E3 2017 | فیل اسپنسر: ما در حال آماده کردن بازی‌های انحصاری هستیم که تا ۲-۳ سال آینده آماده نخواهند بود - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: ما در حال آماده کردن بازی‌های انحصاری هستیم که تا ۲-۳ سال آینده آماده نخواهند بود - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: ما در حال آماده کردن بازی‌های انحصاری هستیم که تا ۲-۳ سال آینده آماده نخواهند بود - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: ما در حال آماده کردن بازی‌های انحصاری هستیم که تا ۲-۳ سال آینده آماده نخواهند بود - گیمفا

E3 2017 | فیل اسپنسر: ما در حال آماده کردن بازی‌های انحصاری هستیم که تا ۲-۳ سال آینده آماده نخواهند بود

کوروش سیامکی
۱۰:۱۳ ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
E3 2017 | فیل اسپنسر: ما در حال آماده کردن بازی‌های انحصاری هستیم که تا ۲-۳ سال آینده آماده نخواهند بود - گیمفا

اکس‌باکس ومخصوصا فیل اسپنسر به‌شدت برای کمبود بازی‌های انحصاری زیر فشار و انتقادات فراوان هستند. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و صحبت‌های فیل اسپنسر درمورد این موضوع، با گیمقا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

وضعیت کمبود بازی‌های انحصاری رده بالا حتی در کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2017 نیز وجود داشت و همین موضوع باعث روانه شدن انتقادات فراوان به سیاست‌های مایکروسافت برای کنسول نسل هشتمی‌اش، اکس‌باکس وان شد. حال فیل اسپنسر قصد دارد طرفداران را مطمئن کند که این شرکت بزرگ، برنامه‌هایی برای انتشار و ساخت بازی‌های انحصاری بیش‌تری دارد و این بازی‌ها هنوز آماده‌ی نمایش نیستند.

طی گفت‌گویی که با فیل اسپنسر، مدیر بخش اکس‌باکس در مراسم E3 2017 انجام شد، او اعلام نمود که تمرکز تیم اکس‌باکس ابتدا بر روی بخش سخت‌افزار کنسول‌ها، سپس سرویس اکس‌باکس لایو و پس از آن بازی‌های انحصاری است.

وقتی من سه سال پیش به‌عنوان رئیس بخش اکس‌باکس کارم را آغاز نمودم، بخش سخت‌افزار بیش‌تر توجه ما را معطوف خود می‌کرد زیرا جدی‌ترین مشکل کنسول ما، سخت‌افزار آن بود. با انتشار اکس‌باکس وان اس در سال گذشته و اکس‌باکس وان اکس که قرار است امسال عرضه شود، من اکنون از سخت‌افزار کنسول‌هایمان راضی هستم. اکس‌باکس لایو مورد دیگری بود که تمرکز زیادی بر آن داشتیم و من مصر بودم که این سرویس برای اندروید، آی او اس و رایانه‌های شخصی نیز در دسترس باشد؛ زیرا خواستار این بود ک بازی‌بازان بتوانند هرکجا که هستند به بازی کردن بپردازند.

ما در حال کار بر روی چیزهای دیگری هم هستیم. برای ما نیز آسان است که از عنوانی که قرار است چند سال دیگر منتشر شود و هنوز کامل نیست تریلری منتشر کنیم؛ ولی من می‌دانم که این بازی‌ها دو یا سه سال دیگر عرضه می‌شوند، درنتیجه چرا باید در معرفی آن‌ها عجله کنیم؟

من متوجه هستم که برخی مردم می‌گویند: اگر بازی‌های انحصاری دو یا سه سال آینده را معرفی می‌کردید، خیال ما از آینده‌ی اکس‌باکس آسوده می‌شد.

از والامقام‌ترین افراد مایکروسافت گرفته تا ساده‌ترین کارمندان این شرکت، اگر این حرف‌ها را به آن‌ها بزنید به من خواهند گفت: باید در فضای بازی‌ها بیش‌تر سرمایه‌گذاری کنیم.

این موضوع مهم است و در حال سرمایه‌گذاری  روی این امر هستیم. عناوینی را همچون Sea Of Thieves، Crackdown 3، State of Decay، Lucky’s Tale و Ori and the Will of the Wips داریم، ولی با این وجود من متوجه درخواست‌تان می‌شوم. امروز (و در کنفرانس مایکروسافت در مراسمE3 2017 )، می‌خواستم درباره‌ی بازی‌هایی صحبت کنم که اگر امروز اکس‌باکس وان را بخرید، به‌زودی تجربه خواهید کرد؛ اما من توسعه‌ی عناوین مختلف را ادامه خواهم داد. ما روی بخش سخت‌افزاری کار کردیم، روی سرویس اکس‌باکس لایو کار کردیم و حال، بر روی بازی‌های انحصاری نیز تا جای ممکن، سرمایه‌گذاری خواهیم نمود. این امر بسیار اهمیت دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2017 | فیل اسپنسر: ما در حال آماده کردن بازی‌های انحصاری هستیم که تا ۲-۳ سال آینده آماده نخواهند بود - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: ما در حال آماده کردن بازی‌های انحصاری هستیم که تا ۲-۳ سال آینده آماده نخواهند بود - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: ما در حال آماده کردن بازی‌های انحصاری هستیم که تا ۲-۳ سال آینده آماده نخواهند بود - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: ما در حال آماده کردن بازی‌های انحصاری هستیم که تا ۲-۳ سال آینده آماده نخواهند بود - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: ما در حال آماده کردن بازی‌های انحصاری هستیم که تا ۲-۳ سال آینده آماده نخواهند بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

E3 2017 | فیل اسپنسر: ما در حال آماده کردن بازی‌های انحصاری هستیم که تا ۲-۳ سال آینده آماده نخواهند بود - گیمفا