باندای نامکو و استودیو سازنده Life is Strange برای ساخت یک عنوان جدید باهم همکاری میکنند
Dontnod سازندهی بازیهایی مانند Life is Strange و Vampyr میباشد و قرار است برای ساخت یک عنوان جدید با باندای نامکو همکاری کند. این همکاری در جهت ساخت یه عنوان کاملا جدید و روایت یک ماجراجوییهای تازه است. به گفتهی باندای نامکو این بازی از سال ۲۰۱۶ در دست توسعه بوده و ماجراهای آن در یکی از شهرهای آمریکا جریان دارد. جایی که شما در “مقدار قابل توجهی از تحقیقات” شریک خواهید شد. اطلاعات بیشتر از این بازی مانند پلتفرمهای مقصد، تاریخ انتشار و رونمایی رسمی در سال ۲۰۱۸ انجام خواهد گرفت.
همانطور که میدانید استودیو فرانسوی Dontnod غیر از بازی نام برده، دو بازی در حال ساخت دارد. بازی Vampyr عنوان اکشن- آر پی جی این استودیو که توسط Focus Home Interactive در ماه نوامبر سال جاری منتشر خواهد شد. همچنین آنها در حال حاضر بر روی Life is Strange Season 2 کار میکنند که توسط شرکت Square Enix منتشر خواهد شد و در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد. البته لازم به ذکر است به دلیل اینکه یک تیم دیگر ساخت بازی جدید را بر عهده دارد در توسعه Life is Strange Season 2 خللی ایجاد نخواهد شد.
Hervé Hoerdt از مسئولین بخش بازاریابی در باندای نامکو صحبتهایی را بیان کرد که در زیر میتوانید آنها را مشاهده کنید:
ما میخواهیم با کمک عنوانهای جدید ۵۰% از کار را تشکیل دهیم. و با بستن قراردادهای طولانی مدت با استودیوها به این هدف خواهیم رسید. اولین عنوان از این قراردادهای طولانی مدت بازی Little Nightmares بود که نتایج بسیار خوبی داشت و ما در این باره بسیار خرسندیم. اما این تازه شروع کار است. ما اخیرا بازی Get Even را منتشر کردیم و حالا از همکاری با استودیو Dontnod نیز بسیار خوشحالیم.
وی ادامه داد:
Dontnod مانند یک ستاره در حال اوج گرفتن است. با موفقیت Life is Strange آنها یک قدم جدید برداشتند و من فکر میکنم کار کردن با آنها نتایج خوبی خواهد داشت.
درحال حاضر به جز یک تصویر هنری هیچ اطلاعات دیگری از این بازی در دسترس نیست و باید تا سال ۲۰۱۸ برای رونمایی رسمی باندای نامکو از آن صبر کرد.
در زیر میتوانید این تصویر هنری را مشاهده کنید:
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
dontnod استدیوی خوبیه کارش درسته 🙂
به امید موفقیتش :yes: :
دوقیقا :yes:
این بازی هم مثل بیاند قشنگه ولی عمرا به بیاند نمیرسه
🙂