مایکروسافت: ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد - گیمفا

مایکروسافت: ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد

شایان مددی
۱۵:۵۷ ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
مایکروسافت: ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد - گیمفا

با اینکه بسیاری از بازیکنان بزرگ‌ترین مشکل ایکس‌باکس وان ایکس را نبود انحصاری‌های بزرگ می‌دانند، اما ظاهراً مایکروسافت این کنسول میان‌نسلی را بی‌نیاز از این عناوین می‌داند. مایک ایبارا (Mike Ybarra) از تیم ایکس‌باکس، در مصاحبه‌ی جدید خود راجع به این موضوع توضیحاتی ارائه داده است که پیشنهاد می‌شود در ادامه دنبالشان کنید.

مایک ایبارا در گفت و گو با وب‌سایت یوروگیمر، صحبت‌های رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت یعنی فیل اسپنسر محبوب را تایید نموده و چنین اظهار داشته است:

فروشنده‌ی بزرگ و عمده‌ی ما، ایکس‌باکس وان اس خواهد بود – این کنسول ۲۴۹ دلار قیمت دارد و بیشترین مردم آن را خریداری خواهند کرد. ایکس‌باکس وان ایکس برای بازیکنانی حرفه‌ای طراحی شده است که قصد تجربه‌ی بهترین نسخه‌ی بازی‌ها را دارند. با نگاه به خانواده‌ی ایکس‌باکس، احساس نمی‌کنم که باید با شش بازی انحصاری، ایکس‌باکس وان ایکس را عرضه کنیم. این کنسول هر بازی جدیدی را اجرا می‌نماید، قابلیت پشتیبانی از نسل قبل برروی آن کار می‌کند و عناصری از این دست. نمی‌دانم هنوز در دنیایی هستیم که باید انحصاری‌هایی بزرگ برای یک کنسول داشت یا این قول را عملی کرد که بازی‌هایی که خریداری می‌کنید، برروی وان ایکس بهتر کار کنند و اجرا شوند. این را باید کاربر انتخاب کند و برای ما، این عنصر انتخاب بیشتر اهمیت دارد تا ارائه‌ی یک انحصاری با  یک کنسول.

صحبت‌های ایبارا، نشان می‌دهد که تمرکز اصلی مایکروسافت برروی اجرای بازی‌ها برروی ایکس‌باکس وان ایکس با کیفیتی است که قبلاً قولش را داده بودند. خوشبختانه، این کنسول تا به الان که هنوز عرضه نشده، عملکرد خوب خود را به نمایش گذاشته است: از به اتمام رسیدن موجودی پیش‌خرید آن در کمتر از ۲۴ ساعت تا ثبت رکورد جدید در خانواده‌ی ایکس‌باکس و کسب بیشترین میزان پیش‌خرید در تاریخ این برند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مایکروسافت: ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد - گیمفا
مایکروسافت: ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • هه :laugh:وقتی طرف میگه ایکس باکس نیازی به انحصاری نداره عمق فاجعه رو درک کنید

  • hamidgrio گفت:

    تا دیروز میگفتن ما بهترین انحصاری هارو داریم الان دارن میگن ما اصلا نیازی به بازی انحصاری داریم . نمیدونم کاربرارو چی گیر اوردن

    • سلام.
      گفتن(( ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد))، نه اینکه ایکس باکس وان نیاز نداره، منظورشون بازیی که برای ایکس باشن اما برای وان یا ایکس باکس نسل جدید نباشن، نیازی نیست.

      • javoonearyayi گفت:

        شما چرا بد میفهمین . اینی که میگی گفته ولی اشتباه گفته .
        چون هیچ طرفداری نخواسته فقط برا وان ایکس انحصاری بده بیرون بلکه میگن با ارائه وان ایکس باید انحصاری برای خانواده ایکس باکس معرفی بشه چون قبلیا رو بازی کردن همه و مولتی پلتفرم ها هم که با هر چیزی بازی میکنن.
        واقعا تاحالا کسی خواسته که واسه وان ایکس تنها انحصصاری بدن بیرون ؟؟؟؟نه عزیز دل همه میخواستن انحصاری جدید بدن که رو وان ایکس هم فورکی باشه .و از اون جایی که نتونستن حالا به قول قدیمی ها قینوووووس میکشن و توجیح مفت میکنن .

  • سلطان بلامنازع صنعت گیم از پیداش آدم و حوا تا ظهور منجی عالم بشریت :inlove:

    • beyond2soul گفت:

      این جعلیه
      اصلیش بیاد تلگرام کارش دارم

      • bitface گفت:

        تو هی بیا توضیح بده منظور طرف چی بوده.
        این سونی فنا تو یه باغ دیگه ان…
        خدایی از همین پیج میشه فهمید سطح سواد سونی فنا تا چه حده؟
        به جای اینهمه فن بازی برید یکم سوادتونو ارتقا بدین که آبرو بقیه سونی فنای محترمو نبرید.
        بخدا به خاطر همینا آدم خجالت میکشه بگه PS4 دارم.
        با اینکه PC و PS4 PRO دارم و XBOX ندارم ولی خودمو بیشتر به مایکروسفت نزدیک میدونم تا سونی.
        اگه بازیای XBOX رو نمیتونستم تو کامپیوترم با کیفیت بالا بازی کنم حتما XBOX ONE X میخریدم ولی فعلا احتیاجی نمیبینم.

  • DanTe 1368 گفت:

    خخخخ طرف کنسول میگیره به عشق انحصاری هاش . . من خود از ps2 به بعد خریدم فقط به عشق god of war. حرفی زده شد که دیگه کلا از ایکس باکس برای همیشع خداحافظی کردم . ناگفته نماند از اولش هم از ایکس اصلا خوشم نمیومد .

  • منم همین نظر رو داشتم و دارم. و معلومه که اکثر گیمرها هم به این نتیجه رسیدن. هرچی که انحصاری باشه بازم ما نمیتونیم بازیای سونی رو رو کنسول مایکرو تجربه کنیم و بلعکس. اما بالای ۹۰ درصد بازیها واسه هردو کنسول سونی و مایکرو میاد، حالا اینجا پای قدرت و گرافیک اجرایی وسط میاد که کنسول مایکرو بهتره. حالا جالبتر اینجاست که اکثر گیمرها هردو کنسول رو دارن یکیش خودم، هم پرو دارم و هم اس مایکرو که الان کنسول ایکس رو هم پیش خرید کردم و اگر سونی هم کنسول قدرتمندتری معرفی کنه اونم میخرم و هر بازی رو با بهترین کیفیت بازی میکنم اما سونی رو واسه انحصاریهاش میخوام و مایکرو رو واسه بقیه بازیها چون با دسته xbox راحت تر میشه بازی کرد.
    خلاصه با نظر ایشون موافقم.

  • jokerxbox360 گفت:

    گندش رو دراوردی باو
    همین کار میکنی سونی فنا میان مسخره میکنن باو :-((
    چه غلطی کردیم ایکس باکس خریدم :reallypissed:

  • Gameresaade گفت:

    خوبه که صادقانه میگن حداقل کسی بلاتکلیف نباشه

  • تنها چیزی که به کنسول ارزش میده بازی های انحصاری شاهکار هستش و اگر کسی گرافیک میخواد میره یه پی سی خوب میبنده که برای اونا پول خیلی زیاد در مقیاس با ما نیست(در آمر.یکا برای چرخوندن چندتا همبرگر تو مک دو.نالد ماهانه ۲۰۰۰ دلار میدن و اگه بخوای سیستم خیلی خوب ببندی دیگه فوق فوقش ۱۵۰۰ دلاره و پول خیلی زیادی نیست و در حد متوسطه)

  • شاون لیدن ( رییس بخش آمریکا ) گفت:

    ۵۰۰ دلار نمیدم باهاش سوپر لوکی تیل بازی کنم

  • Rafa Bane گفت:

    خب خوشبختانه این پست سن و سال خیلی از کاربرای سایت رو نشون میده میگید چرا
    سطح درک، استدلال و فهم دوستان مثل اینکه به این حد نرسیده که بدونن یارو گفته one x به انحصاری احتیاج نداره،طرف داره حتی به صاحبان oneو one s داره اطمینان میده که برای کنسول جدید انحصاری در کار نیست
    حالا یا بچه اید و نمیفهمید یا….

    • jokerxbox360 گفت:

      من خودم وان دارم باو اما قبول کن رید :pissedoff:

    • javoonearyayi گفت:

      عزیز دل هیچ طرفداری نمیگفت فقط برای وان ایکس انحصاری بدن . فقط گفتن که با رونمایی و عرضه وان ایکس چندتا انحصاری هم ارائه بدن واس کل ایکس باکس که روی ایکس با کیفیت بهتر باشه .ولی نتونستن …
      و گیمرها خیلی شعورشون بالاست و میدونن هیچ شرکتی برا کنسول میان نسلیش انحصاری نمیده . مگه سونی داد که ماکرو بده . نیازی نداشته
      همه دردشون انحصاری برا کل ایکس باکس بوده . و این اقا فکر کنم خودش با این حرفا اومده ضعف خودشون رو توجیح کنه .

  • playdead1990 گفت:

    به عنوانی شخص کوچکی از جامعه ی بزرگ گیمری که هر ۲ پلتفرم pc و ps4 رو داره اینو عرض میکنم بنده فقط انحصاری هارو با ps4 میزنم یعنی فقط به خاطر انحصاری هاش گرفتمش و بقیه ی بازی ها رو از دم با pc بازی میکنم هم به خاطر هزینه ی کمتر بازی ها هم مزیت های بی شمار pc و این حرف های چرت مسئولان مایکروسافت رو نمیفهمم خب هر دوره ای یه کنسولی با بهترین کیفیت بازی هارو اجرا میکنه و بعدش دوباره یه کنسول قدرتمند تر میاد و اون با کیفیت بهتر اجرا میکنه یعنی نباید انحصاری داشته باشه؟!کیفیت خشک و خالی بخوام که میرم pc میگیرم یه خورده هزینه ی بیشتر میدم ولی دستم در آینده هم بازه واسه ارتقا تازه کلی مزیت بیشتر هم داره نسبت به یه قوطی ۵۰۰دلاری(از قیمت کمتر بازی ها بگیر تا موس و کیبورد بازی های مشترک با ps4 و بازی های مستقل انحصاری و بازی های ایکس باکس و…)نمیدونم من فقط حس میکنم مسئولای مایکروسافت حرف به جای اینکه از ذهنشون عبور کنه از جای دیگشون عبور میکنه یا شما هم همین حس رو دارید؟‍!

  • پنکه گفت:

    وان ایکس به عنوان کنسول میان نسلی معرفی شده طبیعیه که انحصاری خود وان ایکس نداشته باشیم اگه غیر از این بود باید تعجب میکردیم
    Feel True Power :inlove:

  • Javad BG گفت:

    خخخ همه میگن هیچی بازی نداره کنسولت اونوقت چی جواب میده؟ :laugh:
    تا وقتی پلی استیشن هست کم تر کسی سراغ جعبه میره
    Feel the true power

  • Xbox loveriranian گفت:

    ما انحصاری های غول کشی و روبات و کشی و زامبی کشی نمیخواهیم ما برترین کیفیت موجود رو میخواهیم :rotfl: :rotfl: پلی استیشن بازای نادان هم برن با همون هورایزن و گاد اف وار خوش باشن :rotfl: :laugh: 😀 😀 :-))

  • Jack an evil in skin of a human گفت:

    راست میگه چون ایکس باکس وان معمولی اصلا انحصاری نداره چه برسه به وان ایکس :rotfl: :rotfl:

  • Farshidmc گفت:

    مایکروسافت:ما پول هامون نیاز داریم و خرج انحصاری الکی نمیکنیم و انتظاری نداشته باشین و این موضوع به نفع بازی بازها است

  • شما فنای سونی نمیفهمین یا خودتونو زدین به نفهمی این یارو میگه که برای وان اکس انحصاری نمیزنن نه اینکه کلا اکس باکس وان انحصاری نیاز نداره فقط میگه برای وان اکس انحصاری نمیاد

    • javoonearyayi گفت:

      هیچ کسی هم نخواسته انحصاری بدن واسه ایکس . خودش با خودش درگیره . گفتن انحصاری بدن برا کل ایکس باکس .که نداره متاسفانه .از انحصاری بگذریم بازی های مشترک با پی سی هم پلی استیشن خیلی داره . همین چند وقته . Nier . Lawbreakers.hellblade و …….

  • مایکرو همیشه تو انحصاری خیلی خیلی ضعیفتر از سونی عمل کرده. انحصاری های سونی لست آف اس و خدای جنگ آنچرتد کیل زون و چنتا بازی بزرگ دیگه اما مایکرو بهترین انحصاریش هیلو بوده البته آلن ویک هم عالی بود تو ریسینگ هم اگه اشتباه نکنم فورزا انحصاری مایکرو… من کنسول باز نیستم اما واقعیته که سونی تو انحصاری حرف اولو میزنه… البته این سیاست مایکرو بیشتر به نفع گیمرایی که پی سی بازن

  • ARMAN گفت:

    با عرض ادب خدمت نویسنده س عزیز
    ولی من فکر میکنم تیتر اشتباهی رو برای خبر اشتباه کردید
    طبق گفته ی خودشون به انحصاری نیاز هست
    ولی بحث و تمرکز اصلیشون روی پشتیبانی از نسل های قبل و کیفیت اجرایی بازیها بر روی این کنسول است

  • SMak گفت:

    ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری نعررررررررررره

  • Proganim گفت:

    آخرین کنسول مایکروسافت ببینید کی گفتم ؟
    امتیاز هالو و فورزا رو هم می فروشه بزودی
    مایکروسافت از ویندوزش هزار برابر سود می‌کنه چه نیازی ب ساخت بازی با ریسک بالا داره ؟ وقتی ساخت ویندوز جدید خیلی ساده تره و ریسکش هم صفره

  • Hamed_4ever1 گفت:

    حالا ک بازی نداره این حرفو میزنه
    وگرنه تا همین دیروز بود کلی مانور رو بازی کراک داون میدادن
    بدبخت ترین شرکت سال :pain:

  • ShahinSky گفت:

    هر بار با مصاحبه هاشون ثابت میکنن که درکی از پیشرفت صنعت گیم ندارن
    پیشرفت بازیا یعنی یه بازیی بسازی که هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک باشه احساس کنی کنترل ی شخصیت واقعی دستته با داستانی جذاب ، حالا فضای بازی هرچی باشه مهم نیست میخاد زامبی کشی باشه مثل دلست توی دنیای ربات باشه مثل دیترویت یا هورایزون و اکشن مثل انچارد

    اما مانور دادن روی کیفیت بالاتر تصویر چیزی نیست که باعث پیشرفت گیم بشه اما توی نسل هشت تمام تمرکزش شد کیفیت بالای تصویر اما چیزی که گیمر میخاد بازیه
    کنسول جدید xb حتی نسبت به کنسول معمولیه پلی ۴ هم عاجزه چون دلست اف اس ۲ قراره کیفیت مافوق تصوری توی گیم پلی و گرافیک داشته باشه، اصلا کیفیت نمایش این بازی دیگه حرفی برای رقابت و مانور دادن کیفیت کنسول مقابل نمیزاره!
    بجای این حرفا و تمرکز روی کیفیت رزولوشنو این چیزا چند تا نخبه ی بازیساز پیدا کنن واسشون بازیای عالی بسازن ماهم استفاده کنیم، برای من بازیای با کیفیت مهمتره تا تجربه ی تومب رایدر و اسسین کرید که مثلا گرافیکش میخاد روی x بالاتر باشه اما اصل بازی دربو داغون،
    گفته روی کنسول جدید نیازی به انحصاری نداریم! اخه مسئله اینجاست که کلا روی سه کنسول نسل هشتش انحصاری بخصوصی نداره که بخاد روی جدیده داشته باشه!!!
    این محبوبیت اسپنسر برای نویسنده ی مطلب از کجا سرچشمه میگیره جای بسی سواله، چه چیزی برای سرگرمی و سربلندی صنعت گیمینگ عرضه کرده که لایق محبوبیت باشه من که نفهمیدم

  • neiten گفت:

    بله چون اصلا انحصاری درست وحسابی نداره بایدم اینو بگه چون کمرش پیشه سونی شکسته
    واسه همین اینارو گفته که
    آب پاکی رو بریزه روی دست
    طرفداراش :laugh:

مایکروسافت: ایکس‌باکس وان ایکس نیازی به عرضه‌ی عناوین انحصاری ندارد - گیمفا