جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند - گیمفا

جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند

محمود کاوش
۲۱:۵۸ ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند - گیمفا

در Assassin’s Creed: Origins کمانداران سوار بر اسب رفتاری پویا خواهند داشت؛ عقاب موجود در بازی نیز تا هرکجا که بازیکنان بخواهند می‌تواند پرواز کند.

Assassin’s Creed: Origins یکی از مورد انتظارترین عناوینی می‌باشد که قرار است در سال جاری برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم عرضه گردد. هنوز تا زمان انتشار بازی مدت زیادی باقی مانده و همچنان موارد بسیاری وجود دارند که در رابطه با این عنوان نمی‌دانیم. طی روزهای گذشته آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) کارگردان عنوان Assassin’s Creed: Origins به برخی از سوال‌های هواداران پاسخ دادند و اطلاعات جالبی را درمورد بازی منتشر کردند.

از ایشان درخواست شده بود که در مورد کمانداران سوار بر اسبی که در تریلر گیم‌پلی بازی مشاهده شده‌اند توضیح دهند. آقای اسماعیل اظهار داشتند که این کمانداران، کاراکترهایی پویا هستند که در دنیای بازی حرکت می‌کنند و رفتار آن‌ها براساس اتفاقاتی که در طی مسیر برایشان رخ می‌دهد، تغییر خواهد کرد. این مورد نکته‌ای است که سبب می‌شود دنیای Assassin’s Creed: Origins حس زنده بودن را بیش از پیش القا کند. 

بلی، آن‌ها بصورت پویا در دنیای بازی حرکت می‌کنند و رفتارشان براساس اتفاقاتی که در طول مسیر برای آن‌ها رقم می‌خورد قابل تغییر است.

— Ashraf Ismail (@AshrafAIsmail) July 18, 2017

همچنین از ایشان در مورد Senu (عقاب داخل بازی) که همراهی وفادار برای شخصیت Bayek است، سوال شد. آقای اسماعیل تائید کردند که Senu به هر میزان که بازیکنان بخواهند، می‌تواند پرواز کند و هیچ محدودیتی برایش وجود ندارد. 

او می‌تواند تا هر کجا که شما بخواهید پرواز کند.

— Ashraf Ismail (@AshrafAIsmail) July 12, 2017

در نهایت اعلام شد که در عنوان Assassin’s Creed: Origins پیکان‌ها/ تیرها بصورت واقعی طراحی شده‌اند و از لحاظ فیزیکی کاملا مشابه نسخه اصلی می‌باشند.

بلی، پیکان‌ها/ تیرها بصورت واقعی طراحی شده‌اند.

— Ashraf Ismail (@AshrafAIsmail) July 13, 2017

عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. در دیگر اخبار مرتبط با این عنوان که طی روز جاری منتشر شده است، می‌توانید “یوبی‌سافت از انتظارات خود در مورد فروش Assassin’s Creed: Origins می‌گوید” را در گیمفا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PC and PS4 گفت:

    ***بلی، پیکان‌ها/ تیرها بصورت واقعی طراحی شده‌اند***
    حرکتشون هم واقعیه اگه دشمن کمی اون طرف بود راحت بگیر سمتش تیر خودش میخوره بهش 😐

  • armin2100 گفت:

    طرز کار اون عقاب از هرم مصر برام عجیب تره 😐

  • Anekhmaho گفت:

    دوستان پیشگویه عزیزی که واسه شکست این عنوان لحظه شماری میکنن و هی پشت سر هم تو سایت میگن عنوان ضعیفیه توجه کنن.
    من هیچ تضمینی نمیکنم که این بازی موفق میشه اما یه توصیه براتون دارم شما که اینقدر از شکست این بازی مطمعنین بهتر نیست صبر کنین نمراتش بیاد بعد مورد عنایت قرار بدینش؟
    که اگه یه وقت پیشگویی های حرفه ای تون غلط از آب در اومد و نمرات خوبی گرفت حداقل ضایع نشین؟

    • RPG Gamer گفت:

      عزیز اینجا کسی پیشگویی نمیکنه.فقط نظرشون رو میگن.بحث ضایع شدن هم نیست.درسته بعضیا قصد دارن فن های کنسول رقیب یا پی سی رو ضایع کنن ولی یه عده محدودی هستند و به زودی میرن سر کلاس درسشون.
      من خودم خیلی دوست دارم موفق بشه ولی احتمال میدم شکست بخوره با این تریلر و جزئیاتی که دیدم.بحث سر ضایع کردن کسی نیست عزیز.همه با هم رفیقیم 😉

    • PC and PS4 گفت:

      مطمعن نیستم امید ندارم ندارم بهش

      • PC and PS4 گفت:

        واسه من بازگشت به ریشه ها بیشتر از متا ارزش داره، تو چطور؟

        • Aiden گفت:

          از سال ۲۰۰۷ که اولین نسخه اومد تا سال ۲۰۱۵ که سیندیکیت اومد به غیر از بلک فلگ(اونم تا حدودی) همه نسخه های اصلی جوری ریشه رو چسبیدن که به همشون انگ تکراری بودن زده شد.۱۰ سال از انتشار اولین نسخه گذشته.اگه هنوزم به المان هایی که ۲ نسخه اول به وجود اورده بودن تکیه می کرد ارزش بازی کردن نداشت.

          • PC and PS4 گفت:

            اولا انقدر بلک باگ رو به سینه نزنید دوما سه گانه اتزیو چون شخصیت اصلیش اتزیو بود و داستان فوق العاده بالایی داشت حتی از بلک فلگ هم بهتر بود و اصلا هم تکراری نبود

            • Aiden گفت:

              اتفاقا در نسخه رولیشن گیم پلی به حدی تکراری شد که مجبور شدن سیستم مبارزات رو به کل تغییر بدن.
              همون یونیتی که از سیستم های سه گانه استفاده کرد و به قول شما به ریشه ها برگشت برای هفت پشت سری بس بود.اگه گیم پلی سه گانه هنوز کشش داشت سازنده ها هم بدون هیچ زحمتی کپی پیستش می کردن تو نسخه بعدی. اما بعد از ۱۰ سال مجبورن تغییرش بدن.چه برای کیفیت و چه برای فروش. بلک فلگ با اینکه وسیع ترین نقشه رو داشت از کم باگ ترین نسخه های سری بود. AC2 که به عنوان بهترین نسخه سری میشناسمش بعد از یونیتی بیشترین باگ رو در کل سری داشت پس ایراد مسخره ای مثل باگ از بلک فلگ نگیر.

          • PC and PS4 گفت:

            همین که محوببیت ۳ گانه از بلک فلگ بیشتره کافیه…..
            بعدشم من کی گفتم یونیتی به ریشه ها یرگشته چرا حرف علکی از من درمیارید
            منم ایراد مسخره ای از بلک نگرفتم نمیدونم چرا حرف در میارید…..

            • Aiden گفت:

              منم نگفتم که شما چنین حرفی زدی.گفتم یونیتی برگشت به ریشه ها و دیدیم چه بلایی سرش اومد.این یعنی سیستم های سه گانه هر چقدر زمان خودش خوب بود الان فسیل شده.محبوبیت سه گانه بیشتره درست.منم این سه گانه رو بهترین سه گانه عمرم میدونم.ولی این ربطی به اینکه دوباره از اون سیستم های کهنه استفاده کنن نداره.چون نتیجش یونیتیه.

            • PC and PS4 گفت:

              والا اگه یوبیسافت عجله نمی کرد و باگ های یونیتی رو رفع میکرد خیلی بازی خوبی از آب در میومد بخش co-op بازی بسیار تجربه خوبی بود………
              والا سه گانه درسته فسیل شده هست ولی داستان ، شخصیت اصلی اون قدر تو دل ما نشست که گیم پلی تکراری رو حس نکردیم…….
              بهتره یوبیسافت به جای اینکه از بازی های خودش کپی کنه مثل عقاب پهباد واچ داگز و حیوانات فارکرای پریمال بتونه رنگ واقعی این سری رو بهش برگردونه…..
              رنگی که با یه داستان حماسی
              شخصیتی در حد و اندازه اتزیو و الطاعر
              و مراحل بسیار خوبی بهش بده
              نه مثل سیندیکت که از شدت تکراری شدن ولش کنیم……..
              (حس کردم جنگ های صلیبی بازی میکنم تا اساسین)
              حالا من هنو شخصیت اصلی اینو نمی دونم امیدوارم خشک و بی روح نباشه ……
              از داستانش هم خبر ندارم……..
              ولی گیم پلیش برام معلومه که نچسب بود
              ولی هنوز نا امید نیستم

    • old school گفت:

      من با دیدگاه شمامخالفم چون اولا متا فقط بخشی از ارزیابی برای خوب یا بد بودن یه بازیه خیلی بازی ها متای بالایی نداشتن ولی در بین گیمر ها محبوبن و خیلی بازی ها متای بالایی داشتن و در بین گیمر ها محبوب نبودن دوما اگر کسی از این بازی نظر مثبتی نداشته به خاطر دور شدن از ریشه ها و قاطی شدن غیر لزومی المان های بازی های دیگه چه هم سبک چه غیر هم سبک بوده مثل تقلید از گوست ریکون و تقلید از ویچر و بازی های توی این سبک ها سوما در اینجا بحث سلیقه به شدت مطرحه به این خاطر که وقتی عنوان جدیدی از یک سری طولانی پرطرفدار میخواد عرضه بشه طرفدار ها معمولا دو دسته هستن یک دسته با تغییر المان های اصلی بازی برای جلوگیری از تکراری شدن بازی به هر نحوی موافقن و یک سری دوست دارن که بازی با حفظ ریشه ها و مکانیک اصلی سری های قبلی ولی با پیشرفت دادن جزعی اونها تجربه ای مشابه ولی بالاتر از بازی های قبلی داشته باشن خود من در این زمینه معتقدم که این دو دیدگاه در تمام سری بازی های مختلف یکسان نیستن و هر مجموعه ای بستگی داره ک بهتر باشه کدوم رو عملی کنه و برای همه یکسان نیست

  • ALIREZA0027 گفت:

    به نظرم عالی میشه این اساسینز و به حدی منتظرشم که احتمالا پیش خریدش کنم :yes: :yes:
    احتمالا متای بالا ۹۰ میگیره 😎 😎

  • HannaH گفت:

    من کلیت سرى رو دوست دارم ولى این بازى گیم پلى اش خیلى به دلم ننشست. نه عقاب که معلوم نیست چطور به مغز قهرمان وصل مى شه و مارک مى کنه (من عاشق بازى تخیلى هستم ولى این بازى ذاناً تخیلى نیست) نه هوش مصنوعى دشمن که از یک طبقه پایین مى کشدشون و مى میرن؟؟؟ و البته توى اتاق بغلى هم کسى صداش رو نمى شنوه. نکذریم از اینکه مصر فوق العاده زیباست ولى ریشه داستان مربوط به ایران بوده و به همه جا گسترش پیدا کرده. حالا بازگشت داستان این بار به مصر، بیشتر از حشاششین بازى رو شبیه فرى میسون ها مى کنه.

    • Aiden گفت:

      برای کنترل کمان و عقاب توجیه های زیادی میشه اورد.از یک طرف ممکنه باگ آنیموس باشه و از یک طرف میتونه قدرتی باشه که “تمدن نخستین” به بعضی از انسان ها دادن.
      اشرف اسماعیل گفته حتی اون مار درون تریلر اول هم قابل توجیه هست.(مثلا ممکنه یک رویا باشه)

    • Saman_hk گفت:

      ولا ایران که بیشتر تو دنیا منفوره،نباید انتظار داشته باشیم که بیان به ما لطف کنند و تاریخ باستانی ما رو به تصویر کشیده و ریشه اساسین ها رو به ما ربط بدهند.یوبیساف تو بعضی بازی های آنلاینش آی پی های ایرانی رو مسدود میکنه،چه برسه به اینکه یه بازیشو به ما اختصاص بده.

جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند - گیمفا
جزئیات جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins منتشر شدند - گیمفا