آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟ - گیمفا
آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟ - گیمفا
آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟ - گیمفا
آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟ - گیمفا

آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟

عرفان رحیمی صادق
۱۶:۱۲ ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟ - گیمفا

تا به حال هیچ بازی تا این حد تاثیر گذار نبوده است.پلی‌استیشن ۴ دیگر یک کنسول ناشناخته به شمار نمی‌رود و تقریباً همه نام آن را شنیده‌اند. این کنسول که تقریباً ۴ سال از انتشار آن می‌گذرد، تا به حال توانسته است حدود ۶۰ میلیون دستگاه در سراسر دنیا فروش داشته باشد. سونی به تازگی این موضوع را مطرح کرده که این کنسول شناخته شده، می‌تواند ۱۸ میلیون دستگاه دیگر نیز تا پایان سال مالی ۲۰۱۸ به فروش برساند. برای این‌ که چنین چیزی عملی شود، سونی باید ببیند که چطور می‌خواهد تعداد افرادی که خواهان این کنسول هستند را افزایش دهد و برنامه آن‌ها برای گسترش مخاطبان این کنسول چه خواهد بود. برای این که فروش این کنسول را همچنان بالا نگه دارند و به مسیر خود را در جهت موفقیت‌های بیشتر ادامه دهند، نباید کم‌کاری کنند و دست از تلاش بکشند.

آن‌ها در حال حاضر عناوین بزرگی مانند The Last of Us 2, Gran Turismo Sport و Death Stranding را در دست ساخت دارند. به هر حال یک اسم از بین این عناوین وسوسه کننده وجود دارد که سونی امیدوار است موفقیت بسیار بزرگی برای این شرکت به همراه بیاورد. شاون لایدن (Shawn Layden)، رئیس پلی‌اسیشن آمریکا، در اظهار نظری جدید به این موضوع اشاره کرده که Spider-Man بیشترین پتانسیل را در بین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ دارد و می‌تواند باعث شود که فروش آن در سراسر دنیا افزایش چشم‌گیری داشته باشد و می‌تواند شمار مخاطبان آن را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. در واقع این عنوان می‌تواند باعث شود که فروش پلی‌استیشن ۴ به رقم رویایی ۱۰۰ میلیون دستگاه نیز برسد و افراد بیشتری را به بازی کردن با آن جذب کند. شاون لایدن در این رابطه گفت:

خب من همیشه به افرادی که با آن‌ها کار می‌کنم گوشزد می‌کنم که [رسیدن به] ۶۰ میلیون اول کار ساده‌ای بود. تنها چیزی که برای رسیدن به رقم ۱۰۰ میلیون باید به آن توجه داشته باشیم این است که باید ببینیم ظرفیت خود را نیز بالا برده‌ایم یا خیر. اما در ایالات متحده تنها شانسی که داریم این است که با عنوانی مانند Spider-Man این ظرفیت را می‌توانیم تا حد زیادی بالا ببریم.

طبق چیزی که انتظار می‌رود، Spider-Man برای پلی‌استیشن ۴ می‌تواند یک بازی استثنایی با محیطی عظیم و جهان آزاد باشد که در آن با دشمنان جدید و همینطور چهره‌های جدید آشنا خواهیم شد. سیستم مبارزاتی که در E3 نشان داده شد واقعاً بی‌نظیر و استثنایی بود و تا این جا به نظر می‌رسد که این بازی هیچ مشکلی نخواهد داشت و یا حداقل در ابتدای بازی،‌ شما بسیار با آن درگیر خواهید شد. اما برخی از کاربران و بازی‌بازان در شبکه‌های اجتماعی،‌پس از اعلام این خبر، معتقد بودند که با این که Spider-Man یک عنوان فوق‌العاده عالی به نظر می‌رسد (مخصوصاً با قول‌هایی که در تریلر E3 این بازی داده شد)، اما این بازی نمی‌تواند به تنهایی تضمینی برای بالابردن فروش‌ پلی‌استیشن ۴ آن هم تا این حد باشد. از طرفی هم شاید این بازی به گونه‌ای ظاهر شود که حتی افرادی که حاضر نیستند برای یک کنسول ۳۰۰ دلار خرج کنند را هم به خرید آن ترغیب کند. اما در حال حاضر چیزی که مشخص است این است که شمار زیادی از بازی‌بازان این نظر را قبول ندارند و فکر نمی‌کنند که یک بازی بتواند تا این حد به فروش یک کنسول کمک کند.

اما با تمام این اظهارات و گفته‌ها، ما باید از خودمان بپرسیم که چه تعداد از طرفداران نه‌چندان سرسخت Marvel وسوسه خواهند شد که فقط برای بازی کردن این بازی، ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار صرف خرید یک پلی‌استیشن ۴ کنند. اگر فرض ما بر این باشد که هیچ‌کدام از عناوین پلی‌استیشن ۴ نتوانسته این افراد را برای خرید این کنسول وسوسه کند و از طرفی هم این افراد هیچ شور اشتیاقی تا به حال به پلی‌استیشن ۴ و بازی‌های آن نداشته‌اند، آیا تمام این موضوعات فقط با عرضه یک بازی حل خواهد شد و این شرایط تغییر خواهد کرد؟

برای پاسخ با این سوالات باید بگوییم که نه تنها Spider-Man بلکه هیچ بازی دیگری نیز نخواهد توانست تا این حد در میزان فروش یک کنسول تاثیر بگذارد و باعث دگرگونی شرایط غالب شود؛ اما به هر حال اگر سونی به ساخت چنین بازی‌هایی با همکاری شرکت‌ها و اسم‌های بزرگ دیگر ادامه دهد، باعث درخشش و موفقیت بیشتر این کنسول خواهد شد. علاوه بر این موضوعات، ایده‌های خلاقانه دیگری مانند پلی‌استیشن وی آر خواهند توانست در محبوبیت پلی‌استیشن ۴ تاثیر خوبی داشته باشند.

پلی‌استیشن ۴ به طور قطع، عناوین و بازی‌های بزرگی مانند The Last of Us 2, Gran Turismo Sport و Death Stranding برای سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در نظر دارد و با منتشر شدن آن‌ها احتمالاً به پایان چرخه حیات پلی‌استیشن ۴ نیز نزدیک و نزدیک‌تر خواهیم شد.

اما نظر شما در این مورد چیست؟ آیا Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند یا این فقط یک نظریه بی‌اساس به شمار می‌رود؟ موضوعی که واضح است این است که فعلاً و تا روز انتشار این بازی نمی‌توان نظر قطعی در این مورد داد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟ - گیمفا
آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟ - گیمفا
آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟ - گیمفا
آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟ - گیمفا
آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • AIDEN گفت:

    میره که صنعت گیم رو برای همیشه فتح کنه و pc و xbox به زباله دان تاریخ بندازه :inlove:

  • wanton گفت:

    دوستان من انچارتد ۴ رو ps4 بازی کردم وتازه فهمیدم گیم یعنی چی این بازی ابر شاهکاره من به زودی ps4 میخرم تا برترین هارو بازی کنم به جای سرگرم کننده ترین ها :-((

    • vito corleone گفت:

      خخخ بالاخره فهمیدی عزیز بازی یعنی چی

    • داداچ من کله نسلهارو تست کردم این نسل رو ایکس باکس به طور کلی بهتر میدونم(یک ساله جفتش فروختم فقط با پیسی کار میکنم)
      الانم که تیوی ۴کا اومده میخوام پرو بگیرم یعنی کشته مرده این جملت شدم
      …. به زودی ps4 میخرم تا برترین هارو بازی کنم به جای سرگرم کننده ترین ها…..
      من اینهمه تو نت پینگ لودینگ بدون باگ بودن ایکس باکس راحت بودم و پشیمون پولایی که پا پلی دادم . اما همین انحصاریایی که میده تنها و اخرین دلیله که دوباره میخوام کنسول بخرم و اونم پلی۴ .

    • Inside1990 گفت:

      آفرین بهترین بازی یه بحثه سرگرم کننده ترین بازی هم یه بحثه :yes: مثلا کلش سرگرم کننده ترین بازیه :rotfl:

    • متاسفم واست که با یه بازی تازه فهمیدی گیمینگ یعنی چی… این کامنت از دونفر میتونه باشه..
      یکی فردی که از نسل ۸ به بعد گیمر شده…که عزیزم شما کلا عجیبه که بیای تو سایتی کع پر گیمره بگی گیم یعنی چی چون عناوینی مثل ماریو های نینتندو و هیلو های قدیمی و گرن توریزمو ها و گاد اف وار های قدیمی و توتال وار های قدیمی پیسی و الدر اسکرول های واقعی و… رو بازی نکردی که بفهمی گیم یعنی چی !! پس این بی تجربگی شما بوده که عناوین مختلف رو تجربه نکردی.

      دومین حالت اینه که یه فن بویی (حدس من همینه ) که در این صورت … حرفی ندارم اگر فن بویی ادامه بده… همینکارا رو ادامه بده یه کاری کنید دیگه مردم کلا با سایت های گیم خداحافظی کنن

  • Mr Hill93 گفت:

    اسپایدر من هم نتونه
    گاد اف وار و د لست اف اس میتونن 😎

  • Godofwar0385 گفت:

    باید عرض کنم که اکه هیچ بازی ای نتونه گاد کبیر و دلست اف اس پارت دو این کار رو انجام‌میدند اکه سونی پنجاه دلار از قیمت هر کدوم کنسولش کم‌کنه که احتمال بالایی داره این کار رو بکنه و گاد کبیر و تلو هم عرضه بشه صد در صد به صد ملیون رقمش میرسه.و باید بگم که سیل عظیمی از انحصاریهای سونی در راهند گاد کبیر و تلو و دیز گان و گرانتیریسمو و خیلیای دیگه حالا حالا داره که کنسول سونی فروش کنه

    • devil may cry 3 گفت:

      دوست عزیز شما تو یه پستی گفتید که هیچ بازی تو سبک h&s به گرد پای god of war هم نمیرسه و من اونجا جوابتونو دادم ولی چون به نظرم ممکنه ندیده باشید دوباره میگم و دوست دارم نظر شما رو هم درمورد این موضوع بدونم
      نمیشه که بگیم هیچ هک اند اسلشی به گرد پای گاد هم نمیرسه شما بازی های بزرگ تو سبک h&s یه نگاه بنداز مثل devil may cry 3 اون موقع متوجه میشین که اون بازی هم تو سبک h&s کامل و فوق العادست
      من عاشق سبک h&s هستم و به جرئت میتونم بگم که god of war و devil may cry 3 پرچمدارهای سبک h&s هستن

      • madking گفت:

        منم موافقم باهات
        گاد تو هک اند اسلش کارش درسته
        ولی دویل می کرای هم همینطور ( البته نه این آخری با اون پرچم انگلیسی روی دستش )
        نمیشه گفت کدوم بهترن. اون یک سری مزایا داره مثل تیکه پاره کردن ویا اون QTE
        دویل می کرای هم تو کمبوهاش و مخصوصا سریع تر زدن سره .
        جفتشون طرفدارای خودش رو دارن
        من طرفدار جفتشونم

      • Fight Club گفت:

        devil may cry 3
        دوست گرامی….با شما موافقم
        God of war بدون شک جزئ برترین فرایچرهای زندگیمه… ارادت خاصی نسبت به این بازی دارم…
        منتهای مراتب داریم درباره برترین عنوان h&s صحبت میکنیم…
        قطعا نظرات مختلف… و قابله احترام..
        ولی بنده اون عنوانی رو انتخاب میکنم… که پایه های این سبک رو بنا کرد… اونم در سال ۲۰۰۱ …
        نسخه اول devil may cry تو سال ۲۰۰۱ ترکوند… داستان قدرتمند… دانته با ابهت… اتمسفر درگیر کننده…. از همه مهمتر h&s ناب… اونم تو اون سال!
        خود God of war از نسخه یک devil may cry الهام گرفته… چطور امکان داره هیچ h&s به گرد پاش نرسه…
        قطعا devil may cry 1 برترین h&s هست…. که بنده تو عمرم تجربه کردم…

        • devil may cry 3 گفت:

          fight club
          منم با نظر شما موافقم devil may cry خیلی سری فوق العاده ای هستش که توی نسخه ۳ به اوج شکوه خودش رسید از گیمپلی و گرافیک فوق العادش تو زمان خودش بگذریم میرسیم به تنوع سلاح فوق العادش که هیچ بازی تا اون زمان ندیده بودم که تنوع سلاح اون بازی رو داشته باشه تا اونجایی که ذهنم یاری کنه چند تاشو میگم شمشیر خود دانته شمشیر اسپارتا که مطلق به پدر دانته بود اون لانچیکو که از او سگ ۳ سر میگرفتیم اون گیتار که از اون ومپایر میگرفتیم اون دستکش ها که از اون پلنگ بزرگ که دست برادرش بود ( که گاد تو نسخه ۳ ازش الهام گرفته بود ) و اون ۲ تا شمشیر اتش و یخ که کله اون ۲ تا برادر روی شمشیر هاست ۲ کلت خود دانته وینچستر رایفل و ارپی جی که از اون دختره میگرفت

        • jackpot گفت:

          Fight club@
          تقریبا برام یه رویا شده بود که سونی فنی رو ببینم که h&s مورد علاقش dmc باشه
          واقعا خوشحالم که امثال شما هنوز هستن
          وقتی بحث بهترین h&s میشه قطعا پای نظرات و سلیقه ها میاد وسط که به قول شما همشون قابل احترامه چون هر کدوم از پرچمداران این سبک نقاط قوت خاص خودشونو دارن مثلا dmc داستان(شاید بهتره بگیم lore) و اتمسفر جذاب در کنار روایت ساده با تمرکز روی صحنه های اکشن فوق العاده(که اوجش رو تو dmc3 شاهد بودیم)همراه با شخصیت پردازی بینظیر دانته و ورجیل(nero هم بدک نیست) و صد البته عمیق ترین،متنوع ترین و استایلیش(stylish)ترین سیستم مبارزاتی که تو این سبک وجود داره(با احترام تمام به ng و bayonetta) همراه با ترک های راک و متال فوق العاده که اوجش رو تو dmc4 شاهد بودیم
          و همینطور باس هایی که طوری طراحی شدن که علاوه بر چالش برانگیز بودن میتونی بدون حتی یکبار combo break شکستشون بدی
          حالا نقاط قوت gow
          داستان حماسی و روایت عالی(که اوجش رو تو نسخه ی دوم شاهد بودیم)
          لول دیزاین بی همتا(اگه نسخه ی ascensionو بازی کرده باشید میفهمید واقعا لول دیزاینش بی همتاست)
          اتمسفری گیرا و پروتاگونیستی که به بهترین شکل ممکن طراحی و تصویرسازی و پرداخت شده
          خشونت بی حد و حصر بازی که به علت موسیقی حماسی(تاثیرگذار ترین موسیقی متن برای بنده) ،فریادهای کریتوس و فیتلیتی های بی رحمانه و خون بارش به بهترین شیوه ی ممکن به مخاطب القا میشه
          حضور پررنگ تر المان های ادونچر مثل معماها و پازل ها و پررنگ تر بودن نقش گشت و گذار و جست و جو
          گرافیک فنی و هنری بی عیب و نقص
          سیستم مبارزات عالی و qte های خلاقانه
          باس فایت های بی نهایت حماسی و جذاب که اوجش رو تو gow3 شاهد بودیم
          در نهایت جفتشون عالین و بسته به اینکه مخاطب از بازی چی میخواد میتونه هر کدوم رو انتخاب کنه مثلا من خودم عاشق dmcم به خاطر کامبوهای متنوع،سرعتی و استایلیشش همراه با استایل های مختلف و قابلیت switch style و اینکه میتونی همه ی اینا رو اصطلاحا با هم chain کنی و بی نهایت ترکیب متنوع بسازی که تنها محدودیتش ذهن و خلاقیت خودته.حتی وسط مبارزه با باس ها هم لازم نیست دست از کامبو سوارکردن برداری میتونی جوری سوارشون کنی که نیاز به جاخالیم نداشته باشی و این باعث تفاوت dmc با بقیه ی بازیا میشه.اینکه لازم نیست منتظر یه فرصت بشینی تا باس(یا مینی باس یا هر دشمنی که حمله هاش سنگینه و برای شکست دادنش باید جاخالی بدی وگرنه hitات از بین میره)به تو فرصت ضربه زدن بده میتونی با مهارت خودت بدون نیاز به هیچ فرصت یا گافی(gap) برای حمله شکستشون بدی و این مهارت توه که زمان پایان مبارزه رو تعیین میکنه.
          البته من اکثر بازیای این سبکو دوست دارم و برام عزیزن ولی خب برای کسی مثل من dmc بهترینه

      • Godofwar0385 گفت:

        داداش نظرام اصلا تایید نمیشند من جوابتو دادم اکه مایلی بیا تلگرامم ۰۹۳۶۸۲۶۵۹۴۶

  • Hamed_4ever1 گفت:

    من خودم فن سونی ام ولی یه بازی به تنهایی نمیتونه این میزان از فروش یه کنسولو بالا ببره
    ولی با عناوین دیگری ک تو راهه
    صد میلیون دور از دسترس نیست

  • Fallen گفت:

    آره ۴۰ میلیون نفر میان برا اسپایدر من ps4 میخرن 😐
    فروش ایکس باکس و سویچ رو بزاری روهم ۴۰ میلیون نمیشه
    تا وقتی The Last of Us part two و
    God of War هستن چرا میان رو spiderman مانور میدن.
    ps4 به ۱۰۰ میلیون میرسه ولی بخاطر دوتا بازی که بالا گفتم.

  • جعفر گفت:

    خوشحالم بزرگ شدم و از بازی های بچگونه سونی دست کشیدم ایکس باکس چشم آدم رو باز میکند

        • mahdi.r گفت:

          الان چون تو گفتی جعل نیستی پس ما هم باور کردیم جعلی نیستی
          واقعا آدم میفهمه طرف حتی به سن بلوغ هم نرسیده
          بالاخره تابستونه دبستانی ها بیکارن بزارین خوش باشن

        • PS4EVER گفت:

          از اینکه یه بچه مثل تو از موفقیت های سونی داره اینقدر میسوزه که اکانت جعل کنه و از این راه بیاد این حرفارو که حتی تو خواب هم از یه فن متعصب سونی نمیشنوی بگه کیف میکنم از دست و پا زدنت. هک کن تا دلت بخواد هک کن من نه تنها ناراحت نمیشم که از دست و پا زدنت بخاطر اینکه مایکرو زیر سونی هستش دارم کیف میکنم. بد جایی دست گذاشتی اخه همه منو میشناسن فن هزار اتیشه سونی هستم از پلی استیشن یک تا الان تا ابد و این حرفایی که با جعل اکانت داره میزنی یه بچه هم میفهمه تقلبیه پس مشکلی نیست هر چیزی که آرزوشو داری از زبان من بشنوی و تو خوابتم نمیشنوی بگو ولی بدون من با پلی استیشن شروع کردم و با پلی استیشن میمیرم.

  • اگر کپی خور بشه چرا که نه :rotfl: بخدا این آماری که میگه امپراتور (ps2 کبیر) بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه فروش کرده که اگر نسخه های کپی خورش رو تو ایران به حساب بیارن میره بالا ۲۰۰ میلیون نسخه چه بسا بیشتر 😀 هرچند خیلی از دوستان مخالف کاپی کاری و اورجینال خر هستن ولی وقتی بازی قاچاق میاد کنسول قاچاق میاد بازی رو دلال به قیمت خونش بفروشه دیگه حرفی از خریدن بازی اورجینال برای کمک به شرکت بازیساز وسط نمیاد بخری و نخری پولش میره تو جیب دلال حالا بخواهی دیسک اورجینال بخری یا دیجیتالی من که خودم یک گیمر معمولی pc هستم زورم میاد با تخفیفات استثنایی استیم بازی اورجینال بخرم چه برسه بازی داغ و داغ رو دوبل قیمت واقعیش تهیه کنم.

  • سونی میتونه به ۱۰۰ ملیون فروش برسه،ولی نه فقط با همین بازی
    بازی های فوق العاده زیادی هستن که تو راهند
    البته خیلی از گیمرا هم حتی بودجه ی همین ps4 رو ندارن وگرنه عاشق پلی استیشن هستن
    راجب این جاعل عزیز هم بگم واقعا خیلی بیکاری! بابا فهمیدیم بلدی جعل کنی،فهمیدیم شاخی،ولی واسمون اصلا مهم نیست
    من منتظر جعل شدن اکانت خودمم هستم،از فردا منو میبینید که زیر پستای مایکروسافت و پی سی و پلی ۴ دارم نقد غیر منطقی میکنم، ولی به دل نگیرید،چون بچه ها تابستون تو خونه حوصله شون سر میره،دوست دارند یکم ناقلا بازی در بیارن

    • devil may cry 3 گفت:

      امیر حسین نصرتی
      با حرفتون مخالفم اتفاقا اکثرا پول خرید ps4 رو دارن ولی تنها دلیل اینکه نمیخرن اینه که کپی خور نشده و بازی هاش همه از دم گرونن الان من به شخصه ۵ نفر رو میشناسم که فقط منتظرن تا ps4 هک بشه و بشه بازی هاشک ارزون گیر اورد تا برن سریع بخرن پس کل حرفم اینه که مشکل پول کنسول نیست ( اخه انصافا ۱ میلیون چیه الان دست همه یه ایفون هست که حداقل ۱.۵ قیمتشه ) مشکل سر بازی هاست

  • این که سونی برای ۱۰۰ میلیونی شدن برنامه داره، نشون میده فعلاً ها PS4 هست و هنوز PS5 مونده تا عرضه بشه!! 😉
    شکی نیست صرفاً یک عنوان قادر بالا بردن آمار فروش نیست اما همونطور که مشخصه سونی می خواد با برنامه دقیق فروشش رو بواسطه جذب سلیقه گروه های مختلف، افزایش بده 🙂
    :star: ای کاش مایکروسافت هم بیشتر روی انحصاری ها تمرکز می کرد تا بازار رقابتی جذاب تر می شد :sidefrown:

  • هرکسی گفت:

    بنده فکرمیکنم god میتونه به این مهم دست پیداکنه

  • HannaH گفت:

    من فکر نمى کنم منظورش این بوده که با این بازى این تعداد بفروشن. منظور این بوده که این بازى کنسول رو توى کورس فروش نگه داره و باعث بشه بچه هاى کم سن تر هم به مخاطبین اضافه بشن. یک نگاه به ایست بازى هاى مورد انتظار نشون مى ده نه GoW 4, نه TLOU 2، نه Ditroit، نه Death Strandin و یا Days gone که همه منتظرشون هستن، مناسب بچه ها نیست. سونى براى ماندن توى رقابت احتیاج به جند تا بازى زیر ١٨ سال هم داره که Spiderman مى تونه شروع خوبى براش باشه. من مطمئن هستم که اگر متاى بازى بالا باشه و به بازارش آسیب نزنه، سریعاً شماره هاى بعدى هم طى یک یا دو سال منتشر مى شه.

  • amir dadash گفت:

    به به انشالله موفق شن :-)) 🙂 :yes:

  • Inside1990 گفت:

    اصلا تا بازی اومد زیر دست سونی شاهکار شد هم استدیوی خوبی براش انتخاب کرد هم عناصر بازی های دیگه اش مثل QTE و صحنه های سینماتیک و خیلی از امضاهای دیگه اش رو اضافه کرد به بازی و کیفیت بازی زیر و رو شد…این بازی به تنهایی نمیتونه فروش رو به ۱۰۰ میلیون برسونه ولی بازی های آینده به خصوص پروژه ی جدید From Software اگه انحصاری باشه با توجه به طرفدارای زیادی که این سبک پیدا کرده به راحتی میتونه.

  • Former Writer گفت:

    بنده یکی از افرادی هستم که حاضرم فقط به خاطر این بازی سیصد دلار خرج کنم.
    مثل من هم خیلی هست بی شک. ولی نمی دونم چهل میلیون نفر میشیم یا نه!

  • the last of us گفت:

    Spiderman بیشترین پتانسیل :-/
    درسته که بازیش شاهکار میشه و میترکونه و ….
    دث استرندینگ هم که معلوم نیست که دقیقا چی هست (منظورم سبک و گیم پلی و گرافیک و…..)
    گزن توریسمو هم که دیگه اگر فن بازی در نیاریم میفهمیم که بازیش در مقابل نید فور اسپید و فورزا و دیرت حرفی برای گفتن نداره (البته ممکن هم هست که بترکونه)ولی شانسش کمه
    بیشترین پتانسیل رو گاد او وار و تلو دارن حالا کدوممون بیشتر رو دیگه طرفداراش تاین میکنن 😎

    • michaelbn گفت:

      اصلا فن بازی در نمیارم و میخوام توضیح بدم چرا گرن توریسمو هیچ حرفی ندارد. بله گرن توریسمو حرفی نداره چرا؟ چون یه بازی شبیه سازی شدست با کمترین تفاوت ها به واقعیت چیزی که اکثر گیمرها خوششون نمیاد اکثرشون نید فور اسپید و فورزا میخوان که باهاش بشه موشکی بالستیک به اسم نیتروژن حمل کرد میخوان ماشین رقیب رو نابود کنند میخوان هرچی مانع هست آسفالت کنن. کدوم گیمری با اینا به جایی رسیده جز اینکه تصوری غلط از رانندگی بدست بیاره و فکر کنه فرمون ماشین دسته بازیه. گرن توریسمو برای افرادی خاص هست که عاشق رانندگی هستن و میخوان یک شبیه سازی واقعی داشته باشن. پولی فونی (سازنده بازی) قرار دادی با نیسان داره که در یک تورنومنت مهارتها به چالش کشیده میشه و بهترین ها وقتی قبول بشن به خدمت شرکت نیسان در مسابقات ماشین سواری در دنیا واقعی در میان یا جایزه بزرگش که بین ۱تا۵ میلیون دلاره میبره(اگه نخواد مسابقه بده). گرن توریسمو برای مخاطب خاص هست که میشه اینجوری گفت: وقتی پولی فونی به مخاطب عام فکر کند فولکس باید ابوعطا بخواند.

  • alipower گفت:

    انشالله مایکروسافت هم انحصاری معرفی کنه. :yes:

  • majidam گفت:

    صددرصد یه انحصاری خوب میتونه فروش تعداد کنسول رو بسیار افزایش بده چون کنسول به انحصاریاش معروفه و مهم هست اون بازی که در انحصار کنسول ایکس یا ایگرگ هست چجور بازی هست و از چه کیفیتی برخوردار هست که یه گیمر با دیدن تریلرش به وجد بیاد اونقدر که حتی تو خواب هم فکر اون کنسولی باشه که اون بازی انحصاری بسیار قشنگی رو داره و صددرصد وقتی وسوسه بیاد در دلش و افکار اون بازی بسیار جذاب انحصاری تو ذهنش بمونه حتی سرکار یا هر جایی که باشه اون شخص مجبور میشه به هر طریقی که شده اون کنسول رو جور کنه پس کیفیت مهمه اما مهمتر از کیفیت داشتن یه بازی انحصاری فوق العاده در حد شاهکار هست بی طرفانه بگم شاهکارهای کنسول PS4 بسیار زیادتر جذابتر و حتی دارن بیشتر وبیشتر میشن اما مایکروسافت هنوز ای پی جدیدی ارائه نداده هنوز تو سالهای قدیمی مونده مانند گیرز هیلو فورزا انحصاریا ی دیگه ای هم داره اما در حد شاهکار نیستنو نخواهند بود

  • wanton گفت:

    چرا دیدگاها من که صاحب اکانت واقعیم تایید نمیشه؟

  • michaelbn گفت:

    فقط یه جواب دارم.
    بیه :yes: :yes: :yes:

    آخه اسپایدرمن چیه دقیقا؟ اسپایدرمن برترین کارکتر مارول نیست محبوب ترینشه وگرنه بهتر از این خیلی هست. در هر حالت اصلا اسپایدرمن پتانسیل ساخت بازی نداره داستانهاش بدرد کارتون یا فیلم میخوره و برای یه بازی باید یه داستان اورجینال داشته باشه و گیم پلی جالبی در مبارزات نداره چرا چون اونقدر ماهر نیست و از محکم ضربه زدن می‌ترسه درهر حالت فقط تاب خوردن با اسپایدرمن تنها چیزیه که لذت داره.
    اگه واقعا پلی استیشن میخواد فروش کنه باید بازی هایش انحصاری مثل the last of us و God of war مانور بده این عمرا اونقدر فروش کنه.
    یه بازی از روی دردویل بسازن خیلی بهتر از این میشه

  • فک میکنید چرا سونی و اینسومنیاک دست به ساخت اسپایدرمن و همکاری با مارول زدن؟ فکر میکنید چرا حاضرن سود حاصل از فروش بین ۳ کمپانی تقسیم بشه ؟! دقیقا به همین دلیل…کرکتر اسپایدرمن و شرکت مارول به لطف سه گانه ریمی و سه گانه ناقص سری امیزینگ حسابی به مردم نشون داده شده و با کمک جدید ترین فیلمش یعنی Homecoming و اون همه هزینه ای که برای اسپانسرینگ این فیلم انجام شده , یعنی الان دیگه همه این کرکتر رو میشناسن …واسه همینه تو متن خبر هم بود ” ایالات متحده” …نمیدونم منظورم رو گرفتید یا نه برید باکس افیس این فیلم رو ۳ هفته دیگه ببینید متوجه میشید 🙂
    خلاصه یعنی حسابی نون سونی تو روغنه … و فراموش نکنیم سال ۲۰۱۸ مردم همه تو جو Infinity War هستن…

آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟ - گیمفا
آیا واقعاً Spider-Man خواهد توانست فروش پلی‌استیشن ۴ را به ۱۰۰ میلیون دستگاه برساند؟ - گیمفا