همکاری Koei Tecmo با استدیوی HEROZ برای بهبود هوش مصنوعی عناوین آینده این شرکت
شرکت کویی تکمو (Koei Tecmo) ساعاتی قبل پس از اعلام همکاری این شرکت با استدیوی HEROZ، بیان نمود که عناوین آینده این شرکت از تکنولوژیهای توسعه یافته توسط این استدیو، در رابطه با بهبود هوش مصنوعی در بازیهای ویدیویی، استفاده خواهند کرد.
امروز شرکت کویی تکمو با انتشار بیانیهای از همکاری تجاری با استدیوی HEROZ، که بر روی توسعه و بهبود تکنولوژیهای مرتبط با هوش مصنوعی فعالیت دارد، خبر داد. تخصص استدیوی ژاپنی HEROZ، در زمینه توسعه تکنولوژیهای متفاوت در رابطه با هوش مصنوعی، از جمله تکنولوژیی در رابطه با «یادگیری ماشینها»، است. یکی از بزرگترین دستاوردهای این استدیو توسعه هوش مصنوعی Ponanza، برای رقابت در شوگی (شطرنج ژاپنی) بوده، که اخیرا توانست با شکست دادن بازیکن حرفهای این رشده Grandmaster Amahiko Sato، سر تیتر روزنامههای ژاپن را به خود اختصاص دهد.
بیانیه منتشر شده توسط شرکت کویی تکمو، از توسعه عناوین جدید این شرکت با کمک تکنولوژیهای HEROZ خبر داده، و اشاره داشته که هدف از این همکاری ترکیب عناوین غنی شرکت کویی تکمو، با دانش و تکنولوژیهای استدیوی HEROZ در زمینه توسعه هوش مصنوعی است.
نهایتا در پایان این بیانیه، کویی تکمو از هدف بلند مدت خود برای تبدیل شدن به بهترین ارائه دهنده محتویات سرگرم کننده در دنیا خبر داده، و میگوید که برای رسیدن به این هدف به توسعه و استفاده از تکنولوژیهای جدید ادامه خواهد داد.
این همکاری مطمئنا برای علاقمندان این شرکت خبری بسیار جذاب و هیجانانگیز بوده، زیرا یکی از بزرگترین ایرادات مطرح شده در رابطه با بازیهای کویی تکمو (خصوصا سری Warriors)، بد بودن هوش مصنوعی دشمنان است. حال با اعلام همکاری این شرکت با یکی از استدیویهای متخصص در رابطه با توسعه هوش مصنوعی، میتوان انتظار داشت که شاهد بهبودهای قابل توجه در عناوین آینده شرکت کویی تکمو باشیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات
بسیار خوب و عالی امیدوارم همکاریشون نتیجه های خوبی رو در بر داشته باشه
بنظرم عناوینش گیمپلی خوبی دارن اما گرافیکشون همیشه پایین بوده و داستان جذابی نداشتن و بازی رو خیلی کش میدن، در کل بازیاش بیشتر، دو نفره می چسبن