آیا هیرونوبو ساکاگوچی به سری Final Fantasy بازمیگردد؟
خالق افسانه ای سری Final Fantasy، آقای هیرونوبو ساکاگوچی این روزها مشغول توسعه و تبلیغ بازیهای اختصاصی خود به همراه استودیوی Mistwalker است و عنوان Terra Battle راه موفقیت آمیز و رو به رشدی را طی میکند. اما تا به حال این پرسش برایتان پیش آمده است که آیا آقای ساکاگوچی باز هم به ساخت و توسعه سری Final Fantasy باز خواهد گشت یا خیر؟
طی یک پنل خبری در Anime Expo، مصاحبه ای با آقای هیرونوبو ساکاگوچی انجام و در آن از خالق فرانچایز فاینال فانتزی، در همین مورد سوال شد. آقای ساکاگوچی صحبت هایش را با شوخی و خنده آغاز کرد و گفت که باید در این مورد با رئیس شرکت اسکوئر اینکس صحبت کند. پس از این، ساکاگوچی ادامه داد:
من میخواهم به ساخت کارهای جدید ادامه دهم، بنابراین تغییرات بسیار غیر منتظره خواهند بود. اما میدانید، آن ها میگویند «هرگز نگو هرگز» درست است؟ پس من فعلا [شرایط] را به همین شکل رها میکنم.
پس از این، آقای ساکاگوچی به این نکته اشاره که که رابطه بین او و شرکت اسکوئر اینکس بسیار دوستانه و خوب است و همین موضوع، احتمال همکاری دوباره او با این شرکت بزرگ را در آینده بیشتر میکند. این رابطه دوستانه قطعا از دید هواداران پنهان نمیماند و اگر به یاد داشته باشید، در مراسم Uncovered: Final Fantasy XV در سال گذشته، ساکاگوچی به روی صحنه آمد و در مورد Final Fantasy XV و مسائل مختلف دیگری (مانند یک کراس اور بین Mistwalker و اسکوئر اینکس) صحبت کرد.
ساکاگوچی هماکنون برروی دو بازی Terra Battle 2 و Terra Wars کار میکند که به تازگی به زیر مجموعه فرانچایز و سری Terra World وارد شده اند. این دو بازی برای پلتفرم های آی او اس، اندروید و رایانه های شخصی منتشر خواهند شد. ساکاگوچی پیش از این در مورد آوردن این سری به کنسول های خانگی صحبت کرده بود. ساکاگوچی، اشاره کرده که درحال ساخت نسخهی کنسولی Terra Battle است، اما مسیری که پیشِ روی آنان، شیبدار است و با مشکلات و دشواریهایی روبهرو خواهند شد. شما میتوانید از اینجا، اولین تصاویر از عنوان Terra Battle 2 را مشاهده کنید. چندی پیش مشخص شد که خط داستانی جدید Terra Battle را کارگردان بازی NieR: Automata مینویسد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
قیافه این آقارو می بینم انگار سوپر ماریو رو از رو صورت ایشون موشن کپچر کردن
یکی از رکوردهایی که من تا الان از شروع دوران گیمری ( تابستان ۷۸ ) از خودم بجای گذاشتم اینه که با وجود تجربه حداقل ۱۰۰۰ بازی تو پلتفرم های مختلف هیچوقت RPG بازی نکردم.لااقل من بیاد ندارم. :laugh:
قدیما بیشتر بازیا شوتر بود و مربوط بود به جنگ های جهانی ، ویتنام ، چریکی ، عراق و کره شمالی و…
تعداد بازیهای زامبی محور یا نقش افرینی خیلی کمتر بود.
بین این همه بازی Streets of Rage که به شورش در شهر سگا معروفه و Assassin’s Creed Brotherhood بیاد ماندنی ترین بازیهایی هست که تجربه کردم و تنها بازیهایی هست که من بعد سالها هرگز از تجربشون خسته نشدم.
بتازگی نسخه Brotherhood رو گرفتم تا بازی کنم از خاطرات ۷ سال پیش.