بنظر می‌رسد سری Dragon Age حداقل دو نسخه دیگر دریافت خواهد کرد - گیمفا
بنظر می‌رسد سری Dragon Age حداقل دو نسخه دیگر دریافت خواهد کرد - گیمفا
بنظر می‌رسد سری Dragon Age حداقل دو نسخه دیگر دریافت خواهد کرد - گیمفا
بنظر می‌رسد سری Dragon Age حداقل دو نسخه دیگر دریافت خواهد کرد - گیمفا

بنظر می‌رسد سری Dragon Age حداقل دو نسخه دیگر دریافت خواهد کرد

محمود کاوش
۲۲:۳۳ ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
بنظر می‌رسد سری Dragon Age حداقل دو نسخه دیگر دریافت خواهد کرد - گیمفا

طبق صحبت‌های کارگردان عنوان Dragon Age: Inquisition بنظر می‌رسد شاهد انتشار حداقل دو نسخه دیگر از سری محبوب Dragon Age باشیم.

تاکنون می‌دانیم که دنباله عنوان پرفروش Dragon Age: Inquisition ساخته استودیوی بایوور در دست ساخت قرار دارد، اما جزئیات بسیار اندکی در دسترس هستند و طرفداران هنوز نمی‌دانند که چه انتظاراتی را می‌توانند از نسخه بعدی این سری داشته باشند. با این وجود بنظر می‌رسد آینده این سری هرچه که هست، باید منتظر بیش از یک نسخه دیگر باشیم…

آقای مایک لیدلاو (Mike Laidlaw) کارگردان عنوان Dragon Age: Inquisition اعلام داشتند که این سری قرار است با وجود حفظ تمامی المان‌ها و نکات آشنای سری Dragon Age که بازیکنان می‌توانند انتظارشان را داشته باشند، اما در مکانی جدید روایت خواهد شد. همچنین ایشان اشاره کردند که هنوز راه زیادی تا پایان این سری باقی مانده، و ظاهرا نه یک نسخه بلکه حداقل دو نسخه دیگر در دستور کار قرار دارد.

هنگامی که یکی از طرفداران در صفحه توئیتر در مورد نسخه بعدی فرانچایز Dragon Age سوال پرسید، آقای لیدلاو توضیح دادند که:

فعلا برنامه‌ای برای پایان Dragon Age نداریم. در حال حاضر قصدمان تحول و گسترش سری است و هدف این است که در آینده تعداد ۲ نسخه یا بیشتر داشته باشیم.

فعلا در مورد اینکه این نسخه‌ها قرار هستند بصورت پیاپی منتشر شوند یا خیر اطلاعاتی در دسترس نیست، همچنین مشخص نیست که چه زمانی قرار است اولین نسخه از دو بازی ذکر شده را مشاهده نمائیم. اما گفته شده که استودیوی بایوور برنامه‌های بزرگی برای فرانچایز Dragon Age دارد. در حال حاضر تیم سازنده تمام تمرکزشان را برروی عنوان Anthem که قرار است در سال ۲۰۱۸ عرضه شود، گذاشته‌اند. و گویا قرار نیست که عنوان Mass Effect: Andromeda محتوای جدید دیگری را دریافت کند، اگر هم اینگونه نباشد فعلا چیزی تائید نشده!

به احتمال زیاد پس از انتشار عنوان Anthem، استودیوی بایوور شروع به ساخت Dragon Age 4 خواهد کرد. ممکن است طی ماه‌های آتی خبری از نسخه جدید Dragon Age نشنویم، اما باید امیدوار بود که شرکت الکترونیک‌آرتز در مراسم E3 سال آینده از این عنوان پرده‌برداری نماید.

آخرین نسخه از این سری، عنوان Dragon Age: Inquisition بود که در نوامبر سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بنظر می‌رسد سری Dragon Age حداقل دو نسخه دیگر دریافت خواهد کرد - گیمفا
بنظر می‌رسد سری Dragon Age حداقل دو نسخه دیگر دریافت خواهد کرد - گیمفا
بنظر می‌رسد سری Dragon Age حداقل دو نسخه دیگر دریافت خواهد کرد - گیمفا
بنظر می‌رسد سری Dragon Age حداقل دو نسخه دیگر دریافت خواهد کرد - گیمفا
بنظر می‌رسد سری Dragon Age حداقل دو نسخه دیگر دریافت خواهد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بنده حقیر نسخه قبلی این بازیو به قیمت ۲۳۵ هزارتومان خریدم ولی فقط پول دور ریختم یک بازی بی کیفیت و درجه سوم موندم دو نسخه جدید ازش برای چی میسازن
    خدا کنه حداقل از ۴k و hdr ساپورت کنه هیچ بازی بدون این دو اصل بدرد نمیخوره و فاقد استاندارد های روز هست

  • HQ.PC گفت:

    خب خوبه یک نقدی کلی از تجربه خودم برای نسخهinquisitionبنویسم…..
    ۱-کنترل خوب حتی با دسته((با اینکه روps4بازیش کردم ولی کنترلی نرم و راحت رو تجربه کردم))
    ۲-داستانش واقعا عالی بود ((من بیشتر از این چیزی نمیگم چون اسپویل میشه))
    ۳-کنترل کردن هر کاراکتر حس خاص خودش رو داره یه حس لذت بخش این موضوع از اواسط بازی پویا تر میشه با ورود lvlهای اختصاصی هر کاراکتر((مثلا یکی میتونه به همه healبده یا یکی میتونه شهاب سنگ نازل کنه 😀 ))
    ۴-وجود میز جنگی و تخت سلطنت برای قضاوت((یه چی تو مایه های بازیای استراتیژی))
    ۵-وجو اژدها((اقا این خودش برای عاشقان سبک RPG کافیه……باید پیداشون کرد و شکشتشون داد که کار سختیه))
    ۶-گاهی وقتا باید دوربین بازی رو از سوم شخص در اورد و مثل بازیای استراتیژیک با نقشه به اون ۴ کاراکتر دستور داد((وقتی با اژدها روبهرو میشیم این روش خیلی سودمنده))
    ۷-دنیای بازی بزرگه و وجود ازادی عمل در انتخاب دیالوگ و ریتم داستانی((هر چند به ویچر نمیرسه))
    ٨-بازی سال انتخاب شده
    از نکات بدش هم میتونیم به:
    انیمیشن ها گاهی واقعا تو ذوق میزنن :dazed:
    اخرای بازی با اینکه خوب تموم شد ولی میتونست شکوهمند تر تموم بشه مثل یه حمله بزرگ به قلعه مون((بازم میگم داستانش فوق العاده بود ، میشید یک پادشاه و …))

  • fascist گفت:

    دوستان یه سوال داشتم تو اون توضیحات سمت چپ نوشته ps4 ps3 xbox 360
    ولی تو قسمت پایینی نوشته pc
    حالا این بازی برا pc اومده یا نه؟ من این بازیرو رو ایکس باکس ۳۶۰ بازی کرده بودم و حالا هم دوباره می خوام تجربش کنم اما نمی دونم برا pc اومده یا نه؟

  • saeedgreat گفت:

    ایشالله در حد origins باشه.این اخریو دوست نداشتم.

  • اوس علی گفت:

    برای لذت بردن از DRAGON AGE و امثال این بازیها در درجه اول اشنایی کامل زبان نیازه یعنی باید زبانو فول باشید ۴ بار ویچر ۳رو تموم کردم ولی هیچی از بازی نفهمیدم فقط به خاطر موسیقی زیباش بازی می کردم
    رفع اسپم : با بازی های غول کشی زیاد نمی تونم ارتباط برقرار کنم

  • EVERYWHERE گفت:

    دو نسخه ؟ خیلی کمه.
    باید شیرشو بدوشن.یک ده تا نسخه دیگه بسازن. :rotfl:

  • Amir_HD گفت:

    main quest بازی داستان نسبتا خوبی و روایت کرد

    side qest های زیادی داشت ولی همه به شدت ضعیف و حوصله سر بر بودن.وارد یک محیط زیبا و بزرگ می شدی بدون داستان جذاب فقط فید میبستی یا راه زن می کشتی(تمپلار قرمز)

    تنها چیزی که در مورد Dragon Age: Inquisition خوبه گرافیکـ شه.

    اون هایی که dragon age origin بازی کردن این بازی براشون یه فاجعس و بیشتر فن ها رو نا امید کرد

  • RPG Gamer گفت:

    واقعا شرم داره یه سری افراد این بازی رو نمیتونن درک کنن و بهش میگن نسل سوم یا اینو با یونیتی مقایسه میکنند.به این بازی میگید بی کیفیت؟یکی از برترین بازی های سبک RPG?
    ملت ما کلا حال و حوصله ندارن به همین خاطر به سبک RPG افراد کمی علاقه نشون میدن.شمایی که این عنوان رو کامل تجربه نکردی و داستان رو نفهمیدی بهتره بری همون یونیتی یا کالاف و بتل بازی کنی.سبک RPG به درد شما نمیخوره چون هم باید زبان انگلیسی قوی داشته باشی و هم اینکه حوصله داشته باشی.شما بازیهای اکشن ادونچر بازی کن.هنوز هم بعضیاشون فرق بین JRPG و RPG غربی رو نمیدونن و الکی بازی رو میکوبن.
    سعی کنید وقتی میخواید یه بازی رو بکوبید اول ببینید مشکل از خودتون نباشه.شاید شما نمیتونی درکش کنی یا قدرت این کار رو نداری.بر اساس ۴۵ نقد سایتهای معتبر این بازی متای ۸۵ رو دریافت کرده.اما همون یونیتی که مثال میزنید به زور متای ۷۰ رو گرفته.یه ذره منطقی باشید.

  • یکی از بهترین بازیایی بود که تو نسل ۸ انجام دادم به همراه undertale .
    دلیل اینکه خیلی ها خوششون نیومده ۳ چیزه :
    ۱. مبارزات بازی حالت کلاسیک دارند اما با زاویه ی دوربین متفاوت و مثل بازی هایی مثل ویچر یا دارک سولز نیست
    ۲. خیلی ها می گفتن ماموریت های فرعی بازی افتضاحه و … ولی راستش من واقعا مشکل چندانی با ماموریت های فرعی نداشتم ! اونقدر گشت زدن توی دنیای بازی جذاب هست که کلا حتی هدف ماموریتت هم یادت بره .
    ۳. یه عده کلا با بازیای نقش آفرینی مشکل دارن چون خیلی پیچیده هستن ، جلوی این آدما اسکایریم و ویچر هم بزاری بازم می گن چرته ‌به نظر من اینکه بتونی از بازیای نقش آفرینی و یا بازیای مستقل لذت ببری خیلی خوبه چون از بتل و کالاف و آنچارتد و گیرز همه می تونن لذت ببرند .
    در ضمن اونایی که می‌گن الکی گوتی شد : علاوه بر گیم آواردز ۱۳۷ تا جایزه دیگه هم برد و علاوه بر گوتی بیگ وینر هم شد ، فک نکنم ۱۳۷ تا منبع اشتباه کنن !

  • من بازی کردم بد نبود خوشم اومد
    به نظرم گوتی ۲۰۱۴ حقش بود ولی بازی ها خوبه دیگه ای هم بودن..

  • Soroosh0097 گفت:

    بازی خیلی خوبی بود ولی بنظرم dark souls 2 باید goty میشد.

  • amir2gol گفت:

    با اینکه از تجربه نسخه inquisition لذت بردم ولی هیچ وقت به پای نسخه origins نرسید و با این وضع الان bioware تکرار موفقیتی مثل نسخه origins دور از انتظار به نظر میرسه :-((

بنظر می‌رسد سری Dragon Age حداقل دو نسخه دیگر دریافت خواهد کرد - گیمفا