تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا

تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد

مهیار امیدی
۱۷:۲۱ ۱۳۹۶/۰۵/۱۸

چندی پیش، تریلری جدید از گیم پلی بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Origins منتشر شد. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

همان طور که می‌دانید، بازی Assassin’s Creed Origins برای اولین بار در کنفرانس شرکت یوبی سافت و در رویداد E3 2017 سال جاری، معرفی شد و توانست نظر همگان را به خود جلب کند. این بازی که این بار داستان و اتفاقات گیم پلی آن، در کشور پر رمز و راز مصر جریان دارد، قرار است تجربه جدیدی از سری بازی مذکور را در اختیار بازیکنان قرار دهد. شما در این بازی آزادی عمل بسیار زیادی نسبت به نسخه‌های قبلی خواهید داشت و حتی می‌توانید تعداد قابل توجه ای از حیوانات وحشی و درنده درون دنیای بازی از جمله شیر، کروکودیل و … را، رام و در اختیار خود قرار دهید. اطلاعات بیشتر در این باره، در اینجا قابل مطالعه است.

حال پیرامون جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی Assassin’s Creed Origins، می‌توان به انتشار تریلری جدید از گیم پلی عنوان مذکور اشاره کرد. این ویدئو جدید، صحنه‌هایی از گیم پلی بازی، و اهرام جیزه (Giza Pyramids) را به تصویر می‌کشد. این ویدئو گیم پلی ۱۸ دقیقه ای، توسط کارگردان بازی یعنی اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) و بر روی پلتفرم ایکس باکس وان ایکس با کیفیت ۴K و نرخ فریم ۶۰، ضبط شده است. در این تریلر، بایک (Bayek)، شخصیت اصلی بازی و در مرحله فرعی What’s Yours Is Mine، امکانات و محیط جدید ویژگی Animus Pulse را به نمایش می‌کشد.

طبق گفته‌های اسماعیل، اگر بازیکنان در مراحل بازی توسط دشمنان شناسایی شوند یا از محدوده تعیین شده برای انجام ماموریت‌ها، عبور کنند، بازی همچنان ادامه خواهد داشت و ماموریت مورد نظر از بین نخواهد رفت.

در ویدئو گیم پلی، اهرام جیزه هم قابل مشاهده خواهند بود، اهرامی که درون آن ها مملو از گنج‌ها و غنائم ارزش‌مند است که بایک با ورود به این اهرام، باید با دزد ها و سارقان مبارزه کند. هر چند شما می‌توانید، مانند دنیای بیرون بازی، در اهرام هم با استفاده از تاکتیک‌های مخفی کاری که در نسخه جدید پیشرفت‌های قابل توجه ای داشته اند، کار دشمنان خود را یک‌سره کنید.

البته در این تریلر، برخی از مشکلات کوچک بازی هم قابل مشاهده هستند، مشکلاتی از قبیل طراحی لب‌ها و اعضای صورت شخصیت‌ها و انیمیشن‌های درون بازی که امیدواریم در آینده و قبل از عرضه رسمی بازی، شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

طبق جدیدترین گفته‌های سازندگان، با توجه به دنیای وسیع و پهناور بازی و سرزمین مصر، هر کدام از بازیکنان تجربه‌های متفاوتی خواهند داشت و هر یک به نقطه‌های دیگری از این سرزمین، سفر خواهند کرد. در نتیجه می‌توانیم شاهد تنوع بالای روند گیم پلی بازی باشیم و بدون شک، یکسان نبودن تجربه‌های هر شخص، می‌تواند به نکات مثبت و زیبای این بازی بیفزاید. اطلاعات و جزئیات بیشتر در رابطه با این موضوع را در اینجا مشاهده کنید.

عنوان مورد انتظار Assassin’s Creed Origins، در تاریخ ۲۷ اکتبر سال جاری، مصادف با ۵ آبان ماه، توسط شرکت یوبی سافت، برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

و در آخر، ویدئو گیم پلی جدید ۱۸ دقیقه ای بازی، قابل مشاهده است:

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا
تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • I am a pc گفت:

    با عرض معذرت اشغاله.به احتمال ۱۰۰۰۰۰۰۰٪ موفق نمیشه.امیدوارم موفق نشه و یوبی اینو با لگد پرت کنه بیرون.بازی جهان باز بلد نیس درس کنه جهان باز فقط خون سوخته(بلاد بورن) و جادوگر ۳:جنگ طبیعی(ویچر)

  • erfanrd گفت:

    بازی خیلی قشنگیه ولی اساسینس نمیشه بش گفت

  • Last Of Us گفت:

    یارو دهنش دوبار باز و بسته شد یک متر جمله ازش زد بیرون :-؟
    امیدم به این ورژن بیشتر بود
    ولی …. حالا بیاد ببینیم چه میکنه

  • Aiden گفت:

    حتما ببینید.خیلی جالبه.
    اول مشکلات رو میگم بعد میرم سراغ نکات مثبت.
    نکات منفی : انیمیشن ها و باگ ها.انیمیشن ها مثل مس افکت نیستن ولی خیلی هم وضع بهتری ندارن.همچنان باگ ها توی مبارزات اذیت میکنن.مشکل دیگه لیپ سینک هستش.حرکت لب ها با صدا هماهنگ نیست.تمامی ای مشکلات از زمان نسخه آلفا بهتر شدن ولی هنوزم اذیت میکنن.امیدوارم مشکلات تا زمان عرضه تا جای ممکن کاهش پیدا کنن.
    نکات مثبت:
    جدای از مشکلات گرافیکی در بحث گرافیک فنی و هنری و جلوه های گرافیکی و طراحی محیط عالی عمل کرده.بیابان به زیبایی طراحی شده و در هر ساعت از روز رنگ شن های بیابان فرق میکنه.طوفان های شن داینامیک هم در بازی وجود داره.در کل با بهترین طراحی محیط کل سری طرفیم!
    گیم پلی کاملا بر روی یک مرحله فرعی تمرکز داره.این مرحله ۱۸ دقیقه طول کشیده و این زمان بدون محاسبه مرگ کاراکتر یا معما های طولانی به دست اومده.یعنی این مرحله فرعی میتونه تا ۳۰ دقیقه طول بکشه! اشرف اسماعیل گفت که مراحل فرعی طولانی تری وجود دارن.
    داستان و طراحی همین مرحله فرعی بدون هیچ شکی از تمام مراحل AC های این نسل یعنی سیندیکیت و یونیتی بهتره!در اکثر مراحل فرعی دیگر نسخه های AC و مخصوصا یونیتی ، بازی رسما یک محدود پر از دشمن و یک تارگت به شما میداد و می گفت بکشیدش.این مراحل توی ۵ دقیقه به پایان می رسیدن مگه اینکه مسیر طولانی میشد!البته سیندیکیت مراحل فرعی داستانی داشت که رضایت بخش بودن ولی تا این حد خوب نبودن.
    خوشبختانه سیستم کوئست عالی عمل کرده و شاهد مراحل فرعی پر عمق هستیم که دارای مبارزات ، معما ها و داستان عالی هستن.
    با دیدن این گیم پلی با شخصیت بایک بیشتر آشنا میشید و کمتر به دلیل نژاد پرستی یا اینکه مثلا کاراکتر زشته ( : / ) ازش بد میگید.(والا به جز نژاد پرستی نمیتونست دلیلی داشته باشه چون ما چیزی از کاراکتر نمیدونستیم.)هنوز نمیشه کامل مشخص کرد بین اساسین ها چه جایگاهی داره ولی قطعا بهتر از آرنو و جیکوب و ایوی خواهد بود.جدی بودنش باعث نشده که شخصیت بی روح به وجود بیاد.تعامل همین کاراکتر جدی با کاراکتر های شوخ طبع یا بچه ها صحنه های جالبی رقم میزنه.
    سازنده ها راه خوبی برای برگرداندن AC به دوران اوج خودش انتخاب کردن. هر چند تغییر ریسکه و ممکنه باعث شکست بشه و نگرانی خیلی از طرفدارا همینه ولی بازی هایی مثل RE4 و RE7 و COD MW و FARCRY 3 و … تونستن با تغییر تبدیل به بازی هایی کم نظیر در سبک خودشون بشن.

    • خیلی ممنونم که نظرات جامعتون را به اشتراک می گذراید ، من هم با شما موافقم ، این نسخه می تونه با تغییرات خاصی که ایجاد کرده موفق بشه اما یه مطلب کوچک توی کامنتتون هست که خیلی باهاش حال نکردم
      اونم این که RE7 را بازی کم نظیر در سبک خودش قلمداد کردید ، در حالی که اویل ۷ بسیاری از ترس های ناگهانی خودش را (نمیگم کپی) از Outlast الهام گرفته هست ، و خیلی خیلی مونده تا به گرد پای ات لست برسه

      • Aiden گفت:

        رزیدنت ۷ شاید ترسناک ترین بازی نسل نباشه ولی قطعا بهترینشونه. اونم به خاطر “اولین” و خانواده بیکر.معما ها و طراحی محیط شاهکار هم به کنار.اوت لست به این دلیل ترسناکه که رسما هیچ سلاحی به بازیکن نمیده و خطرناک ترین دشمن ها رو در تاریک ترین محیط ها قرار میده و بازیکن فقط یک دوربین داره(که نور دوربین دشمنا رو ترسناک تر نشون میده : / ) سازندگان رزیدنت کاری کردن که با خفن ترین سلاح ها هم آدم رو می ترسونه.

    • fascist گفت:

      نقد خیلی خوبی بود دیگه حرفی نمونده ولی دو چیز منو بد جور اذیت می کنه اونم یکی رام تمساح و مورچه هستش اخه مگه فارکرای پریمال هستش که هر چی رو که خواستی میتونی رام کنی؟! اصلا از این بخشش خوشم نیومد دومی هم لول خنجری بود که از دستش بیرون میاد(اسمه اون خنجره رو هیچ وقت نمیتونم حفظ کنم 😮 ) ینی چی که با خنجر نمی شه اونایی که لولشون بالاتره رو کشت 😐 خب خنجرو بکنی تو گردن هر کی میمیره دیگه فرقی نداره طرف قوی باشه ضعیف باشه لولش زیاد باشه یا کم باشه
      حالا اگه از این دو تا ایراد (ایراد فقط از نظر خودم) بگذرم با یک شاهکار طرفم یک شاهکار به تمام معنا
      البته برا من که از بچگی با بازی های یوبی سافت بزرگ شدم همه ی بازی های یوبی شاهکارن(نظر شخصی)

      • خوره من بازیهای یوبیسافته.
        پارسال Watch Dogs 2
        امسال AC Origins و FarCry 5
        کنار اینا PES 2018 و NFS Payback رو هم بگیرم حسابی سرم شلوغ میشه.الانم تازه Ghost Recon Wildlands رو گرفتم تا اخر تابستون مشغولم.
        واسه دانلود طرح زمان دار میگیرم
        بیست گیگ یک هفته ۶۵۰۰ .
        حداکثر سرعت دانلود ۱۱۰۰ KB\S
        هر ۱۶ دقیقه یک گیگ دانلود میشه.
        راستی واقعا علی رایز نیستی؟
        اون کنکور داشت از قبل کنکور رفت و دیگه هم برنگشت.دلم واسش تنگ شده.رفتارت شبیه اونه.

        • fascist گفت:

          سلام و درود بر الادار عزیز 🙂 :rose:
          واقعا واقعا من علی فن رایز نیستم و امیدوارم از رفتارم خوشت بیاد :-))
          در مورد یوبی هم من از یه چیز این شرکت خوشم میاد اونم ریسک پذیر بودنشه چیزی که بیشتر شرکت ها اون ویژگی رو ندارند یوبی هیچ وقت بازیاش تکراری نیستن چه از نظر گیم پلی چه از نظر محیط بازی
          تازه من با بازی های یوبی بزرگ شدم و همه ی بازیاش برا من شاهکارن :heart:
          من والا تو کار دانلود و اینا نیستم ما یه فروشنده داریم وقتی بازی می خوام بخرم یهدونه بهش زنگ می زنم و میگم فلانو برا فردا اماده کن بعد فرداش می رم می خرم قیمتاشم خیلی پایینه مثلا اوتلست دو رو میده ۷ هزار تومن هر بازی هم بگی واست میده 😎

        • Hamidmh گفت:

          امیدوارم یوبی بتونه بازی رو خوب از آب در بیاره و اون ابهت رو به سری ASSASSINS برگردونه.
          شرمنده دوتا اسپم داشتم :sweat: :sweat: :sweat:
          اسپم ۱:سلام به تمامی گیمر های عزیز بنده عضو جدید سایت هستم و تازه ثبت نام کردم pc گیمرم ولی خداییش اصن فن بوی نیستم و تعصبی ندارم رو پی سی
          اسپم دو:الادار جان بسته ای که میگی واسه کدوم شرکته؟ مشخصاتشو میشه لطف کنی بگی؟

    • شاون لیدن ( رییس بخش آمریکا ) گفت:

      از بین یونیتی وسیندیکیت مراحل فرعی سیندیکیت خیلی بهتر بود مخصوصا مراحل چارلز دیکنز و چالز داروین هر چند کوتاه و تکراری بودن ولی داستانشون جالب بود . ولی اوریجین به نظر مثل مراحل اصلی میاد و خیلی وسیع تره

    • Abbas گفت:

      به نکات منفی یک اساسین بدبخت ولگرد هم اضافه کن به جا رفتن دنبال اهداف فرقه میره اینجا ها و شمشیر های که تا دسته میره تو طرف و با قدرت ادامه میده،نیزه رو از دوتا سوراخ طرف رد کرد بدون هیچ حس بدی ادامه داد
      جدای از این فنیشر ها هم انصافا خوب بودن

      • Abbas گفت:

        و اینکه چیه هرچی میشه میگی داستانش از کل سری…
        از کجات درمیاری اینارو.کلا رفت سر هدف اول دید هدف اصلی یکی دیگست!الان این شد داستان خفن?!!!

        • Aiden گفت:

          همه اساسین ها به فکر مردم بودن : / مخصوصا اتزیو.بایک یک medjay هست و وظیفش کمک به مردمه.اون مشکلات هم مشکل انیمیشنه که بهش اشاره کردم.با اینکه خود سیستم مبارزات رو دوست دارم ولی باگ ها و مشکلات انیمیشنش خیلی اذیت میکنن.
          نگفتم داستانش از کل سری بهتره.گفتم از داستان یونیتی و سیندیکیت بهتره.
          ***اسپویل داستان این مرحله فرعی :/***
          .
          میدونم خودت داستان رو کامل فهمیدی ولی یه بار تعریفش میکنم بگو چه هدف بی ربطی بود.همه چیز به هم مربوط بود.
          بایک دنبال راهزن ها می گشت که به یک مرد بی هوش برخورد کرد.وقتی رفت وضعیت اون مرد رو بررسی کنه یکی با چوب زد تو سرش.وقتی به هوش اومد و با اون مرد حرف زد فهمید که طرف یک جغرافیدانه و نوشته ها و تحقیقاتش رو دزدیدن.میره دنبال اونها بگرده که به چند تا بچه برمیخوره.یکیشون سعی میکنه دوباره بزنه تو سر بایک که این بار بایک می فهمه و جلوش رو میگیره.بعد که با بچه حرف میزنه می فهمه راهزن ها آنتا که سرپرست بچه هاست رو دزدیدن و بچه ها رو مجبور کردن براشون کار کنن وگرنه آنتا رو می کشن.بایک میره دنبال آنتا و نجاتش میده و با تعجب می بینیم یه سگه. آنتا رو به اون بچه بر میگردونه و بچه بهش میگه اسب سوار هایی که خیلی از تو بزرگ ترن دارن اینجا پرسه میزنن.بایک اون اسب سوار رو می کشه و نوشته های جغرافی دان رو پیدا میکنه.نوشته ها رو به جغرافیدان پس میده و بهش میگه بچه ها و آنتا رو همراه خودش به ممفیس ببره تا اونجا یک زندگی راحت داشته باشن.
          هم بایک کار راهزن ها رو میسازه هم جغرافیدان نوشته هاش رو پیدا میکنه هم بچه ها و آنتا نجات پیدا می کنن. یک پایان خوش که حس رضایت به بازیکن میده.
          ***پایان خطر اسپویل***
          .
          سیندیکیت که اصلا داستانش نابوده یا بهتر بگیم اصلا داستان نداره.
          اون یونیتی هم قرار بود انقلاب فرانسه رو نشون بده زد جاده خاکی عشق بازی با الیزه رو نشون داد.یادم که میاد حالت تهوع بهم دست میده.

        • حیف شد کلا Desmond رو حذف کردن.تو یونیتی نشون دادن مرده.کلا انگار فراموش کردن داستان بازی مربوط به دستگاه بازیابی خاطرات یا همان Animus است.یادش بخیر بعد تجربه Brotherhood هر روز اخبار رو دنبال میکردم و تک تک تریلرها و عکس هایی که از بازی Revelations منتشر میشد رو میگرفتم.واقعا بیصبرانه منتظرش بودم.هر چند در حد نسخه قبلش نبود ولی باز هم خوب بود.ولی کانر و ادوارد و ارنو و جیکوب کلا اساسین رو نابود کردن و تعریف جدیدی از سری فرقه ادمکش بوجود اوردن.
          ما همیشه ادم خوبه داستان بودیم ولی ادوارد کنوی سک دزد دریایی بود پس اصلا ادم خوبی نیست.

    • akraven گفت:

      باگ اسحلش چیه ؟ نیزه دو متر بود بعد یکهو کوچیک میشه می رفت پشتش ؟

  • majidam گفت:

    باهات موافقم گوست ریکون فور هونور و همون بازی رالی معروفش و فارکرای ۴ و پریمال و دویژنو رینباو واچ داگز یک و حتی ۲ بازی واچ داگز ۲ شاید از بازی یکش بهتر بود اما موفق نبود و عناوین متعددی که ساختنو تو خیلیا موفق نشدن و اگه بهمین گندکاریاش ادامه بده دیگه گیمرها سمتش نمیرن وطرفدارهاشو از دست میده امیدارم این بازی نقطه ی اوج یوبی باشه و بازیش از همه ی سری های اساسینز بهتر باشه وباید بهش حقم داد چون خیلی فعاله و بازی های زیادی میده اما اگه از همه ی قدرت و پتانسیلش برای ساخت یک بازی نه چهار بازی در سال فقط یک بازی استفاده کنه موفق میشه

    • اگه منظورتون متاست که بله متاشون پاینه…ولی این که گیمرا نمیرن سراغش باید بگم به شدت در اشتباهی!
      یه نگاه به فروش همین گوست ریکون بندازی خودت متوجه میشی.
      گیمر به متا اهمیت نمیده…فقط کافیه بازی بهش حال بده همین

      • majidam گفت:

        نمیدونم اما من اصلا از دویژن خوشم نمیاد فقط باید تیر میزدیو بس کار خاصی نداشت رینباو هم مثل همونه شبیه بهش هست من همیشه حرفهای منطقی میزنم اونقدر که زمان اینو ثابت میکنه بلاخره وهمه عاجز میشن از یوبی اینو به همتون ثابت میکنم من قبل از این از این شرکت انتقاد کردم دو سال پیش و هرروز و هر ماه که میگذشت شاهد افت بازی های این شرکت میشیم و مطمئن باشید این سیاستی که در پیش گرفته یوبی رو نابود میکنه راک استار هر ۴ یا ۵ سال یه بازی میده بیرون فروش اون یه بازی از فروش کل بازی های یوبی که در عرض ۴ سال ارائه شدن بیشتره

  • Aubteen گفت:

    چقدر نچسب بود. نا امید شدم ازش

  • xmen1379 گفت:

    تجربه نشون داده بازی که هرپنج دقیقه ازش یه خبر جدید بیاد به جایی نمیرسه ولی یکسری بازی ها که بی سر وصدا میان در آخر موفق ترن

  • edenson گفت:

    ارائه ای دیگر از مزخرفترین دزدترین و کثیفترین کمپانی بازی سازی .آشغالترین گیمپلی با تحریف تاریخی اماکن با اهدافی لعین

  • Solder Of War گفت:

    اقا به طرز عجیبی نمیدونم چرا محیط بازی منو یاد prince of persiaمیندازه ولی بهش امید دارم ایشاله بازی توپی بشه

  • 4maxpayne گفت:

    خوبه هی تریلر میدن ما میبینم تا ابان ایشالله کل بازی چشم بسته میرم با این ذوقی که اشرف داره هر روز تریلر میده بیرون امیدوارم موفق شه ولی من که بعید میدونم!!

  • با دیدن این گیمپلی خیلی به این بازی امیدوار شدم و فقط دو تا ایراد توش دیدم که رو تجربه گیمپلی بازی تاثیر بدی میزاره و امیدوارم برطرف بشن که یکیش سیستم مبارزاتشه , یکیم حالت چهرشون موقع حرف زدن خیلی خشکه ( البته این مراحل فرعی بود , امیدوارم این مشکل بین کات سین های مراحل اصلیش نباشه )
    در نهایت من به این بازی امید دارم

  • Amir_HD گفت:

    نکات منفی زیاد داره
    جایی رو انتخاب کردن که کلا بیابان ـه و اصلا منظره زیبایی نداره
    میتونستن کشور های زیبایی مثل ایران و انتخاب کنن
    بنظرم به دلایل شخصی مصر و انتخاب کردن! (شاید مدیرش بچه مصره)

    تیر پرتاب میکنی امتیاز مینویسه :reallypissed:

    سیستم مبارزش مصنوعیه و بعد از کشتن قطره خون رو زمین ببینی خندت میگیره.

    نژاد پرستی نمیکنم بحث و ولی خودمونیم شخصیت سیاه پوست ایده جالبی نبود.

    چیز خاصی هم تو گیم پلی ندیدم و نچسب بود .

    • Pewdiepie گفت:

      مصر اتفاقا ایده خوبی بود استفاده از شخصیت سیاه پوست هم دلایل زیادی داره که یکیش متا بود جدیدا یوبی اینجوری داره متای خودشو میبره بالا دقیقا روشی که توعه watch dogs 2 استفاده کرد اونا مجبور میشن بخاطر اینکه وصله نژاد پرست بهشون نچسبه متای بالاتر از حقش بهش بدن دقیقا مثل بعضی فیلم ها که از همین روش استفاده میکنن و اما سیستم مبارزاتش یعنی بزرگترین نقطه ضعفش که مطمئن باشید درست میشه البته اگه یوبی کمی انتقادارو جدی بگیره مثل اینسومنیاک گیمز که مشکل مکانیک تار افکنی رو تو spider man حل کرد ولی در کل خوب از اب درومد :-/

  • Pewdiepie گفت:

    اشرف از horizon خیلی خوشش اومده ها :inlove:

  • p3yad گفت:

    ب نظرم یوبی سافت دوسال اساسین نسازه ولی خوب بسازه :pissedoff: :pissedoff: :pissedoff:
    چون وقتی دیالوگ میگن دیالوگ تمومه ولی هنوز داره میحرفه 🙁 🙁 🙁 🙁
    یا مثلا ی شخصیت متفاوت ک کاملا تو گذشته رخ بده ن تو اینده ک مثلا دسوند اتزیو جدشه میاد زمان حال :quiet: :quiet: :quiet: :quiet:

تماشا کنید: تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Assassin’s Creed Origins منتشر شد - گیمفا