یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند - گیمفا
یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند - گیمفا
یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند - گیمفا
یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند - گیمفا

یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند

مهرداد میرشاهی
۰۸:۰۰ ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند - گیمفا

ایو گیلموت (Yves Guillemot)، مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، به تازگی مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیم‌اینداستری داشته و در جریان آن در رابطه با آینده بازی‌های مبتنی بر سرویس نظیر Tom Clancy’s Rainbow Six Siege و بازی در دست ساخت Skull & Bones صحبت کرده است.

ایو گیلموت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس چنین اظهار داشت:

تنوع خوبی در رابطه با آنچه که مردم خواهان بازی کردن آن هستند، وجود دارد. اینطور نیست که یک بازی مقابل باقی بازی‌ها قرار گیرد. روز به روز بر تعداد افرادی که بازی می‌کنند افزوده می‌شود و این دسته خواهان تجربه‌های مختلف هستند. بنابراین، مطمئناً ما باید افراد را از بازی‌های دیگر به سوی خودمان بکشانیم. اما ممکن است که آن‌ها پس از تجربه پنج ساله یک بازی، بخواهند چیز دیگری را امتحان کنند.

گیلموت در ادامه افزود:

ما فکر می‌کنیم که این دسته از بازی‌ها (بازی‌های مبتنی بر سرویس)، ما را قادر می‌سازند تا تعداد افرادی که به تجربه‌های متفاوت روی می‌آورند را افزایش دهیم. بازار نیز همچنان رشد فزاینده‌ای خواهد داشت: کشورهای بیشتر و افراد بیشتری در هر کشور – چراکه هزینه‌ای که آن‌ها برای تجربه یک ساعته چنین بازی‌هایی پرداخت می‌کنند، کمتر از چیزی است که ما از آن استفاده می‌کنیم. اگر به یک بازی ۱۵ ساعته که ۶۰ دلار قیمت دارد توجه کنید، می‌بینید که هر یک ساعت تجربه بازی، ۴ دلار هزینه دارد. [اما] هم‌اکنون شما می‌توانید بازی‌ها را به مدت ۲۰۰ ساعت یا بیشتر از آن تجربه کنید که همچنان ۶۰ دلار هزینه دارد. این بیشتر شبیه آن است که به ازای یک ساعت بازی کردن، ۲۰ تا ۴۰ سنت هزینه پرداخت کنید. بنابراین اگر شما زمان کافی داشته باشید، خیلی از این بازی‌ها را تجربه خواهید کرد.

اینطور که به نظر می‌رسد، استراتژی شرکت یوبی‌سافت در چند سال آینده تمرکز بر روی بازی‌های مبتنی بر سرویس خواهد شد. این شرکت فرانسوی در حال ساخت بازی Skull & Bones با هدف عرضه در پائیز سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند - گیمفا
یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند - گیمفا
یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند - گیمفا
یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند - گیمفا
یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • UNESISM گفت:

    دوستان می خوام Tom Clancy’s Ghost Recon
    رو بگیرم
    اون پایه بوقای این بازی ایدیشونو به تلگرامم بفرستن تا ADD کنم
    اینجا بفرستید ۱ سال نوری طول میکشه تا مدیریت تاییدش کنه منم حوصله ندارم این صفحه رو هی چک کنم
    telegram: unesism
    psn:unesism

  • اسطوره گفت:

    خوب شد گوست ریکون کرک شد.امیدوارم امسال دیگه دنوو رو بازیهای جدیدش نذاره.البته صبر ما که صبر ایوبه.

  • Alireza_0313 گفت:

    کجاست اون یوبی سافتی که با pop1گوتی سال رو برد و با ac2نامزد گوتی شد
    متاسفم که اکثر شرکتا رو آوردن به بخش انلاین پوچ و بی محتوا

  • beyond2soul گفت:

    حرفش خوبه
    ولی یک چیزی هستش
    شما یک بازی مثل متال گیر یا لست آف آس با کلی جایزه و افتخار و نمره بالا رو بازی میکنی
    و سال های سال تو ذهنت میمونه و بهش فکر میکنی باهاش میخندی گریه میکنی حال میکنی.
    یا همین اساسین و شخصیت اتزیو که تا اسم اساسین میاد اسم این شخصیت میاد
    ولی یک بازی هم آنلاین بازی میکنی مثلا اورواچ خیلی هم حال میده ( به من که کلا ۱ سیزن حال داد اورواچ )
    ولی میره بازی بعدی میاد و هیچ خاطره ای ازش نمیمونه
    یعنی حداقل نه مثل اون احساسات و خاطرات بازی لست
    در کل بازی ای که هم آفلاین و داستان داشته باشه و هم آنلاین خیلی بهتره
    مثلا بتل ۱
    لست
    آنچارتد ۴
    کال آف
    و …..

  • nimaps4 گفت:

    سلام اقا یه سوال….من تازه میخوام رینبو بخرم میارزه؟ میترسم چون خیلی ازش گذشته سروراش خالی باشه

  • Aiden گفت:

    با اینکه من خودم فقط سینگل بازی میکنم ولی حرف اشتباهی نمیزنه. الان نسبت به نسل های قبل باید بودجه خیلی بیشتری صرف ساخت بازی ها کرد.ولی فروش بازی ها و سود دهیشون وابسته به مولتیشونه مگه اینکه اون بازی جهان باز باشه.ساخت بازی های سرویس محور خیلی وقته توسط EA و اکتیویژن و مایکروسافت انجام میشه و حالا یوبیسافت برای بقا واقعا به ساخت چنین بازی هایی نیاز داره.خوشبختانه بخش سینگل رو کنار نگذاشته و عناوینی مثل MARIO + RABBIDS و SOUTH PARK و AC و FARCRY سینگل پلیر محور هستن.

    • MS GAMER گفت:

      عزیز اگر اینجوریه که شما میگید سونی باید کاملا ورشکسته بشه چون بیشتر بازی هاش سینگل محور هستن و تازه اونم واسه یه پلتفرم میاد,از نظره من این ها همش حرفه و میخوان توجیح کنن که چرا دارن میرن به سمت بازی هایه آنلاین بی محتوا

      • Aiden گفت:

        بودجه سونی برای بخش سرگرمیش از مایکروسافت هم بیشتره. چون بقاش به بخش سرگرمیش بستست. psn رو داره و برای بازی های سینگل پلیر و جهان بازش هم تبلیغ میکنه. یک کمپانی فرست پارتی رو با شخص ثالثی مثل یوبیسافت مقایسه نکنید. یوبی در اون حد هم ثروتمند نیست.
        من سهام یوبسافت رو وقتی بازی های آنلاین محور میسازه رو با وقتی که سینگل پلیر محور میسازه مقایسه کردم. ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ یعنی زمان عرضه سه گانه pop و سه نسخه اول اسپلینتر سل سهام یوبیسافت در پایین ترین حد بوده! بعد بالا رفته و از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ که عناوینی مثل AC2 الی AC:BF و FC3 و ریمن لجند و ریمن اورجینز ساخته شدن هم سهام یوبیسافت به شدت افت داشت.
        دقیقا بعد از عرضه رینبو سیکس سیج ، سهام به شکل باور نکردنی بالا رفت! بعد از کنفرانس مالی که همین چند وقت پیش بود وقتی سهام رو چک کردم بالاترین سهام رو در تاریخ این کمپانی داشت و هر روز هم داره بهش اضافه میشه.الان که یوبیسافت با ویوندی درگیره تنها ارزش سهام بالاست که میتونه نجاتش بده.

  • Inside1990 گفت:

    ” اگر به یک بازی ۱۵ ساعته که ۶۰ دلار قیمت دارد توجه کنید، می‌بینید که هر یک ساعت تجربه بازی، ۴ دلار هزینه دارد. [اما] هم‌اکنون شما می‌توانید بازی‌ها را به مدت ۲۰۰ ساعت یا بیشتر از آن تجربه کنید که همچنان ۶۰ دلار هزینه دارد. این بیشتر شبیه آن است که به ازای یک ساعت بازی کردن، ۲۰ تا ۴۰ سنت هزینه پرداخت کنید. بنابراین اگر شما زمان کافی داشته باشید، خیلی از این بازی‌ها را تجربه خواهید کرد.”
    این طرز تفکر خیلی چرته(البته از مسئولان یوبی سافت بعید نیست)مثل اینه بگی ۳ ساعت پشت مرسدس بنز بشینی لذت کمتری داره تا ۲۰ ساعت پشت پراید بشینی 😐 خب آخه برادر من اگه به هدف سرگرمی بخوام بازی کنم که میرم بازی موبایل بازی میکنم انواع و اقسام بازی های سرگرم کننده و وقت پر کن داره چه آفلاین چه آنلاین رو هم داره طرف پلتفرم اصلی(pc…xbox..ps)میگیره که نسل جدید بازی های رایانه ای رو تجربه کنه و داستان بهتر و نوآوری بیشتر و گرافیک و انیمیشن و گیمپلی بهتری رو تجربه کنه من اگه میخواستم وقتم رو پر کنم و فقط سرگرم بشم که هزارتا سرگرمی بهتر از بازی های کامپیوتری و آنلاین سراغ دارم اصلا با ۲۷ سال سن دیگه بازی نمیکردم ما بازی میکنیم که صحنه های ناب و هنری رو تجربه کنیم

یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند - گیمفا
یوبی‌سافت در خصوص بازی‌های مبتنی بر سرویس صحبت می‌کند - گیمفا