تحلیل فنی | اولین نگاه به Rise of the Tomb Raider برروی ایکس‌باکس وان ایکس - گیمفا
تحلیل فنی | اولین نگاه به Rise of the Tomb Raider برروی ایکس‌باکس وان ایکس - گیمفا
تحلیل فنی | اولین نگاه به Rise of the Tomb Raider برروی ایکس‌باکس وان ایکس - گیمفا
تحلیل فنی | اولین نگاه به Rise of the Tomb Raider برروی ایکس‌باکس وان ایکس - گیمفا

تحلیل فنی | اولین نگاه به Rise of the Tomb Raider برروی ایکس‌باکس وان ایکس

اشکان عالی خانی
۰۱:۱۰ ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
تحلیل فنی | اولین نگاه به Rise of the Tomb Raider برروی ایکس‌باکس وان ایکس - گیمفا

مقایسه فنی و گرافیکی بازی‌های مختلف برروی پلتفرم های گوناگون، همیشه جذابیت خاصی برای بازی‌بازان دارد. بررسی عملکرد بازی ها و چگونگی اجرای آن ها برروی پلتفرم های مختلف، نه تنها باعث می‌شود تا جزئیات منحصر به فردی را کشف کنیم، بلکه می‌توانیم با آگاهی فنی بیشتری به تجربه بازی مورد نظر بپردازیم. با قسمتی جدید از سری تحلیل فنی با گیمفا همراه باشید.

همان طور که می‌دانید، مایکروسافت به زودی کنسول جدید و قدرتمند خود با نام ایکس‌باکس وان ایکس‌ را منتشر می‌کند. با انتشار این کنسول، قطعا بازی های زیادی که در گذشته در اختیار بازی‌بازان قرار داشتند، به صورت ارتقا یافته و با رزولوشن و جلوه های بصری بالا تر و بهتر برای آن عرضه می‌شوند. یکی از همین بازی‌ها، عنوان Rise of the Tomb Raider است؛ عنوانی که در ابتدا در سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری زمانی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد اما یک سال بعد، یعنی در سال ۲۰۱۶ آن را به صورت کامل و با جلوه های بصری ارتقا یافته برروی پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو مشاهده کردیم. حال، این بازی برای بار سوم باید برروی ایکس‌باکس وان ایکس عرضه شود و شاهد بهترین جلوه های بصری و البته بهترین نرخ فریم در این نسخه خواهیم بود.

این برای سومین بار است که بازی Rise of the Tomb Raider را به صورت ارتقا یافته برروی یک کنسول مشاهده می کنیم. بازی ابتدا برای کنسول ایکس باکس وان عرضه شد، سپس ارتقای فنی خوبی را روی کنسول پلی استیشن ۴ پرو مشاهده کردیم و حال، نسخه فوق العاده ای را از نظر بصری برروی کنسول ایکس باکس وان ایکس شاهد هستیم.

شاید با بازی کردن نسخه پلی‌استیشن ۴ پرو بازی Rise of the Tomb Raider فکر می‌کردیم که این تجربه نهایی ما از جلوه های بصری بازی روی کنسول‌ها است اما نسخه وان ایکس انتظارات را بسیار بالاتر برده و یک سر و گردن بالاتر قرار می‌گیرد. اولین موردی که در اجرای Rise of the Tomb Raider برروی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس خودنمایی می‌کند، رزولوشن اجرایی آن است. بازی با رزولوشن ۴K Native برروی وان ایکس‌ اجرا می‌شود که ارتقای خوبی نسبت به رزولوشن داینامیک (Checkboard) پرو است. مورد بعدی، افزایش کیفیت بافت ها است که در تریلر منتشر شده (همان طور که می‌دانید تنها یک تریلر برای تحلیل در اختیار داریم) از نسخه وان ایکس کاملا به چشم می‌آید. این افزایش کیفیت بافت ها با وجود رزولوشن ۴K واقعی بازی واقعا فوق‌العاده به نظر می‌رسد و از حافظه گرافیکی اضافی وان ایکس‌ به خوبی بهره می‌برد.

قدرت سخت افزاری کنسول ایکس باکس وان ایکس این اجازه را به سازندگان داده تا علاوه بر ارتقای چشمگیر بازی از نظر بصری، عملکرد آن را نیز بهتر کرده و به سطح ایده آلی برسانند. نسخه وان ایکس هم اکنون با نسخه رایانه شخصی ( تنظیمات گرافیکی نهایی) برابری کرده و حتی در مواقعی بهتر عمل می کند

ارتقای گرافیکی و عملکرد بازی به وضوح قابل مشاهده است; رزولوشن، بافت ها، anti aliasing، فیلتر جدید بافت ها و… که تجربه ای نهایی و به یاد ماندنی را برای طرفداران لارا کرافت و سبک ماجرایی به ارمغان می آورد.

به موارد مهم بالا، موارد دیگری مانند پشتیبانی از فناوری HDR (این فناوری را ابتدا قرار بود برروی رایانه های شخصی ببینیم اما به دلایلی هیچگاه به طور کامل اجرایی نشد)، Anti-aliasing ارتقا یافته برای جزئیات واقع گرایانه تر، افزایش کیفیت نورپردازی، افزایش میزان و کیفیت بازتاب ها (از سطوح مختلف)، افزایش چند ضلعی ها در اجسام و جزئیات مختلف و فیلتر بافت ارتقا یافته را نیز اضافه کنید تا مطمئن شویم تجربه Rise of the Tomb Raider روی ایکس‌باکس وان ایکس، تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. به این نکته توجه کنید که کیفیت اجرایی بازی روی وان ایکس، هم‌اکنون در برخی موارد حتی از رایانه های شخصی قدرتمند نیز بالاتر است؛ به این صورت که موارد گرافیکی مختلفی را برروی آن پلتفرم مشاهده نمی‌کنیم که همین نسخه وان ایکس‌ را به نسخه ای نهایی و فوق‌العاده تبدیل کرده است. به صورت کلی، نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی Rise of the Tomb Raider دارای سه حالت گرافیکی مختلف است؛ حالت اول رزولوشن بازی را به ۴K Native می رساند (نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه) و برای افرادی که تلویزیون ۴K دارند مناسب است، حالت دوم رزولوشن ۴K را قربانی نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه می کند و برای بازی بازان علاقه مند به فریم بالا مناسب است و حالت سوم و آخر، رزولوشن را محدود به ۱۰۸۰p می کند اما جزئیات و جلوه های بصری را تا حد زیادی ارتقا می دهد. واضح است که حالت آخر برای بازی بازانی طراحی شده است که صاحب یک تلویزیون ۱۰۸۰p استاندارد هستند اما جلوه ها و جزئیات گرافیکی بهتر و بالاتری را می خواهند.

موضوع بعدی عملکرد بازی روی کنسول جدید و مورد انتظار مایکروسافت است. اگر یادتان باشد Rise of the Tomb Raider برروی پلی‌استیشن ۴ پرو حالتی داشت که رزولوشن بیشتر، قربانی نرخ فریم بالاتر می‌شد و با رزولوشن ۱۰۸۰p می‌توانستیم به نرخ فریم ۵۰ بر ثانیه نیز برسیم. در نسخه وان ایکس‌ بازی نیز دقیقا همین حالت پیاده سازی شده است اما با این تفاوت که این بار به نرخ فریم ثابت ۶۰ بر ثانیه می‌رسیم و این نرخ فریم بسیار با ثبات تر است.

البته که همه این مقایسه ها تنها از روی یک تریلر منتشر شده از نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی است و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم، بیشتر از سوی سازندگان به دست ما رسیده بود. قطعا باید تا عرضه نسخه وان ایکس‌ بازی منتظر بمانیم و تحلیلی دقیق تر و مو شکافانه تر از این نسخه نهایی از بازی ارایه دهیم اما تا این جای کار، نسخه وان ایکس Rise of the Tomb Raider بسیار امیدوار کننده و خوب به نظر می‌رسد.

شما می‌توانید ویدیوی اولین نگاه به نسخه ایکس‌باکس وان بازی Rise of the Tomb Raider را که به وسیله منبع تحلیلی دیجیتال فاندری تهیه شده است، در زیر تماشا و دانلود نمایید (در صورت امکان، بالاترین کیفیت را دانلود کنید).

دانلود ویدیو با رزولوشن ۲۱۶۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیل فنی | اولین نگاه به Rise of the Tomb Raider برروی ایکس‌باکس وان ایکس - گیمفا
تحلیل فنی | اولین نگاه به Rise of the Tomb Raider برروی ایکس‌باکس وان ایکس - گیمفا
تحلیل فنی | اولین نگاه به Rise of the Tomb Raider برروی ایکس‌باکس وان ایکس - گیمفا
تحلیل فنی | اولین نگاه به Rise of the Tomb Raider برروی ایکس‌باکس وان ایکس - گیمفا
تحلیل فنی | اولین نگاه به Rise of the Tomb Raider برروی ایکس‌باکس وان ایکس - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • جدا xbox one x فوق العاده اس
    Feel True Power
    :inlove: :inlove: :inlove:

    • Godofwar0385 گفت:

      خدایی تو عکس پرو با کیفیت تره خودتون نگاه کنید

    • pS1Ps2Ps3PS4 گفت:

      جدی میخواد سرت کلاه بره. جدی :rotfl:

    • OLDKRATOS گفت:

      برتریه Xbox oneX کاملا مشخص هست که دلیلش هم قدرت بسیار بیشترش نسبت به ps4pro هست،اما حقیقتی که نمیشه تغییرش داد اینه که کیفیت بصری تا حدودی بر روی تجربه ی بازیها تاثیرگذاره و مهمترین فاکتور گیم هست که به شخصه از rise of the tomb raider آنچنان لذتی نبردم و ارزش تجربه ی مجدد رو برای من نداره
      لازم به ذکره که نسخه ی xboxone X ارتقایافته هست و این حرف رو از این جهت میزنم که در بعضی موارد از نسخه ی pcهم کیفیت بیشتری داشت،وگرنه یک کنسول ضعیفتر از اونه که بخواد آپشن های گرافیکیه یک رایانه شخصی رو اراعه بده
      زمانی که کنسولهای نسل ٨ معرفی شدن و به زحمت با کیفیت full hd دست وپنجه نرم میکردن nvidia کارت های گرافیک با قدرت رندرینگ ۴k رو روانه بازار کرد

      اصطلاح feel true power هم بیشتر ناشی از شوق و ذوق و جوزدگیه عده ایه وگرنه این حرفها گذراست و این رایانه های شخصی هستند که همیشه یکه تاز در زمینه ی کیفیت بصری بودن،هستن و خواهند بود

      • OLDKRATOS گفت:

        نابغه های دنیای گیم جمع شدن تو گیمفا :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
        بنده خداها خیلی وقت میزارن،من موندم یه گیمر اگر پلتفرم گیم داشته باشه و شرایط گیمینگش مناسب باشه چطور وقت میکنه بیاد اینجا به حرف یه عده گوش بده؟
        یه گیمر اصلا چرا باید وقتشو اینجور هدر بده؟مگه یه گیمر واقعی وقت هم میکنه؟
        حالا گیریم بهترین پلتفرم گیم دنیا Xbox باشه،خب چه سودی واسه یه عده داره؟؟چه ضرری به یه عده میزنه؟؟

        وقتی یه عده که هنوز دست چپ و راستشون رو نمیتونن از هم تشخیص بدن صاحب پلتفرم گیم میشن همین میشه دیگه!واقعا بی فرهنگی در محیط گیمینگ ایران فریاد میزنه،یکی از دلایل اصلیش هم عدم توجه به درجه سنیه بازیهاست!
        Uncharted یا gears of war درجه سنیه بالای ١۶ سال دارن،اما یه ١۴ ساله میاد تخریبشون میکنه(حالا یا نتونسته بازیهارو به اتمام برسونه یا درک صحیحی از بازی کردن نداره)

        -یک گیمر در درجه ی اول باید بیشتر بازی کنه و صاحب پلتفرم گیم باشه تا اینکه بدون داشتن پلتفرم گیم و تنها با خوندن نقد های بازیها بیاد راجع بهشون اظهار نظر کنه.

    • Cole Train گفت:

      خب خداروشکر چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
      خداروشکر چندتا از اچیومنتاشو نگرفتم یکی این یکی ام دی ال سی های ویچر رو بازی نکردم ایشاله دور جدید رو روی هیولای جدید میزنم.تبریک به دوستای اکس باکسی.

    • sarfaraz گفت:

      بعضیا میان ی نظرایی اونم ی جوری میدن انگار چی شده واسه همه فن بو ها مینویسم توی قدرت گرافیکی پی سی حرف اول و اخر را میزنه ایکس باکس هم درست ک قدرت گرافیکی و سخت افزارش بهتر از پرو هست ولی اخه ما ک دیگه نمیخواییم بریم جای طرف بازی کنیم تو گیم ک اینقد ریز و دقیق میشید انگار چی شده مقایسه این دو از نظر گرافیک کار احمقانه هست چرا؟ چون تفاوتش اونقدی نیس ک بیای خودتو بکشی زیرش کامنت بزاری اونم با تیتر درشت برترین کنسول دنیا و این بچه بازی ها اون مال وقتیه ک پی اس فور بیاد کیفیت ی پی اس تری را بهت بده اونوقت بیا بنویس ایکس باس خرش ب چنده ن این کیفیت ک تفاوت فاحشی هم باهم ندارن اگه هم داشته باشن تو ک نمیخوای بری تو بازی خودت تو منطقه بازی کنی ریزبین بازی درمیاری چرا؟؟ اینهمه بحث و جدل سر قدرت گرافیکیه واقعا؟؟ ب نظر من برتری ی کنسول علاوه بر قدرت گرافیکی معقول و خوب حتی ن عاااالی سر انحصاری هاشه ک اونم پی اس فعلا حرف اول را میزنه اگه هم میخوای ایکس باکس بگیری باید واسه فورزا بگیری ن تام ریدر تام را میتونی روی پی سی هم بزنی ک ۱۰۰ تومن پاش ضرر ندی بد میگم؟
      الان بیا منفی بده تا خالی شی 😛

    • pS1Ps2Ps3PS4 گفت:

      فیل خان میگه. عشقی عشق پولای مردم :rotfl: :rotfl:

    • OLDKRATOS گفت:

      مهمترین دلیل خرید یک کنسول همیشه محتوای انحصاری بوده و این حرف رو با هیچ استدلال کودکانه ای نمیشه تغییر داد
      -تا به اینجای کار ps4 ویترین شگفت انگیزی از عناوین انحصاری بوده و بسیار بهتر از Xbox عمل کرده

      و جا داره سلامی بکنیم به مایکروسافت که میگه یک کنسول نیازی به انحصاری نداره!!!!!(ضعف و ناتوانی تا چه حد به یک شرکت فشار آورده که صراحتا ناتوانیشو اینچنین توجیح میکنه)
      من جای مایکروسافت احساس خجالت و سرشکستگی میکنم که چطور شرکتی با این سابقه ی فوق درخشان و رهبری مثل بیل گیتس که از بزرگترین نوابغ قرن ٢١ هست از سوی عده ای نالایق تبدیل به نخاله دونی شده!وگرنه هیچ شرکتی نمیاد با آبرویه خودش بازی کنه و برگرده بگه یک کنسول به انحصاری نیازی نداره!!!
      #تاسف

      • این که هی میگید دلیل خرید کنسول انحصاریه نظر شماست و ظاهرا تمام فن های سونی!
        دلیل خرید کنسول انحصاری ها نیست(حداقل اکثر مردم این جورند)
        خیلی ها بلد نیستند یه سیستم پی سی رو برای چند سال مدریت کنند، خیلی ها دوست دارند با خرید کنسول تا چند سال راحت باشند ولی اولین چیزی که خریدار در نظر می گیره قیمت کنسوله.
        در زمان لانچ کنسول های نسل ۸ قیمت پلی استیشن کم تر بود و محدودیت های اکس باکس رو نداشت(در زمان لانچ انحصاری جفت کنسول ها مالی نبودند).
        فاکتور دیگه به نظر من دوستان و آشنایان هستند. شما اگه بخوای با دوستان بازی بکنی، باید کنسول هاتون یکی باشه.
        شاید شما برای بازی های انحصاری کنسول می خرید ولی همه اینطور نیستند.
        به نظرم پی سی گیمر ها کسانی هستند که کنسول رو برای انحصاری تهیه می کنند.
        البته این رو هم بگم در حال حاضر بازی های مولتی پلتفرم واقعا ضعیف اند و این بیشتر باعث میشه انحصاری ها بیشتر به چشم بیاند.

        • ps4fanboy گفت:

          OLDKRATOS@
          الان دیگه نسل ششم و PS2 نیست، که همش به خاطر انحصاری باشه، بلکه بخش عظیمی بازی های مولتی پلتفرم ها هستن که توسط تردپارتی ساخته میشه
          ◘از طرفی مردم دنبال کنسولی میرن که بتونه مولتی پلتفرم ها خوب اجرا کنه
          ◘و خدمات ارائه بده
          ◘سرعت و امنیت سروراش بالا باشه
          ◘تخفیفات خوبی داشته باشه
          ◘و از کار کردن باهاش بشه لذت برد
          :announce: و جالب این که به ندرت پیش میاد بازی های انحصاری :bomb: بتونه موفقیت جدی در کسب جایزه ها و جشنواره ها و رضایت منتقدین کسب کنند در حالی که یه نگاه بندازید بهترین و محبوب ترین ها مولتی پلتفرم ها :present: هستن

        • STAR CITIZEN گفت:

          بله بخصوص star citizen بهترین بازی دنیا خیلی به چشم میاد.

        • Last Of Us گفت:

          حرف های شما هم تا حدودی درسته ودلیل اصلی خرید کنسول در کنار قیمت پایین، انحصاری هاش هستش. خود من در کنار یک کامپیوتر ۹ یا ۱۰ میلیونی ( منظورم الان بخوای بخری ) رفتم یک پلی ۴ خریدم فقط به خاطر لست ۲ و انحصاری های موجود
          پرفروش ترین کنسول های تاریخ رو ببین مدرکه
          پلی استیشن ۲
          ۲٫نینتندو دی اس
          ۳٫گیم بوی
          ۴٫پلی استیشن ۱
          ۵٫وی
          ۶٫پلی استیشن ۳
          ۷٫ایکس باکس ۳۶۰
          ۸٫گیم بوی ادونسد
          ۹٫پی اس پی
          ۱۰٫نینتندو نس
          ۱۱٫پلی استیشن ۴
          ۱۲٫ سگا جنسیس
          و بعدش هم باز نیتندو فلان هستند
          منبع:
          https://holdtoreset.com/top-10-best-selling-video-game-consoles

        • sarfaraz گفت:

          mersad
          از دیس لایک ها معلومه نظر اکثر مردم چیه

  • ps 4 pro رو در دی ماه به قیمت ۲,۱۰۰ خریدم حالا می بینم چه خریتی کردم قیمتش شده ۱,۵۰۰ حدودا ۶۰۰ هزار تومان ضرر کردم
    رفع اسپم : وان ایکس خریدش واجبه درسته انحصاری نداره ولی واسه بازیهای مولتی پلتفرم مثل تام ریدر خوبه

  • pS1Ps2Ps3PS4 گفت:

    قدرت داره اقا ماهمه میدونیم جناب خان :ro
    بازی نداره بازی. پروبااینکه خیلی ضعیف تره ولی مردونه زیاد تفاوتی ندارن یکمک. ببین ۴سونی نزدیک ۶مایکرو است. قبول کنید که پرو بااین ارزونی واون همه انحصاری ناب گزینه ی بهتریهtfl:

    • Godofwar0385 گفت:

      بخدا همین امروز هورایزون زیرو دان و واسه دومین بار تو پلی چار معمولی بازی کردم بازیش فوق العادس گرافیک و طراحی محیط عالی دم گوریلا گرم میخام بگم که شرکت سازنده مهمه که چجور بتونه بازیرو باگرافیک شاخ بده رو کنسول حالا تصور کنید گاداو وار جدید بیاد خودتون تریلراشو دیدید تو پی اس چار معمولی چقدر گرافیک داره سانتامونیکا و ناتی داگ و گوریلا میدونند چجور باید گرافیک ساخت بنازم به سونی با این شرکتاش.وقتی گاد جدید اومد مایکرو میفهمه گرافیک یعنی چی

    • عزیزم همش که انحصاری نیست
      کیفیت ساخت فوق العاده بالا (بلوری دستگاه ps4 رو با وان اس مقایسه کن متوجه کیفیت ساخت میشی )اصن دستگیره ها رو مقایسه کن کدوم مستحکم تره کدوم زیبا تره
      شکیل بودن دستگاه , من xbox one نداشتم اما one sدارم جدا خیلی قشنگه و درجه ۱
      بازی هم تا دلت بخواد هست (کمبود بازی بهانه اس)
      امکانات xbox خیلی زیاده اما اکثر فقط با دستگاه بازی میکنن

      “”پاور””و “”۳۴ساله ها”” کامنت منو ریپلی نکنن
      متاسفانه علاقه ای به گفتگوی بیخود با منطقی های ?:-) اینجا ندارم

    • انگار شما فقط سونی و انحصاریهاشو میشناسی و در جریان نیستی که بالای ۹۰ درصد بازیهای AAA که ساخته میشن مولتی پلتفرم هستن و اینکه شما بازیهای یوبی سافت، راکستار، ea, باندای نانکو، کونامی، capcom, بتسدا، Square Enix و خیلی شرکتهای بازیسازی دیگه رو انگار فراموش کردی و بازی نمیکنید!! حالا انحصاریهای خود مایکرو چه اونایی که هست و یا داره ساخته میشه رو نگفتم همه رو کنار هم بزاری واقعا زمان نخواهی داشت که تجربه کنی. بعدشم سونی تا حدی بازی AAA با کیفیت داده فعلا کا شاید کمپانیهای بازیسازی دیگه بفکر فروش بیشترشون رو وان ایکس باشن چون سونی بازها وقت و هزینشون اول میره رو بازیای خودشون حالا ازین چه بهتر که رو کنسولی که قویترین هست و پیشفروش عالی هم داشته و بقول شما مثلا بازی هم نداره، این کمپانیها برنامه داشته باشن که بالاترین کیفیت رو ارایه بدن تا هم خوب بفروشن و هم که قدرت بازیسازیشدنو از لحاظ گرافیکی به رخ همه بکشن. همین tomb raider ببین چه سرو ص ایی بپا کرده و لیست ۳۰ تایی به ۱۰۰ تا بازی رسیده و همه دیگه دارن بازیای ۳ سال پیش خودشونو ارتفای گرافیکی میدن.
      یکم منطقی باش هم خودتو از خیلی چیزا محروم نمیکنی و هم که هرچیزی حد و اندازه ای داره و از حد بگذره ضرره. تو همه کشورها حسابی میفروشه بعد شما بگو به درد نمیخوره :-*

  • sinaaragon گفت:

    عکس دومی رو نگاه 😀 نسخه Xbox One X در عکس دومی خیلی خوشگل تر از PS4 Pro هست :rotfl: :rotfl: ……

  • pS1Ps2Ps3PS4 گفت:

    بازیش قشنگه ولی به گرد انچارتد نمیرسه. به لنگشم نمیرسه

  • STAR CITIZEN گفت:

    واقعا کنسول قدرتمندیه.
    این نسخه از بازی هم همه میدونیم نسخه معمولی بازی نیست.
    وگرنه PES 2017 هم نسخه PC کیفیت کمتری نسبت به نسخه های کنسولی داره.
    بزرگترین مانوری که رو این کنسول داده میشد سر قیمتش نسبت به PC همرده بود.
    اما حالا موضوع دیگری در میان است.
    اینتل تعداد هسته در پردازنده های Core i3 نسل هشتم رو دو برابر کرده طوریکه i3 8350K موفق شده تو تست تک هسته i7 7700K رو شکست بده.تو تست کلی هم کمی ضعیف تر ظاهر شده.حال انکه با این پردازنده ارزان قیمت و یک عدد GTX 2060 که با GTX 1080 برابری میکنه…………
    من فکر میکنم تا عرضه شدن همگی شون باید صبر کرد .

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    این دیگه اخرین زور مایکرو سافت بود … هیچ گیمری اندکی ارتقاء گرافیکی رو به پلی استیشن افسانه ایی ترجیح نمیده , افسانه ایی که همیشه بهترین بازی ها رو داره و برای گیمر فقط همین مهمه . حتی نیازی به پلی استیشن پرو هم نیست ما خانواده پلی استیشن با نسخه معمولی این کنسول جادویی هم به واسطه بازی های تکرار نشدنی و انحصاری قراره حالا حالا ها تو افق محو بشیم و ایکس باکسی ها بهتره با همون کیفیت بافت حال کنن :)))) ولی خدایی بترسین از پلی استیشن ۵ که در اینده شاید ۲۰۱۹ خواهد امد و ایکس باکس احتمالا بازم میخواد رو کیفیت بافت و فیزیک و اینجور چیزا کار کنه , ادامه بده مایکرو تو میتونی ….

  • wwwow گفت:

    منتظر اون شخص معلوم الحال هستم که دوباره بیاد این پست رو هم خراب کنه. از اون جایی که اینجور مقایسه ها به مذاقش خوش نمیاد و کله با هرچیزی که به نوعی یک نکته مثبت در مورد مایکرو داشته باشه مخالفه، الانه که بیاد و دیگرانو با اطلاعات عالی و دست اولش (مدیونید اگه فکر کنید از جاهای دیگه کپی میکنه) روشن کنه. 😀
    البته اینم باید بگم که هدفش صرفا اطلاع رسانی دیگران و جلوگیری از اشتباه احتمالی بقیه در خرید کنسولای مایکرو هست. 😎
    پ.ن: دوستان جدا از بحث های جدی، این کامنت بیشتر جنبه فان داشت. بابت اسپم معذرت

  • طعم واقعی تکستچر ۴k با لارا :inlove:

    • OLDKRATOS گفت:

      جوری میگی طعم واقعی تکسچرها اگر کسی از دنیای گیم بی خبر باشه فکر میکنه xbox X اولین پلتفرم دنیای گیمه که دریچه ای به رزولوشن ۴k بوده
      سال ۲۰۱۴که battlefield 4 به زحمت روی xboxone با رزولوشن hd اجرا میشد(همونجوری که هاردلاین و ١ اجرا میشه) من با تنظیماتی آنلاین بازیش میکردم که برای امثال تو یک رویا تلقی میشده!!
      قبل از حرف زدن کمی تفکر خوبه که این بی توجهی ناشی از سن و سال کمته و شک ندارم بیشتر از ١٧ سال سن نداری چرا که درکت به این موضوع نرسیده که کنسولها انقدر ضعیف هستن که به زحمت دارن بازیهارو اجرا میکنن

      • Last Of Us گفت:

        اولا تکسچرها ۴کی نیست بچه جون. بنده خودم تری دی کارم. تکسچر ۴کی بخوان به کار ببرن حجم بازی بالای ۱۰۰ گیگ میره
        کریتوس پیر جان خودت رو خسته نکن. اینها اطلاعاتشون به خاطر سنشون خیلی پایینه
        این ۲تا عکس رو ببین خودت متوجه میشی . دیگه از بقیه چه توقعی داری
        http://uupload.ir/files/evqh_untitled-1.jpg
        http://uupload.ir/files/iflc_untitled-2.jpg

  • cv گفت:

    تا زمان عرضه و مدتی بعد از این تحلیل ها زیاده
    باید دید در واقعیت چه اتفاقی میوفته
    در حالی که مایکروسافت داره هزینه زیادی صرف تبلیغات One x میکنه
    سونی به راحتی با کنفرانس پاریس و psx ضربه بزرگی به فروش One x وارد میکنه
    این پوستر یه کپی کامل از پوستر uncharted collection

  • اینجاست که باید گفت “Feel True Power”

  • خب خداروشکر با وان اکس تجربه ۴k گیمینگ برای کنسول گیمرها فراهم میشه و چی از این بهتر
    Feel True Power :inlove: :inlove:

  • STAR CITIZEN گفت:

    با یک i5 8600 شش هسته ای و GTX 2070 که قویتر از ۱۰۸۰ Ti است میشه ۵K رو صد فریم گرفت.
    قیمت وان ایکس و تلویزیون ۴K هفت تومن درمیاد.
    بعلاوه کیفیت ۴K تو تلویزیون ها بزرگ اصلا خوب نیست.چون سایز پیکسل ها بزرگه.۴K رو مانیتور ۳۲ اینچ از منظر کیفیت با ۱۴۴۰ در ۲۷ اینچ و ۱۰۸۰ در ۲۲ اینچ برابره.
    پس اگه تلویزیونتون از ۳۲ اینچ بزرگتره کیفیت تصویرش تو ۴K از ۱۰۸۰ تو ۲۲ اینچ کمتره.
    مزه ۴K به اینه که مانیتور یا تلویزیون زیر ۳۲ اینچ باشه واسه همین ۲۷ اینچی با پشتیبانی از ۴K خیلی طرفدار داره.

  • John Linneman گفت:

    حالا بگذریم از این که واقعا وان ایکس یه دست آورد مهندسی بینظیر هست برای مایکروسافت و مارک سرنی کار سختی رو در پیش داره قطعا . کیفیت بازی هم در عکس که مقایسه بشه کاملا به چشم میاد برتری وان ایکس . ولی بیاید یه بار هم بریم توی محیط بازی و توی یه شرایط پویا قرار بگیریم . آیا تفاوت به اون حدی هست که شما توی یه صحنه اکشن شلوغ که ذهنت درگیر کشتن چندین سرباز هست … شما به این هم فکر کنی که وای نگاه کن چقدر گرافیک وان ایکس بهتره . واقعا توی اون شرایط یا یه گشت و گذار ساده محو برتری وان ایکس میشین ؟ واقعا مسخرس که یه نفر روی وان ایکس بیاد این رو بازی کنه و وسط مخفی کاری یهو بگه شت اون گوشه رو نگاه کن دوتا علف از پرو بیشتره . یا وسط اون همه انفجار بیاد نگاه کنه زخم رو صورت لارا جزییات بیشتری داره روی وان ایکس . به نظر من ارزش قدرت وان ایکس به ارائه نرخ فریم بالا و ثابت توی هر شرایطی از بازی هست . چون همیشه و همه جا همه متوجهش میشن . ولی توی خیلی شرایط قادر به تشخیص تفاوت گرافیک نیستیم مگر این که عکس بگیریم و مقایسه کنیم . در کل من به شدت علاقه به خرید وان ایکس دارم ولی نه به خاطر تکسچر کمی با کیفیت تر . به خاطر نرخ فریم بالاتر و ثابت تر و رزولوشن بیشتر و واقعی . یادمون باشه هدف وان ایکس از همون اول هم ارتقا سطح کیفی بازی بوده نه انقلاب گرافیکی . از رم ۸ به ۱۲ رسیدن تفاوت بالاییه ولی انقلاب نیست . از ۵۱۲ مگ به ۸ رسیدن انقلابه . پس نسل بعدی ایکس باکس و پلی استیشن انقلاب خواهند بود نه وان ایکس . در ضمن هر کی میگه با ۵۰۰ دلار میشه سیستم بست که ۴کی ارائه بده کذابه کذاب . اره مکس پین ۲ رو ۸ کی میده ۶۰ فریم 😐 . مبارک دوستداران ایکس باکس . من هم اگر توان مالی مجال بده حتما این کنسول رو تهیه میکنم و از انحصاریای هر چند “فعلا” کم تعداد اما نابش لذت خواهم برد :yes:

    • STAR CITIZEN گفت:

      Intel Core i5 8600
      Ram 16 GB 2400 DDR4
      Geforce GTX 2060
      این سیستم از وان ایکس قویتره.

    • Last Of Us گفت:

      دوست من خوبه که آدم میخواد حرف بزنه منطقی حرف بزنه. شما خودت میای میگی گرافیک بالا مهم نیست بعد ۲خط اون طرف تر نوشتی که رزولوشن بالاتر و واقعی؟ خودت داری حرف خودت رو نقض میکنی.
      اما در مورد تهمت زدن در مورد سیستم ۵۰۰ دلاری و ۴کی
      بازی GTA V و Witcher 3 تا از سنگین ترین بازی ها هستند قبول داری که ؟ من مشخصات سیستم ۵۰۰ دلاری رو برات میزارم. لینک ویدئوش رو هم برات میزارم. ببینم کی کذابه. الکی نیای دروغ بگی.
      شما بی سوادی دلیل نمیشه دیگران دروغ بگن پسر جون
      :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
      این سیستمی که میزارم یک یوتیوبر معروف به اسم JerGaming که ۴۲ هزار نفر دنبالش میکنند گذاشته
      در ضمن این قطعات با اومدن قطعات جدید تر ارزون تر شدن. و باز هم قطعات جدید میان.
      مشخصات سیستم
      i5 750 overclocked to 3.7 ghz
      Asus P7H55 LGA 1156 motherboard
      ۸GB DDR3 memory
      Gigabyte GTX 1060 6GB G1 Gaming
      ۳۲۰GB Samsung Spinpoint HDD
      Cooler Master Wavemaster Case
      Arctic Alpine 11 GT cpu cooler
      EVGA 430 watt
      PSU Logitech KB+M combo
      Windows 10 64-bit
      :rose: :rose: :rose: :rose:
      وحالا بنچمارک ها
      Withcer 3 روی تنظیمات Medium و ۴k فریم بین ۲۶ تا ۳۳ هستش ( تو وان ایکس هم افت فریم خواهد بود )
      همین بازی روی تنظیمات Very High و رزولوشن ۲k یعنی فول اچ دی روی فریم ۴۲ تا ۶۹ هستش
      :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
      بازی GTA V
      روی تنظیمات High فریم بین ۷۵ تا ۱۴۹ هستش روی رزولوشن ۲k
      در رزولوشن ۴k و تنظیمات High فریم بین ۳۸ تا ۵۸ هستش ( عالیه )
      :rose: :rose: :rose: :rose:
      بقیه بازی ها مثل DOOM و Call of infity و Titan fall 2 رو خودتون میتونید تو لینکی که میزارم ببینید. نکته مهمی که هستش اینه که با یک کامپیوتر علاوه بر تجربه همه کنسول های نسل قبل میتونی بازی های کنسول ایکس باکس وان و بعضی بازی های پلی ۴ رو هم تجربه کنی. کلی کار دیگه هم میشه کرد. و این سیستم سال ها آینده رو هم جواب میده. مثل وان ایکس نیست برای ۲ سال باشه.
      تازه تو ایران وقتی وان ایکس بیاد ۳ میلیون به بالاست. شما با همون ۳ میلیون میتونی یک سیستم عالی تر از اینی که گذاشتم ببندی. پس دیگه نبینم با اطلاعات پایینت بیای منو خراب کنیا :rotfl:
      اینم لینک ویدئو خودتون برید ببینید
      youtube.com/watch?v=ZcrotHUVFN0&list=PLQbCPWtOQp0FoY_-7GwWSErWP2j7–Hh5

      • John Linneman گفت:

        یه نکته : اصلا و تحت هیچ شرایطی شما رو منظورم نبود درباره این که گفتم کذابه همچین شخصی .
        نکته ی بعد : درباره قطعاتی که شما نوشتی برای اون سیستم . “الان” رفتم آمازون . فقط کارت گرافیک ۲۹۰ دلار ایالات متحده امریکا قیمت داشت . رم هم این لحظه ای که مینویسم قمیت یک عدد رم برند کورس ایر با باس ۱۶۰۰ و مشخصاتی که نوشتی ۶۲ دلار بود . مادر برد هم ۱۷۰ دلار قیمت داشت . تا این جای کار یک سیستم داریم که بدون پردازنده مرکزی بالای ۵۰۰ دلار قیمت داره . هیچ هاردی هم نداره که بشه بازی روش ریخت چون قیمتش از ۵۰۰ دلار تجاوز میکنه . اگر بنا بر اینه که قطعات دست دوم خریده بشه و اورکلاک هم بشن (اورکلاک شخصی نه کارخونه ای) خب این که هنر نیست . هر کسی میتونه سیستم زیر ۵۰۰ دلاری شاخ ببنده . تازه کارت گرافیک سیستم اصلیه که ۷۶۰ بود نه ۱۰۶۰ مرد حسابی . که عمرا نوش ۷۳ دلار نیست خودشم تو ویدیو گفت از ایبی ۷۳ دلار دست ۲ پیدا کرده . اونم امازون ۱۹۰ دلار قیمت زده نوشو . خیلی زرنگی که میری ویدیو رو میبینی بعد بدون دروغ گفتن و فقط با نگفتن یه سری از شرایط حاکم به قضیه میای جوری نشون میدی که حرفت درست در بیاد .

        • Last Of Us گفت:

          ببین اولا من فکر کردم شما منظورت منه. پس ببخشید
          من قبل از اینکه این سیستم رو بزارم. قبلش کلی سیستم ۵۰۰ دلاری دیدم که به قول شما بیشتر میشد. ولی این رو خودم به شخصه چک کردم و ۵۰۰ دلار شد گذاشتم. اینقدر خر نیستم دیگه
          در ضمن سایت تا سایت داریم. تو همین ایرانش شما بزن خرید فلان قطعه اختلاف قیمت خیلی بالایی رو میبینی چون بعضی ها بندازن یا خریدشون برای قدیمه گرون تر خریدن و …
          تازه قبلا گفتم بازم میگم. شما تو همین ایران با ۳ میلیون میتونی یک سیستم عالی ببندی . تو گوگل بزن راهنمای خرید سیستم. شهر سخت افزار میاد میبینی. حالا میشه قطعاتش رو باز تعویض کرد و به جای مارک بستن ارزون تر بست.
          این کنسول هم عمرش ۲ ساله بیاد تو ایران هم بالای ۳ میلیونه
          خوب مگه مغر آدم رو خر گاز گرفته که کامپیوتر رو که اون همه محاسن داره ول کنی بعد بری یک چیزی برای ۲ سال بخری؟ تازه اون کامپیوتر رو میشه آپگرید هم کرد. مثلا کیس رو نگه داشت. رم رو نگه داشت. شاید پاورش رو نگه داشت. موس و کیبورد و مامنیتور فلان رو هم نگه میداری. تازه بازی های نسل های قبل رو هم بازی میکنی

      • wwwow گفت:

        @lastofus@ beyond2soul یا alipower یا هر ایدی دیگه ای که داری یا در آینده میسازی

        عجب…
        من واقعا از یه عده تعجب میکنم. جدا از اینکه میان تو پست های مختلف با نظرات گهربارانه پستو نابود میکنن، ادعاشون هم میشه و مرتب از بقیه ایراد میگیرن که چیه هرکی نظر دیگه ای داشته باشه هیچی نمیفهمه و ازی حرفا. اگه سایتی یا سازنده ای حرفی بزنه که خوششون نیاد اونم یا هیچی حالیش نیست یا این که پول گرفته.
        #################
        اما در مورد این نظر تخیلی…
        با نوشتن این کامنت دیگه واقعا خودتو نشون دادی. من واقعا تعجب میکنم الان که اینو نوشتی حتی شک دارم تا الان از نزدیک یه pc یا سخت افزارهای مختلفشو دیده باشی. این سیستمی که اومدی لیست کردی از دو جهت قابل بحثه. یکی خود قطعات و جنبه دیگه هم قیمت تمام شده که تو ادعا میکنی ۵۰۰ دلار میشه.
        در مورد قطعات:
        cpu: i5 ۷۵۰@۳.۷GHz
        main:P7H55 LGA 1156
        خنده دارترین قسمت کامنت همینجاست. جایی که شما نمیفهمی و نمیدونی که این پردازنده و بردش سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شدن (الان ۲۰۱۷ داره تموم میشه یعنی بیش از ۷ سال پیش). سوال اینجاست که تو این قطعاتو از کجا میخوای گیر بیاری؟ قطعا اگه کسی بخواد این قطعاتو بگیره یا باید یه سر بزنه موزه یا به ناچار شانس بیاره دست دومشون گیر بیاد. مسئله بعدی این پردازنده فرکانسش ۲٫۶ هست. بعد اومدی نوشتی تا ۳٫۷ اوورکلاک شده؟؟ یعنی ۱٫۱GHz اوورکلاک باید بشه :-/ :-/ اونم یه قطعه دست دوم مال ۷ سال پیش؟؟؟ ?:-)
        ram: 8G DDR3 عزیزم الان تو سال ۲۰۱۷ زندگی میکنیم هرکی بخواد سیستم گیم ببنده رم DDR4 روش سوار میکنه که تاثیرش تو بازی های مختلف ثابت شدست. (برو چندتا بنچمارک ببین این کارو که بلدی)
        VGA:GTX 1060 6GB
        تو همونی نبودی که تو پست قبلی میگفتی کارت ۱۰۶۰ بازی ویچر۳ رو با حداکثر تنظیمات ۴k و ۲۸ فریم میاره و کلی بنچمارک گذاشتی و بقیه دوستان رو دروغ گو و نفهم خطاب کردی؟ الان چطور شد تنظیمات متوسط و فریم ۲۶ تا ۳۳؟؟
        دیدی همونجا بهت گفتم تو تا صد سال دیگه هم نمیتونی با یه ۱۰۶۰ تو ۴k و الترا ۲۸ فریم بگیری. الان با این کامنتت حرف منو تایید کردی و خودتو ضایع!
        دوست دارم به شیوه خودت جواب بدم. خوب نگاه کن شاید یادت بیاد 😎
        http://uupload.ir/files/84iy_prove.png

        HDD: 320 GB
        با این حافظه که دو سه تا بازی روش نصب کنی پر میشه باید شروع کنی به حذف قبلیا (با توجه به روند رو به افزایش بازی های جدید) خسته نباشی!
        ############################
        حالا بیا یه نگاه به قیمت قطعاتی که لیست کردی بندازیم…
        cpu: این قطعه خیلی قدیمیه و تو ایران بعیده نو گیرتون بیاد. قیمت روز تو سایت آمازون ۱۵۵٫۷۵$
        main: اینم وضعیتش مثل پردازندس. قیمت نو در سایت آمازون ۲۵۹$
        VGA: قیمت در سایت آمازون ۲۸۹$
        ram: قیمت له ترین مدل در آمازون ۵۵$
        cooler: قیمت در آمازون ۱۰$
        power: قیمت در آمازون ۳۶$
        موس و کیبورد و کیس و هارد و ویندوز هم واسه خودت :rotfl:
        حالا کافی قیمت تمام شده تعدادی از این قطعاتو جمع بزنیم…
        جمع قیمت های درج شده: ۶۴۹$ 😯
        نتیجه اینکه بستن سیستمی با این مشخصات بیش از ۶۵۰ دلار آب میخوره. تازه ما قیمت بعضی قطعاتو حساب نکردیم. دیگه شما بالای ۷۰۰$ حساب کن.
        ################
        چطور شد؟؟؟؟
        اره متعصب. وقتی ادم از چیزی اطلاع نداشته باشه و الکی هرچی و هرچا تو نت ببینه بیاد اینجا کپی کنه ایطور گندش در میاد. تو یوتی.وب گشتن و چندتا بنچمارک دیدن که هنر نیست وقتی به جز یه مشت عدد و فریم چیزی نفهمی.
        کلی وقت گذاشتم اینجا جوابتو دادم که هم سایر دوستان اطلاعاتشون بیشتر بشه و بشناسنت و هم اینکه دفعه دیگه این لیستو تو پستای دیگه ننویسی. برو یکم اطلاعاتتو بیشتر کن و تو سایتا و کانالای دیگه سر بزن یه چی بهتر بزار که آدم خندش نگیره.
        ##########
        اینم لینک قیمت ها در زمان نوشتن کامنت جهت اطلاع
        https://www.amazon.com/Intel-Core-Processor-LGA1156-I5-750BOX/dp/B002KQ5KDY
        https://www.amazon.com/Asus-P7H55-M-LX-Socket-Motherboards/dp/B00407ZTD2
        https://www.amazon.com/Gigabyte-Gv-N1060G1GAMING-6Gd-Graphics-GV-N1060G1GAM-6GD-R2/dp/B01N0P24HI
        https://www.amazon.com/Kingston-Technology-ValueRAM-KVR1333D3N9-8G/dp/B0069RXHF8
        https://www.amazon.com/ARCTIC-Alpine-Rev-CPU-Cooler/dp/B002D2H9W0
        https://www.amazon.com/EVGA-WHITE-Warranty-Supply-100-W1-0430-KR/dp/B00H33SDR4

  • Last Of Us گفت:

    سونی فن ها و پی سی فن های عزیز من به یک نتیجه ای رسیدم. ماکرو فن ها بیشترشون هیچی حالیشون نیست. این مدت که کامنت هاشون رو دنبال کرده باشید باید متوجه شده باشید. از اون آقایونی که هنوز نمیدونند کارت های ۱۰۷۰ و ۱۰۶۰ فریم بالای ۳۰ تو ۴k و ۲k بگیر. تا اونی که میگه پراید بهترین ماشین دنیاست چون تو ایران زیاد میفروشه و اونایی که کم میارن فوش میدن. بزرگشون هم که بهش میگن منطقی ۲تا عکس جدید داغ براتون میزارم معنی منطقی و منطق رو یاد بگیرید 😀
    مدرک جدید جدید
    http://uupload.ir/files/evqh_untitled-1.jpg
    http://uupload.ir/files/iflc_untitled-2.jpg

  • ArmaaeeL گفت:

    به عنوان یه pc باز با یه سیستم خوب که همین بازیو رو الترا تموم کردم واقعا واسم جای تاسف هست که این بحث گرافیکی به کنسول هایی که تا چند سال پیش صرفا واسه لذت بردن از بازی بود هم کشیده شده این بار به عنوان یه دوست که ۱۰ سالی هست به صورت حرفه ای دارم روی pc بازی میکنم بهتون توصیه میکنم فکر این بحث های فریم ریت و رزولوشن نباشید که لذت بازیو ازتون میگیره.

  • playdead1990 گفت:

    خداروشکر که سطح توقع همه ی گیمرا مثل شما مایکروفن ها کم نیست وگرنه شاهکارهایی مثل د لست او اس و….هرگز ساخته نمیشد و همه بازی ها میشد مضخرفاتی که EA و یوبی سافت(وضعیتش بهتره بازم) و اکتیویژن میسازن جالبه یه جوری میگن ۹۰ درصد بازی های AAA مولتی پلتفرمه که آدم فکر میکنه همه ی این ۹۰ درصد بازی شاهکارن!! :-/ بابا تموم شد دوره ی “بازی های داستانیه خوب مولتی پلتفرم”شما تو این نسل یه هک اند اسلش یا شوتر سوم شخص و خیلی سبک های دیگه پیدا نمیکنید یعنی حتی پیدا نمیکنید که بخواید خوباشون رو مثال بزنید در این حد داغون!!(مولتی پلتفرم ها منظورمه و گرنه سونی دمش گرم کمبود این عناوین رو تا حدودی جبران کرده)…همش شده عناوین اول شخص(اونم اکثرا عناوین ضعیف یا متوسط)یا عناوین نقش آفرینی(که انصافا عملکرد خوبی داشتن تو این نسل ولی بازم شما بهترین عناوین نقش آفرینی رو تو PS4 میتونید تجربه کنید مثل BloodBorne یا horizon یا persona و…)میدونین مشکل این روزهای این صنعت چیه؟خودم جوابش رو میدم اینه که یه سری گیمر جدید اومدن و از هر بازی استقبال میکنن و اصلا چیزی از یه بازی خوب نمیدونن و به شکل عجیبی هم حمایت میکنن از بازی های بد و در کمال تعجب از بازی های خوب حمایت نمیکنن و این شده که اکثر بازی های مولتی پلتفرم اندکی از بازی های موبایل بهترن و خب این دسته از جوجه گیمرا هم عنان از کف داده و خشک دران به سمت این بازی ها حجوم میبرن

    • beyond2soul گفت:

      این حرفت رو باید طلا گرفت
      مشکل اینه این جوجه گیمرهای کم سن فقط گرافیک براشون مهمه
      هم سوادشون و فهمشون قد نمیده و هم انگلیسی بلد نیستند که داستان بازی رو بفهمند
      فقط دستشون رو بزارن روی یک دکمه تیر بزنه و گرافیکش بالا باشه
      همین

      • playdead1990 گفت:

        مهم نیست چی دوست دارن هر چی دوست دارن به خودشون مربوطه فقط این صنعت رو به گند نکشن البته ما زورمون به انور آبیا نمیرسه واسه همین به داخلیا میگیم ولی خداییش اگه اینا نبودن الان ۹۰ درصد بازیا در حد Tlou بودن ولی به قول خودت فقط دوست دارن بازی گرافیکش بالا باشه و ۴تا انفجار ببینن و ۴ تا تیر بزنن و تا اینا هستن سرعت پیشرفت این صنعت کند میشه و شاید فقط از نظر وضوح یه پیشرفت هایی ببینیم!

  • قبلا نگاه مردم نسبت به گیم فقط و فقط لذت بردن از اون بود
    الان همه گیمرای عزیز بجای لذت بردن از بازی به چیز های مزخرفی مثل فریم و گرافیک و رزولرشن بالاتر فک میکنن و همش هم به سر و کله هم میزنن :struggle:

تحلیل فنی | اولین نگاه به Rise of the Tomb Raider برروی ایکس‌باکس وان ایکس - گیمفا