E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو - گیمفا
E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو - گیمفا
E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو - گیمفا
E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو - گیمفا

E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو

اشکان عالی خانی
۰۰:۰۷ ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو - گیمفا

قطعا می‌توان گفت نمایش بازی Spider-Man ساخته استودیوی اینسومنیاک گیمز، بهترین نمایش کنفرانس سونی و حتی یکی از بهترین نمایش ها در E3 2017 بود. پیش از کنفرانس سونی می‌دانستیم که اینسومنیاک برروی یک اسپایدر من جدید کار می‌کند و با توجه به نام استودیو نمی‌توان عنوان بدی را انتظار داشت اما هیچگاه گیم‌پلی Spider-Man را درست و حسابی ندیده بودیم. این فرصت فوق‌العاده در کنفرانس سونی در E3 2017 فراهم شد و دریافتیم که بازی حتی بسیار بیشتر و بهتر از انتظارات و تفکر ما است.

طی یک پخش زنده از بخش نمایش نمایشگاه E3 2017، کارگردان بازی Spider-Man، آقای Bryan Intihar در مورد بازی صحبت کرد. بخش اول صحبت های ایشان را تقدیم شما عزیزان کردیم. جایی که ایشان برای شرح سیستم مبارزات در Spider-Man تیم از کلمه “حرکات آکروباتیک” استفاده کرده است و شامل مجموعه‌ای از نبردهای زمینی و هوایی، تار اندازی، محیط‌های موجود در بازی و حتی ابزارهایی می‌شود که این حس را به شما القا کند که درمیادین نبرد درحال انجام بازی پینگ-پنگ هستید. این عنوان دردنیای منحصر بفرد خود ساخته و پرداخته خواهد شد، و دراین بازی پیتر پارکر ۲۳ ساله است و از زمان تبدیل شدنش به اسپایدرمن مدتی می‌گذرد. او در موقعیت کاراکتر اسپایدرمن به درجه‌ای از تسلط رسیده است. درهمین حال، وی سرگرم کش و قوس‌های زندگی شخصی خود می‌باشد، تلاش می‌کند که نظم زندگی خود را حفظ نماید. او بتازگی از دانشگاه فارق التحصیل شده و کار پیدا کرده است. این نوع تضاد بخشی از داستان بازی هستند (صحبت های کامل را از لینک بالا دنبال کنید).

اما در بخش دوم صحبت ها، آقای Bryan Intihar بیشتر به بحث های فنی می‌پردازد. ایشان اشاره می‌کند که با این که نمایش بازی در کنفرانس سونی در E3 2017 با رزولوشن ۴K و برروی یک کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو اجرا شده بود، اما او بازی را برروی پلی‌استیشن ۴ معمولی خود نیز امتحان کرده است و می‌گوید Spider-Man برروی هر دو کنسول شگفت انگیز اجرا می‌شود.

Intihar به موضوع جالبی اشاره می‌کند و می‌گوید که دو عامل اینسومنیاک را در طول ساخت بازی هدایت می‌کرد؛ یکی این که اسپایدر من شخصیتی بسیار محبوب است و همه او را دوست دارند بنابراین تیم سازنده قصد داشت تا DNA این شخصیت را حفظ کند و به سنت ها پایبند بماند. مورد دوم این که آن‌ها علاوه بر این کار، قصد داشتند تا بازی‌بازان و طرفداران را غافلگیر کنند.

علاوه بر این، تیم سازنده حس کرده که زمانی بهترین داستان ها از دنیای اسپایدر من بیرون آمده اند که دنیای پیتر پارکر و دنیای اسپایدر من با یکدیگر ادغام شده اند. این نکته زمانی مشخص می‌شود که پیتر در تریلر گیم‌پلی دیدنی بازی، مارتین لی (Martin Li) را می‌شناسد. این چیزی است که تجربه کلی را منتقل می‌کند و در پایان کار، یک داستان عالی می‌سازد.

مارتین لی‌ (Mister Negative) نقش بسیار بزرگی در بازی دارد و شخصیت های بسیاری در طول بازی دیده می‌شوند. Intihar توضیح می‌دهد که اینسومنیاک تنها یک سطح کوچک از داستان را باز کرده و اتفاقات زیادی رخ خواهند داد.

از هم‌اکنون تا زمان عرضه بازی، سازندگان Spider-Man به ساختن و شکل دادن به دنیای بازی، ماموریت های بازی و داستان می‌پردازند و سعی می‌کنند با توجه به نظرات و بازخورد هایی که از تریلر گیم‌پلی دریافت می‌کنند، تغییراتی را ایجاد کرده و بازی را بهتر کنند. آن ها می‌دانند که این شخصیت (اسپایدر من) چقدر مهم است و بار مسئولیت زیادی را برای خوب ساختن بازی، آن طور که مردم می‌‌خواهند، حس می‌کنند.

ما همچنین دریافتیم که تیم سازنده بازی در اینسومنیاک گیمز، بسیاری از کارها و ساخته ها برای بازی را از ابتدا طراحی و اجرا کرده اند تا مطمئن شوند کارشان به اندازه کافی خوب است. Intihar حس می‌کند که تفاوت های نمایش امسال با نمایش سال گذشته آشکار است. بهبودهای متعددی در بازی اعمال شده است و این بهبود ها تا زمانی که کار ساخت بازی به اتمام برسد، ادامه خواهد داشت.

براساس اعلام سازندگان این عنوان هیچ ارتباطی با فیلم‌سینمایی Spider-Man: Homecoming ندارد. استودیوی اینسومنیاک گیمز می‌خواستند داستان متفاوتی را روایت کنند و کمپانی مارول نیز از این کار استقبال نموده است. لازم بذکر است تریلری که درطول کنفرانس سونی پخش شد برروی کنسول پلی‌استیش ۴ پرو و با رزولوشن ۴k به اجرا درآمده بود. و حضار داخل سالن مراسم E3 نیز قادر بودند تا بازی را بصورت HDR مشاهده کنند. تریلر منتشر شده درجریان کنفرانس شرکت سونی را می‌توانید از طریق گیمفا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو - گیمفا
E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو - گیمفا
E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو - گیمفا
E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو - گیمفا
E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Default گفت:

    لامصب هر بازی انحصاری سونی میشه امکان نداره شاهکار نشه

    • هرکسی گفت:

      به نظرم بهترین نمایش ماله همین بازی بود
      بررسی کردم در پست های پیش
      گفته بودم ازspidermanخوشم اومده فردی به نام گیمر
      گفت حتما توبچه ایی تعجب می کنم ازبعضی این کاربرا
      قطعاندیده این حرفو زده چه ربطی داره توبچه ایی
      کسی که بتمن بازی می کنه بچست! بعد شم معلومه
      بی اطلاعات حرف زده حتما طبقspidermanهای شرکت
      اکتی این نظر داده

  • TrueExclusives گفت:

    هیچ چیز شیرین تر از یک بازی انحصاری وجود نداره و چه بهتر که اون بازی اسپایدر من باشه!

  • واقعا صحنه های سینماییش فرق خاصی با فیلم های هالیوودی نداشت
    توقع همچین نمایشی نداشتم

  • ps4:برای گیمرا که عاشق گیم اند.Xbox:برای نوب هایی که عاشق فیلم اند(گرافیک) گفت:

    یا حضرت سونی :inlove: به این میگن بلاک باستر واقعی

  • v9 گفت:

    ما شما رو قبول داریم، فقط تو رو خدا بازیو توی بهار منتشرش کنید نره تا آخر ۲۰۱۸ که دیگه میمیرم از انتظار :heart:

  • بهترین تریلر که داخل E3 دیدم همین اسپایدرمن بود لامصب هیجان واقعی بود.

  • uncharted4444 گفت:

    دوستان من یه سوالی داشتم این تخفیف های جدید سونی تا کی پا بر جاهه.

  • نمایش این بازی یه طرف کل e3 یه طرف از فیلماش تاثیر گذار تر و واقعی تر بود

  • majidam گفت:

    دوستان من قصد خرید ps4 دارم دسته دوم میخوام بگیرم با قیمت ۸۰۰هزار خواستم بدونم کیفیت بازیهای pc چقدر از کیفیت بازیهای ps4 بیشتره خیلی زیاد یا کم یااونقدر کم که به چشم دیده نمیشه چون منpc بازم کیفیت برام مهمه قصد خرید پرو فعلا ندارم چون فعلا گرونه یه مشورتی خواستم بکنم ممنون میشم منو راهنمایی بکنید

    • هرکسی گفت:

      والا نمایشE3نگاه کرده باشی بازیا رو ps4معمولی
      بود خوب بود انصافا تفاوت پرو هم با معمولی خیلی زیاد
      نیست pcگیمرم نبودم بدونم چیه اما درکل خوبه

    • Fallen گفت:

      اگر رو پیسی ،الترا گیم میزدی تفاوت ها نسبتا زیاده ولی اگر رو low یا مدیوم میرفتی تفاوت ها زیاد نیست و راضیت میکنه .
      البته اینم درنظر بگیر بعضی بازی های انحصاری مثل آنچارتد ۴ یا Horizon یا گاد جدید یا تلو ۲ گرافیکشون از میانگین گرافیک بازی های پیسی خیلی بیشتره.
      در آخر بگم که اگر pc فن ها یا بهتره بگم اگر pc فنه ( یکنفره ولی بیشتر اکانت های سایت ماله اونه ) اومد گفت ps4 بدرد نمیخوره بجاش pc رو ببر بالا ،بدون داره فن بازی در میاره.

    • madmaster3d گفت:

      سلام
      به عنوان کسی که یک پی سی غول داره و پلی ۴ داره بهت توضیح میدم
      ( ایشون منظورش من نبودم )

      هیچ کنسولی به پی سی نرسیده و نخواهد رسید
      از نظر گرافیک و فریم ریت پی سی خیلی سرتر هستش از کنسول. ولیییییی خوب باید پول بیشتری هم بدی
      یعنی شما اگر بخوای بازی های الان رو روی گرافیک های یا الترا مثلا بازی کنی باید یک سیستم ببندی بین ۵ ۶ تومان تا ۷ ۸ ۹ میلیون
      ولی خوب میتونی همین پلی ۴ رو بخری با ۸۰۰ هزار تومان ( که به نظر من اصلا طرف دست ۲ نرو ) و درسته از نظر گرافیکی مثل پی سی نمیشه و متاسفانه بالای ۹۵% بازی ها هم ۳۰ فریم هستش
      ولی خوب به قیمت نگاه کنی یک کنسول واقعا به صرفه هستش و عالی

      یک سری مزایا کامپیوتر داره مثل
      ۱٫فریم بیشتر
      ۲٫گرافیک بالاتر
      ۳٫ارزون بودن بازی ها به دلیل کرک شدن
      ۴٫اگر بازی اورجینال بخری و بخوای آنلاین بزنی دیگه نیازی به سرویس آنلاین مثل پلاس مثلا نداری ( چون تو کنسول به غیر از خرید بازی باید یک سرویس پلاس ۱ ماهه یا ۳ یا ۱ ساله برای آنلاین بازی کردن بخری )
      ۵٫بازی های اول شخص با موس و کیبورد خییییییییلی بیشتر حال میده
      ۶٫غیر از بازی کار دیگه هم میتونی باهاش بکنی مثل فیلم دیدن برنامه ها اینترنت رفتن و …..
      ۷٫بازی های آنلاین رایگان و معتاد کننده مثل leauge of legends dota2 counter strike و …
      ۸٫ با توجه به سیستمی که میخری تا چندین سال راحت خواهی بود ( بستگی به سیستمی که میخری هستش مثلا اگر یک سیستم ۸ ۹ میلیونی بخری تا ۶ ۷ سال راحت بازی ها رو روی مدیوم و یا شاید با توجه به پیشرفت بازی ها پایین اجرا خواهی کرد و یا میتونی قطعات رو آپگرید کنی.)
      ********************************
      حالا بریم سر خرید پلی ۴
      ۱٫هزینه بسیار کم ولی کیفیت خوب
      ۲٫فریم ریت متاسفانه ۳۰ ولی قابل قبول
      ۳٫گرافیک پایین تر نسبت به پی سی
      ۴٫در کنار بازی های مولتی پلتفرم که روی کامپیوتر و ایکس باکس میاد بازی های شاخ انحصاری که حتما باید بازی کنی و حتی ۳۰ فریمش هم حال میده
      ۵٫گرون بودن بازی ها ( البته بازی رو میتونی بخری و وقتی خسته شدی بدون ضرر یا با ۱۰ تا ۴۰ ۵۰ تومان ضرر بفروشی. بستگی به شهرت و زرنگی خودت اینا داره )
      *******************************
      در کل میگم. یا باید حداقل ۵ میلیون پول کامپیوتر بدی ( بدون مانیتور ) یک چیز نسبتا خوب ببندی ( خیلی عالیش ۸ ۹ در میاد ) یا اینکه همین پلی ۴ رو میخری اگر آدم گرافیک پرستی نیستی و ۳۰ فریم مشکل نداری و انحصاری هم میزنی به بدن حال میکنی
      من خودم با توجه به اینکه بازی ها اون کیفیت قدیم رو ندارن ( چون ۳۰ سالمه و ۲۵ سال تقریبا دارم با انواع اقسام کنسول بازی میکنم و بازی باید خیلی داستان و گیم پلی خری داشته باشه در کنار نوآوری و خلاقیت تا بهم حال بده ) یکجورایی به نظرم زوره بخوای این همه پول کامپیوتر بدی.
      میتونی همین پلی ۴ رو بخری. کلی بازی انحصاری هم بزنی به بدن. بعدا پلی ۵ هم که اومد این رو میفروشی با ضرر کم. یعنی الان یک پلی ۴ بخری ۱٫۱۰۰ مثلا. سال ۲۰۱۹ ۲۰۲۰ پلی ۵ میاد و احتمالا کنسولت رو مثلا ۷۰۰ میخرن . یعنی ۴۰۰ ضرر میکنی ولی چندین سال حال کردی که ضرر نمیشه بهش گفت. بعد پلی ۵ رو میخری که با توجه به پیشرفت هایی که میبینم. پلی ۵ که بیاد هم بازی ها گرافیک خوبی خواهند داشت و هم ۶۰ فریم خواهند شد. پس با توجه به اینکه الان گفتم همین پلی ۴ بخری به صرفه تره.
      راستی تو همین سایت ویدئو مقایسه گرافیکی بازی prey تو پلی ۴ ایکس باکس و پی سی هستش که اونجا متوجه فرق فریم ۳۰ و ۶۰ میشی
      البته این بازی بتسدا ساخته و از نظر گرافیکی بالا نیست اونقدرا و روی هر۳ یکی هستش
      ولی گرافیک بازی ها روی پی سی خیییییییلی بالاتره. البته بستگی به بازی داره
      ولی این نسل کنسول ها شاهکار شدن و از نظر گرافیکی خیلی به پی سی نزدیک شدن
      واقعا هر دو شرکت معرکه کار کردن.
      ***************************************
      ولییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
      اصلا و ابدا سراغ پلی ۴ دست ۲ نرو
      چرا؟
      چون متاسفانه ما تو ایرانیم. اولا خیلی ها میزنن خواهر برادر کنسول رو درمیارن. از دسته گرفته تا خودش
      دوما متاسفانه بازی هکی ( دزدی ) میزنن به کنسول و بارها دیدم طرف کنسولش بن شده. یعنی نمیتونسته آنلاین بزنه. حتی شنیدم کلا کنسولش بن شده و نمیشه آفلاین هم بازی کنه
      خوب شما اومدی یک از این کنسول ها گیرت اومد. و وقتی رفتی سرویس پلاس رو خریدی دیدی اینطوریه. دستت به طرف فروشنده هم نمیرسه.
      به نظرم دیگه ۳۰۰ ۴۰۰ تومان بیشتر ارزش داره که با خیال راحت یک کنسول بخری
      **********************************
      حالا که قرار شد یک کنسول پلی ۴ نو بخری. بهتره مقاله من رو کامل بخونی که با همه چیز این کنسول آشنا بشی. کامل ترین و جامع ترین مقاله روی کره زمین رو نوشتم که فروشندگان دزد سر ملت رو کلاه نزارن.
      حتما کامل کامل بخون
      **********************************
      https://forum.gamefa.com/Thread-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%86%D8%B3%D9%88%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%B1

  • amirps4 گفت:

    واقعا انگار دارم فیلم مردعتکبوتی رو می بینم خیلی خوبه که سونی به کنسول های معمولی
    ps4 اهمیت میده من همون روزی که بیاد میخرمش :laugh:

  • EhsanShah گفت:

    به نظرم تا حدودی گیم پلی بازی شبیه بتمن بود با این تفاوت که دنیای اسپایدرمن رنگی تره و حضور مردم باید در این دنیا نقش داشته باشه و اینکه صحنه های سینماتیک بیشتر میتونه بازی رو قشنگ تر کنه.

  • هیچی گفت:

    سلام.
    از گرافیکش خوشم اومد ولی بیشتر از همه تعدد فنونش نظرمو جلب کرد. این انحصاری هم کشت مارو. من که پی سی بازم چیکار کنم؟

  • Niightcrawler95
    دوستان اد کنید لطفا وضع فرندها فلاکت باره: ))

  • sarfaraz گفت:

    موسیقی بازی واقعا عالی کار شده امیدوارم شاهد مبارزات سینماتیکی در دنیای شبانه بازی هم باشیم

  • Inside1990 گفت:

    دیگه بهتر از اینم مگه میشه خداییش از هر نظر عالی بود

  • Inside1990 گفت:

    وقتی ناشر سرمایه ی کلفت در اختیار یه استدیوی کار بلد بذاره و دستشو باز بذاره گرشاسب رو میتونه تبدیل به خدای جنگ کنه!

  • واقعا خبر خوبی برا کسانی که ps4 معمولی دارن
    من که اول فکر می کردم که فقط برای ps4pro میادش

  • wanton گفت:

    وای خیلی منتظرم گیم پلی عالی بود :inlove:

  • شانس مارو تا اسپایدی مولتی پلتفرم بود چرت بودن حالا که یه استدیو خوب داره بازی رو میسازه انحصاری
    F*** you sony 😐

  • BAYEK گفت:

    اخه کی اسپایدر من بازی میکنه.تا حالا هم اصلا نمیدونستیم اصلا اسپایدر من غیر فیلم بازی هم داره هر چند فیلمهاش هم نمی بینم.تخیلیه.

E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو - گیمفا
E3 2017 اینسومنیاک: Spider-Man پیش از عرضه بهبود می‌یابد | شگفت‌انگیز برروی پلی‌استیشن ۴ و پرو - گیمفا