ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت - گیمفا

ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت

آرمان اکبری
۱۶:۴۴ ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت - گیمفا

سری Assassin`s Creed همیشه با فرمولی نسبتا ثابت برای ماموریت‌هایش در طی سال‌ها شناخته می‌شود. افرادی در محوطه‌هایی حضور دارند که شما باید آن‌ها را شناسایی و سپس به قتل برسانید. گاهی وقتا مقداری تعقیب و گریز هم در کار خواهد بود. ظاهرا به گفته‌ی کارگردانش، جدیدترین نسخه این سری این فرمول ثابت را بر هم می‌شکند.  یکی از مواردی که در این سری بهبود یافته است NPC‌های آن است. شخصیت‌های غیر قابل بازی جهان AC Origins به زندگی شخصی خود مشغول‌اند. در جهان بازی رفت و آمد می‌کنند و کار‌های روزمره خود را انجام می‌دهند. در یک مصاحبه با کوتاکو کارگردان این عنوان Ashraf Ismail برای مثال توضیح داده است که به قتل رساندن مردی که هدف شما است و به صورت مداوم در نقشه بازی جابجا می‌شود چگونه است.

او هدف شماست و می‌خواهید به دنبالش بروید. در طی این ماموریت شما اطلاعاتی از زندگی شخصی وی پیدا می‌کنید و می‌فهمید که مانند مثال وی در روز با ارابه خود مشغول رسیدگی به زمینش می‌باشد و در شب به کلبه‌اش می‌رود و می‌خوابد. حالا شما این اطلاعات را دارید و هرگونه که بخواهید می‌توانید با وی رو به رو شوید. دوست دارید در هنگام شب و به صورت مخفیانه او را به قتل برسانید یا در روز زمانی که سوار بر ارابه‌اش است و درگیر یک تعقیب و گریز شوید؟ ماموریت‌های به این شکل در طی بازی بسیار است.

Ismail هم‌چنین بیان کرد که آن‌ها تکنولوژی توسعه دادند که با کمک آن NPC‌ها و حتی حیوانات زندگی خود را دارند.  براساس ریتم شب و روز کار می‌کنند، غذا می‌خورند، استحمام می‌کنند و می‌خوابند. این‌ موقعیتی‌هایی به وجود می‌آورد که در نسخه‌های پیشین وجود نداشتند.

زمانی که یوبی‌سافت تاریخ غنی مصر را بررسی می‌کرد، صد‌ها داستان جالب پیدا کردند که شامل انسان‌های واقعی می‌شد. Ismail هم‌چنین گفت که آن‌ها ساختار ماموریت‌ها را تغییر دادند تا به بازیبازان اجازه دهند خودشان شیوه‌ی کامل کردن ماموریت‌ها را انتخاب کنند.

بازی AC Origins در E3 2017 رونمایی شد و با استقبال خوبی از طرف رسانه‌های خبری و اجتماعی مانند یوتیوب روبه رو شد هم‌چنین باعث شد سطح پوشش خبری کنفرانس شرکت یوبی سافت نسبت به ۳ سال گذشته در E3 رشد چشم گیری داشته باشد. در اینجا می‌توانید ۲۷ دقیقه از گیم‌پلی این عنوان را مشاهده کنید.

این بازی در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت - گیمفا
ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Just Xbox گفت:

    ایول.خوراک خودمه این بازی.بهترین اکشن ماجرایی امسال در کنار * فریادی از دوردستها ۵ * .
    اولین نسخه از این سری که تجربه کردم Brotherhood بود و اتفاقا تازه ریلیز شده بود.بقیه نسخه ها هرگز در حد و اندازه اون نبودن ولی بحرحال خوب بودن.حتی Unity هم واسه من خوب بود.فقط با Syndicate خیلی حال نکردم.بعد Syndicate رفتم دو نسخه اول رو بازی کردم که خب با توجه به اینکه تو ۲۰۱۵ تجربه کردم تعجبی نداشت که خیلی ازشون لذت نبرم هر چند نسخه دوم چون شباهت زیادی به نسخه برادری داشت حتی تو ۲۰۱۵ هم ازش لذت بردم.بحر خال من فکر میکنم بدترین نسخه تا الان Syndicate بوده.این بازی هر چه به زمان حال نزدیک بشه افت میکنه.پس بهتره بره گذشته.
    این نسخه هم واسه من که تا الان با توجه به تریلراش عالی بوده و میتونم بگم از Syndicate و Rogue بهتره البته من هرگز Rogue رو بازی نکردم.
    از نظر من حتی از نسخه سوم و چهارم هم بهتره.چون با کشتیرانی شون اصلا حال نکردم باز نسخه سوم رو یکجورایی بهتر پسندیدم بلک فلک هم درسته از نظر امتیاز و متا خوب بوده ولی حقیقتا از کشتی رانیش خوشم نمیومد.
    اصلا از نسخه سوم و بعدش دیگه فرقه ادمکش از سبکش خارج شد.باز تو Unity خوبیش این بود از وسیله نقلیه خبری نبود ولی شلوغی بیش از حد معابر خیلی رو مخ بود.

  • amirps4 گفت:

    این همین چیزیه که اساسین میخواست این بازی به لیست خریدم اضافه شد.

  • Aiden گفت:

    بی نظیره :inlove: نکته جالب اینه برای همه npc ها یک زندگی واقعی برنامه ریزی شده.مثلا ممکنه یک سرباز محلی که باید نگهبانی بده رو ترک کنه و بره دستشویی! دنیای بازی های یوبیسافت واقعا داره به واقعیت نزدیک میشه.تکنولوژی های خوبی بدست اوردن.خیلی به این بازی امیدوارم : )

    • Ubisoft گفت:

      علی جان قبل اینکه اساسین کرید اوریجینز دنیای واقعی رو شبیه سازی کنه، واچ داگز ۲ در سال ۲۰۱۶ کردش. حتی بازی جی تی ای وی هم جهان بازیش به اندازه ی واج داگز ۲ پویا نبود. اهل دلاش میفهمن چی میگم.
      اگه واچ داگز دو رو بازی کرده باشی و گوشه و کنار مپش رو درو کرده باشی میبینی فرقی با دنیای واقعی نداره.
      مثلا کنار پل گلدن گیت یه سری نشسته بودن سگ بازی می کردن.
      یا یه بچه نشسته بود روی صندلی داشت با تبلت بازی می کرد.
      یه عروس دومادی تو یکی از خیابونا کنار جوی آب داشتن صحبت می کردن رفتم جلو فیگور رقص گرفتم عروس خانومه مارکوس رو تشویقش کرد و دستش رو برد جلوی دهنش(تعجب و شگفتی و خوشحالی). و بقیه هم بعد اون تشویق کردنش.
      یا یه جایی طرف نشسته بود نقاشی میکرد دیوار رو.
      یکی داشت با خودش حرف میزد و …
      و اینکه اصلا ان پی سی تکراری ای تو بازی وجود نداره. به همین خلاقیت ها و ایده های جذاب و سرگرم کننده و کج فهمی های داستانی بازی های یوبی سافت هستش که بیش تر از هر کس و هر شرکت و هر چیزی برام ارزش داره.

      • Aiden گفت:

        مگه میشه عشقم واچ داگز رو بازی نکنم؟ ۱۰۰ ساعت بازیش کردم تا حالا. ۲ بار کامل تمام مراخل اصلی و فرعی رو رفتم.وقتی تو سان فرانسیسکو قدم میزدم انگار داشتم توی یک شهر واقعی قدم میزدم.واکنش NPC ها به کار های مختلف خیلی جالب بود.مثلا اگه با ماشین کنترلی طرف یه مرد میرفتی و فحش میدادی ماشین کنترلی رو شوت میکرد ولی اگه زن بود فرار میکرد.اگه خودت فحش میدادی با مشت می زدنت و اگه پلیس صحنه رو می دید دستگیرشون می کرد : D از این کارای مسخره زیاد کردم تو بازی خیلی فاز میده : D
        ولی AC : O با توصیفات اشرف اسماعیل از اونم پویا تره.فارکرای ۵ هم با توضیحات دن هی خیلی پویاست به طوری که روی داستان و گیم پلی هم تاثیر داره.مثلا اگه یه منطقه در نقشه رو از دست دشمن آزاد کنی و سراغ یک منطقه نری مردم منطقه ای که آزاد کرذی کمکت میکنن و مردم منطقه ای که آزاد نکردی بعدا بهت اعتماد نمیکنن و عضو گروهت نمیشن!

  • AJAY GHALE گفت:

    یسری تغییراتی که تو بازی انجام دادن خوب بود اما یه سری‌ها خیلی تو ذوق میزد مثلا همین کنترل‌تیر یا مثلا اونجایی که طرف رو که چند لول از اون بالاتر بود رو با تیر‌و‌کمان هد‌شات کرد تقریبا ۳۰% از میزان سلامتیش کم کرد یا اون قسمتش که طرف رو از رو قایق خودش به درون آب پرت میکنه شخصی دیگری هم که تو قایق کنار یه چوبی تکیه داده که هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداره(البته شاید به خاطر الفا بودن بازی هست) شخصیت اصلی هم به ظاهر خیلی تو آفسایده راستش دروغ چرا به عنوان یه فن باهاش زیاد حال نکردم شاید اگه اسم بازی رو اساسینز کرید نمیزاشتن بهتر بود به هر حال خداکنه که موفق بشه اگه موفق نشه بهتره یوبی پرونه این سری رو تا اواخر نسل ۹ ببنده به شخصه بیشتر منتظر فارکرای۵ هستم تا این

  • غیرمستقیم شده مثه هیتمن، امیدوارم همین باشه :yes:

  • Cell گفت:

    Assassin`s Creed Origins عنوانی با گرافیک نسل ۷ فقط به درد این میخورم که یک بازی نسل ۷ رو ۴k کنی و روی xbox one x پیاده کنی تا مبدا به سخت افزار دستگاه فشار نیاد و افت فریم پیدا کنه ubisoft شرکتی که در نسل ۷ گیر کرده :yes:
    تنها عنوان نسل ۸ ubisoft
    Tom Clancy’s The Division هست :yes:

  • MahdiLGMMP گفت:

    سری Assassin`s Creed بهترین بازی برای من هستش :inlove: :yes:

  • bloodborne گفت:

    معمولا یوبى سافت شعار زیاد میده قبل از انتشار بازى هاش…

  • اساسینس یه بازی هستش که مراحل فرعیشم خوبه کمپینشم عالیه تمام نسخه هاش اما شاهکاراش داستان سه گانه اتزیو هستش اگه یه اساسینسی باشه که دنباله داشته باشه مثل اتزیو صد در صد موفق میشه

  • legendboy گفت:

    اینکه یه سری المان های rpg وارد بازی شده شاید واسه rpg بازا جذاب باشه ولی به شخصه برای منی که rpg باز نیستم جالب نیست و اکشن ادونچر خالص رو ترجیح میدم

  • vito corleone گفت:

    ماشالاه به اشرف اسماعیل خخخ

  • Achilles1996 گفت:

    بازی همه چیزش خوب بنظر میاد بجز سیستم مبارزه اش که واقعا برای یبی سافت در این زمینه متاسفم
    بهترین سیستم مبارزه برای ac3 بود بعد هر سال افت کرد
    شاید داستان بازی خوب باشه ولی شخصیت کارکتر بنظرم خوب نیست
    اگه توجه کرده باشین مشکل یبیسافت اینه که یک رابطه عاشقانه وارد داستان بازیاش نمیکنه و همین باعث میشه جوونا زیاد تحویل نگیرن(یه نگاه کلی به بازی ویتچر بندازین متوجه میشین)
    در کل کار یبیسافت اینه که کند بزنه به زمینه هایی که دارای پتانسیل هستند که میشه بهترین بازیها رو ازشون دراوورد تمام ایده ها رو خراب میکنه
    به شخصه من عاشق دوران یونان ، روم و مصر هستم و بعد از بازی troy of the legonds که تو سال ۲۰۰۵ بازی کردم دیگه بازیه خوبی از اون دوران نیومد(البته ryse سال ۲۰۱۳ منتشر شد ولی بجز گرافیک جیزی برای گفتن نداشت)
    سخن پایانیم اینه که میشه بهترین بازیها رو از این دوران (یونان،مصر،روم) بیرون اوورد بجایی این که همش رو به اینده و فضا و بازیهای فانتزی خودمون رو سرگرم کنیم

    • Hodd Toward گفت:

      ویچر بیشتر تمرکزش روی رابطه عاشقانه نبود
      رابطه ی پدر و دختر بود، آخ که چقدر برای سیری عصبانی شدیم و خندیدیم و گریه کردیم 😥
      توی تلو هم رابطه مثل رابطه ی دختر و پدره
      اگه بتونن یه همچین کاری کنن می شه نور علی نور

  • Only One گفت:

    لعنت به درس و کنکور
    سال دیگه با هیولای مایکرو تجربه اش میکنم 😎

  • ARASH.M گفت:

    پیدا کردن دوستانی که مثل خود کارکتر باشه مثل سری اتهاد برادری

  • Hamed_4ever1 گفت:

    بهتون قول میدم
    بهترین سری این بازی خواهد شد

  • تقریبا داره راهکار هیتمن رو به کار میگیره

  • Abed.A گفت:

    شتر سواری با اساسین 😀 😎 :yes:

ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت - گیمفا