E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human - گیمفا
E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human - گیمفا
E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human - گیمفا
E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human - گیمفا

E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human

اشکان عالی خانی
۱۷:۵۹ ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human - گیمفا

بازی Detroit: Become Human برای اولین بار در کنفرانس سونی در E3 2016 معرفی شد و بازی‌بازان و طرفداران بازی های استودیوی کوانتیک دریم و کارگردان مشهور آن، یعنی آقای دیوید کیج را بسیار خوشحال و شادمان کرد. اگر بازی های استودیوی کوانتیک دریم را بازی کرده باشید، حتما با سبک و سیاق آن‌ها آشنایی دارید؛ عناوینی متمرکز برروی داستان درگیر کننده و شخصیت های قدرتمند که بازی‌باز را به خود جذب می‌کند. Detroit: Become Human نیز از این قاعده جدا نیست.

در جریان کنفرانس سونی در E3 2017، بازی Detroit: Become Human نمایش مفصل و خوبی داشت و با این که داستان بازی به نظر پیچیده و مفهومی است، اما توانستیم دید خوبی نسبت به آن پیدا کنیم. داستان بازی Detroit: Become Human در زمان آینده رخ می‌دهد؛ جایی که انسان ها و اندروید ها با یکدیگر و با یک هارمونی آشکار زندگی می‌کنند. این وضعیت به همین شکل باقی نمی‌ماند و اتفاقات ناخوشایندی رخ می‌دهد. به نظر می‌رسد با داستانی احساسی، پیچیده و درگیر کننده ای طرف باشیم؛ درست به مانند دیگر ساخته های استودیوی کوانتیک دریم.

در کنار شخصیت های جدیدی که در نمایش جدید بازی نشان داده شدند، اولین و شاید اصلی ترین شخصیت بازی Detroit: Become Human، یعنی Kara نیز به تصویر کشیده شد. این شخصیت در ابتدا در یک دموی فنی در GDC 2012 به نمایش درآمد. جایی که کوانتیک دریم با انتشار یک دموی فنی و فوق‌العاده نشان داد که چقدر جلوتر از زمان حال حرکت می‌کند و دست به هنرنمایی می‌زند. متاسفانه Kara در نمایش گیم‌پلی جدید بازی که در نمایشگاه E3 2017 به صورت زنده نشان داده می‌شود، حضور ندارد اما این ویدیو، دید بسیار خوبی نسبت به گیم‌پلی بازی در اختیارتان قرار خواهد داد.

شما می‌توانید از اینجا به نمایش بازی Detroit: Become Human در کنفرانس خبری سونی در E3 2017 دسترسی داشته باشید.

همچنین می‌توانید در زیر، نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human را تماشا و دانلود نمایید. لازم به ذکر است که آقای دیوید کیج، سرپرست استودیوی کوانتیک دریم و کارگردان بازی Detroit: Become Human نیز در این پخش زنده حضور دارد و توضیحاتی را در مورد بازی و نمایش آن ارایه می‌دهد.

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human - گیمفا
E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human - گیمفا
E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human - گیمفا
E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human - گیمفا
E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sobhan_empire گفت:

    استودیوی کوانتیک دریم و استاد دیوید کیج قطعا با پیشینه ای که دارن این بازی رو عالی میسازن شکی درش نیست

  • ببینید سونی با david cage چه رفتاری داره، اونوقت از اونور مایکروسافت با سم لیک …..، دیوید کیج روز یه روز پیشرفت میکنه، شاهکارای بیشتری میسازه، از اونور مایکروسافت سم لیکو که خالق بازیهایی بزرگ و به یادماندنی مثل مکس پین و آلن ویکرو ول کرده به امان خدا.
    واقعا چطور این مایکروسافت با اونهمه ثروت عظیمی که داره استدیوی رمدیرو نخرید….، نتیجش همین میشه که سم لیک بازی بعدیشو واسه سونی هم منتشر میکنه :heart:
    واقعا david cage کار درستی کرد که رفت سمت سونی… .
    باور کنید هیچکس دوست نداره مایکروسافت ورشکست بشه، بلکه موفقیت مایکروسافت روی پلتفرمای دیگه هم تاثیر داره، الان شما جو سایتو ببین، بحثای بین فنا یکطفس، چون واقعا سونی دیگه رقیبی نداره.
    باید قبول کنیم که مایکروسافت واقعا داره ضعیف عمل میکنه و بهترین و منطقی ترین تصمیم رفتن بسمت سونیه!

  • sarfaraz گفت:

    میشه گفت کوانتیک دریم تنها استدیویی هست ک بیشتر از هر چیزی روی داستان سرایی بازی تاکید کرده و میکنه و همیشه ب دنبال بهترین شیوه ها برای تاثیر گذاری بیشتر روی گیمر میگرده ب همین خاطر سعی داره برای تقریبا همه ی بازیهاش موتورهای جدید و قدرتمندی بسازه حالا ببینید ی همچین استدیویی وقتی با فردی مثل دیوید کیج ک خالق اثار شاهکاری مثل heavy rain هست ترکیب بشه چه میکنه داستان بازی ب شدت عمیق و درگیر کننده اس گرافیک بازی بسیار واقع گرایانه کار شده گیم پلی و تکنولوژی ریشه ای کار شده و جای تحسین فراوان داره detroit بازی نیست ک بشه ب سادگی ازش گذشت بلکه یه تجربه چند منظوره از یک بازی هست ک روایت کننده ۵ داستان مختلف ب طرق متفاوت هست ب امید موفقیت سونی و انحصاری هاش :yes:

  • a3 armin گفت:

    با وجود ۱ خانوم با اون لباس و ۱ مرد کچل میشه گفت مثل شروع فیلم های +۱۸ بود 🙂 بازیه خوبیه مبارکتون باشه

  • Armin215 گفت:

    از چیزی که فکر میکردم خیلی خیلی بهتره و خفن تره
    طبق گفته ی دیود کیج ، تیمش خیلی سخت رو بازی کار کردن .
    امیدوارم مانند چنین تیم هایی هم برای x1x بازی بسازن که عالی بشه . بازی هایی مثل سرود (Anthem) برای این کنسول قدرتمند عالی هستند ، البته بازم لید پلتفرمشه . اگر هر دو کنسول انحصاری ناب داشته باشن ، آخرش فایده ش به ما میرسه . امیدوارم بازی ای ساخته بشه که از تمام توان x1x استفاده کنه . بدین صورت رقابت بسیار جذاب تر میشه ،جوری که الان هم حس میکنم نسل ۸ تازه داره جون میگیره .
    بنظرم اگر مایکرو استودیو هایی رو میخرید میتونست بازده خیلی بهتری بده ، مثلا رمدی رو میخرید .
    امیدوارم این شعار هایی که برای x1x میدن مثل “قدرت بی انحصار” و … دیگه تموم بشه . درسته که من طرفدار سونی هستم اما دوست ندارم شاهد یک رقابت یک طرفه باشم .

  • LIGHTNING گفت:

    باید اسمشو می ذاشتن Detroit become terrorist
    رباتی که احساس داره معلومه از کنترل خارج میشه و می خواد آزاد باشه اصلا انسانا واسه چی باید به رباتا احساس بدن؟ معلومه تهش همین میشه… حالا باید تو نقش رباتی باشیم که شورش می کنه؟! علیه انسان ها…برای آزادی؟ امیدوارم بتونیم در نقش انسان باشیم به جای ربات های از کنترل خارج شده

    • sarfaraz گفت:

      معلومه خیلی تو حسی :rotfl: بد جور تو نقشت رفتی 😎

      • sarfaraz گفت:

        ادما تا داعش نشن رباطا داعشی نمیشن گلم :drool: شمام سعی کن تا ۱۸ سالت نشه این بازی ها را نبینی روت تاثیر میذاره کار دستمون میدی :talktothehand:

        • LIGHTNING گفت:

          سلام
          ممنون نگران نباشید تاثیر مخربی نمی گذاره 😉
          ادم ها از اول احساس داشتند و راهشون رو خودشون انتخاب کردند. ربات ها برای خدمت به انسان ها ساخته شدند پس نباید بهشون احساس داد حتی یک انسان منفی و قاتل هم می دونه نباید به ربات احساس بده چون ممکنه اون ربات از خدمت کردن بهش پرهیز کنه و بهش خیانت کنه و دشمنش بشه
          ایده احساس دادن به ربات ها کاملا غلط هست البته میشه احساساتشون رو محدود کرد ولی با توجه به این داستانی که من از بازی دیترویت می بینم دقیقا یه انسان واقعی ساختن
          من از نابود شدن ربات هایی که تو این ویدیو دیدم اصلا ناراحت نشدم اون ها علیه انسان ها شورش کردند و می خواستند ازادی داشته باشند خب. پس باید نابود بشن
          اگر انسان بودن موضوع فرق داشت چون انسان نباید برده کس دیگری باشه اما ربات ها ساخته دست بشر هستن پس کارشون خدمت به ماست

          • sarfaraz گفت:

            ببین detroit شهری هست فوق العاده مدرن ک کمپانی های بزرگ برای خدمت ب نوع بشر رباط هایی کاملا ب شکل انسان ساختن تا ب پییشرفت شهر و مردمش کمک کنن حالا تعداد رباط ها اونقدر بالا رفته ک ب گونه ای مساوی با انسان های درون شهر هستند انسان ها میخوان شهرشون مال خودشون باشه و دوست ندارن اون را با کسی تقسیم کنن ب این دلیل ک این رباط ها فوق العاده پیشرفته هستن و البته باهوش تر از انسان ها بنابراین یک توازن قدرت بین این دو ایجاد شده انسان سعی میکنن رباط ها متلاشی کنن و اونها را از بین ببرن در این میون رباطی ب نام مارکوس متوجه خشم زشتی شهر و مردم شده و برای بقای خودش و هم نوعاش دست ب قیام میزنه در این شهر ن رباط ها گناهکارن ن انسان فقط هر کدوم برای بقای خودشون دست ب کارهایی میزنن نکته جالب اینکه رباط ها تا جایی پیشرفت کردن ک میوتنن حس کنن بفهمن رنگ ها طبیعت باران را درک کنن حتی گریه کنن اگر داستان درباره رباطی بود ک هیچ حسی نداشت کلیشه میشد اما داستان اقای کیج با این حس بخشی ب شدت درگیر کننده اس درایتدا شما جای رباطی قرار میگیرید ک عواطف انسانی داره بد و خوب را تشخیص میده چون انتخاب ها و کنترل شخصیت ب دست شماست شما گونه ای از رباطی انسان نما هستید ک اگرچه جسمش از کابل و سیم ساخته شده اما روان احساسی و عاطفی داره انتخاب گراست برای حفظ خودش و هم نوعانش و انسان های اطرافش چون حس داره انتخاب های مختلف و اساسی را انجام میده نحوه انتخاب های ما سرنوشت ما را میسازه ن اسم ما(رباط بودن یا انسان بودن ما) سیرت ما بیان کننده شخصیت ماست ن رباط بودن ا انسان بودن ما اوج بازی جایی هست ک شما مجبورید بین گونه خودتون ینی رباط هایی ک تنها گناهشون هوشمند بودنشونه و انسان هایی ک تنها گناهشون حفظ و بقای خودشون و پس گرفتن شهرشون هست شهری ک گمان میکنند شما اون را اشغال کردید انتخاب کنید داستان ب شدت درگیر کننده و حسی هست لطفا با انتقاد ها الکی خرابش نکن :disdain:

            • LIGHTNING گفت:

              مسئله همینجاست احساس دادن به ربات اشتباه بزرگی هست خودتون هم دارید جواب می دید با همین احساس ها ربات ها فراموش کردن که برای چی ساخته شدند
              ربات ها برده انسان ها هستند و هر موقع لازم باشه میشه نابودشون کرد چون ربات هستن! بنده چیزی رو که در تریلر دیدم می گم
              انسان ها با یک اشتباه بزرگ رو به رو شدند و اون احساس دادن به ربات ها هست

  • sarfaraz گفت:

    دوست داشتی توی بازی رباطی بودی ک احساس نداشت و میزد همه را میکشت یا ب همه کمک میکرد ینی عملا بازی یک طرفه میشد ولی اینجوری شما چندین انتخاب مختلف داری و میتونی داستانت را خودت بسازی بجای یک داستان خطی

  • sarfaraz گفت:

    ی چیز دیگه لازمه احساس وجود حس در بدن ینی شما باید مثلا داغی یک چیز را روی پوستت حس کنی تا بگی داغه حس در بدن با اعضای طبیعی بوجود میاد بنابراین رباط باید قلب طبیعی پوست طبیعی و غیره داشته باشه تا حس کنه ولی همونطور ک توی تریلر اصلی بازی دیدم قلبشون یا پوستشون مصنوعیه پس حس اونجوری ک تو میگی ندارن بیشتر کارهاشون بازتاب جامعه هست مثلا وقتی میبینن انسان ها باهاشون بد رفتار میکنن واکنشی مقابل ب مثلی ب اون کنش بد نشون میدن ک لازمش هم دقیقا و مطلقا اون حس تنفر یا خشونت ک ما میشناسیم نیست فقط یک پاسخ ب نوع کارانسان هست از طرفی رباط ها بدلیل ساختاری ک دارن میتونن خراب بشن گیر کنن و ب خود انسان ها شلیک کنن درصورتی ک اگر برداشت از کارهای خوب یا بد داشته باشن میتونن سازگار با برخوردی ک از شخص یا جامعه میگیرن عمل کنن در نهایت خطر بزرگی برای انسان محسوب میشه چون همه ادم ها خوب نیستن اما در نوع خودش جالب هست و نشون میده تا انسان ها دست از کارهای زشتشون برندارن رباط ها هم عکس العملشون تغییری نمیکنه این داستان ب ما حقیقت انسان و خوب بودن را ب خاطر رباط هایی نشون میده ک مجبرشون میکنن ک واقعا انسان باشن ن اینکه دفقط کلمه انسان را یدک بکشن این را توی تریلر ۱۵ دقیقه ای گیم پلی هم میشه دید کارنر ب اون رباطی ک دختربچه را گروگان گرفته بود میگه تو ماشینی هستی ک باید اطاعت کنی و در جواب رباط میگه تمام زندگیم را اطاعت کردم طراحی شدم ک چی بشم بردشون ؟ اسباب بازیشون ؟ این نشون میده تا انسان ها کاری نکنن رباطی ها کاری نمیکنن(ادما تا داعش نشن رباطا داعشی نمیشن) اگه شما ب ی حیوون هم بزنی مثلما اون هم ب شما لغت میزنه حالا اینجا ک حرف از ی رباطه هوشمنده ک میتونه درک کنه به هر حال پیشنهاد میکنم صبر کنی و بازیش کنی شاید داستانش ب اون افتضاحی ک فکر میکنی نباشه

    • LIGHTNING گفت:

      به نظر من داستانش خیلی خوبه من فقط از غفلت و طمع انسان ها گفتم که چقدر می تونن پیشرفت کنن…انقدر که همین پیشرفت باعث نابودیشون بشه…و حالا هم یک ربات فوق هوشمند…من دلم می خواست بتونم تو هر دو تا جناح باشم اینطوری خیلی لذت بخش می شد به شخصه می خواستم هر چه زود تر اون ربات ها از بین برن چون از کنترل خارج شدند من طرفدار انسان هام و به ازادی ربات ها اعتقادی ندارم اونا توسط ما درست میشن پس برده ما هستن. این برده بودن ربات ها برای انسان ها یک نیازه و چیز بدی نیست چون ربات نباید درد و رنجی رو حس کنند
      به خاطر همین هست که می گم ربات نباید حس داشته باشند مثلا وقتی صاحب یه ربات خدمتکار باشی و بهش ضربه بزنی هیچ واکنشی نشون نده و بر عکس اگه بخوای صلاح بگیری سمت ربات های جنگی با چند اخطار از زمین محو بشی! این میشه رباتی که به درد انسان ها می خوره
      نه ربات هایی که نسبت به هر چیز اطراف خودشون واکنش نشون می دند!
      با این حرفم نمی خوام بگم دیترویت بازب بدی هست فقط در مورد داستانی که در درونش هست توضیح می دادم
      وقتی می گم این ایده احساس دادن به انسان ها غلط هست منظور این نیست که نویسنده نباید این داستان رو می نوشت، منظور غفلت انسان هایی هست که در این داستان وجود دارند
      Detroit become terrorist
      یعنی همون ربات هایی که خواستن علیه انسان ها مبارزه کنن ( چون من یه انسانم از دید من تروریست هستند)
      تجربه یه ربات فوق هوشمند بودن هم می تونه جالب باشه اما من بیش تر دلم می خواست یه انسان رو کنترل کنم
      با توجه به تریلر ربات ها ازادی کامل هم نداشتند انگار توسط اون شخصیتی که کنترلش دستمون هست انتخاب می کردند باید چه کار کنند البته تریلر گسترده نبود و فقط بخش کوچیکی از بازی بود ممکنه ازادی ربات ها کامل باشه به طوری که وقتی بهشون شلیک کنی اونا هم واکنش نشون بدند

E3 2017 | نمایش گیم‌پلی بازی Detroit: Become Human - گیمفا