Assassin’s Creed: Origins بشدت متکی‌بر عناصر نقش‌آفرینی است - گیمفا
Assassin’s Creed: Origins بشدت متکی‌بر عناصر نقش‌آفرینی است - گیمفا
Assassin’s Creed: Origins بشدت متکی‌بر عناصر نقش‌آفرینی است - گیمفا
Assassin’s Creed: Origins بشدت متکی‌بر عناصر نقش‌آفرینی است - گیمفا

Assassin’s Creed: Origins بشدت متکی‌بر عناصر نقش‌آفرینی است

محمود کاوش
۱۵:۵۶ ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
Assassin’s Creed: Origins بشدت متکی‌بر عناصر نقش‌آفرینی است - گیمفا

نکات و اطلاعات جدیدی از ساختار نقش‌آفرینی عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر، همچنین وجود پدیده گرمازدگی نیز در بازی تائید شد!

گفته شده که عنوان Assassin’s Creed: Origins جاه‌طلبانه‌ترین نسخه در سری خواهد بود. و اگر شما به‌دنبال این هستید که سازندگان برای ایجاد چنین تغییراتی تا کجا پیش‌ رفته‌اند؛ تنها نیاز به مشاهده یک بخش دارید، و آن هم عناصر نقش‌آفرینی است. در مصاحبه‌ای که وب‌سایت AusGamers با کارگردان بازی آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) داشتند، ایشان در مورد تفاوت‌های صورت‌گرفته در این نسخه صحبت کردند.

بنظر من سخت است که Origins را با نسخه‌های پیشین سری Assassin’s Creed مقایسه نمائیم. به‌دلیل اینکه ساختار روایت داستان در این نسخه بشدت متفاوت است. تفاوت موجود بیش از این صحبت‌ها است – این سفر Bayek است، شما در این سفر ماجراجویی‌ها و انتخاب‌های بسیاری پیش‌رو خواهید داشت… من Assassin’s Creed: Origins را با هیچ‌یک از عناوین قبلی سری نمی‌توانم مقایسه کنم، زیرا شباهتی بین‌شان وجود ندارد.

بعنوان نمونه، فقط به‌سراغ عناصر نقش‌آفرینی می‌رویم. تلاش بازیکن برای شخصی‌سازی و ارتقای کاراکتر خود بسیار عمیق‌تر و بزرگ‌تر از هرچیزی است که در گذشته در این سری وجود داشته است. منظورم این است که… نمی‌دانم شما چقدر زمان صرف تجربه این عنوان خواهید کرد، اما هنگامی که در حال تجربه آن هستید متوجه خواهید شد که عناصر نقش‌آفرینی کاملا در بازی تزریق شده‌اند. نحوه انتخاب سلاح‌های شما اهمیت دارد. سطح کاراکتر شما در بازی مهم است. در برخی مواقع بسته به سطح دشمنان، مهم خواهد بود که انتخاب چه اسلحه‌ای برای مقابله با آن‌ها مناسب‌تر می‌باشد… ما در نظر داریم تا بازیکنان در هنگام تجربه بازی از توان و ذهن خود در جهت انتخاب استراتژی‌های مناسب و صحیح استفاده کنند.

در این نسخه تغییرات و تحولات در نظر گرفته شده، نقش بزرگی را ایفا خواهند نمود.

برای ما حائز اهمیت بود که داستان مصر را بازگو کنیم. ما تحقیق و بررسی‌های بسیاری انجام دادیم و افراد فوق‌العاده‌ای در این زمینه یافتیم. ناشرین و کشیش‌ها؛ و می‌خواستیم به‌نوعی نماینده آن‌ها در ساخت این عنوان باشیم. بنابراین ما تمام انرژی خود را برای روایت چنین داستانی خواهیم گذاشت تا تجربه‌ این عنوان بیش از پیش شخصی و منحصر بفرد شود.

ایشان در ادامه درباره احتمال گرمازدگی بازیکنان حین تجربه بازی صحبت کردند:

در مورد سایر موارد موجود باید عرض کنم که ممکن است در بازی گرمازده نیز شوید! ما چنین امکانی در Assassin’s Creed: Origins داریم که به آن “گرمای بیش از حد کویر” می‌گویند. این سیستمی است که به‌طور دقیق… اگر شما در معرض بیش از حد گرما قرار بگیرید، بنابراین گرمازده خواهید شد… اگر وارد بیابانی شده و در بین راه گم‌ شوید، این اتفاق (پریشانی/ درماندگی) برایتان خواهد افتاد. خیلی هیجان‌انگیز است.

عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Assassin’s Creed: Origins بشدت متکی‌بر عناصر نقش‌آفرینی است - گیمفا
Assassin’s Creed: Origins بشدت متکی‌بر عناصر نقش‌آفرینی است - گیمفا
Assassin’s Creed: Origins بشدت متکی‌بر عناصر نقش‌آفرینی است - گیمفا
Assassin’s Creed: Origins بشدت متکی‌بر عناصر نقش‌آفرینی است - گیمفا
Assassin’s Creed: Origins بشدت متکی‌بر عناصر نقش‌آفرینی است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Assassin’s Creed: Origins بشدت متکی‌بر عناصر نقش‌آفرینی است - گیمفا