آن‌ها را یاد بگیرید. همچنین ترجمه برخی از کتیبه‌ها ممکن است بخشی از بازی یا ماجراجویی‌های مخفی را آشکار سازد.

عنوان God of War شامل جادو است، و این جادو توسط افسون و کلمات rune (الفبای رونی در اساطیر نورس) قابل بیان است. بعنوان مثال جادوی زمین شامل لمس کردن زمین نیز می‌شود، و کریتوس می‌تواند سبب فعال شدن آیتمی جادویی شود، تا در نتیجه آترئوس داستان‌هایی که مادرش برایش تعریف کرده را بخاطر آورد.

زبان رونی موجب ارتباط کاراکترها با انرژی‌های جادویی داخل دنیای بازی می‌شود، و امکان استفاده از این انرژی توسط خالکوبی کردن آن‌ها فراهم می‌شود (مانند خالکوبی روی دست آترئوس). کریتوس و آترئوس مجبور هستند تا برخی از قوانین و همچنین معماهایی که نیازمند تصمیم‌گیری‌های مختلف هستند را ترجمه نمایند.

توصیف خدایان نورس به کلی با خدایان یونان متفاوت است. خدایان یونان کمی شبیه سیاستمداران هستند، انسان‌ها را مجبور به انجام کارهای خود می‌کنند. در حالی که خدایان نورس رفتارهایی انسان‌گونه/ زمینی دارند. در کل سه دسته خدای نورس وجود دارد: Vanir، Æsir و Giantها.

Æsir از تک تک لحظات بیشترین استفاده را می‌کنند، همیشه آماده نبرد و مست کردن هستند. Vanir خود را با طبیعت تطبیق می‌دهد، حافظ تعادل/ توازن و نگهبانان جادو هستند. Giantها (غول‌ها) کسانی هستند که چیزهای فوق‌العاده‌ای می‌سازند، اما درنهایت گرفتار نبرد میان Æsir و Vanir می‌شوند.

در کنار تمامی این اطلاعات، سه تصویر هنری جدید نیز انتشار یافته که مناطق زیرزمینی را به نمایش می‌گذارند. در ادامه می‌توانید تصاویر را مشاهده نمائید:

تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا

عنوان God of War قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. همچنین می‌توانید اخبار بتازگی منتشر شده مرتبط با این عنوان را در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • حسرت این بازی تا اخر عمر تو دلم می مونه
    کاش منم سونی چهار داشتم

    • ali 110 gamer گفت:

      “بنده ی حقیر شغلم ضایعات جمع کردنه این هفته به زور تونستم ۱۷۰ هزار تومان کار کنم موندم اینو بخرم یا دسته ی Nacon رو ? ”
      دوست عزیز این کامنت شما در پست قبل هست (پست کنترلر نیمه شفاف)
      خب اگ سونی ۴ نداری چرا کنترلر میخری ؟ :hypnotized: :hypnotized: 😮
      (البته به من ربطی نداره ولی فکر کنم نیازی نیس بگی چی دارید چی ندارید :yes: )
      ____________________________________________________________
      رفع اسپم: کاشکی زودتر یه تریلر گیم پلی بدن بیرون :yes: :yes: :yes:
      ن به بعضی بازی ها که تریلر نیم ساعتی میدن و کل بازی اسپویل شده ن به این که هرروز به فکر تریلریم

  • از یه طرف میگم مدرسه شروع نشه از یه طرف دیگه میگم نه بزار شروع شه تا بازی های شاهکاری مثل این رو ببینیم

  • فقط باید به عظمتش گفت الله اکبر

  • این چند روزه هایپو رسوندن به لول ۱۰۰

  • MS GAMER گفت:

    لامصب عشقه تصاویر هنریش که بی نظیره چه طوفانی به پا کنه تو صنعت گیم

  • چرا هرچقد بیشتر اطلاعات میده بیشتر شگفت زده میشم

  • DanTe 1368 گفت:

    ریش و پشمت تو حلق بدخواهات کریتوس بزرگ :*

  • Vito Scaletta گفت:

    انتظار برای این شاهکار بزرگ سخته این دقیقا همون gow هست که بعد از سه گانهgow دلم میخواست این سری بهش تبدیل بشه. دوربین پشت سر اکشن ادونچر سینماتیک با یک داستان بی نظیر و گرافیک واقع گرایانه در دنیای برفی نورث و کارگردانی کوری بارلوگ چی بهتر از این؟ بهترین بازی تاریخ در بهار ۲۰۱۸

  • سلام به همه ی دوستان. در این کامنت مخصوص قراره یک سری اطلاعات و احتمالات مهم از داستان God of War که برداشت کردم رو به اشتراک بذارم.
    من قبلا در پست های قدیمی تر God of War هم نزدیک به ۲۸ نکته از تریلرها و اطلاعات بازی رو برای دوستان قرار داده بودم که در این لینک میتونید دوباره اونها رو بخونید.
     https://gamefa.com/399680/e3-2017-%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d8%af%d8%a7-%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%81-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c-god-of-war-%d8%af%d8%b1/

    و اما نکات و اطلاعات بسیار مهم جدید :
    سونی در صفحه رسمی GOW بخشی رو به نام The Lost pages of Norse myth قرار داد که گویا فصل بندی شده و در قسمت پرولوگ اون یک ویدیو هست(به نام A Saga borne of ash) که فردی با استفاده از شن یک اثر هنری و نوعی روایت داستان رو از بازی بیان میکنه.
    فصل های دیگه ای هم در این قسمت هستن که فعلا آزاد نشدن و اونطور که معلومه هرماه یک فصل از اون آزاد میشه. در فصل اولش هم تصاویر هنری که به تازگی منتشر شدن قرار داره و یک پادکست ۳۵ دقیقه ای به نام Odin and Knowledge keeper هست که به تعریف افسانه های نورس میپردازه.
    اون ویدیوی پرولوگ که بالاتر بهش اشاره کردم دارای اطلاعات بسیار مهم و عمیقی هست که در ادامه به اونها میپردازم…
    در ابتدای ویدیو زنی رو میبینیم که در جنگل قرار داره و لویتان(تبر کریتوس) رو به دست گرفته. من فکر میکنم این تبر که سازندگان هم گفتن نقش بسیار مهمی رو در بازی ایفا میکنه در ابتدا متعلق به این زن بوده یا ممکنه اون رو از خدایان نورس دزدیده باشه. چون همونطور که میدونیم این تبر توسط همون دورف ها(Brokkr  و Sindri) یی ساخته شدن که پتک ثور(میولنیر) رو ساختن.
    در ثانیه ۴:۰۵ کریتوس رو میبینیم که به صحنه اضافه میشه و اون هم تبر رو در دست میگیره.
    شاید کریتوس از اون زن در برابر خدایان نورس محافظت میکنه. و اون زن تبر رو بهش میده.
    در ثانیه ۴:۳۷ نوزادی رو میبینیم که در جلوی لویتان ظاهر میشه(آترئوس) و بعد از اون یک لبخند بر روی صورت زن به وجود میاد. این اتفاق میتونه تاییدکننده ی این باشه که آترئوس فرزند واقعی کریتوس هست. ولی چرا اون فرزند(همون آترئوس خودمون) باید روی تبر ظاهر بشه؟ ممکنه ربطی به نفرین آترئوس(همون نفرینی که توی تریلر دوم بهش اشاره شد) داشته باشه؟
    در ثانیه ۵:۲۰ آترئوس رو میبینیم که بزرگ تر شده و زخم هایی بر روی صورتش قرار داره. یک زخم هم بالا و پایین چشم چپش قرار گرفته که کریتوس هم همچین زخمی رو روی صورتش داشت.
    این زخم ها یا ممکنه به این دلیل باشن که آترئوس فرزند خونی کریتوسه و اون زخم ها رو به ارث برده و یا ممکنه به همون نفرین ربط داشته باشن و انگار هرچقدر بزرگ تر میشه زخم ها هم بیشتر به وجود میان.(چون در زمان نوزادی اونها رو نداشت)
    در ثانیه ۶:۳۰ کریتوس رو میبینیم که انگار مقداری احساساتی شده و در حال گریه کردن هست و قصد داره دستش رو بپوشونه یا اینکه اونها رو از نوعی زنجیر آزاد کنه.
    به نظرم کریتوس سعی داره با پوشاندن دست هاش و زخمی که از شمشیرهاش به جا مونده گذشته ی خودش رو فراموش کنه و با خیال راحت با همسر و فرزندش زندگی کنه.
    در دقیقه ۸ از ویدیو مادر آترئوس رو میبینیم که در حال یاد دادن زبان اسکاندیناوی به آترئوس بر روی یک تخته هست و کمی بعد از اون میبینیم که یک کمان و تعدادی تیر به آترئوس میده.
    بعد از اون صحنه در دقیقه ۸:۳۰ یکدفعه مادر آترئوس محو میشه و موسیقی ویدیو هم به یکباره عوض میشه، از حالت تراژدیک در میاد و تم خشن تری به خودش میگیره و بعد از اون جسد اون زن رو میبینیم که در حال سوزانده شدن هست و انگار برای اون مراسم ترحیم گرفته شده و کریتوس و آترئوس هم در اون صحنه قرار دارن. به احتمال خیلی زیاد اودین یا بقیه خدایان نورس اون رو به قتل رسوندن.(حتی ممکنه کار لوکی بوده باشه تا کریتوس رو با خدایان درگیر کنه و از این راه استفاده کنه)
    در ثانیه ۱۰:۳۳کریتوس و آترئوس رو میبینیم که سوار یک قایق هستن و یک کوهستان نورانی پشت سرشون قرار داره.(این صحنه دقیقا شبیه کاور اصلی بازی هست) این قسمت به سفر اصلی کریتوس و آترئوس اشاره داره.
    حالا سوال پیش میاد که هدف اونها از سفرکردن چیه؟
    تئوری هایی که در این رابطه مد نظرم هستن:
    ۱٫ کریتوس و پسرش میخوان خاکستر مادر آترئوس(اگه تریلر دوم رو دیده باشید یک کیسه میبینین که به احتمال بسیار زیاد خاکستر مادر آترئوس هست) رو به جای خاصی ببرند. شاید این خواسته ی خودش قبل از مرگ بوده و شاید هم قصد دارن اون رو دوباره زنده کنن.

    • ۲٫ ممکنه هدف کریتوس از سفر، رفتن به والهالا باشه تا مادر آترئوس رو پیدا کنن یا شاید به زندگی برگردونن. همونطور که میدونیم والهالا تالاری باشکوه هست که مبارزان شجاع بعد از مرگ، توسط Valkyrie ها به اونجا برده میشن و تا نبرد راگناروک در اونجا میمونن.
      در آخر ویدیو و همون قسمت که کریتوس سوار قایق شده یک کوهستان نورانی هم پشت سرش قرار داره. ممکنه اون کوهستان اشاره به والهالا باشه.
      و این رو هم بهتون بگم که در تریلر اول اون ترولی که کریتوس باهاش مبارزه کرد به اون میگه: تو نمیتونی وارد والهالا بشی!!
      یک ویژگی دیگه ای هم که این تئوری رو تقویت میکنه اسم پرولوگ هست: A saga borne of ash
      “حماسه ای متولد شده از خاکستر”
      این به احتمال بسیار زیاد به همون خاکسترهایی که گفتیم اشاره داره.
      ۳٫ ممکنه هدف کریتوس و آترئوس از سفرشون گرفتن انتقام مادر آترئوس از خدایان باشه. برای همین به دنبال یورمونگاند(یکی از دشمنان خدایان نورس) میرن تا از اون در اینکار کمک بگیرن. حتی در اول تریلر دوم هم آترئوس از کریتوس میپرسه: “میخوای انجامش بدی؟”
      البته کریتوس نمیدونست که قراره در اون مکان با یورمونگاند مواجه بشه چون وقتی اون رو میبینه از آترئوس میپرسه که اون چی هست؟
      ممکنه اتفاقی به یورمونگاند برخورد کرده باشن یا اینکه کسی کریتوس رو برای راهنمایی در سفرش به این مکان فرستاده ولی چیزی راجب یورمونگاند بهش نگفته.
      ۴٫ ممکنه قصد کریتوس از سفر، نجات دادن آترئوس از همون نفرینی باشه که راجبش گفته شد.
      پس تا اینجا میدونیم اون کیسه حاوی خاکستر و لویتان(تبر کریتوس) نقش مهمی رو در داستان ایفا میکنن و لویتان و آترئوس ممکنه باهم ارتباط داشته باشن.
      یک نکته رو هم راجب تبر بگم که اگه دقت کرده باشید در تریلر اول روی تبر سه قسمت خالی وجود داره و در تریلر دوم اون قسمت های خالی به وسیله دو سنگ آبی و یک سنگ زردرنگ پر شدن. و احتمالا اینکار توسط همون دورف ها انجام شده تا قدرت و کارایی تبر رو افزایش بدن.
      یک مسئله دیگه که قابل ذکر هست اینه که کریتوس ممکنه شروع کننده ی راگناروک باشه.
      ۳ مورد از علائم راگنارک رو بررسی میکنیم.

      ۱٫ وقتی بالدر(پسر اودین) کشته شود
      ۲٫ فرا رسیدن زمستان هایی سرد(به نام Fimbulwinter)که ۳ سال به طول می انجامد و با مرگ Hodr همراه است.
      ۳٫ بلعیده شدن ماه و خورشید توسط پسران فنریر Hati و Skoll. و در تاریکی فرو رفتن زمین.
      بالدر پسر اودین و خدایی نامیرا بود که با هیچ سلاحی کشته نمیشد.
       لوکی به تعدادی دورف دستور میدهد تا با موادی خاص یک نیزه جادویی بسازند.
      لوکی نیزه رو به Hodr(خدای زمستان) میده و اون به وسیله این نیزه بالدر رو میکشه.
      و همچنین وقتی زمستان ها به وجود میان که Hodr بمیره.
      به همین علت ممکنه لوکی کریتوس رو برای کشتن Hodr فریب بده تا به این وسیله زمستان ها فرا برسن و راگناروک آغاز بشه.
      ضمنا این احتمال وجود داره که اون زنی که در تریلر دوم دیدیم همون مادر آترئوس باشه.
      موسیقی پرولوگ بینهایت زیبا بود و یجورایی مارو با فضای بازی و داستان پیچیده و تراژدیک اون آشنا میکنه.
      بدون شک این بازی میتونه به یکی از بهترین شاهکارهای صنعت گیم تبدیل بشه.

  • آقای کاوش لطفا ویدیوی A saga borne of ash و اون پادکست ۳۵ دقیقه ای که در صفحه رسمی God of War منتشر شده رو هم در سایت قرار بدین. اگه بشه همراه تیم گیمفا یک ترجمه یا زیرنویس برای اون پادکست(Odin and the knowledge keeper) تهیه کنید خیلی بهتر میتونیم با داستان و افسانه های بازی آشنا بشیم.

  • SHERA-RAT گفت:

    با این art work ها نسخه کالکتورش واقعا با ارزشه ..

  • Roohi گفت:

    واس خاطر این شاهکارم شده بایدps4رو خرید :inlove:

  • ........ گفت:

    رقابت این و red dead برای goty 2018 خیلی جذاب میشه چند سالی میشه رقابت تنگاتنگ بین چند تا بازی ندیدیم

  • neiten گفت:

    چیزی نمی تونم بگم جز اینکه
    بگم
    کوری بارلوک بزار دستتو ببوسم..
    مرس که هستی :rotfl:

  • Blackwolf گفت:

    جزو معدود بازیایی ک ۳ نسخه ی اصلیش متای بالای ۹۰ دارن عاشقتم کریتوس :inlove: 😀 :inlove:

  • jackyy گفت:

    برترین بازیه تاریخ بشر؟
    بچه ای؟
    بهترین بازیه جهان؟

تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا
تصاویر هنری و اطلاعات جدیدی از عنوان God of War منتشر شدند - گیمفا