تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت - گیمفا
تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت - گیمفا
تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت - گیمفا
تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت - گیمفا

تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت

اشکان عالی خانی
۲۳:۳۵ ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت - گیمفا

مقایسه فنی و گرافیکی بازی‌های مختلف برروی پلتفرم های گوناگون، همیشه جذابیت خاصی برای بازی‌بازان دارد. دیدن عملکرد بازی ها و چگونگی اجرای آن ها برروی پلتفرم های مختلف، نه تنها باعث می‌شود تا جزئیات منحصر به فردی را کشف کنیم، بلکه می‌توانیم با آگاهی فنی بیشتری به تجربه بازی مورد نظر بپردازیم. با قسمتی جدید از سری مقایسه فنی با گیمفا همراه باشید.

بازی مبارزه‌ای Injustice 2، بدون شک یکی از بهترین عناوین سال ۲۰۱۷ میلادی است. این بازی که در تاریخ ۱۱ ماه می برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد، بار دیگر هنر و توانایی استودیوی NetherRealm را در خلق بازی های مبارزه‌ای نشان داد. این بازی نه تنها در بخش داستانی و گیم‌پلی فوق‌العاده و خلاقانه و ساختار شکن ظاهر شد، بلکه در زمینه های فنی نیز عملکرد بی نظیری را ارایه داد که ما نیز در این جا با همین عملکرد فنی سر و کار داریم.

در ویدیوی مقایسه گرافیکی بازی Injustice 2 که به وسیله منبع تحلیلی دیجیتال فاندری تهیه شده است، عملکرد فنی بازی روی سه کنسول ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو مورد بررسی و مقایسه قرار می‌گیرد. در ابتدا به سراغ مقایسه بازی بین پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان می‌رویم؛ اصلی ترین تفاوت میان این دو نسخه، رزولوشن اجرایی بازی است که به ترتیب، ۱۰۸۰p و ۹۰۰p هستند. اجرا شدن Injustice 2 با رزولوشن ۹۰۰p قطعا در نگاه اول کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد اما وقتی متوجه می‌شویم که جزئیات در بازی بین این نسخه و نسخه پلی‌استیشن ۴ تفاوت چندانی نمی‌کند و نرخ فریم برروی هر دوی آن ها بسیار ثابت است، حرف چندانی برای گفتن نمی‌ماند.

اما موضوع زمانی جالب می‌شود که به سراغ مقایسه نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو برویم. باز هم اصلی ترین تفاوت، رزولوشن اجرایی بازی است؛ به این صورت که Injustice 2 برروی پلی‌استیشن ۴ پرو با رزولوشن ۱۴۴۰p به اجرا در می‌آید (در مقابل ۱۰۸۰p پلی‌استیشن ۴) که به اصطلاح، همان ۲K است. اما تفاوت های بین این دو نسخه به همین جا ختم نمی‌شود؛ کیفیت سایه‌ها، کیفیت بافت ها، میزان موشن بلور و موارد دیگر از برتری های نسخه پرو هستند. به طور کلی، تفاوت های فنی در Injustice 2 بر اساس سبک آن (بازی مبارزه‌ای) کمتر دیده می‌شوند (به غیر از تفاوت رزولوشن اجرایی) زیرا حرکت دوربین بسیار سریع بوده و تشخیص تفاوت‌ها، نیازمند آهسته کردن آن و دقت کردن است.

یکی از مواردی که تحلیلگر دیجیتال فاندری به آن اشاره می‌کند و کمتر دیده شده، کیفیت موشن بلور در این دو نسخه از بازی است. زمانی که مبارزان در بازی پرش می‌کنند یا حرکات سریعی را می‌زنند، رد موشن بلور به دنبال آن ها کشیده می‌شود (با آهسته کردن بازی یا ایستاندن یک صحنه می‌توان به وضوح این موضوع را دید). این موشن بلور در نسخه پلی‌استیشن ۴ به نظر بی کیفیت و سطحی می‌رسد اما وقتی به همین صحنه در پلی‌استیشن ۴ پرو مشاهده می‌کنیم، موشن بلور تمیز تر و خطوط (Character Outline) با کیفیت تری را شاهد هستیم.

برروی نرخ فریم بازی که تمرکز کنیم، به این نکته می‌رسیم که Injustice 2 به طرز فوق‌العاده‌ای برروی نرخ ۶۰ بر ثانیه قفل است (برروی همه پلتفرم ها). این در حالی است که سازندگان برای سینمایی تر شدن میان پرده ها (شامل اجرای حرکات Super Move نیز می‌شود)، نرخ فریم را به طور شگفت انگیز و نا محسوسی به ۳۰ بر ثانیه کاهش می‌دهند. تنها جایی که به طور کلی در بازی شاهد افت فریم هستیم، میان پرده های حرکات Super Move است که برروی کنسول ایکس‌باکس وان، ۱ یا ۲ فریم پایین تر می‌آید (۲۹ یا ۲۸ فریم بر ثانیه). موارد ریز و درشت بسیار دیگری نیز در این مقایسه فنی به چشم می‌خورد که پیشنهاد می‌کنم خودتان آن‌ها را در ویدیوی قرار گرفته تماشا کنید.

شما می‌توانید ویدیوی مقایسه فنی بازی Injustice 2 برروی کنسول های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو را در زیر دانلود نمایید (به این دو نکته توجه داشته باشید: ۱-نرخ فریم اصلی بازی ۶۰ بر ثانیه اما نرخ فریم ویدیو، ۳۰ بر ثانیه است. ۲-واضح است که تنها مشاهده ویدیو به صورت ۴K باعث فهم دقیق موضوعات فنی این سری می‌شود).

دانلود ویدیو با رزولوشن ۲۱۶۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت - گیمفا
تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت - گیمفا
تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت - گیمفا
تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت - گیمفا
تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اصلا بحثی وجود نداره رو سلطان (ps4) داره ۱۰۸۰p اجرا میشه اونوقت مثل همیشه رو جعبه ۹۰۰p داره ۹۰۰p اجرا میشه سخت افزار ضعیف وان بدرد نسل ۷ میخوره گرافیگ تمام بازی های مولتی پلتفرم رو ۴ علاوه بر رزولوشن که ۱۰۸۰ برخلاف کنسول ضعیف ۹۰۰p یه سرو گردن هم از وان بالاتره
    مایکرو چه فکری با خودش کرد چنین کنسول ضعیفی برا نسل ۸ داد که ۹۰۰p اجرا کنه بازیارو :no:

    • فعلا که وان اکس دهن سونی رو سرویس کرده

      • beyond2soul گفت:

        آره باشه
        اینطوری خوش باش
        خودتم خوبه ته دلت حرف خودت رو قبول نداری
        فروش که بیشتره
        جایزه هم که سونی بیشتره
        بازی هم که بیشتر ساخته
        افتخار هم کلی داره
        حتی فروش هم تو آمریکا که ایکس باکس از اونجا میاد پلی ۴ بیشتر فروخته
        میشه دقیقا توضیح بدی وان اکس ؟ ایکس هستش بردار چه جوری دهن سونی رو دقیقا سروریس کرده
        با رسم منحنی توضیح بده
        :rotfl:

      • leftovers گفت:

        هروقت پرفروش ترین کنسول شدید بعد حرف بزن داداچ

    • Reason گفت:

      ببین من خودم ۱۶ ساله فن دو آتیشه ی سونیم،ولی شما که الان بحث رزولشنو میکنی کنسول رقیبو میکوبی،چرا صد جا دیگه میگی رزولوشن مهم نیست؟!اگه مهم نیست پس نه برای قیاس one x و pro نه برای ۴ و one اینجور قیاس ها درست نیست،این حرفا اون زمانی درست بود که مایکرو داست one رو با یه کینکت ۵۰۰$ میکرد تو پاچه ی ملت ولی الان کنسولا هم قیمت هستن هرکسی به میل و علاقش یه کنسول تهیه میکنه!

    • ALIThelastofus گفت:

      بنظر من تفاوت خاصی بین این دو کنسول از نظر سخت افزاری وجود نداره یعنی منظورم اینه که اگر یه آدم بی طرف رو بیاری و کنسول و دسته ی دستگاه و منوی کنسول رو نشونش ندی و بهش بگی که خوب حالا بگو چه تفاوتی توی فریم و گرافیک بازی وجود داره بین این دو میگه من که تفاوتی ندیدم بینشون

  • چرا این بازی برای PC عرضه نشده؟!!! ?:-)
    چرا بعضی بازی برای PC عرضه نمی شن!! :pain:

    • شرکت سازنده گفته وقتی pc وسیله بازی نیست دلیلی نداره بازیرو برا pc عرضه کنیم
      راکستار هم همینو گفته و گفته RDR2 برا pc عرضه نمیشه و اگه جماعت ظاهرا گیمر pc واقعا دنبال تجربه شاهکار RDR2 هستن کنسول بخرن!
      مهم ترین دلیل این شرکت ها هم اینه pc گیمرا همگی کرک بازن و زحمات چند سال این شرکت هارو مفت هدر میدن! :-((

      • PLATYPUS گفت:

        اگه بخوایم RDR2 رو بازی کنیم باید بازیهای بزرگتر از اون رو بیخیال بشیم.
        STAR CITIZEN – THE DRG INITIATIVE -EVERYWHERE.
        من میتونم هفت تیرکشی بازی نکنم همونطور که تا حالا بازی نکردم ولی نمیتونم شوتر و اکشن ماجرایی رو بیخیال بشم.

      • A Player گفت:

        اها هدر میدن منظورت کل دنیا که نیست؟
        چون من شنیدم فقط چند تا کشور هستن که کرکی بازی میکنن البته اگرم اشتباه می کنم بهم بگید
        اگه پی سی برا بازی نیست پس چیه؟
        البته پی سی یکی از کاربرد هاش بازی هست عناوین عالی مثل توتال وار رو مگه کنسول ها میتونن اجرا کنن؟

        • beyond2soul گفت:

          هم پی سی برای بازی عالیه
          هم کنسول
          ولی هرچی پول بدی آشش رو میخوری
          پی سی گرافیک بالاتر و فریم ریت بالاتر ( دومی مهمتره )
          کنسول هم پول کم میدی و کیفیت مناسب ولی در کنار انحصاری
          جفتش خوبه

        • ALIThelastofus گفت:

          من جوابتو میدم kkking عزیز اول اینکه توی سبک مبارزه ای نامکو باندای تا تکن ۶ هیچ وقت این عنوان رو برای pc عرضه نکرد و درنسل ششم عنوان شاهکاری به نام urban reign عرضه شد که فقط انحصاری ps2 بود یک فرانچایز دیگه که هیچ وقت برای pc عرضه نشده در سبک مبارزه ای که توسط نامکو باندای ساخته شد به نام سول کالیبر بود که خیلی هم عالی بود اگه یاد ندارید pc بازها یادتون میارم که توی نسل ۷ تا یک سال ونیم مرتال کمبت ۹ برای pc عرضه نشد وفقط برای x360 وps3 عرضه شد بعدش مرتال کمبت X وxl که تا یک سال برای pc عرضه نشد حالا هم که اینجاستیس ۲ رو نمیتونید بازی کنید تازه این چند تا بازی مبارزه ای فقط مبارزه ای بود که یا با تاخیر یا هیچ وقت برای pc عرضه نشده ولی اگه میخواهید توی سبک های دیگه هم عناوین بی شماری رو نام ببرم که چنین وضعیتی رو دارند خوب دیگه حرفی هست

          • PLATYPUS گفت:

            Injustice 2 بهتره یا Civilization VI ؟

            • Thoriin گفت:

              PlayStation Exclusives
              در حیقیت اشتباه میکنی از قضا گیمر های واقعی روی pc و لذت واقعی هم همینه خیلی از کنسول بازها اصلا لذت سبک MMORPG و یا استراتزیکی واقعی نمی دونن درصورتی که pc گیمر ها شبو روز بازی میکنن میگم شبو روز و انقدر لذت بخش براشون از خواب که پا میشن بازی میکنن تو نزدیک طلوع که میخوابن حتی بعضیاشون چن روز نمی خوابن و بعضیاشون تیم دارن و رقابت ها و حتی درامد زایی دارن به ویزه ماد دوتا تا جایی که من می دونم . پس خودتو با چیزی که درک نمی کنی مقایسه نکن pc بهترین هست و خواهد بود . حتی اینجور گیمر هارو هم من فکر نکنم تو گیمفا داشته باشیم چون به جا اومدن اینجا الکی بحث کردن از بازی کردن لذت می برن
              اون دلیل مزخرفت که هک میشه اینجور چیزا نسل هفت که هر سه تا پلتفرم هک شدن و xbox زودتر پس چرا روش رد دد ۱ عرضه میکردن دلیل های من دراوردی زیاد هست و در نسل ۸ دیدیم که به جز چند عنوان محدود که توسط ترد پارتی های عرضه شد همشون برای pc عرضه شدن .

      • behnam gh گفت:

        این حرفو راکستار گفته؟ 😐 😐 :-/
        میشه یه منبعی چیزی بدی که حرفتو ثابت کنه 😐

        • ALIThelastofus گفت:

          این حرف رو هم من بهت میگم میشه بجای تفره رفتن و انکار کردن یا پاک کردن صورت مسئله یه جواب منطقی بدی خوب منم میتونم هرچی pc بازها بگن رو انکار کنم تو بری از قدیمی ها بپرسی یا توی اینترنت سرچ کنی خودت میفهمی راستی کال آف دیوتی ۳ و بلک ومتال گیر یک تا چهار برا چه پلتفرمی عرضه شده برو تحقیق کن تا بفهمی

      • جروق گفت:

        چرا به ما pc بازا توهین میکنی؟؟؟اصلا این پست چه ربطی داشت به pc آخه؟؟؟
        بیا فن بوی که روی کار برگشت
        ورا با تو روابط تیره تر گشت 😐
        شنیدم کز آن چیز عادی
        همی خوردی ولی قدری زیادی :laugh:
        تو آهویی مکن جانا گرازی
        چرا پا بر دم pc گذاری :rotfl:
        گیمفا لطفا نظرمو تایید کن دهن این بشر بسته بشه :rose:

    • ALIThelastofus گفت:

      عزیزم وقتی میگم pc گیمرها خودشونو از بازهای بزرگی محروم میکنند فوری به آدم میپرند این آقا که عکسش ویچره میخاد با pc injustice 2 بازی کنه نمیتونه تکلیفش چیه فن های pc جواب بدید اینم یه بازی خوب جدید که نمیتونید بازی کنید وجواب این دوستمونم ندارید بدید

  • behnam gh گفت:

    اوه اوه اوه الان یه بزن بزنی می شه فقط بیشین نیگا کن بخند :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes:

  • Resident Evil گفت:

    بخش جدیده تو گیمفا؟آقا اشکان داره میترکونه که دوباره
    اون از هایلایت اینم از اینا بشدت ترکوندی داداش فقط هایلایت چی شد دیگه نذاشتین؟
    هرجا هستی خوش باشی داوشی :heart: :rose:

    • سلام دوست عزیز… ممنون از نظرتون.
      بله سعی می‌کنیم از این پس ویدیوهای فنی و تخصصی رو قرار بدیم در گیمفا. امیدواریم که خوشتون بیاد.
      در مورد هایلایت هم بگم که ساختش واقعا کار سختیه و نمیشه هر هفته انتظارش رو داشت اما آخر هفته آینده قطعا منتظر قسمت جدیدی از هایلایت گیمفا باشید.

  • beyond2soul گفت:

    البته
    این فرق ۹۰۰ و ۱۰۸۰ کم نیست
    و من نمونه مثال میزارم
    عکس های متال گیر در زیر
    اگر دقت کنید تصویر توی ایکس باکس بلور تر هستش ولی تو پلی ۴ شارپ تر
    http://uupload.ir/files/vp9_untitled-1.jpg
    http://uupload.ir/files/cr8l_untitled-12.jpg
    http://uupload.ir/files/1zyl_untitled-13.jpg
    *******************
    تو این سایت هم میتونید ببینید که خیلی بازی ها روی وان متاسفانه ۹۰۰ یا حتی ۷۲۰p اجرا میشه
    فقط تو سایت رفتید کاری به رنگ ها که زده نداشته باشید. خودتون بازی ها رو از اول مقایسه کنید بیایید پایین
    تازه بعضی بازی ها قدیمیه ولی بازم وان ۹۰۰ یا کمتر اجرا کرده متاسفانه
    و بازی های جدید که گرافیکشون بیشتره تو لیست نیست
    البته همین لیست تو سایت آی جی ان هستش ولی به خاطر شیلتر بودن این یکی رو میزارم. فرقی ندارن
    otakugame.fr/en/tableau-comparatif-des-jeux-xbox-one-ps4-resolution-et-framerate-2

    • beyond2soul گفت:

      یک نکته هم بگم. این عکس هایی که گذاشتم از یو ی توووووووب هستش و از کانال دیجیتال فاندری تو یووووووویتوووب
      میتونید برید خودتون ببینید اگر شک دارید

      • beyond2soul گفت:

        چون ویرایش شب که میشه از سایت میره
        نیستش
        مجبورم زیر کامنت هام هی نظر بدم
        حالا ۱۰۸۰ رو میبینید؟ تصویر خوبه دیگه
        ۴کی هم یک چیزی تو همین مایه هاست و شارپ تر
        و البته چون مثلا قدرت پرو یا وان ایکس قوی تره
        مثل همین بازی تغییرات ریزی هم میبینید
        که به هیچ وجه این تغییرات باعث نمیشه شما دوستان پول حروم کنید و کنسول میان نسلی پرو یا وان ایکس رو بخرید
        مخصوصا وان ایکس که نه انحصاری داره ماشالا
        و هم اینکه ۱ یا ۲ سال بعد از عرضه اش کنسول نسل بعد میاد
        و اینکه گرون تره
        و اینکه ۴کی تی وی هم ممکنه نداشته باشید
        ( چی هست این ویرایش وقتی نیست باید ۱۰۰ بار کامنت بدم من :rotfl: )

        • ALIREZA0027 گفت:

          پچ گرافیکی پرو همراه آپدیت بازی دانلود میشه؟

        • amir2hashmati گفت:

          هزار چهره جان ما کنسولمون دوست داریم حالا تو هی توهم بزن اطلاعات تخیلی بده اصلا مهم نیست وان ایکس هم میخریم که بترکونیم چشم امثال تو رو تو برو به اپ اسکیلت دل ببند برو اسپایدرمنت بازی کن کوچولو موچولو :rotfl: همین که هستی خوبه کلی میخندیم شدی سوژه سایت بازم از این اطلاعات تخیلی بده خدا تورو از ما نگیره :rotfl: :rotfl: الان میره با یه ای دی دیگه میاد :laugh: :laugh:

          • beyond2soul گفت:

            لامصب داد میزنه الادار هستی
            اولا
            دوما مشخصه کی ۱۰۰۰ چهره هستش
            من همین یک اکانت رو دارم
            یک اکانتی هم ساختم به اسم فلان که اومدم بگم آیدیم خرابه که درست شد
            ولی خدا شاهده فقط با همین اومدم و دارم میام و خواهم اومد
            اطلاعات تخیلی؟
            بابا از دیجیتال فاندری جونتون گذاشتم که :rotfl:
            اگر این خراب شه. حالا با اون مثلا بیام

    • wwwow گفت:

      “این فرق ۹۰۰ و ۱۰۸۰ کم نیست”
      عجب…
      شما همونی نیستی که تو یکی از پست ها کامنت گذاشته بودی که ۱۰۸۰ و ۴k فرقی با هم ندارن و کلی منبع گذاشتی که مثلا چشم انسان توانایی تشخیص ۴k و… رو نداره؟ :hypnotized:
      الان چطور شده که بقول شما ۱۰۸۰ و ۴k فرق خاصی با هم ندارن ولی ۹۰۰ و ۱۰۸۰ انقدر باهم تفاوت دارن؟
      تازه یه چیز جالب تر…
      یادمه گفته بودی که دیجیتال فاندری از مایکرو پول گرفته و چیزی حالیش نیست و احتمالا مست کرده سر قضیه نقد سخت افزار one x 😐
      الان باز چطور شده که از ویدیوهاشون عکس گذاشتی و بشون استناد میکنی؟؟
      درستش اینه که آدم تو بحث های تخصصی فن بازیو کنار بذاره و واقعیتها رو همونطور که هست بگه نه اونطور که به نفعشه.
      الان اینکه کنسول مایکرو نسبت به ps4 یکم ضعیف تره و اکثر بازیا روی ps4 بهتر اجرا میشن یه حقیقته که همه قبولش دارن. همونطور که در مورد one x قضیه برعکسه و اختلاف به مراتب بیشتره
      حالا هی بالا پایین بپر و بگو که کنسول جدید مایکرو بدرد نمیخوره و انحصاری نداره

      • PLATYPUS گفت:

        کاملا درسته و من هم شاهد هستم.ایشون هر چی به نفعش باشه میگه.

      • beyond2soul گفت:

        ببین
        من کامنت که میزارم میدونم کی قراره بیاد چی بگه
        از قبل جواب آماده دارم پسر خوب
        پس گوش کن
        اولا ۱۰۸۰ یک رزولوشن با کیفیت استاندارد هستش نه مثل ۹۰۰ پی
        دوما من گفتم فرق ۱۰۸۰ و ۴کی طبق منبعی که گذاشتم و همه دیدن ( منبع خارجی بود ) از فاصله نیم تا ۱ متری یک تلویزیون ۵۰ اینچی میشه فهمید. منبع داره میگه. سایت خارجی به من چه. و از عقب فرقی حس نمیشه. این که جاییش ایراد نداره قبول داری؟
        ( شما برو ی وییی توببب هم ویدئو ببین. فرق ۴کی بازی ها و ۱۰۸۰٫ تازه یک نکته هم بگم. شما داری توی موبایل یا ماینتور میبینی و تراکم پیکسلی تو اینها بیشتره و ممکنه یکمی فرق که تصویر شارپ تر هستش ببینی. ولی تو تلویزیون ۵۰ اینچی که تراکم پیکسلی کمه هیچ فرقی نمیبینی. مگر فاصله ذکر شده. چون محتوا ۴کی نیتسش. بلکه رزولوشن ۴کی شده همین )
        سوما من دیجیتال فاندری رو قبول ندارم. بله بازم میگم پول میگیره. ولی اگر من الان میومدم عکس از مثلا سایت علی پاور دات کام میزاشتم؟ خداییش یک سری نمیومدن بگن این سایت مهم نیست فقط دیجیتال فاندری درسته میگه؟ طرف تو تلگرام دارم همین عکس ها رو نشون میدم بهش. خدا شاهده برگشته میگه فقط دیجیتال فاندری معتبره فلان. میگم این ویدئوی یو یییی توبببه همون دیجیتال فاندریته بابا.
        چهارما من همیشه تو کامنت هام همونطور که بوده گفتم. مثلا اگر بازی های انحصاری کنسولی ماکرو رو لیست کردم و مسخره کردم گفتم اوری در جنگل کور ( خیلی قشنگه ) شما برو کامنت های من رو ببین
        به نفع کدومه؟ نه سونی به من پول میده نه جعبه وان. من فقط دارم اینجا با منبع شما رو قانع میکنم که اشتباه کردید جعبه خردید و یک موقع گول نخورید پول رو حروم کنید جعبه جدید ماکروسافت رو برای ۱ یا ۲ سال بخرید. همین. میخواید حروم کنید برید حروم کنید.
        در مورد قوی بودن وان ایکس هم
        خوب مشخصه که قوی تره. ۲ سال دیرتر داره میاد
        ۱۰۰ دلار از پرو گرون تره
        توقع داری ضعیف تر باشه؟
        ولی دیدی که با اینکه ۱۰۰ دلار هم گرون تره مثل پرو همه بازی ها رو ۴ک واقعی نمیاره
        و تاریخ مصرفش ۱ یا ۲ ساله
        پس به چه دردی میخوره؟
        دیدی زود داری قضاوت میکنی؟

        • beyond2soul گفت:

          یک نکته مهم دیگه اگر شما میگی من همیشه به نفه خودم صحبت کردم
          چرا همیشه اومدم گفتم خرید پرو هم اشتباهه ؟
          بگو دیگه؟
          من فن بوی بازی میخواستم بکنم. میگفتم بچه ها پرو بخرید ۴کی خوبه ارزونه تازه انحصاری هم داره
          ولی همیشه همه شاهدن گفتم جفتش خریدشون اشتباهه
          حتی یک مقاله هم برای خرید کنسول نوشتم اونجا هم گفتم پرو نخرید
          برو بخون
          ۱۰۰ یا ۲۰۰ دلار اضافه تر
          برای یکمی تصویر شارپتر و شاید چند تا جزئیات بیشتر که به مرور زمان اصلا توجه نمیکنید
          اگر با آدم های متاهل صحبت کنی
          در مورد زن گرفتن
          میگن یک زن خوشگل خوشگلیش برای ۳ ۴ ماهه اوله
          اون چیزی که میمونه اخلاقه و مهمه
          من خودم هم اعتقاد دارم باید زن خوشگل گرفت
          ولی مهمتر اخلاق هم هستش و خصوصیات دیگه
          گرافیک هم همینطوره
          چه پرو و چه وان ایکس پول حروم کردنه . همیشه هم گفتم. همه هم شاهدن
          بیخودی مقلطه و جو سازی نکنید که کامنت های من رو فن بوی بازی نشون بدید
          همیشه منبع معرفی کردم و دلیل آوردم با منطق
          :zombiekiller:

          • Hossein E گفت:

            قبلا گفتم بازم میگم دسترسی به اطلاعات به حدی گسترده شده که کسی نمیاد به حرف یه تری دی کار که از ۲۴ ساعت ۱۰ ساعت داره کامنت میزاره گوش کنه و نظرش عوض بشه حالا شما شاهنامه رو از صفحه اخر شروع کن به نوشتن کسی که پیسی خریده یا ۴ یا وان داخل سرش یه چیزی به نام مغز بوده فکر کرده با سلیقش دیده جور در میاد خریده حالا شما روزانه ۲۰۰ کامنتم بزار هیچی نمیشه

    • MICHAELRK13 گفت:

      ازت ممنونم بلاخره به طور دقیق تشخیص دادم

    • Reason گفت:

      من رو pc برای فریم ریت بالاتر همیشه رزولوشنمو رو ۹۰۰p میذارم،تفاوت محسوسی ندارن مخصوصا زمانی که شما با کنسول از tv فاصله میگیری و غرق بازی میشی دیگه حس نمیکنی تفاوتهارو،اون زمان اگه یادت باشه رو ps3 بازیا رو ۷۲۰p بودن لذتمونم میبردیم.مهم محتواست نه صرفا تراکم پیکسل 😉

      • beyond2soul گفت:

        خدا پدرت رو بیامرزه
        روی کنسول پلی ۱ و ۲ هم ۴۸۰p بازی میکردیم
        حتی روی پلی ۱ و ۲ بازی بوده که رزولوشن ۴۸۰ هم نبوده
        و ۲۴۰p بوده
        مثلا بازی Beatmania IIDX series روی پلی ۲
        ولی بازم همه لذت میبردن
        من هم همیشه اومدم گفتم رزولوشن ۴کی فلان مهم نیست و گرافیک مهم نیست
        بازی داستان + گیم پلی مهمه
        همه هم شاهدید دیگه
        ولی این پست رو گذاشتم بگم
        یک عمره ماکروسافت زیر سونی هستش
        هم از نظر بازی
        از نظر افتخار
        از نظر رزولوشن
        از نظر جایزه
        از نظر سابقه
        از نظر فروش
        بعد یک کنسول گرون قیمت با یک کیفیت ۴کی غیر واقعی میخواد بده
        هی تو بوق میکنه
        ملت متعصب هم دنبالش
        دروغ میگم بگو دروغ میگی

  • John Linneman گفت:

    خب من ترجیح میدم یک سوال تقریبا اسپم بپرسم . دوستان یک بنده خدایی رو میشناسم بنده که کارت ۱۰۸۰ دارن روی سیستمشون و پردازنده هم i7 6700K . ایشون ۱۶ گیگ رم با باس ۳۲۰۰ واز نوع ddr4 انداخته بعد مانیتورش benq 1080 هست ۶۰ هرتز . بهش گفتم کارت مثل اون شاهزاده عرب تو فست ۷ با گذاشتن اون ماشینش وسط خونش بود . درسته ؟

    • PLATYPUS گفت:

      نه که درست نیست.درسته GTX 1080 واسه ۴K جواب میده اما فقط برای دو سال.در عوض اون اگه ۱۰۸۰ بازی کنه فریم تقریبا دو برابری میگیره.بعلاوه تا چهار یا پنج سال هم برای ۱۰۸۰ کافیه و تقریبا بالای صد فریم برای هر بازی میده.

    • beyond2soul گفت:

      من منظورت رو نفهمیدم؟
      این سیستمی که گفتی عالیه و همه همین رو میبندن
      منتهی
      تنها ایراد این سیست ماینتورش هستش که ۶۰ هرتز هستش
      چون بعضی بازی ها به خاطر قدرت سیستم از ۶۰ فریم بیشتر اجرا میشن
      و چون ماینتور ۶۰ هرتز هستش! گاهی شما یک حالت برش تصویر میبینی
      leaking فکر میکنم بهش میگن
      التبه اینکه دارم میگم رو خیلی ها اصلا متوجه نمیشن
      و کاری که میشه کرد این هستش که میتونی یا v-synce رو روشن کنی
      که خیلی مالی نیست
      یا اینکه اگر بازی قابلیت رزولوشن آپ اسکیل رو داشت بیاید مثلا روی ۱۵۰% بزاری و اینطوری فریم همون ۶۰ یا حتی کمتر میشه ( مثلا ۱۴۰ یا ۱۳۰ ) بزاری
      و مشکل حل میشه
      ولی در کل مهم نیست
      ولی اگر یک مانیتور ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتزی چیزی میخرید بهتر بود
      ولی ۴کی نه. هم گرونه و هم ۱۰۸۰ رزولوشن ۴کی با تنظیمات الترا ۶۰ فریم نمیده
      ۴۵ ۵۰ مثلا میده

    • Resident Evil گفت:

      سیستمش که عالیه فقط مانیتورش اگه ۲Kمیگرفت بهتر بود چون نمیتونه با ۱۰۸۰قدرت GTX1080ببینه

  • aramnazdari گفت:

    منطق فن بوی قوطی آپ اسکیلی:
    فرق بین ۹۰۰p و ۱۰۸۰p یک کهکشان هستش
    اما فرق بین ۴K واقعی با ۲K اونم با آپ اسکیل اصلا به چشم نمیاد :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    .
    امان از این آپ اسکیلی های ANTHEM دزد :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • A Player گفت:

      میخواستم بدونم کلا بلدی چیزی بگی چون هر وقت میبینمت داری میگی اپ اسکیلی انتم دزد

    • beyond2soul گفت:

      داداش
      بالاتر توضیح دادم
      وقتی تائید شد بخون
      بعد شما داری ۳۰۰ دلار رو؟ با ۲۰۰ دلار اضافه تر برای یکمی کیفیت بیشتر مقایسه میکنی؟
      بعد بخون کور
      نوشتم کمی تصویر شارپ تره تو پرو و وان ایکس
      بخون کور کور پایین تر رو بخون

    • Reason گفت:

      حرف شما صحیح،اما منطق من‌میگه برای سه سال ۵۰۰$ پای کنسولی که اطمینانیم ندارم طول این سه سال به قول شما “آپ اسکیلی” میشه یا نه پول بدم!!!
      میتونم ۷۰۰$ بدم pc ببندم جاش ۶ ۷ سال عمر مفید داشته باشه برام!!چون فک نمیکنم حتی اون چندتا بازی انحصاری مایکرو رو pc منتشر نشن!

      • beyond2soul گفت:

        ۳ سال نیست
        ۲۰۱۸ میاد
        ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ هم با توجه به بالا رفتن قدرت گرافیک ها و اینکه نسل کنسول ۸ به ۶ ۷ سال میرسه
        میرن سراغ نسل بعد
        پس برای ۲ سال + حرف های شما
        منم یک عمره دارم همین رو میگم
        گوش نمیدن متعصب های کور

  • متخصص 4k ( کلوپ دار کنسول فروش ) گفت:

    واقعا فرق چندانی ندارن

  • marcus.finex گفت:

    باتوجه به قدرت بیشتر پلی ۴ نسبت به ایکس باکس وان کاملا طبیعی هست که عملکرد پلی ۴ بهتره
    همینجور که نباید پلی ۴ معمولی رو با پرو و پرو با ایکس مقایسه کرد از لحاظ گرافیکی
    مهترین رکن بازی گیم پلی هست نه گرافیک

  • aries444 گفت:

    بهترین بازی fighting فقط مورتال کمبات.
    کی می تونه منکرش بشه؟

  • morteza543 گفت:

    هیچ فرقی نداره اونم رو tv fullfd از فاصله ۴ ۳ متری.به نظر من اینا همش سیاه بازیه تا دوتا بچه بیشتر پلی فور بخرن.من خودم وان دارم الان ea acess بتلفیلد وان و فیفا ۱۷ و تایتان فال ۲ رو بزودی رایگان میکنه.ما مفت میزنیم بر بدن میریم دنبال زندکیمون شما الافا بشینین پای تیوی پیکسل بشمارین.کسی منکرش نیس که فور انحصاریاش بهتره اما وقتی کل انحصاریای خوبش اندازه انگشتای یه دسته ارزش نداره که تخفیف و اکسس و گیم پس و بازیای رایگان گلد رو از دست بدی بخاطر چارتا انحصاری که کلش یه هفته ای تمومه

    • beyond2soul گفت:

      نوبی و متعصب توقع نداریم ماکرو فن عزیز
      اگر حرف تو درسته؟
      به من بگو چرا فروش پلی ۴ دوبرابر وان هستش؟
      و چرا تو خود آمریکا هم دارن پلی ۴ میخرن
      بگو دیگه؟
      برو بخواب جواب نداری ساعت ۹ گذاشته
      برو

تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت - گیمفا
تحلیل فنی | بازی Injustice 2 برروی کنسول‌های سونی و مایکروسافت - گیمفا