صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس - گیمفا
صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس - گیمفا
صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس - گیمفا
صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس - گیمفا

صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس

محمود کاوش
۱۲:۴۲ ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس - گیمفا

استودیوی ۴A Games: قدرت ایکس‌باکس وان ایکس به ما این اجازه را خواهد داد تا مطمئن شویم Metro Exodus فوق‌العاده بنظر می‌رسد…

استودیوی اکراینی ۴A Games که هم‌اکنون دفتر مرکزی‌اش در مالتا (Malta) قرار دارد، در جریان نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷ با معرفی عنوان Metro Exodus طرفداران بسیاری را سورپرایز کرد. این عنوان در طول کنفرانس شرکت مایکروسافت معرفی، و بلافاصله تائید شد که این بازی جزو عناوینی است که برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بهینه خواهند شد. گیم‌پلی بازی فوق‌العاده بنظر می‌رسید، می‌توانید تریلر معرفی این عنوان را از طریق این لینک در وب‌سایت گیمفا مشاهده کنید. کسانی که با استودیوی ۴A Games آشنایی دارند و عناوین پیشین آن‌ها را دنبال کرده‌اند، می‌دانند که Metro 2033 و Metro Last Light همچنان جزو عناوین خیره کننده در سبک تیراندازی اول‌شخص، برروی رایانه‌های شخصی هستند.

با این حال، سوالی که هم‌اکنون مطرح است این است که آیا گیم‌پلی به نمایش درآمده در طول کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت، برروی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس اجرا شده است؟ استودیوی ۴A Games طی مصاحبه‌ای در جریان نمایشگاه E3 تائید نمود که گیم‌پلی به نمایش درآمده در طول کنفرانس، برروی رایانه شخصی‌ای اجرا شده که از لحاظ سخت‌افزاری مشابه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بوده است.

آقای Jonathan Bloch تهیه‌کننده استودیوی ۴A Games در گفتگو با شماره ۱۵۵ مجله رسمی بریتانیای ایکس‌باکس، سخت‌افزار کنسول جدید مایکروسافت (که در تاریخ ۷ نوامبر منتشر می‌شود) را مورد ستایش قرار داد و توضیح داد که گیم‌پلی نمایش داده شده، چگونه تهیه شده است:

قدرت کنسول ایکس‌باکس وان ایکس این اجازه را به شما خواهد داد تا مطمئن شوید بازی فوق‌العاده بنظر می‌رسد. تریلر نمایش داده شده مربوط به بخشی از گیم‌پلی بازی که بصورت in-engine ضبط شده بود، و بازیکنان در آینده این قسمت را داخل بازی مشاهده خواهند کرد. مواردی مثل HUD و QTEها را از تریلر حذف کردیم، موسیقی و مکان بازی را نیز با توجه به نمایش بازی تنظیم کردیم؛ اما باید بگویم که بازی شبیه همان چیزی خواهد بود که در تریلر مشاهده کردید.

برای اینکه متوجه شویم کنسول ایکس‌باکس وان ایکس تا چه اندازه می‌تواند شکوه و عظمت جلوه‌های بصری این عنوان را به نمایش بگذارد، باید تا سال آینده و زمان عرضه بازی صبر نمائیم. عنوان Metro Exodus قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس - گیمفا
صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس - گیمفا
صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس - گیمفا
صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس - گیمفا
صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Norman گفت:

    مترو بازی که باهاش خاطره دارم :yes:

    • Cole Train گفت:

      نمایش بازی استثنایی بود.قدرت وان ایکسم که دیگه 😛 .
      عاشق سری مترو هستم همیشه بنچمارک گرافیکی بودن.خدای اتمسفر موسیقی متن , گیمپلی سنگین,داستانم که تضمین شدست,همه چیز عالی باوان ایکس نوید یه بازی استثنایی رو میده

      • Cole Train گفت:

        یک نکته ای رو دوستان اضافه کنم راجع به ایکس از نظری سخت افزاری داخل gpu کنسول یه سری ریزتراشه به صورت انحصاری قرارداده شده که صرفا کار پردازش AA رو انجام میدن انتی الیزینگ و دیگه هیچ فشاری به gpu کنسول نمیاد.این تراشه ها توی هیچ کارت گرافیک یا کنسول دیگه به کار نرفتن و نمیرن چون تکنولوژیشو مایکرو انحصاری کرده جوریه که تو نقد فورزا ۷ دیجیتال فاوندری گفته AA که در نسخه ی وان ایکس این بازی و سایر بازی های در حال اماده شدنش بکار رفته بسیار شگفت انگیزه و مایکروسافت و amd کار فوق العاده ای رو انجام دادن با این کنسول

          • Master Ezio گفت:

            یه موضوعی که تازه فهمیدم اینه که اگه یه بازی خیلی خوب بهینه سازی شده باشه روی یک pcضعیف خیلی بهتر از یک کنسول قوی عمل میکنه برای مثال gta v رو روی کارت گرافیک gt 610 1gbکه فسیل شده!!!!اجرا کردم گرافیکش از xbox one بیشتره!!!!و اگه از قید فریم بگذرم ویه کم تنظیمات دستکاری کنم از ps4 هم بهتر میشه.حالا از بقیه کارت گرافیک ها هم چیزی نمیگم چون تصور این بازی با gtx 1080فوق العادست :inlove:

            • AL1K1NG گفت:

              ی چیز جالب ک هست اینه ک نویسنده این مطلب دوست خوبمون اقای محمود کاوش عکس پروفشون کریتوس هست ومطلب تعریف از وان ایکس!!!!
              میخام بگم چ سونی فن ها و چه مایکی فن ها یاد بگیرن ک فن بودن فرق داره با کوبیدن سلیقه و محصول بقیه
              سونی فن محترمی ک میگی ایکس باکس بدرد نخوره
              ب قول خودت داری میگی ۳۰ میلیون فروخته شده
              خب شما داری ب ۳۰ میلیون نفر وسلیقشون توهین میکنی
              البته این حرفم با مایکی فن ها هم هست
              موید باشید :rose:

            • Master Ezio گفت:

              @AL1K1NG
              دوست عزیز اگه منظورتون بنده هستم که والا توهینی نکردم و فقط تجربه شخصی خودم رو به اشتراک گذاشتم ولی اگه کسی ناراحت شده من عذر میخوام :rose: :rose:

            • xMIADx گفت:

              منم موندم pc ببندم یا اسکورپیو یا ps4 pro بخرم 😐
              میگن سری ۲۰۰۰ گرافیک خیلی غوله نسل جدید intel هم که دیگه…
              موندم ۸ تومن بدم pc یا …
              دوستان نظرتونو بگید

            • Master Ezio گفت:

              @xMIADx
              دوست عزیز شما اگه انحصاری های سونی رو دوست داری شک نکن PS4 PROبهترین گزینست ولی اگه انحصاری برات مهم نیست به نظرم PC ببندی بهتره چون هم انحصاری های مایکروسافت براش میاد هم کیفیت و فریم بیشتری نسبت به وان ایکس میده همچنین وان ایکس در زمان انتشار زیر ۳ تومن گیر نمیاد و تی وی ۴K هم نیاز داری موفق باشی

            • xMIADx گفت:

              دوستان بی زحمت یه سایت خوب برای دانلود بازی pc معرفی کنید

            • xMIADx
              اگه انحصاری میخوای ps4 اگه قدرت و گرافیک و فریم می خوای pc
              pc بازیاشم ارزون در میاد البته نمیدونم کرکی دوس داری یا نه و اینم نمیدونم که تو جایی که زندگی میکنی فروشنده ی بازی های کرکی هس یا نه من که یه فروشنده گیر اوردم هارد میدم و بازی به هارد میزنه هر چیم بخوای داره قیمتاش از ۳ تومن شروع میشه و ۲۰ تومن نهایتشه که جدیدترین و حجیم ترین بازیهارو ۲۰ میده اما اگه می خوای دانلود کنی که :sweat: :sweat: :sweat:
              اگه رو تنظیمات بازی حساسی pc خیلی بهتره ولی اگه حساس نیستی و حال تنظیمشم نداری ps4
              اگه به جز بازی کردن کار دیگری هم بخوای بکنی قطعا pc که اگه بازیم نداشته باشی یجوری سرگرمت میکنه
              اگه pc داشته باشی باید زبانتم قوی باشه و وقتی با مشکلی روبه رو شدی بتونی رو به راهش کنی ولی اگه بخوای دستگاه رو روشن کنی و مستقیم بازی کنی ps4 خوبه
              اگه شوتر بازی قطعا قطعا pc و البته دسته هم میشه وصل کرد به pc و دیگر سبک ها رو هم با pc راحت تر میشه بازی کرد و تنوع دسته ی بازی تو pc زیاده و میتونی اونی که باهاش راحت تری رو انتخاب کنی
              البته اگه بخوام کامل تر توضیح بدم یه کتاب میشه و تو اینجا هم بیشتر مزایا و معایب pc رو گفتم تا ps4
              در کل نظرت خیلی کلی بود و در مورد انتظاراتی که داری توضیح ندادی که نمیشه دقیقا نظری داد

        • Last Of Us گفت:

          از این حرف من ناراحت نشی. ولی اطالاعاتت ماکرو فن ها تو سایت خیلی پایینه. مثلا خودت میگی کارت ۱۰۷۰ تو ۴کی به زور ۳۰ فریم میرسه. در صورتی که اشتباه میکنی. این سایت میتونی بازی ها رو ببینی. هم کمترینش رو نوشته و هم اوریجش رو.تازه تنظیمات بازی بر خلاف وان ایکس روی Ultra هستش نه High & Medium
          http://www.pcgamer.com/the-geforce-gtx-1070-review/
          بهتره حرف میزنی منبع هم بزاری که ما بدونیم داری درست میگی یا نه

          • wwwow گفت:

            @lastofus
            الان ای بنده خدا اسم کارت ۱۰۷۰ آورده بود یا در مورد فریم و… صحبت کرد که اینو نوشتی؟ اگه قبلا هم همچی حرفی زده. همونجا جوابشو بده.
            در مورد کارت ۱۰۷۰ اینم بگم که مدل رفرنسش حداقل ۴۰۰ دلار قیمتشه که با توجه به هزینه ای که بابتش پرداخت میشه گرفتن چنین نتیجه هایی ازش چیز عجیبی نیست.
            تو دنیای سخت افزار هروقت میخواین چیزیو مقایسه کنین ملاک اولیه قیمت هست. وقتی دو محصول از نظر قیمتی بررسی شدن اونوقت میان راجب اختلاف قیمت و کاراییشون اظهار نظر میکنن.
            به عنوان نمونه:
            قیمت one x نسبت به پرو ۲۵ درصد بالاتر هست. (۵۰۰ دلار و ۴۰۰ دلار) و از اون طرف هم از لحاظ سخت افزاری one x روی کاغذ حداقل ۴۰ درصد از پرو قوی تره.
            این میشه یه مقایسه درست از لحاظ سخت افزاری. اما در مورد نرم افزار و بازی ها و سرویس ها اون دیگه بحثش جداست.

            • Last Of Us گفت:

              الان من در مورد قیمت حرف زدم که تو در مورد قیمت نوشتی؟
              بنده خواستم به ایشون یاد آوری کنم که برای اینکه حرفشون رو بنده و بقیه باور کنند باید یک منبع معرفی کنند.شما هم که میگی نشنیدی همچین چیزی رو جایی.
              و اما در مورد قیمت
              پلی ۴ و ایکس باکس یک قیمت هستند
              ولی از نظر کیفیت ۱۰۸۰ هستش ولی اون ۹۰۰ و ۷۲۰
              این کلی بازی انحصاری شاهکار داره. اون کلا ۳ تا بازی داره
              حالا پرو و وان ایکس
              پرو ۴۰۰ دلاره و کلی بازی انحصاری پشتش هستش
              ولی وان ایکس ۵۰۰ دلاره و داره برای ۲ سال میاد و انحصاری هاش کله فنجونی و سوپرلاکی تیل و کرک دان ۳ و اشن و …
              پس اگر با منطق شما که میگی قیمت مهمه به قضیه نگاه کنیم خرید پلی ۴ معمولی خیلی به صرفه تر و بهتره.

        • wwwow گفت:

          @cole train
          داداش من همچی خبریو تا الان ندیدم. میشه بگین این مطلبو شما کجا خوندین؟

          • Cole Train گفت:

            wwwow سایت یوروگیمر قسمت hands on فورزا ۷ واسه وان اکس که دیجیتال فاوندری انجام داده.دیجیتال فاوندری که میدونین بخشی از یورو گیمره.
            راجع به کارت ۱۰۷۰ هم من هم مدل ایشیل و هم مدل زوتکشو داشتم و تست زدم بازیارو.تو تمام نقدها هم هست تو بنچمارک ها نقطه ی عطف فریم رو نشون میدن و توی نقد کلیش میگن نوساناتش چطوریه.خداروشکر دیجیتال فاوندری داره میگه وان ایکس تمام بازیها رو داره با بالاترین جزییات عین پی سی و سی فریم اجرا میکنه.کارت ۱۰۷۰ هم در ارمانی ترین حالت وقتی یه cpu 6700k و ۱۶ گیگ رم تنگش باشه ۴۲ فریم تو بازیهای بزرگ میده.ویچر بین ۲۴-۳۹ فریم نوسان داره.حتی بازیه thief رو هم نمیتونه ۵۰ فریم بده.خلاصه حتی کارت ۱۰۸۰ هم هیچ بازی ای رو اولترا دیتیل بطور ثابت ۶۰ فریم نمیده.هیمن گیرز رو ۴۳-۴۷ فریم میده و ۱۰۷۰ نزدیک ۴۰ فریم در بهتوین حالت

            • Last Of Us گفت:

              البته آقای کوله ترین منظورش ۴کی هستش.
              *******
              تو کامپیوتر تنظیمات روی Ultra هستش نه مدیوم و های
              همین بازی Elix چیه داره میاد تنظیماتش روی های هستش
              اون یکی بازی پروجکت کارز روی های هستش روی همون وان ایکس . خبرش تو سایت هم هستش.
              شما داری تنظیمات الترا کامپیوتر که ۴۲ فریم هستش رو با کنسول که های و مدیوم هستش یکی میکنی؟ تازه اونم ۳۰ فریم

            • vocolizive گفت:

              همچنین جا داره بگم بنچمارک های فریم ریت معمولا مکس ترین فریمی که کارت میتونه هیت کنه رو ثبت میکنند. و این قضیه و تئوری پول دادن یه شرکت برای تعریف و تمجید خیلی کودکانه و خنده داره وبیزنس در شرکت های کلان و مخصوصا تو امریکا اصلا به این صورت اداره نمیشه. و مطمئنا این شرکت ها قبل از نهایی شدن یه تصمیم بعد از ارائه به برد از صد ها فیلتر اون تصمیم رو رد میکنن و با چندین متخصص مشورت میکنن و فکر نمیکنم نظرات چند نفر گیمر پر اهمیت تر از متخصصین حوزه باشه. . غیر از این، برنامه ریزی استراتژیک یه شرکت کلان هیچ وقت فقط برای دو روز بعدش نیست و اینده دور رو در نظر میگیرن پس ساپورت از وان اکس محدود به دو سال اینده نمی تونه باشه. جا داره در مورد نبود محتوای انحصاری بگم بازار هدف هر شرکت متفاوته و کنسول اکس باکس وان از روز اول به عنوان یک دیوایس home entertainment معرفی شد و بر خلاف رقبا محدود به گیم نمیشه و با مدیریت درست میتونه جای پلیر های خانگی رو پر کنه. و با توجه به اینکه اکثر گیمر ها دوست دارن همون بازی های ترد پارتی رو با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه انجام بدن وان اکس میتونه بهترین انتخاب باشه. مخصوصا که برای کاربر معمولی ، یه کنسول قدرتمند که دردسر های پی سی رو نداره. جا داره به بهانه های موجود راجع به نبود تی وی ۴k و نبود تفاوت بین ۱۰۸۰ و ۴k هم اشاره کنم، نسل جدید تی وی ها بیش از یه ساله که جا افتادن و به استاندارد تبدیل شدن و خیلی از مردم جهان در حال اپگرید کردن هستند و حتی در همین ایران با قیمت خیلی مناسب قابل تهیه هستند و اختلاف خیلی زیادی وجود داره از نظر ویژوال ، مخصوصا با توجه به اینکه کنسول های رقیب از aa هم پشتیبانی نمی کنه واقعا ویژوال گیم ها تو تی وی های ۴k شکنجه است برای گیمر. و در نهایت همه چیز سلیقه ایه و برتری همیشگی هیچوقت وجود نداره و مربوط به دیدگاه هر شخصه.

            • vocolizive گفت:

              پ‌.ن : در مور عرضه گیم های مایکروسافت برای پی سی باید اضافه کنم سود فروش نرم افزار خیلی بیشتر از سخت افزاره و ویندوز پلتفرم مایکروسافت محسوب میشه و همونطوری که از بزرگترین شرکت نرم افزاری انتظار میره، گیم های ویندوز استور هنوز کرک نشدن. والبته اینکه فروش گیم روی استور به فروش کنسول مایکروسافت ضربه ای نمیتونه وارد کنه چون با توجه به سبک امروزی زندگی کمتر کسی سراغ بستن سیستم دسکتاپ میره.مگر اینکه گیمر حرفه ای باشه و گیمر های حرفه هم معمولا همه ی پلتفرم ها رو تهیه میکنند. اگر شرکت های رقیب به همچین پلتفرم خانگی دسترسی می داشتند قطعا گیم هاشون رو روش عرضه میکردند.

    • GOD OF WAR گفت:

      بدون شک مترو بازی فوق العاده ای خواهد بود
      با این حال حرفشونم کاملا درسته که وان ایکس یه کنسول خیلی قوی هست اما اینو دوستان بدونن هر چقد هم که وان ایکس قوی باشه ، شرکت سازنده مجبوره که بازی رو روی یه سطحی از جزئیات نگه داره تا به بقیه کنسول ها هم بخوره اما توی سایه ها و جزئیات کوچک میتونن تغییراتی رو انجام بدن

  • تریلر معرفی بازی فوق العاده بود به خصوص اون موسیقی بی نظیر و جو کم نظیر بازی که در E3 دیدیم و گرافیک هم که جای بحثی نذاشت جای شکر هست که کنسول XBOX ONE X امد و به جهت قدرت سخت افزاری خیال استدیو ها رو از لحاظ کیفیت اجرایی روی کنسول راحت کرد

    • Cpt.macmillan.2 گفت:

      همه استودیو ها هر روز دارن از این کنسول تعریف و تمجید میکنن. این نشون میده چه آینده روشنی در انتظار این کنسول هست. انحصاری های زیادی هم در دست ساخته که هنوز معرفی نشده بعد معرفیشون این پازل تکمیل میشه

      • Last Of Us گفت:

        همه استودیوها؟ بیشتر استودیو هایی مثل همین و چندتای دیگه بودن که بازی هاشون رو همین ماکرو تو E3 معرفی کرد. مگر کسی میاد میگه ماست من ترشه آیدی چهارم یک بنده خدا؟ تو پول بده از تو تعریف میکنند. مگه کسی بیخودی عاشق چشم ابرو کسی هستش ازش تعریف کنه؟

        • GOD OF WAR گفت:

          اقا من زیاد اهل نظر دادن نیستم و فقط خبر رو میخونم و بعضی وقتا هم کامنتا رو میخونم…شما میدونم فن دو اتیشه سونی هستی( خودمم فن سونیم) اما دیگه اینی که شما میگی اصلا درست نیست … کنسول وان ایکس بسیار قوی هستش و این یه واقعیتیه و شما فقط خودتو اذیت میکنی … اخر همه اینا نه چیزی به من میدن نه به شما…خلاصه زیاد سخت نگیر

          • Last Of Us گفت:

            عجب. مگه من گفتم قوی نیستش؟ من گفتم هیچ استودیویی از هیچکی مفتی تعریف نمیکنه
            استودیویی از سونی هم تعریف کنه سونی پول داده . مگر اینکه در حال ساخت بازی انحصاری براش باشه.
            در ضمن این کنسول به نظر شخصیم چون گرونه و برای ۲ سال بیشتر نیست ارزش خرید نداره. هرکی میخواد بخره بخره. مثلا فکر میکنی تو این سایت چند نفر پولش رو دارن؟ چند نفر میخرن؟ جمعا ۵ نفر نمیشن. من فقط دارم شفاف سازی میکنم

            • yakhmak گفت:

              راجب گرونیش فقط در همین حد ک وان ایکس ۱۰۰ دلار از رقیبش گرون تره در عوض سیستم خنک کنندش مایعه واسه اولین بار تو کنسول استفاده میشه و اینکه بلوری پلیر هم داره فک کنم همینا ۱۰۰ دلار گرون تر بودنشو توجیه میکنه راجب اختلافات دیگشون ک خودت بهتر میدونی من جایی نشنیدم کسی بگه وان ایکس عمرش دو ساله حدودا دو سال از زمان معرفی تا عرضه زمان برده بنظر خودت منطقیه عمرش دو سال باشه بعدش کنسول جدید بده دوباره؟

      • کپتان جان خودتی؟؟؟ این همه وقت کجا بودی دلمون تنگ شده بود معلوم هست کجایی :heart:

        • Cpt.macmillan.2 گفت:

          اره خودمم. الله اکبر :rotfl:

        • NATIVE4K گفت:

          داداش از XBOX ONE X یه نقد نوشتم اینجا تایید نمیکنن. اینجا با XBOX دشمن اند؟
          .
          البته وقتی نویسنده این مطلب عکس کریتوس رو آواتارش کرده تعجب هم نمیکنم که وقتی بنده بیام برتری های ONE X رو به PRO میگم تایید نکنه!!

          • دوست عزیز تو نقد شما توهین وجود داره و تائید نمیشه!
            بلی، تصویر پروفایل بنده عکس کریتوسِ و طرفدار پلی‌استیشن هستم. و این ربطی به تائید نکردن نظرات و نقدهای دوستان ایکس‌باکسی نداره!
            خواهشا قضاوت نکنید. نقدتون رو ویرایش کنید، تائید میشه :yes:

            • NATIVE4K گفت:

              Aram Nazdari:
              جملاتی که پایین مینویسم حقیقت های عینی و علمی و محض هستند انکار این جملات مثل این میمونه که بگیم آب مایع نیست یا حاصل جمع ۲ به علاوه ۲ نمیشه ۴
              ۱) کنسول XBOX ONE X با اختلاف فاحشی قدرتمندتر از PS4 PRO هستش
              ۲) بهترین و با کیفیت ترین نسخه کنسولی هر بازی تا حداقل ۵ سال دیگر مطمئنا متعلق به XBOX ONE X هستش
              ۳) کنسول XBOX ONE X هنوز به بازار نیامده بیش از ۱۰۰ بازی براش بهینه سازی های لازم رو انجام دادن تا از نهایت قدرت کنسول استفاده کنند. این در حالیست که با گذشت نزدیک به یک سال از ورود PS4 PRO به بازار تعداد اندکی بازی براش بهینه شده اند و اگرهم شده باشند هیچ تفاوت فابل تاملی در گرافیک ارائه نکرده اند
              ۴) XBOX ONE X تنها کنسولی هستش که سخت افزار لازم رو برا ارائه ۴K واقعی رو دارد
              ۵) میزان پهنای باند حافظه ۳۲۰ گیگ بر ثانیه ای XBOX ONE X حتی از کارتی مثل GTX 1080 هم بیشتر است که برای LOAD شدن سریعتر TEXTURE های ۴K خیلی الزامی هستش
              ۶) رم ۱۲ گیگابایتی XBOX ONE X از نوع GDDR5 به مراتب از PS4 PRO بیشتر هستش
              ۷) کنسول XBOX ONE X با اینکه قدرتمندترین کنسول تاریخ بشریت هستش اما کوچکترین XBOX تاریخ هستش که این عظمت کار MICROSOFT رو نشون میده. برخلاف رقیب به شدت ضعیفترش PS4 PRO با اینکه ارتقای خیلی جزئی از PS4 معمولی داشته اما یک طبقه دیگر بهش اضافه شد که سوژه تمسخر رسانه ها قرار گرفت
              ۸) کنسول XBOX ONE X علاوه بر تمامی قدرت ۶ ترافلاپسی برا گیمینگ رو ۴K دارای قابلیت PLAY کردن دیسک های ۴K UHD BLUE-RAY رو هم داره. نکته مسخره اینه که سونی صاحب امتیاز BLUE-RAY هستش اما رو هیچ کدوم از کنسول هاش این قابلیت رو قرار نداد تا از اون ور طرفداراش رو مجبور به خرید جداگانه ی PLAYER هاش بکنه که به تنهایی ۳۰۰ دلار پول فقط این PLAYER هستش

              الان هم خیلی از افراد میگن ۵۰۰ دلار پول زیادیه برا این کنسول اما سخت در اشتباه اند.
              در دورانی که شاهد عرضه سالانه ی گوشی هایی مثل سری گلکسی سامسونگ و آیفون های اپل با قیمت هایی بیش از ۹۰۰ دلار هستیم واقعا هر کی بگه ۵۰۰ دلار برا گیمینگ رو کیفیت ۴K زیاده خودش رو مسخره کرده

              پس اگر فن بوی سونی هستید لطفا تو تاپیک های مربوط به XBOX ONE X نیاید چون با زدن هر منفی و یا کامنت بی ربط بشتر خودتون رو ضایع میکنید .

              بنده بهترین خاطراتم با XBOX و سری GEARS OF WAR و HALO و FORZA بوده و واقعا از مایکروسافت ممنوم که با ۵۰۰ دلار امکان تجربه ۴K واقعی این شاهکار ها رو برام فراهم کرد.

              FEEL TRUE POWER

            • NATIVE4K گفت:

              ممنون از پاسخگویی اتون. ویرایش کردم

            • Last Of Us گفت:

              حقیقت هایی در مورد سونی
              جملاتی که پایین مینویسم حقیقت های عینی و علمی و محض هستند انکار این جملات مثل این میمونه که بگیم آب مایع نیست یا حاصل جمع ۲ به علاوه ۲ نمیشه ۴
              ۱-همه کنسول های سونی جزو ۱۲ تای اول پرفروش ترین کنسول های تاریخ هستند ولی فقط ایکس باکس ۳۶۰ بعد از پلی ۳ توی لیست هستش
              ۲-فروش کنسول = موفقیت کنسول . که سونی همه نسل ها موفق و برنده بوده خدارو شکر
              ۳- مردم دنبال گرافیک و رزولوشن نیستند . اگر بودن اسم کنسول هایی مثل نینتندو و سگا و وی و امثال اینها تو لیست ۱۲ تای پرفروش ترین کنسول های تاریخ نبود
              ۴-یک گیمر قدیمی و حرفه ای با آتاری و سگا و میکرو شروع کرده و دنبال گرافیک نیست.
              ۵-پرفروش ترین بازی های تاریخ از اولیش که Tetris هستش تا ۳۰ تای اول رو که نگاه بکنید بیشترشون گرافیک در حد میکرو یا پایین هستند که نشون میده مردم دنبال گرافیک و رزولوشن نیستند
              ۶-انحصاری های سونی همیشه بر ایکس باکس برتری داشته و داره و همیشه نمراتش بالای ۹۰ هستش
              ۷-انحصاری های سونی همیشه جوایز معتبر رو درو کردن و بیگ وینر و پر افتخارترین بازی تاریخ و ثبت شده در گینس و جایزه نویسندگان آمریکا و تنها گوتی بین کنسول ها برای انحصاری های سونی هستش و خواهد بود
              ۸٫مدیرای سونی برخلاف بعضی ها وعده وعید دروغ نمیدن و امید بیخودی به طرفدارا نمیدن
              ۹٫کنسولی که تو همه سبک ها برای همه سلیقه ها بازی های انحصاری شاهکار داره سونی هستش
              ۱۰٫کنسولی که یک عمره کیفیت ۱۰۸۰ رو فن هاش تجربه میکنند سونی هستش ولی ماکرو فن ها دارن با ۹۰۰ و ۷۲۰p (hd ) سر میکنند.
              ۱۱٫بازی های ایکس باکس روی کامپیوتر میاد پس دلیلی برای خرید ایکس باکس نیستش. ولی بازی های سونی اکثرا انحصاری هستند و خیلی ها مثل خود من در کنار کامپیوتر کنسول خریدن و میخرن
              ۱۲٫طبق گفته تحلیل گر های معروف با مدارک معتبر و همینطور گفته های خود ماکروسافت کنسول بعدی در دست ساخته و احتمالا سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ میاد. پس ۵۰۰ دلار برای فقط ۲ سال به صرفه نیستش.
              ۱۳٫طبق گفته خود فیل اسپنسر هیچ بازی انحصاری روی ایکس باکس وان ایکس نمیاد. پس بازی های نسل بعد رو ساپورت نخواهد کرد
              ۱۴٫وان ایکس قدرتمند هستش ولی میشه با یکمی پول بیشتر یک کامپیوتر خرید و برای سال ها ازش هزاران استفاده مختلف کرد . و همینطور میشه بازی های نسل های قبلی از هر کنسولی و یا بازی های ایکس باکس وان رو روش تجربه کرد. با گرافیک بالاتر و فریم بالاتر. قابلیت ارتقا هم داره.
              ۱۵٫خرید و فروش بازی های پلی استیشن خیییییییییلی راحت تر از ایکس باکسه. کافیه به دیوار بری و قسمت کنسول ها. اصلا یک بازی ایکس باکس پیدا نمیشه که بخوای بخری یا بفروشی یا تعویض کنی.
              ۱۶٫سونی شرکتی نیستش که بازی هاش کنسل بشه. حتی لست گاردین رو کنسل نکرد و بعد از ۱۰ سال به طرفداراش داد و نمره ۸۲ رو گرفت و همینطور جایزه بافتا برای صداگذاریش.
              ۱۷٫سونی بهترین استودیو های بازی سازی دنیا رو داره. بار ها جایزه بهترین استودیو رو برده
              ۱۸٫ بهترین بازی ساز های دنیا دارن با سونی کار میکنند. حتی کلیف که خالق گیرزه داره با سونی کار میکنه
              ۱۹٫فروش پلی چهار ۶۳٫۴ میلیون بوده و ایکس باکس ۳۰ میلیون. پس تعداد بازی کن های آنلاین تو پلی ۴ بیشتره ( لایو رو در نظر نگیر. چون کی میتونه تو یک بازی شوتر آنلاین با دسته جلو یک پی سی باز با موس دووم بیاره؟ )
              ۲۰٫سونی شرکتی هستش که همیشه به فن هاش احترام گذاشته و سیل انحصاری های شاهکار رو تحویلشون داده. تعداد انحصاری های سونی خیییییییلی زیاد تر از ایکس باکسه.
              ۲۱٫ سونی اینقدر بازی هاش با کیفیت هستش که حتی دی ال سی آنچارتد با تیم فرعی و کارگردان فرعی نمرش از بازی های اصلی ماکروسافت مثل گیرز و هیلو بیشتر شده.
              ۲۲٫سونی تو این نسل کلی بازی انحصاری داره که نمراتش بالای ۹۰ هستش ولی ایکس باکس فقط نمره فورتزا ۹۱ شده و بقیه بازی ها زیر ۹۰ هستش.

              منابع:
              https://holdtoreset.com/top-10-best-selling-video-game-consoles
              https://www.gamespot.com/articles/teens-think-xbox-is-cooler-than-playstation-study-/1100-6449195/
              http://gematsu.com/exclusives/ps4

            • Last Of Us گفت:

              @NATIVE4K
              ببین. خیلی از حرفات اشتباهه.
              مثلا خود ماکروسافت میگه ما داریم روی کنسول جدید کارمیکنیم. یا تحلیل گرها میگن ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ کنسول های سونی و ماکرو میاد که با توجه به عرضه کارت های سری ولتا و سی پی یوهای جدید اینتل قطعا همینطوره. پس عمر این کنسول ۲ ساله نه ۵ سال. خود ماکرو فن ها هم قبول دارن.
              یا مثلا میگی وان ایکس حافظه اش ۳۲۰ هستش. تو گرافیک خیلی چیزای دیگه هم مهم هستش.
              این عدد ها اصلا مهم نیست.
              من برات ۲تا کارت گرافیک زیر رو مثال میزنم که این اطلاعات اشتباه رو جایی دیگه نزاری
              :heart: :heart: :heart: :heart:
              کارت گرافیک RX 480
              رابط حافظه ۲۵۶ بیت
              سرعت حافظه ۸ گیگ
              سرعت پردازنده گرافیک ۱۱۲۰
              حافظه ۸ گیگ
              ترالافپس ۵٫۸
              :heart: :heart: :heart: :heart:
              کارت گرافیک GTX 980
              رابط حافظه ۲۵۶ بیت
              سرعت حافظه ۷ گیگ
              سرعت پردازنده گرافیک ۱۲۱۶
              حافظه ۴ گیگ
              ترافلاپس ۴٫۶
              :heart: :heart: :heart:
              حالا اگر به بنجمارک های این ۲ کارت گرافیک که اختلاف خیلی فاحشی با هم دارن نگاه کنیم.میبینیم که به غیر از چند بازی بیشتر بازی ها روی GTX 980 بهتره 😯 :pain: که این نشون میده خیلی گول اعداد و رقم مخصوصا در مورد AMD که سابقش خیلی خرابه تو این چیزا رو نخورید.
              اینقدر اطلاعات غلط ندید.
              http://hwbench.com/vgas/radeon-rx-480-vs-geforce-gtx-980

            • سلام علی پاور عزیز.
              من قصد هیچ فن بازیی ندارم، اما چند تا اطلاعات اشتباهان و یا درست متوجه نشدی:
              ۱۲: اون شخص، بله، گفت در دست ساخت هست، ولی نگفت ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ میاد، گفت که حداقل سال ۲۰۲۰ میاد که احتمالش کمه.
              ۱۳:فیل اسپانسر گفت هیچ بازیه انحصاری برای xbox one x نمی یاد، منظورش بازی هایی هست که فقط می شه روی xbox one x بازیشون کرد و نمی شه روی xbox one یا ایکس باکس بعدی بازیشون کرد.، وگرنه منظورش بازی هایی نیست که نسل ۹ میان. پس انشالله احتمال پیشتانی نسل ۹ یا نصف نسل ۹ وجود داره.

            • Last Of Us گفت:

              @ali13820812
              تحلیل گرها که از من و شما بیشتر میفهمن میگن ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ میاد خوب؟
              گفتم کارت گرافیک های جدید ولتا و باز هم جدیدتر
              و همینطور سی پی یو های جدید انیتل و باز هم جدید تر خواهد اومد
              و اینجاست که کنسول ها مجبورن کنسول جدید بدن
              در مورد فیل هم
              فیل گفت بازی انحصاری نخواهد داشت.اگر قرار باشه بازی های نسل ۹ روش بیاد؟ اول به ضرر خودشون هستش. چون قیمتش پایین تز از نسل ۹ خواهد بود و کسی کنسول نسل ۹ رو نمیخره.
              دوما وقتی کنسول نسل ۹ رو بدن اگر بازی هاش رو روی وان ایکس بدن همیشه همون انحصاری پس صدای وان دار ها در میاد
              مطمئن باش هیچ وقت بازی های نسل بعد روی وان ایکس نمیاد. اینجوری هم طرفدارا ضرر میکنن و شاکی میشن و هم خود ماکرو نمیتونه کنسول جدیدش رو بفروشه

            • علی پاور، یک منبعی بده که نوشته یک تحلیلگر گفته که اکس باکس جدید تو سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ بیاد، من تنها جایی که دیدم، گفتن که حداقل سال ۲۰۲۰ میاد که احتمالش کمه که ۲۰۲۰ بیاد.
              در مورد بازی های نسل نهم، راست می گی، شاید دیگه ساپورت نکنه. ولی من بنظرم انشالله نسل ۹ دیر شروع می شه.(فکر می کنم، مطمئن نیستم.) چونکه
              فکر می کنم سونی می خواد از اون جایی که هنوز پی اس ۴ پر فروشه، تمام سودش رو به دست بیاره.

            • Last Of Us گفت:

              @ali32132132
              این رو قبول داری که تقریبا همیشه کنسول های سونی و ماکرو همزمان اومدن؟ مثلا پلی ۴ و ایکس باکس جفتشون سال ۲۰۱۳
              اینم بخون
              https://gamefa.com/404337/ps5-will-likely-be-backwards-compatible-with-ps4-pro-will-possibly-launch-in-2019-michael-pachter/

          • Last Of Us گفت:

            ببین اون نقدی که نوشتی من اونجا جوابت رو دادم. همون جواب رو که هیچ توهینی توش نبود رو اینجا نوشتم ایشون تائید نکرد
            خدارو شکر آقای کاوش بر خلاف بعضی نویسنده گان که اسم نمیبرم فن بوی نیستند
            کلی از کامنت های منو سانسور میکنه یا تائید نمیکنه
            بیخودی جو سازی نکن.

  • UNESISM گفت:

    این کنسول با تفاسیر جاناتان با توجه به تریلر بازی
    و بازی با چنین کیفیتی روی همچین کنسولی استحقاق گفتن جمله مبارکتون باشه رو داره

  • معلومه با اون گرافیک فوق العاده رو pc پلی میکردن…

    • Alireza_yoo گفت:

      داش من بدلیل محدودیت بودجه ps4 رو فروختم و بعد از چند سال یه پی سی با gtx1080 گرفتم (پی سی قبلیم گرافیکشg9800 بود) و واقعا فور کی با پی سی جزییات ب مراتب بالاتری نسبت به این دستگاه داره نسبت ب فیلمایی که ازش دیدم (البته قیمت ایکس باکس ایکس اندازه خود کارت گارفیک هست که فوق العادسمنم مانیتور فور کی بودجم نرسید ولی خوشبختانه تست کردم) البته با فریم شصت احتمالا فور کی نیتیو رو حالت های یا مدیوم هست چون واقعا شیش ترافلاپس فکر نکنم قدرت فور کی شصت فریم رو حالت الترا داشته باشه ولی بنظرم این کنسول برای کسایی ک دنبال یچیز ارزون و پر گرافیک هستند بهترین گزینه ممکنه

  • همین که تایپ کنین Feel True Power :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
    ما دیگه خودمون اصل موضوع رو میفهمیم

  • نمایش بازی تو E3 فوق العاده بود کیفیتش تو پی سی و xbox one x فوق العاده میشه :chic:

  • RAGE گفت:

    دوستان ببخشید کسی از هایلایت اطلاع داره که قسمت بعدیش کی منتشر میشه؟ یا کنسل شده یا نه ؟!

  • playdead1990 گفت:

    خطابم به همه ی شرکت ها و استدیوها:حالا که قدرت زیاد دستتونه و دیگه بهونه ای ندارین ببینم میتونین یه بازی در حد نسل ۶ یا ۷ خلق کنین؟البته جواب مشخصه

    • John Linneman گفت:

      بهونه ها زمانی تموم میشن که به ۴۰ ترافلاپس برسیم و گرافیکا واقع گرایانه بشن و پالیگان بیشتر هدر دادن قدرت سخت افزار باشه . اون وقت دیگه هیچی نمیتونن بگن و فقط میتونن از سخت افزار برای خلق هوش مصنوعی پیچیده و جهانای عظیم تر و پر جزییات تر و خلق گیمپلی سنگین استفاده کنن . اون جاست که دیگه همه چی معلوم میشه . امیدوارم نسل سخت افزارای کوآنتومی هر چی سریع تر تجاری و خونگی بشن تا شاهد کنسولا و پیسی هایی باشیم که از قویترین ابر رایانه های امروزی هم سریعتر و قویتر باشن . اون وقت ببینیم کدوم سازنده جرئت ناله از کمبود قدرت سخت افزاری کنه -___-

      • playdead1990 گفت:

        البته درک اینکه چطوری ۴۰ ترافلاپس رو تو یه کنسول بدن جوری که نه اندازش خیلی بزرگ بشه نه حرارتش زیاد باشه نه قیمتش واسم سخته البته گذر زمان و تکنولوژی همه چیز رو حل میکنه…منم امیدوارم برسیم به آخر خط گرافیک و سازنده ها دیگه از گرافیک بکشن بیرون به مسائل مهمتر بپردازن

    • اگه فکر میکنی با قدرتمند شدن کنسول چیزی به جز گرافیک می‌بینیم اشتباه میکنی.
      نسل ۸ چندتا بازی داشت که واقعا ساخت اونها نسل قبل غیر ممکن بود؟
      به سوییچ نگاه کن. زلدا نشون داد قدرت مهم نیست مهم خلاقیته.

  • MostWanted گفت:

    بدون شک خیلی کنسول قدرتمندیه و بنظرم بهتر این بود تا الان عرضه میشد.کما اینکه عرضه کارتهای ولتا و پردازنده های نسل هشتم ممکنه عده ای رو از خرید این کنسول منصرف کنه.بخصوص که اینتل تو پردازنده های نسل جدید دو هسته اضافه کرده که باعث ۶۰ درصد کارایی بیشتر نسبت به نسل قبل شده.از طرفی انویدیا هم وعده داده ولتا نسبت به پاسکال ۵۰ درصد کارایی بیشتری ارائه خواهند داد که البته دور از انتظار نیست.
    بر حسب اتفاق عرضه این کنسول دقیقا برابر است با عرضه ولتا و کافی لیک.

    • دوست عزیز انویدیا با تغییر هر نسل بطور میانگین ۷۵-۸۰ درصد کارایی رو بهبود میده ۵۰ نیست.
      برای مثال GTX 1080 و ۱۰۸۰Ti جایگزین ۹۸۰ و ۹۸۰Ti شدن و گاهی انقدر اختلاف قدرت وحشتناک بود که شاهد ۹۰ درصد اختلاف پرفورمنس می بودیم.
      انویدیا واقعا “تغییر نسل” رو معنا میکنه.

  • Hodd Toward گفت:

    عجب بازی شود این
    تو نمایش e3 نفس من بالا نمیومد انقد هیجان داشت

  • Philspencer گفت:

    یکی نیست به اسپنسر بگه اون پولی که میدی به شرکت های بازی سازی تا از xx تعریف کنن رو بده به یکیشون برای xxانحصاری بسازن تا فقط حکم یه اجر۵۰۰دلاری نداشته باشه

  • Hossein E 47 گفت:

    بهترین معرفی e3 برای من این بازی و اوری بود حس نسل هفت بهم القا شد با نمایش مترو خدایی نسل هفت نسل شاخی بود از استارت عالی بود مترو پرنس ریمن اوج موفقیت سری گیرز و هیلو تولد بازیی که با داستان سرایی و گیمپلی خاصش استاندارد هارو تغییر داد (دلست) سری کرایسیس و داستان سرایی عجیبش با اون گرافیک فوق العاده سری اتزیو که بخش عظیمی از زندگیم پاش صرف شده تولد بهترین بازی ابر قهرمانی تاریخ(ارکام سیتی) و کلی بازیه دیگه که در یک کامنت نمیگنجه خدایا بزار دوباره همچین صحنه هایی رو تو زندگی گیمریم ببینم دلم شدید برای نسل هفت و شش تنگ شده خیلی زیاد

  • John Linneman گفت:

    شاهکاری که ممکن نیست فراموشش کرد

  • DanTe 1368 گفت:

    سلامتی PC که هیچ کنسولی به قدرتش نمیرسه 🙂

    • kasratomb گفت:

      sadman
      داداچ سلامتی اون pc که میگی قیمتش خدا تومنه :yes: برای همه خرید یه سیستم خوب مقدور نیست :yes:

      • Last Of Us گفت:

        یک سیستم عالی رو راحت با ۳ تا ۴ میلیون میتونی ببندی. یعنی با مانیتور فلان
        و این سیستم سال ها برات جواب میده. و قابلیت ارتقا هم داره
        و هزاران کار باهاش میتونی بکنی
        این کنسول رو هم که شما میبینی ۵۰۰ دلاره یعنی تو ایران ۳ تا ۳٫۵ میلیون پولشه. اونم برای ۲ سال نا قابل. اون همه کار و بازی هم که با کامپیوتر میشه با این نمیشه. حالا خودت ببین باید چه کار کنی

        • hesamo گفت:

          الان فقط یه corei7 برای گیم حدود ۱۲۰۰ مایه اشه … ۱۶ گیگ رم ddr4 با نرخ انتقال بالا که به درد گیم بخوره بندازی ۵۰۰-۶۰۰ مایه اشه … یه گرافیک اسباب بازی مانند زیر ۴۰۰ تومن دیگه تو بازار نیست چه برسه به گیم که اکثرا بالای ۱۲۰۰ هستن (تازه اگه sli نبندی و با یه گرافیک مساله رو حل شده بدونی) … مادربورد دیگه بماند … الان ضعیف ترین چیپ نسل چهارم ، ضعیف ترین کارها که تو بازاره سری h و z هست که زیر ۴۰۰ تومن تو بازار نیست (ضعیف ترین چیپ که اصلا به کار گیمیر که باس بالا می خواد نمی یاد)… مین متوسط گیم حدود ۷۰۰ تا یه تومن مایه اشه … ۲۰۰ هم یه پاور متوسط … یه جمع بندی کنی : فقط ۴ تومن یه سیستم میشه بدون هارد و کیس (که خودش برای اینطوری سیستمی حداقل باید گرین باشه) و بدون سیستم خنک کننده که حداقلیش توی بازار ۱ تومن مایه اشه ! و بدون مانیتور و باقی ماجراها.

          سخن پایانی، من با اینکه خودم گیمر pc بودم و هستم و احتمالا خواهم بود همیشه عقیده داشتم که گمیر pc بودن فقط واسه بچه پولدارا عشق داره … نه ما که کرایسیس وارهد رو زمان عرضه اش به بازار با خروجی ۱۲-۱۵ فریم بر ثانیه تموم کردیم!

          بازی فقط کنسول … دیسکتو ول میدی بدون ارور و بدبختی و آپدیت گرافیک و اورکلاک برای فریم بیشتر و ایراد از ویندوز و نسخه استیم و باز بودن شیر آب ! اجرا و خلاص … بشین آنلاین بزن جیگرت حال بیاد … والا … یه کنسول نسل جدید اورجینال بخر با ۱۰-۱۵ تا بازی اورجینال و انلاین … تازه میرسی به به پی سی باز آفلاین که ۵ مایه اشه …

          در کل عشقه دیگه … لامصب وقتی عشق pc باشه با اینکه همه اینا هم بدونی بازم عشق سخت افزار و اسمبل سیستم قوی هستی … با همه دردسراش …

      • DanTe 1368 گفت:

        داداشا پی سی رو من به خاطر این میگم چون خیلی چیزا رو راه میندازه . در کل بحث گیم و غیر گیم باشه کامپیوتر خیلی خوبه. بازی هاشو کار ندارم . من الان خودم gta v و fifa 17با پیسی میرم خیلی هم راضی ام. کلا ۱۵ ساله با کامپیوتر ور میرم . بیشتر خرج زندگیمو پاش کردم راضی هم هستم . خیلی هم سخت نگیرید پی اس ۴ داشتم خرجش خیلی بیشتر از پی سی بود .

    • hesamo گفت:

      سلامتی close program 🙄
      سلامتی crash :sarcasm:
      سلامتی crack های خراب 😮

      :X-P: 😀

      • Last Of Us گفت:

        ببین. من یک عمره پی سی دارم. یعنی اون موقع که یک PC یک بازی دوم توش ۸ تا دیسکت بود پای کامپیوتر بودم
        کامپیوتر کراش کردن و کرک خراب و کلوز برنامه خیییییییییییییییییییییییلی کم داره
        اون قدیم یکمی بیشتر بود ولی الان خیلی کمه خدارو شکر.
        ولی در آخر هیچی پی سی نمیشه

        • hesamo گفت:

          close program کم داره !
          والا بنده تنها ارورهایی که از بازی های قدیمی یادمه open al بود که با کارت گرافیک های agp 4 ایکس مشکل داشت و بایست ۸x می خریدی و یه برنامه ۵ کیلو بایتی که نصب میشد … کرک بود که باید کپی میکردی !

          بازی های جدید چی؟ هیچ کدام نبوده که بدون کلوز پروگرم و ارور dll اجرا نشه … البته در آخر هر بازی به هر نحوی که شده اشکالش برطرف میشه ولی با چند روز اعصاب خوردی و دانلود و آزمون و خطا

      • MostWanted گفت:

        بازی های کرکی برای PC عیب نیست.بحر حال شما میتونی اورجینال بخری.
        در مورد Crash هم وقتی شما بازی رو نصب کنی دیگه کرشی در کار نیست مگه این که بازیت مشکلی داشته باشه.
        مثلا من تو نصب Ghost Recon Wildlands مشکل داشتم اما از موقعی بازی رو اجرا کردم حتی یکبار کرش نکرده.حتی یکبار.
        اون مشکل هم مربوط به یک فایل ناقص بود که DVD درایو نتونسته بود به خوبی کپی کنه با Any Reader کپی کردم درست شد.
        وقتی پول بازی اورجینال نباشه چاره ای جز کرکی نیست در عوض پول رو خرج ارتقا میکنیم . در کل بازی کرکی حتی به کرش و ارور و اینجورچیزا می ارزه.

        • hesamo گفت:

          عموم ارورهای ویندوز که گنده لاتشون close program هست هیچ ربطی به نسخه کپی بودن یا اورجینال بودن بازی نداره و بازی های اورجینال هم این مشکلو که می تونه نرم افزاری و سخت افزاری و عدم مَچ بودن با سیستم اجرایی باشه دارن و متاسفانه روی ۷۰ درصد بازی های جدید بروز میده

      • Strixxx گفت:

        سلامتی استیم ک هیچکدومو نداره 😐

  • hesamo گفت:

    فکر نکنم گیمری باشه که با مترو زندگی نکرده باشه :yes: :yes: :yes:
    من که کنسول ندارم ولی بنچ مارک های مختلف نشون میدن که مثل نسل قبلی بازم ps از xbox از لحاظ سخت افزاری قوی تره :smirk:

  • Last Of Us گفت:

    دوستان ماکرو فن این مقاله رو هم یکباره دیگه بخونن خوبه

    https://gamefa.com/404554/what-is-a-teraflop/

  • اکثر استودیو های سرشناس قدرت این کنسول رو ستایش میکنن :inlove: ایول ب مایکروسافت.

  • wanton گفت:

    من تنها با یک حرف علی پاور موافقم
    این کنسول خیلی داره دیر عرضه میشه و پرو حتی زودتره اون اومد و دیگه اواخر نسل ۸ هستیم الا ۲۰۱۷ هستیم اگه تا ۲۰۱۹ کنسول های نسل ۹ بیان اصلا خرید این کنسول منطقی نیست و بهترین راه صبره تا نسل بد بیاد اخه این کنسول میان نسلی فقط ۲سال جواب گو هست بعد که نسل عوض شه کنسول های قوتر وان ایکس میاد بهترین کار صبره خرید این کنسول نه تنها به صزفه نیس بلکه بازی های انحصاری خاصی هم نداره که طرف بره وان ایکس بخره
    الان خیلیا هستن از ترکیب ps4+pc استفاده میکنن و میتونن رو pc انحصاری های مایکرو رو بازی کنه الان من خودم ps4دارم ولی بازی های pc به دلیل اعتیاد بالا و زمان زیادی که باید صرف بازی کرد مثل wow بیشتر رو pc بازی میکنم و اکثر بازی های ps4هم بازی کردم اجاره ای بهترین کار صبره تا نسل بعد بیاد

    • hesamo گفت:

      مشکل اینجاس که شرکت ها فقط افتادن توی کل کل تولید نسخه های جدید ! خود سونی به این باوره که هنوز هم بطور ۱۰۰% نتونستن از قدرت سخت افزاری ps3 استفاده کنن … مطمئنم خیلی از عموم گیمرها هم بهش اعتقاد دارن … رفتن سراغ ps4 برای درآمد زایی بیشتر … بعدشم pro که دیگه خودمونیم فقط برای بچه پولدارای (به شدت پولدار!) هست (حداقل توی جهان سوم) … و اصلا فکر گمیرها نیستن … گیمر بازی می خواد … عناوین زیاد و لذت بخش نه کنسول جدید با بازی های پورت شده … یا بازی های جدید و لذت بخش اما تعداد محدود … مایکروسافت هم که دیگه آب بردش و از سونی بدتره

  • IvanNishimura گفت:

    از نظر من مترو بهترین بازی شوتر دنیاست

صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس - گیمفا
صحبت‌های ۴A Games در مورد قدرت ایکس‌باکس‌ وان‌ ایکس - گیمفا