TGC 2017 | مصاحبه ویدیویی اختصاصی با استودیوی Hesan
در جریان نمایشگاه TGC 2017 که در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد، موفق شدیم تا با استودیوی Hesan، سازندگان بازی های «بیداری»، «خشم نینجا» و Speeder مصاحبه ای را داشته باشیم. با گیمفا همراه باشید تا این مصاحبه را به صورت ویدیویی تماشا کنید.
استودیوی Hesan با دستی پر به نمایشگاه TGC 2017 آمده بود. این شرکت دانش بنیان که در زمینه های مختلقی مانند طراحی مدارهای الکترونیک، طراحی صفحات و سامانههای تحت وب و البته ساخت بازی های ویدیویی فعال است، در غرفه خود در TGC 2017، سه بازی «بیداری»، «خشم نینجا» و Speeder را ارایه کرده بود.
بزرگترین بازی استودیوی حسان، عنوان بیداری است که در سبک اکشن ماجرایی (Action Advanture) بوده و به نظر میرسد سطح قابل قبول و خوبی را داشته باشد. این بازی که با موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ ساخته شده، بسیار شبیه به عناوین مشابه غربی، مانند بازی سری بازیهای آنچارتد است (حداقل، نمایش بازی در نمایشگاه این نکته را بازگو میکرد). بازی بعدی این استودیو، بازی خشم نینجا نام دارد که یک عنوان دو بعدی و ساخته شده به وسیله موتور آنریل ۴ است.
شما میتوانید در زیر، مصاحبه ویدیویی گیمفا را با استودیوی Hesan تماشا کنید تا اطلاعات مفیدی در مورد این مجموعه و بازیهای آن به دست آورید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- کدام نسخه از بازی GTA از همه محبوبتر است؟ + ویدیو
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
نظرات
استودیو مال حسن هست یا اسم استودیو حسن هست .
داداش “حسان” هست نه “حسن”
اسمش حسان هست
خداییش یکم سرمایه گذاری بیشتر بشه بازی سازامون میتونن بازی های با کیفیتی رو ارائه بدن