پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است - گیمفا
پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است - گیمفا
پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است - گیمفا
پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است - گیمفا

پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است

محمود کاوش
۲۱:۴۹ ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است - گیمفا

سفری که به شروع انجمن برادری ختم می‌شود…

بتازگی وب‌سایت GamingBolt مصاحبه‌ای با آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail) کارگردان عنوان Assassin’s Creed: Origins داشته است. طی این گفتگو آقای اسماعیل جزئیات جالبی را از شخصیت بایک (Bayek) پروتاگونیست بازی و اینکه چگونه او تجسم مصر باستان است، بیان کردند. بنظر می‌رسد داستان شخصیت بایک بطرز پیچیده‌ای به مصر گره خورده است، و پیشروی در این پیچیدگی سبب شکل‌گیری انجمن برادری قاتلان در بازی خواهد شد. اسماعیل در جریان مصاحبه بیان نمود:

نکته‌ای که در مورد بایک وجود دارد این است که او یک Magi است. Magiها گروهی از جنگجویان باستانی هستند که مبارزان زبده‌ای بوده‌اند. آن‌ها می‌دانستند که چطور به سبک‌های مختلف مبارزه کنند. آن‌ها دلسوز مردم مصر نیز بوده‌اند. آن‌ها به مردم کمک می‌کردند، و مردم مصر برای دریافت کمک به آن‌‌ها مراجعه می‌کرده‌اند. شخصیت بایک با مردم مصر ابراز همدردی می‌کند، اما از بیگانگان بیزار است. او به اعتقادات مذهبی و قوانین نظامی پایبند است، اما ذهنش دائما درگیر گذشته است.

ایده شخصیت بایک این است که او تجسم فیزیکی مصر باشد. در داستانی که ما قرار است روایت کنیم: اگر او نماینده مصر باشد، فکر می‌کنید هنگامی که دنیایش درحال فروپاشی باشد و نیز عصر جدیدی درحال شکل‌گیری است، او برای بقا در این دنیای جدید حاضر است به چه چیزی تبدیل شود؟ بنابراین این سفری است که بایک در پیش‌رو دارد، و این آغازگر انجمن برادری خواهد بود.

بایک فردی است که در موقعیت‌های مختلف واکنش‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهد، شخصا دوست دارم او را اینگونه توصیف کنم. زمانی که زندگی خوب است و روال عادی دارد؛ او شخصی فوق‌العاده، خوشحال و خندان است. اما زمانی که شرایط زندگی بد می‌شود؛ بشدت از خود واکنش نشان می‌دهد و احساسی می‌شود. اما در عین حال با مردم خود احساس همدردی می‌کند. همچنین او یک محافظ است، قابلیت‌های وی در میدان نبرد بشدت بالا هستند.

سری Assassin’s Creed در طول سالیان گذشته شخصیت‌های خوش‌ساخت و محبوبی از قبیل: اتزیو (Ezio)، ادوارد کنوی (Edward Kenway) و دو قلوهای فرای (Frye) داشته است، و آنطور که از صحبت‌های آقای اسماعیل برمی‌آید بنظر می‌رسد در نسخه Origins نیز شاهد رونمایی از شخصیت غنی دیگری باشیم. 

عنوان Assassin’s Creed: Origins قرار است درتاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است - گیمفا
پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است - گیمفا
پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است - گیمفا
پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است - گیمفا
پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Cell گفت:

    پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از نسل ۷ است :yes:
    امیدوارم تمام بازیهای نسل ۷ کیفیت ۴k بشن تا سخت افزار هیولا کم نیاره 😎
    Minecraft 4k تجسمی دیگر …

  • تریلرهایی که از بازی امده حرف های زیادی برای گفتن دارن انچه من در تریلرها میبینم نشان از یک گرافیک عالی و تصویر کردن یک مصر واقعی در نگاه گیمر ها هست اما نگرانی هایی هم داریم مبارزات بازی در نمایشی که در E3 دیدیم رضایت بخش نیست استفاده از المان های RPG رو دربارش قضاوتی نمیکنم تا بازی بیاد شخصیت پردازی رو هم فعلا نمیشه نقد کرد تا الان چه در تریلر ۲۰ دقیقه ای و چه نمایش E3 نه بازی بدی به نظر امده و نه یک شاهکار من از یوبی شاهکاری در حد ۳گانه اتزیو نمیخوام چون اون ۳ گانه مثل یک افسانه در تاریخ این صنعت هست و تکرار شدنی نیست همین که یوبی بتونه یک ACC خوب تحویل بده من ازش راضیم

    • متخصص 4k ( کلوپ دار کنسول فروش ) گفت:

      بنده ی حقیر تازگیا هورایزون رو در حالت ۴k hr تموم کردم به دوستان هم توصیه می کنم حتما ۴k بازی کنین حیف چنین بازی هایی ۱۰۸۰ بازی بشه پاییزم انشالله اساسین بصورت اکانت ترکیبی میخرم و تا۲هفته باهاش سرگرم میشم

    • به نظر من محمد رضا جان کاش یه پرونده جدید واسه شاهزاده ایرانی باز میکردن دنیای گیمرها از جمله من شوک اساسی میخوردیم درسته این شرکت تو زمینه نوع اوری حرف اولو میزنه اما همه ی ما میدونیم
      بازیای این شرکت اونطور که باید بهینه نمیشه
      دقیق یادمه گروهان ارواح سربازان اینده ٨تا اپدیت هستش
      اساسینز کرید یونیتی چه بسا خیلی از بازیهای دیگه
      بعد سگانه دنیای اساسینس واسه من تموم شد امیدوارم دوستداران این بازی یه تجربه شیرین کسب کنن بعد بازی کردن :yes:

  • NIRVANA گفت:

    مطمعنم بهترین اساسینسی میشه ک تا حالا بوده ::::::))))))))

  • Aiden گفت:

    “بایک فردی است که در موقعیت‌های مختلف واکنش‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهد”
    این همون چیزیه که اتزیو رو به یکی از برترین یا حتی برای بعضی افراد برترین کاراکتر دنیای گیم تبدیل کرده.
    یک شخصیت یک نماد داره که خصوصیت اصلی اون رو مشخص میکنه.مثلا یک شخصیت به دلیل خشم و یک شخصیت به خاطر انتقام و یک شخصیت به خاطر فان بودن و یک شخصیت به خاطر شجاعت و یک شخصیت به خاطر طراحی ظاهری! و … محبوب شدن.اتزیو شخصیتی که همه این خصوصیات رو داره.اون در زمان مناسب خوشحاله و در زمان مناسب ناراحت و در زمان مناسب از خودش شجاعت نشون میده.در زمان مناسب جلوی خشمش رو نمیگیره و در زمان مناسب می بخشه… اتزیو به همین دلیل محبوبه.ما در سه گانه اتزیو و انیمیشن های مکمل آن تمام زندگی اتزیو رو دیدیم.تمام واکنش هاش رو دیدیم.این کاراکتر احساس واقعی بودن می داد.
    با توجه به شایعات در مورد اینکه بایک یک سه گانه خواهد داشت میشه امید داشت یک اساسین حداقل نزدیک اتزیو ببینیم.چون از یک طرف بخش اعظمی از زندگی اون رو تجربه میکنیم و از یک طرف یک شخصیت اگه بخواد در ۳ نسخه حضور داشته باشه تیم سازنده “مجبوره” اون رو به بهترین شکل بسازه.

    • Abbas گفت:

      حالا هر تعریفی میخوای از این افتضاح جدید اشرف خانوم بکنی بکن ولی اسم سه گانه رو کنارش نیار،حرمت ها رو پاره پوره نکن

      • Aiden گفت:

        میشه بگی چرا از این نسخه بدت میاد؟
        هنوزم فکر میکنی بازی RPG ئه؟ همون بلک فلگ که عمو اشرف ساخت میدونی در برابر چه بازی هایی بهترین اکشن ادونچر سال شد؟ این نسخه از بلک فلگ هم بیشتر المان های اکشن ادونچر داره.علاوه بر المان های قدرتمند بلک فلگ که باعث حس کاوش در محیط بازی میشدن و اون حس خوب شکار و پیدا کردن گنج ، المان های اکشن ادونچر گذشته سری رو هم داره.یعنی مراحل اکتشاف در قبر ها و … . علاوه بر اون این بار علاوه بر حس کاوش ، حس اکتشاف هم در بازی وجود داره.این بار قرار نیست فقط به خاطر یک سری آیتم در محیط بگردیم بلکه قراره مراحل فرعی رو پیدا کنیم و از راز های مصر با خبر بشیم و با کاراکتر هایی که داستان هایی در خودشون جا دادن آشنا بشیم.یه جورایی مثل لجند آف زلدا که همین حس اکتشافش باعث لذت بردن بازیکن از گشت و گذار میشه
        در کنار المان های قوی AA ، المان های RPG هم هست ولی اونطور نیست که بگی کاملا RPG شده. سیستم اسکیل و لول آپ توی سیندیکیت هم بود اینجا فقط یکم عمق بیشتری پیدا کرده.و یک سری ویژگی های جدید مثل لوت کردن دشمنا برای آیتم های به غیر از پول.مثلا یک سلاح یا لباس جدید! خب اینا المان های خوبی محسوب میشن ولی بازی رو RPG نمیکنن.لجند آف زلدا هم المان های RPG اضافه کرد با اینکه اکشن ادونچر بود و نه تنها افتضاح نبود بلکه همین باعث یک انقلاب جدید در اون سری شد.
        دیگه نمیدونم از چی ناراضی هستی.سیستم مبارزات پر عمق تر و بهتر از همیشه شده.یه جورایی نسخه بهتر و سریع تر مبارزات دارک سولزه.از نسخه ۳ به بعد این سری اصلا چیزی به اسم سیستم مبارزات نداشت.فقط نسخه اول و سه گانه اتزیو سیستم مبارزات داشتن که یک مشکل بزرگ داشت.اونم اینکه راحت میشد تعداد زیادی دشمن رو کشت.فقط کافی بود نقطه ضعف دشمن رو بفهمی.تک تک حمله کردن هاشون هم خیلی آسون تر کرده بود مبارزه رو.اما تو این نسخه دشمنا همه با هم حمله میکنن.این ممکنه بازی رو بیش از حد سخت کنه اما ویژگی جالبی که باعث ایجاد تعادل شده اینه که میشه در هر جای مبارزه سلاح رو به سرعت عوض کرد.یعنی ضربه اول رو با شمشیر میزنی و سریع با نیزه عوضش میکنی و ضربه دوم رو میزنی.بعد یکم دور میشی و با تیر و کمان کار رو تموم میکنی.نمیدونم درسته یا نه ولی یک جا خوندم ۱۶۰ تا سلاح در بازی وجود داره که با اون ویژگی باعث یک ایجاد یک سیستم مبارزات متنوع و پرعمق میشه.محیط و حیوانات هم در مبارزات بی تاثیر نیستن.
        داستان این نسخه کاملا به سری مربوطه.قراره به مکان و زمانی که برادرهود متولد شد بریم.قراره شاهد اولین نبرد تمپلار ها و اساسین ها باشیم.قراره بفهمیم چرا انگشت وسط رو باید قطع .کرد.قراره بفهمیم ویژگی دید عقابی و دیگر قدرت های منحصر به فرد اساسین ها چطور به وجود اومد.
        یادمه بیشتر از هر چیزی در بلک فلگ از کاراکترش بدت می اومد چون اساسین نبود.خب تو این نسخه مگه اساسین نیست؟ مگه جزو بنیانگذاران برادرهود نیست؟ پس مشکل چیه؟
        هر جور به این بازی نگاه میکنم یک AC اصیل با تغییرات خوبه.

        • Abbas گفت:

          اولا که این بازی اصلا احتیاجی نداره بره سمت المان های ار پی جی
          کسی که بخواد تو محیط بگرده کوفت و زهرمار پیدا کنه میره ویچر و الدر و اینا رو بازی میکنه
          دوما که در مورد مبارزات گفتی
          باید بگم که چی میگی عمو!گیم پلی قسمت ارنا رو دیدی?باس فایت داره که بعد صدتا ضربه مرد.الان به این میگی مبارزات خوب?کسی که مبارزات سخت بخواد میره سولز بازی میکنه
          میگی مبارزات سه گانه اسون بود خب بود که بود
          کسی ازش سختی نمیخواست زیبایی میخواست که بعد تقریبا یه دهه زیباتر از اون ندیدم.
          نیاز به ار پی جی شدن و سخت شدن گشتن تو محیط نیست
          نیاز این بازی طراحی مراحل زیبا و مبارزات زیبا بود که اشرف خانوم به جا اینکه این سالها رو وقت بذاره روش رفته نواوری شاخی مثل لول اپ اورده تو بازی

          • واقعا انقد بدم میومد میگفتن بازی آسونه
            درسته آسون بود ولی لذت داشت فوقالعاده بود

          • Aiden گفت:

            تمام گیم پلی های رسمی و تعداد زیادی از گیم پلی های طرفداران از دمو E3 رو دیدم وگرنه اینطوری ازش تعریف نمی کردم.اگه بازیکن از محیط استفاده میکرد راحت تر میتونست باس رو بکشه.ولی خب اسمش باس فایته.قرار نیست به سرعت یک آدم معمولی کشته بشه. مبارزه ۵ دقیقه طول کشید که برای یک باس فایت عادیه.مخصوصا با طرز بازی کردن اون بازیکن.باس فایت های بازی های یوبیسافت همیشه سخت بودن. از جمله child of light و south park و که مبارزه با بعضی باس فایت هاشون تا نیم ساعت طول میکشه.به باس فایت های دیگر بازی ها مثل ویچر مثل اسکایریم مثل دارک سولز مثل رزیدنت اویل مثل پرنس آف پرشیا و … مراجعه کن تا از یک باس فایت ایراد نگیری.اگر هم مشکلی باشه تا زمان عرضه بالانس میشه.
            بازی ای که قرار نباشه بازیکن توش گشت و گذار کنه و لذت ببره چرا باید جهان باز باشه؟ خب اگه اینطوری بود یک بازی خطی مینداختن جلومون مثل هیتمن یک منطقه جلو رومون میگذاشتن می گفتن برو داخل فلانی رو بکش.
            واقعا تو خوبی که از روی ۲ تا مرحله فرعی و ۲ قسمت از بخش آرنا و یک مرحله اصلی تونستی از لول دیزاین بازی ایراد بگیری.
            Mohammad Kheradmand1380@
            هر چقدر لذت بخش باشه بعد یک مدت جذابیتش رو از دست میده.چون چالشی وجود نداره.لذت مبارزات دارک سولز در چالش بود. مبارزات اجازه چرخوندن سر به بازیکن نمیدادن باید تمام تمرکزش رو می گذاشت روی بازی که حس لذت میداد.من هر چی پیش نمایش از سایت های خارجی(کسایی که بازی کردن نسخه دمو رو) میخونم دارن از بهتر شدن سیستم مبارزات میگن.

            • Abbas گفت:

              من کی گفتم مراحل فرعی نداشته باشه? یه قاتل مگه بی کاره بره دنبال اکتشاف و فلان و اینا
              یه نگاه به مراحل فرعی برادرهود بنداز بعد بیا از شاهکار بی بدیل اشرف خانوم طرفداری کن
              دوما اینکه من میگم اصلا این بازی چه نیازی به باس فایت داره بعد تو میای بعد های پنهان یک باس فایت در بازیهای یوبی رو شرح میدی?
              البته از کسی که لیبریشن اولین بازیش از این سری هست انتظار اصیل بودن نمیره

            • Aiden گفت:

              اولا من لیبریشن رو به عنوان اولین AC فقط شروع کردم و تموم نکردم.بعد از انجام چند ماموریت کنجکاو شدم داستان سری رو بفهمم و از نسخه اول شروع کردم و بعد از اینکه به نسخه سوم رسیدم و تمومش کردم ایبریشن هم تموم کردم که اسپین آفی برای AC3 بود.در حال حاضر هم تمام نسخه های اصلی و فرعی که روی PC اومدن رو تموم کردم.بعضیا رو چندین بار.
              دوما کی گفته این سری باس فایت نداشته؟ بورجیا باس فایت نبود؟ Crawford Starrick مگه باس فایت نبود؟ المعلم باس فایت نبود؟ جک قاتل؟ بهترین مراحل سری رو فاینال باس ها تشکیل دادن.
              مراحل فرعی هم نمیتونن دلیل کامل برای ساخت یک بازی جهان باز باشن.میشه در یک بازی خطی هم مراحل فرعی ارائه کرد.وقتی یک بازی جهان باز عظیم ساخته میشه باید گوشه گوشه اش پر از معما و راز و آیتم و مراحل فرعی و فعالیت های مختلف باشه.در ضمن همون AC BH و AC2 پر از رمز و راز از “تمدن نخستین” بودن و مراحل اکتشاف در قبر هم داشتن.
              فرمول AC2 دیگه کشش نداره.حتی اگه ازش استفاده بشه نیاز به پیشرفت داره.وقتی فارکرای ۲ به عنوان یک شوتر کامل ، در نسخه ۳ تبدیل شد به یک ترکیب از شوتر و اکشن ادونچر و RPG چرا اعتراض نکردی؟
              دلیلش مشخصه.فارکرای ۲ اونقدر شوتر کاملی بود که برای بهتر شدن نیاز به ترکیب با سبک های دیگه داشت.AC الان در اکشن ادونچر همین حال رو داره.اونقدر بخش اکشن ادونچر کاملی داره که هر نسخه ازش میاد نمیتونه پیشرفت بزرگی بکنه.بازی خوبی مثل سیندکیت به همین دلیل کوبیده شد.
              فرمول AC پس از گذشت ۱۰ سال دیگه جواب نمیده و “باید” تغییر کنه.

        • mahdi7khe گفت:

          دادا شما که اینقدر سنگ black flag رو به سینه می زنی باید بهت بگم black flag بدترین بازی از این سری بود برای من ، به نظر من اصلا assassin’s creed نبود بهتر بود اسمشو می زاشتی pirate’s creed .
          بعد syndicate به سری دوباره امیدوار شدم ولی حالا بعید می دونم که این نسخه هم کار خاصی برای برگردوندن سری به روز های اوجش بتونه بکنه .

  • RPG Gamer گفت:

    والا ما که از مبارزه و گیمپلی چیز جالبی توی تریلرهاش ندیدیم.شاید یه مقداری حداقل با تاریخ مصر آشنامون کنه.البته اگه باگ و افت فریمش بزاره 😐 شاید تنها نقطه قوتش گرافیک باشه که اونم موقع انتشار بازی معلوم میشه.واچ داگز رو یادتونه؟توی E3 یه نمایشی داشت و یه گرافیکی که فکر میکردیم فیلمه ولی وقتی منتشر شد گرافیک خیلی پایین تر از اون چیزی بود که نمایش داد.اینم شاید همونطور باشه.

  • MS GAMER گفت:

    تنها مشکلی که من دیدم تو این بازی محیط هایه یکنواخت بازی بود که البته چون فقط یه بخش از نقشه رو نشون دادن نمیشه کامل قضاوت کرد در مورد این قضیه

  • Aazziinn74 گفت:

    مطمعنم بازی خوبی از آب در میاد.

  • فرشاد گفت:

    اصن این شخصیت بایک قابل مقایسه با داستان ناب و شخصیت خوف و خفن اتزیو اون حس پر قدرت بودنش نیست اتزیو مثل مارلون براندو تو فیلم پدرخوانده میمونه واسه مجموعه اساسین کرید همینطور الطائر بعد از همه اینا با شخصیت ادوارد کنوی خیلی حال کردم شخصیت آرنو در جایگاه بعدی و دو قلو های فرای هم بعدش البته کلی باز اساسین دیگه میمونه که به صورت اسپین آف اومدن ولی هیچوقت هیچوقت هیچوقت فکر نمیکنم چیزی مثل ۳ گانه اتزیو برای من دوباره تو این سری تکرار بشه وای که برادرهود چقدر خوب بود اساسین ارشد استاد تمام اساسین ها در زمان خود اتزیو برای همیشه اشک تو چشام جمع شد برم دوباره نسخه های ۲ تا ریوولیشن رو نصب کنم بازی کنم

  • Ubisoft گفت:

    وین حرف مهین خوکان/ به شست طلای ناب
    دریا نشود جویی/ با بردن مشتی آب
    ________________________________
    از شعرای من به همراه یکی از برترین بازی های دنیای گیم لذت ببرید. بی صبرانه منتظر این بازی هستم.
    چه چیز نابی انتظار من رو میکشه!!!!!!! ایول به تو اسمال. :yes:

  • John Linneman گفت:

    شمام مثل من نسبت به این نسخه احساس کاملا متضاد و پارادوکسیکالی دارین ؟ یا فقط من این جوریم ؟

  • فرشاد گفت:

    بزرگوار من عاشق کامنت خدا سر شاهده بابا بالاخره نمردیم و یکی حرف دل مارو زد دقیقا دنبال یه نظر مثل نظر خودت میگشتم با این دوست عزیزمون به شدت موافقم پیکسل شمار نباشید گیمر باشید من کنسول بدون ۴k داشته باشم یا نداشته باشم مهم نیست انحصاری خوب داشته باشم که خدارو شکر هست سونی و دیگر هیچ خدایا شکرت هنوز هم گیمر پیدا میشه این جدیدا که همه گیمر نما هستن و فقط براشون پیکسل و ۴ تا نمره دلیل خرید کنسول و گیم هست براشون

  • Roham گفت:

    Ezio بی شک بهترین شخصیت این سری بود! بعد از اون من Edward رو خیلی دوس دارم شخصیتش منو یاد جک اسپارو میندازه البته یکم جدی ترش! بعد اونم به نظرم Jacob هم یه شخصیت جالبی داشت. شوخ و بیخیال در عین حال مسئولیت پذیر!

  • SEPEHR.HM گفت:

    بازی بدی نیست همچین!بعضیا انتظار شاهکار سه گانه اتزیو دارن!شاید به اون حد نباشه!مسلما هم نیس!اون یه شاهکاری بود که دیگه تکراری نمیشه!مثل مدرن وارفر توی سری کالاف!ولی این دلیل نمیشه فقط اون سه تا خوب باشه و بقیه اسسین ها مضخرف!به شخصه از بلک فلگ و نسخه سوم خیلی خوشم اومد!حداقل میشه از این نسخه اتنظار بهترین نسخه نسل هشتمی اسسین رو داشت!گرافیکشم بد نبود,اگه بعضی چمن و گل و بوته دلیل نسل هشتمی و هفتمی میدونن خب پس این بازی چون تو مصره و مصرم کشوری تقریبا بیابونیه پس گرافیکش نسل ششم هفتمی باید باشه :laugh: در کل امیدوارم بهش!مبارزاتو یکم واقعی تر کنن بهتره

  • Alireza_0313 گفت:

    محیط مصر واقعا پتانسیل بالایی برای داستان و گیمپلی داره چون اطلاعات دقیقی ازون دوران در دست نیست
    اگه یوبیسافت یکم عرضه داشته باشه
    میتونه ی چیزی در حد سری اتزیو بسازه

  • behnam gh گفت:

    مطمئنم این بار موفق می شه :yes:

  • Hamed_4ever1 گفت:

    بهترین سری اسانسیس خواهد بود
    بعضیام که فقط بلدن چووووس کلاس بزارن
    میخوان از این بازی بد بگن

پروتاگونیست Assassin’s Creed: Origins خود تجسمی از مصر باستان است - گیمفا