تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا

تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد

مهیار امیدی
۲۰:۲۱ ۱۳۹۶/۰۵/۲۲

چندی پیش اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد که جزئیات + تریلر آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Origins، در طول کنفرانس یوبی سافت و در رویداد E3 2017، به طور رسمی معرفی شد و ویدئو‌ ها و اطلاعات جدید آن در دسترس همگان قرار گرفت. طبق این اطلاعات جدید، جدیدترین نسخه این سری بازی مشهور، با استراحتی یک ساله، قرار است با پایبند بودن به ریشه‌های آن، تغییرات زیادی در بازی ایجاد کند و ما تا الان، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بودیم.

یکی از این پیشرفت‌ها که به تازگی اطلاعات جدید آن منتشر شده است، سیستم مبارزات Assassin’s Creed Origins است که تغییرات زیادی را به خود دیده است.

همان طور که به یاد دارید، در نسخه‌های پیشین این بازی، سیستم مبارزات آن، به طوری بوده که وقتی شخصیت اصلی در بین تعدادی از دشمنان قرار می‌گرفت، یک مبارزه دو نفره در بین شخصیت اصلی و یکی از دشمنان صورت می‌گرفت و نزدیک ترین فرد در بین دشمنان، به این نبرد دعوت می‌شد. در نتیجه ما شاهد نبرد ها و حمله‌های همزمان از سوی دشمنان نبودیم و شاید هم همین مهم، دلیل آسان بودن مبارزات در بازی بود.

اما طبق جدید ترین اطلاعات در رابطه سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins ، اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، کارگردان بازی، صحبت‌هایی در مورد این سیستم ارائه کرده است که در ویدئو جدید آن مشاهده خواهید کرد. طبق این گفته‌ها، مبارزات بازی از سیستمی با نام Hitbox پشتیبانی می‌کنند. این سیستم، مکعب‌هایی به سرتاسر بدن شخصیت‌ها متصل می‌کند و در واقع نامرئی هستند. این مکعب‌ها، این توانایی را دارند که برخورد ضربات به شخصیت اصلی، حملات و تمامی واکنش‌ها را به صورت زنده کنترل کنند. در نتیجه، در بازی، نوع سلاح‌ ها و قدرت آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است و به گونه ای، این مبارزات به سیستم مبارزات بازی‌های هک‌اند‌اسلش شبیه شده است.

اسماعیل در این صحبت ها ادامه می‌دهد که، سیستم مبارزات از دو نوع حملات سنگین و حملات سریع پشتیبانی می‌کنند. به طوری که شما در یک نبرد، می‌بایست با یک زمان‌بندی دقیق، حملات دشمنان خود را آنالیز یا کنترل کنید تا با حمله سریع و یک‌دفه ای آن ها رو به رو نشوید. همچنین قدرت و تجهیزات و البته سطح دشمنان شما از اهیمت بسیاری برخوردار خواهند بود. پس اگر بدون در نظر گرفتن موارد ذکر شده، نبرد سختی را آغاز کنید، بدون شک با شکست مواجه خواهید شد و شما برای پیروزی، به دقت و تمرکز بالایی نیاز خواهید داشت.

با توجه به گفته‌های اشرف اسماعیل، دشمنان درون بازی، از تنوع بسیار خوبی برخوردار خواهند بود و احتمالا طی گذشت مدت زمان بسیار زیادی، تکراری خواهند شد که بسیار امیدوار کننده است. این دشمنان به دسته‌های مختلفی تقسیم خواهند شد که شما برای مبارزه با هر کدام از آن ها، به توانایی‌های خاصی نیاز خواهید داشت. همان طور که گفتیم این دشمان با تنوع بالایی در بازی وجود دارند که می‌توان به برخی از آن ها مانند، دشمنان وحشی ، شکارچیان درون بازی، سربازان حرفه ای و قدرتمند و … اشاره کرد. بدون شک در آینده، جزئیات این دشمنان بازی، منتشر خواهد شد.

در بازی Assassin’s Creed Origins ، زمین‌ها و مکان‌های مبارزه ای مخصوص وجود دارند که شما در آن ها، به نبرد با باس‌فایت‌ها یا بزرگان جنگ، خواهید رفت. بدون شک نبرد در این زمین‌های مبارزه، هیجان و انگیزه شما را برای نبرد بیشتر خواهد کرد و جو آن ها، به خوبی مانند جو زمین‌های مبارزه ای واقعی، شبیه سازی شده است. برای اولین بار، یکی از مکان‌های مبارزه بازی در رویداد E3 2017 به نمایش گذاشته شد که شخصیت اصلی، با تلاش و دقت فراوان و تشویق مردم حاضر در زمین مبارزه، توانست باس‌فایت مورد نظر را شکست دهد. زمین‌های مبارزه، در ابتدا در قسمت داستانی بازی به شما معرفی خواهند شد و این زمین ها هم، از تنوع قابل توجه ای برخوردار هستند و شما، تجربه جدیدی در زمین‌های بزرگ یا کوچک کسب خواهید کرد.

بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Origins، در تاریخ ۲۷ اکتبر سال جاری، مصادف با ۵ آبان ماه، برای پلفترم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

ویدئو معرفی و اطلاعات جدید سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins، در ادامه قابل مشاهده است:

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • GAME-S.B گفت:

    راستش من هنوز نگران بازیم، اینکه سازنده هام این چند وقته خیلی اطلاعات میدن یکم تو دیده.
    به شخصه هنوز یه دلیل قانع کننده نمیبینم که بازیرو بخرم، برعکس فارکرای ۵.
    اما به هر حال باید صبر کردو دید که یوبی مکانیکای جدید تر و نو تر به بازی اضافه میکنه یا نه.

  • Abbas گفت:

    چطوری به خودش اجازه میده اسمشو بذاره پیشرفت
    نه اینکه بد باشه ولی در حد و اندازه نام Ac نیست
    درکل سریع عرضه کن بریم سراغ بعدی شاید فرجی حاصل شه

  • legendboy گفت:

    نمی دونم من فقط نمی تونم با این نسخه ارتباط برقرار کنم یا بقیم مثل منن !
    امیدوارم یوبیسافت با یه نسخه ضعیف یا متوسط دیگه این سری رو به دست فراموشی نسپره

  • Pewdiepie گفت:

    همچیش عالیه بجز سیستم مبارزاتش پر مشکلات فنی اعصاب خورد کن اینا به کنار اون اعداد چی میگن اخه :-/
    یوبیم که داره نقطه ضعف بازیشو تبلیغ میکنه :sweat:
    اشرف تنهایی این سیستم مبارزه شاخو یافتی 😐

  • Aiden گفت:

    مشکل انیمیشن هاش حل بشه تبدیل میشه به بهترین سیستم مبارزات سری.
    تنوع سلاح ، سپر ، تیروکمان و زرهش عالیه.هر کدوم سرعت و قدرت خاص خودشون رو دارن و میشه ارتقاشون داد.
    قابلیت هایی مثل پری کردن سپر ، آتش زدن پیکانِ تیر و کمان ، جاخالی دادن سریع ، خط خشم داره که تنوع خوبی به بخش مبارزات داده.از یک طرف دشمن ها خیلی متنوع هستن و سپر و زره و سلاح مخصوص خودشون رو دارن.بیشتر از همه از اون دشمنایی خوشم اومد که شبیه اساسین هستن.بمب دودزا دارن و توی بوته ها قایم میشن.حتی اگه مارکشون کنید بعد چند ثانیه علامتش از بین میره! با این تنوع دشمن و سلاح و … فکر نمیکنم بخش مبارزاتش اصلا تکراری بشه.برعکس چند نسخه اخیر که بیشتر مخفیکاری رو ترجیح میدادم توی این نسخه ترجیح میدم بیشتر با مبارزه پیش برم.قبل از این نسخه با مبارزات برادرهود بیشتر از همه حال می کردم.

    • Anekhmaho گفت:

      دقیقا برادرهود بهترین سیستم مبارزه رو داشت.
      امیدوارم مبارزات این نسخه بهتر از اونی که به نظر میاد باشه.
      خیلی به این نسخه امیدوارم حس میکنم بهترین نسخه نسل هشتمی سری بشه
      اسپم:گیمفا گروه تلگرام داره؟

  • amir2gol گفت:

    نمایش بازی تو کنفرانس e3 مایکروسافت جذاب بود ولی خالی از اشکال هم نبود امیدوارم تو زمان باقی مونده اشکالات بازی برطرف بشه بعد از پتانسیل از دست رفته unity و تجربه نه چندان دلچسب syndicate طرفدارای این سری استحقاق تجربه یه نسخه نه در حد شماره دوم(از نظر من تکرار نشدنی) این سری ولی در خور اسم سری assassins creed رو دارن یوبیسافت خواهشا طرافداراتو نا امید نکن(چون تا همین الانشم زیاد از حد برات مایه گزاشتن).

  • من نسبت به این بازی احساسم مثل قبل از انتشار یازی horizon zero dawn میمونه و احساسم نسبت به horizon zero dawn زیاد خوب نبود و نمیتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم ولی وقتی بازیش کردم فهمیدم چه اشتباهی میکردم , امیدوارم اینم همونجوری موفق بشه
    اینم بگم که این بازی تریلر به تریلر داره واسم جذاب تر میشه

  • چرا سبک مبارزاتش فرق کرده پس این سومین ac که بازی نمیکنم

  • ZEUS گفت:

    هایپ های این بازی داره کم کم از یونیتی هم بالاتر میبره,به شخصه خیلی نگران این نسخه ام;بازی کاملا به نقش افرینی تغییر کرده(که اصلا با داستان اساسینز کرید هماهنگی نداره)فکر نمیکنم عنوان منسجمی از اب در بیاد, اما حضور کارگردان بسار شریف و محترم اشرف اسماعیل تا حدودی دلم به امتیازات متا قرصه

  • M.O.H.3.E.N گفت:

    تا زمان عرضه بازی زوزی حداقل دو خبر از اساسینس در روز داریم این که یک ای پی چدید نیست چرا اینقدر خبر و تریلر میدن بیرون؟
    من که بشخصه با دیدن تریلر بازی و خبرایی که از این بازی بیرون اومده (مثل رام کردن کروکدیل یا شکل مبارزات و مخفی کاری ها) تمام امیدم رو به این بازی از دست دادم این نسخه هم نهایتا چیزی شبیه syndicate خواهد بود البته امیدوارم که باشه چون سیندیکیت بازی بدی نبود
    نمیدونم چرا یوبی سافت یاد نمیگیره که بازی های بزرگ و پر فروش نیازی به بزرگنمایی و هایپ اضافی ندارن شاید خودشون هم به بزرگی بازیشون شک دارند
    مثلا gta v از اولین تریلر بازی تو ۲۰۱۱ تا تریلر عرضه نصخه pc توی ۲۰۱۵ کلا ۳-۴ تا تریلر بیرون داد

    • Aiden گفت:

      اشرف یه مصاجبه با یک سایت میکنه اون سایت به چند قسمت تقسیمش میکنه و هر چند وقت یک بار یه خبر میزاره.
      این تریلر ها هم که میبینی از یک مصاحبه ویدیویی با IGN منتشر شدن. ign first یک بخش از این سایته که کارش همینه.الان اساسین رو پوشش داده و برنامه پخش تریلر ها هم تو سایتش هست.فکر کنم تریلر بعدی ۱۶ آگوست منتشر میشه که نگاهی به داستان کل سری میندازه.

  • Hamed_4ever1 گفت:

    بهترین سری این بازی خواهد بود
    بهتره زود قضاوت نکنید

  • Last Of Us گفت:

    آقای امیدی دوستان بارها اصرار کردن که این سیستم ۵۰۰ دلاری رو بزارم. لطفا تائید کنید
    سیستم ۵۰۰ دلار و ۴کی واقعی حتما بخونید
    **************
    خوب از اونجایی که بچه های متعصب سایت هی میگن سیستم ۵۰۰ دلاری و ۴کی رو نشون ما بده من به یوتیوب رفتم و برای شما سیستم ها رو دیدم. البته ۲تا نکته رو در نظر بگیرید. قیمت هایی که اینجا میزارم گاهی ارزون تر هم شده. تا جعبه جدید ماکرو بخواد بیاد قطعات ارزون تر میشن. پس شما راحت میتونید یک سیستم ۴کی واقعی برای همه بازی ها ( بر خلاف وان ایکس ) بخرید و همینطور میتونید بازی ها رو روی تنظیمات الترا و فریم ۶۰ یا بالاتر بازی کنید ( چیزی که هیچ کنسولی حتی وان ایکس هم تو خواب تا به امروز ندیده و نمیبینه.البته بستگی به بازی هم داره. ) و همینطور با یک کامپیوتر میتونید بازی های نسل های آینده و نسل های قبل از کنسول های دیگه رو هم با شبیه ساز بازی کنید. به اضافه اینکه میتونید فیلم ببنید و هزاران کار دیگه هم بکنید.
    حالا به نظر خودتون کدوم به صرفه تر هستش Question
    بریم سراغ سیستم
    (البته سیستم های بیشتری تو یوتیوب هستش و در آینده هم سیستم های جدیدی اضافه میشه )
    *********************
    این سیستم توسط یک نفری ساخته شده که ۴۲ هزار نفر زیرگروه این آقا هستند و ویدئو هاش رو دنبال میکنند.تازه این ویدئو برای ۲۳ نوامبر ۲۰۱۶ هستش. و تا الان این قطعات باید ارزون تر هم شده باشن.
    i5 750 overclocked to 3.7 ghz
    Asus P7H55 LGA 1156 motherboard
    ۸GB DDR3 memory
    Gigabyte GTX 1060 6GB G1 Gaming
    ۳۲۰GB Samsung Spinpoint HDD
    Cooler Master Wavemaster Case
    Arctic Alpine 11 GT cpu cooler
    EVGA 430 watt PSU
    Logitech KB+M combo
    Windows 10 64-bit
    و حالا بنچمارک ها تو بازی ها
    ( چند نکته رو هم در نظر بگیرید.
    بازی های مثل جی تی ای و ویچر به خاطر اوپن ورد بودنشون تنظیمات بازی ها تو کنسول ها همیشه روی مدیوم چیزی در بهترین حالت هستش و با کلی بهینگی و حذفیات جزئیات و فریم ۳۰
    *************
    بازی جی تی ای وی که یک بازی اوپن ورد و گرافیک بالاست.
    رزولوشن ۱۰۸۰ تنظیمات روی های اف پی اس بالاترین ۱۴۹ و پایین ترین ۷۵
    رزولوشن ۴کی واقعی بالاترین ۵۸ پایین ترین ۳۸
    ***************
    بازی ویچر ۳ که یک بازی اوپن ورد و با گرافیک بالا هستش.
    رزولوشون ۱۰۸۰ و تنظیمات وری های
    ۶۹ بالاترین اف پی اس و پایین ترین ۴۲
    ۴کی واقعی رزولوشن بالاترین ۳۳ و پایین ترین ۲۶
    *************************
    بقیه بازی ها رو هم میتونید تو این لینک خودتون ببینید
    youtube.com/watch?v=ZcrotHUVFN0
    دیگه فکر نمیکنم ۴۲ هزار نفر بیخودی تو کانال این آقا تو یوتیوب عضو شده باشن و شما اینجا بیشتر از ایشون حالیتون باشه ؟ البته نه شماها بیشتر حالیتون هستش ببخشید ROTFL

    **************************
    نتیجه گیری اخر
    شما میتونیده جعبه جدید ماکروسافت رو که اومد برای یک یا ۲ سال اینده بخرید و بازی ها رو روی مدیوم یا های و ۴کی و ۳۰ فریم بیاره
    یا شما میتونید با همین پول یک کامپیوتر بخرید و غیر از اینکه بازی ها رو روی وری های یا های ۴کی و ۳۰ فریم بازی کنید. یا روی وری های و ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم یا بیشتر بازی کنید .
    نکات مثبتش : ۶۰ فریم یا بیشتر که روی کنسول ها حتی وان ایکس نیست
    بازی های نسل های آینده رو هم باهاش بازی مکنید
    بازی های نسل های قبل از هر کنسولی رو بازی میکنید
    فیلم میبینید
    به اینترنت میرید و وب گردی میکنید
    دانلود میکنید
    با برنامه های مختلف کار میکنید و حتی میتونید در آمد زایی کنید
    و ۱۰۰۰۰۰ کار دیگه
    بازی های جعبه هم که انحصاری کنسولی هستش و روی کامپیوتر هستش . به اضافه بعضی بازی های پلی ۴ مثل نیر آتوماتا و … رو هم میتونید بازی کنید
    کلی بازی آنلاین و غیر آنلاین انحصاری پی سی رو هم میتونید بازی کنید
    مثلا بازی leauge of legends dota 2 و …… که هرکدومش شما رو سال ها سرگرم میکنه
    و ……
    حالا انتخاب با شما

    • Last Of Us گفت:

      یک نکته مهم هم اضافه کنم
      تو دنیای بازی سازی و توی کامپیوتر ما این تنظیمات رو داریم. مثلا تو تنظیمات گرافیک
      تکسچر الترا های مدیوم لا
      رفلکشن ( انعکاس ) مثل بالا
      سایه
      امبینت اکلوژن
      آنتی الیازینگ
      و……
      تو کنسول ها معمولا این تنظیمات یا حذفن گاهی اوقات یا روی مدیوم و لا هستند. بعضی وقت ها بافت ها روی های.
      شما حتی اگر یک سیستم ۵۰۰ دلاری و ۴کی هم نتونید ببندید مهم نیست. چون با همین ۵۰۰ دلار راحت راحت میتونید سیستمی ببنید که بازی ها رو روی رزولوشن ۱۰۸۰ و تنظیمات الترا و یا های ۶۰ فریم یا بالاتر بیاره. این یعنی اینکه وقتی خود بافت بازی روی مدیوم یا های هستش؟ با رزولوشن ۱۰۰کی هم این کیفیتش بیشتر که نمیشه.چون محتواش بی کیفتیه
      و تو کنسول بازی ها ۳۰ فریمن. چه روی ۱۰۸۰ چه ۴کی چون قدرت سی پی یو و رم همه کنسول ها ضعیف هستش.حتی شما دوست عزیز ( وان ایکس )
      پس رزولوشن ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم و تنظیمات الترا یا های خیلی خیلی بهتر هستش از تنظیمات های یا مدیوم و ۳۰ فریم و ۴کی
      حالا اگر تعصبتون اجازه نمیده این حرف من رو بفهمید. دیگه تقصیر من نیست. ولی پی سی بازها میفهمن من دارم چی میگم.

      • پنکه گفت:

        http://www.tomshardware.com/reviews/nvidia-geforce-gtx-1060-graphics-card-roundup,4724-2.html
        از اینجا میتونی بنچمارک ۱۰۶۰ رو ببینی که روی ۲K رو خیلی بازیا هم ۳۰ فریم نمیده چه برسه ۴K لابد تامزهاردویر معتبر نیست یوووووووییی تیووووووووب معتبره :rotfl:

        • Last Of Us گفت:

          ادمین ایشون دارن به دروغ من رو خراب میکنند. لطفا خواهشا تائید کن
          **********
          و اما بنچمارک های گرافیک ۱۰۶۰
          تو این سایت میتونی ببینی بازی ها رو بالای ۳۰ راحت داره ۴کی واقعی و تنظیمات الترا ( چیزی که کنسول ها تو خواب نمیبینند و همیشه روی های یا مدیوم یا رزولوشن ۹۰۰ پی هستند ) رو داره میاره. و حتی بازی بایو شاک اینفیتی ۵۰ فریم داره تو ۴کی
          https://www.extremetech.com/gaming/235690-gigabyte-gtx-1060-g1-gaming-6gb-review-one-of-the-best-midrange-gpus-you-can-buy-today
          و باز به یک سایت دیگه میریم
          تو این سایت مثلا بازی رایز آف تام رایدر با تنظیمات التراش رزولوشن ۱۰۸۰ داره فریم ۸۱ میاره و ۴کی واقعی داره اف پی اس ۲۷ و ۴کی واقعی میاره. حالا فرض کن همین بازی ها رو روی های بزاریم که شبیه کنسول وان ایکس بشه اف پی اس بالای ۳۵ ۴۵ میره.
          و بقیه بازی ها هم
          هیتمن تنظیمات الترا اف پی اس تو رزولوشن ۱۰۸۰ برابر است با ۶۷
          و تو ۴کی واقعی ۲۹
          بقیه رو هم ورق بزنید خوتون ببینید

          http://www.guru3d.com/articles_pages/gigabyte_geforce_gtx_1060_g1_gaming_review,13.html

          *******************
          این سایت هم دوست خوبمون کله فنجونی cuphead گذاشتن و میگن گرافیک ۱۰۶۰ تو اجرای بازی ها حتی ۲کی هم کم آورده یعنی همون فول اچ دی
          http://www.tomshardware.com/reviews/nvidia-geforce-gtx-1060-graphics-card-roundup,4724-2.html
          اگر شما به همین سایت برید میبینید غیر از بازی گرافیک فوق العاده بالای ashes of singularity که کنسول ها تو خواب نمیبینند بقیه بازی ها روی تنظیمات الترا ( کنسول ها مدیوم یا های با کلی حذفیات و بهینگی ) رو داره بالای ۶۰ فریم میاره. حتی بازی جی تی ای کبیر رو داره فریم ۱۱۹ میاره.

          دیگه نیای بگی من اطلاعاتم غلطه یا دروغ میگما
          حالا صبر کن تا وان ایکس بخواد بیاد تو بازار کلی قطعات ارزون تر میشن و میشه سیستم های بهتری بست.

      • M.M.MAHDAVI گفت:

        الان درست شد
        خب از همون اول مشخصات سیستمو میکفتی خودتو راحت می کردی

      • nobody73292 گفت:

        مشکل اینه کسی نمیخواد بفهمه.
        کسی که خودشو زده به خواب توپم بزنی بغلش بیدار نمیشه

      • arianazk1375 گفت:

        عزیز من خوشگل من تو که داری جر میدی خودتو و اینهمه کبکبه دبدبه داری یو تیوب منبعته؟پسر جان ۰۱۶۰تو ۲kمیره قاطی باقالیا ۴kکه جای خودش

        • Last Of Us گفت:

          عجب عجب
          که اینطور
          من الان بنچمارک گذاشتم برای کله فنجونی. شما بنچمارک ها رو ببین. چیز دیگه ای میگه
          بعد این ویدئو هم احتمالا جادوی فتوشاپه
          این ۴۲ هزار نفر هم که اسکل بودن زیرگروه این آقا شدن همه بی سوادن
          فقط بچه های ماکرو فن غیر متعصب و با سواد سایت هستند که تو دنیا میدونند گرافیک چیه
          تو که تاحالا موس کامپیوتر رو از نزدیک ندید چرا میای الکی نظر میدی
          آیدی دوم کی هستی ؟

    • M.M.MAHDAVI گفت:

      داداش این سیستمی که تو گفتی تو ایران فقط گرافیک و سی پی یوش ۲,۵ میلیون تومنه!
      تو به این میگی ۵۰۰ دلار؟! 😐 :-/

      • Last Of Us گفت:

        ببین
        ایران رو جزو دنیا حساب نکن پسر خوب
        کنسول سوئیچ تو دنیا ۳۰۰ دلاره. با دلار ۴تومان هم حساب کنیم میشه ۱۲۰۰؟
        ولی اومد تو ایران فکر کنم حدود ۲۴۰۰ بود. چی چی میگی برای خودت
        فکر کردی وان ایکس بیاد تو ایران چنده؟ ۵۰۰ ضربدر ۴۰۰ میشه ۲ میلیون ولی تو ایران میفروشن ۳ میلیون
        شما با همین ۳ میلیون راحت میتونی یک سیستم خیلی خفن تر از اینی که گذاشتم ببندی
        و ۴کی واقعی و فریم بالای ۳۰ رو تجربه کنی
        یا تنظیمات الترا و فریم بالای ۶۰ و رزولوشن فول اچ دی یعنی ۱۰۸۰ که ۱۰۰ برابر اون ۴کی مسخره میارزه
        میفهمی؟ ما داریم درباره دنیا صحبت میکنیم. همونجور که این سیستم تو ایران به گفته شما ۵۰۰ دلار نمیشه. کنسولتون هم تو ایران ۵۰۰ دلار واقعی نمیشه.

  • Farshidmc گفت:

    شبیه Dark Solds شده
    مبارزه ها
    For Hononor دارم بازی میکنم انگار
    اصلا خوشم نیومد
    از Black Flag خوشم نیومد
    خیلی سبک مخفی کاری از بین رفته

  • BLACK FLAG عالی بود . نمومش کردم و لذت وافری بردم. مناطق استوایی گرافیک خیره کننده ای داشت و مناظر دیدنی بود . مبارزات کشتی هم عالی . خیلی لذت بخش بود . بقیه شماره های بعد از اون مالی نیستن

  • nobody73292 گفت:

    من این بازیو فقط به خاطر سیستم مبارزش بازی میکردم که این سیستم رو هم زدن خرابش کردن
    خو هرکی بخواد اینجوری بازی کنه میره دارک سولز بازی میکنه
    اساسین فقط سری اتزیو و دیگر هیچ
    سیستم مخفی کاری هم که بماند. دیگه الان داره علنا میگه بکش برو جلو.

  • میدونید این اساسین جدید تو چه چیزی نگران کنندست؟
    اینکه بازی تویه مصر جریان داره یعنی ۵۰۰۰ هزار سال قبل و اون زمان شهر ها زیاد بزرگ نبودن و تکلونوژی و سلاح های چندانی نبودن و همچنین احساس می کنم تمرکز روی طبیعت یکمی پیش از حد تو اخبار دیده میشه
    کلا اگه می خوان سری رو دوباره به اوج ببرن باید سابجکت ۱۶ (همونی که کلا رفت توی انیموس) رو شخصیت اصلی بکنن

تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: اطلاعاتی جدید از سیستم مبارزات بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا