E3 2017 | درابتدا دیوید جف برای کارگردانی God of War درنظر گرفته شده بود - گیمفا
E3 2017 | درابتدا دیوید جف برای کارگردانی God of War درنظر گرفته شده بود - گیمفا
E3 2017 | درابتدا دیوید جف برای کارگردانی God of War درنظر گرفته شده بود - گیمفا
E3 2017 | درابتدا دیوید جف برای کارگردانی God of War درنظر گرفته شده بود - گیمفا

E3 2017 | درابتدا دیوید جف برای کارگردانی God of War درنظر گرفته شده بود

محمود کاوش
۱۴:۳۰ ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
E3 2017 | درابتدا دیوید جف برای کارگردانی God of War درنظر گرفته شده بود - گیمفا

دیوید جف (David Jaffe) می‌توانست کارگردان نسخه بعدی God of War باشد، اما مشغول کار دیگری بود.

درطول نمایش پس از کنفرانس E3 شرکت سونی، مدیرعامل استودیوی سانتامونیکا (Santa Monica) خانم شانون استاداستیل (Shannon Studstill) اطلاعات جالبی را درمورد ذهنیت شروع ساخت نسخه بعدی God of War ارائه کردند. استاداستیل توضیح داد که پس از عرضه God of War: Ascension افراد بسیاری براین باور بودند که این فرانچایز نیاز به “استراحت و تجدید قوا” دارد، اما او احساس کرد که استودیو از حیث داستان‌سرایی چیزهای زیادی برای پرداختن دارد. و ما تاکنون تنها یکی از ابعاد شخصیتی کریتوس را مشاهده کرده‌ایم.

هنگامی که استودیو برسر دوراهی قرار داشت، برای استاداستیل بسیار مشهود بود که فرانچایز God of War واقعا به یک شروع تازه و فردی که بتواند این آغاز دوباره را روایت کند، دارد. در ذهن او تنها دو شخص بودند که می‌توانستند داستان را بگونه‌ای بازگو کنند که طرفداران مجبور به تجربه آن شوند. یکی از آن اشخاص دیوید جف پدر فرانچایز God of War، کارگردان نسخه اول و کارگردان خلاق نسخه دوم بود. در آن زمان جف بسیار مشغول بود! بنابراین دومین فردی که سریعا به ذهن استاداستیل خطور کرد کوری بارلوگ (Cory Barlog) بود.

در ادامه استاداستیل و بارلوگ پس از مدت‌ها قراری تنظیم و درمورد ساخت نسخه بعدی God of War باهم صحبت کردند. بارلوگ که اخیرا درسراسر جهان درگردش بود و با سازندگان مختلف همکاری می‌کرد، دعوت وی را پذیرفت. استاداستیل بعد از پایان ملاقات می‌دانست که این همکاری “قطعا جواب خواهد داد”.

عنوان God of War قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. دیگر اخبار مرتبط با مراسم E3 سال ۲۰۱۷ را می‌توانید در گیمفا مشاهده کنید:

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2017 | درابتدا دیوید جف برای کارگردانی God of War درنظر گرفته شده بود - گیمفا
E3 2017 | درابتدا دیوید جف برای کارگردانی God of War درنظر گرفته شده بود - گیمفا
E3 2017 | درابتدا دیوید جف برای کارگردانی God of War درنظر گرفته شده بود - گیمفا
E3 2017 | درابتدا دیوید جف برای کارگردانی God of War درنظر گرفته شده بود - گیمفا
E3 2017 | درابتدا دیوید جف برای کارگردانی God of War درنظر گرفته شده بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • OLDKRATOS گفت:

      با دیدن تریلر GOD OF WAR راستش باورش برام خیلی سخت بود که تریلر نمایش داده شده real time هست چون همه چیز انقدر عمق گرافیک داشت که من تابحال ندیده بودم اول فکر کردم که تریلر CG هست و یا در خوشبینانه ترین حالت بازی در حال نمایش روی ps4pro هست.
      اما بعد از نمایش که مشخص شد کیفیت مورد نظر تنها روی یک ps4 معمولی اجرا شده واقعا مات و مبهوت موندم که santa monica چطور تونسته به اینچنین نتیجه ای به لحاظ کیفی دست پیدا کنه؟!
      بدون شک بهترین نمایش E3 و بهترین گرافیک رو در بین تمام بازیهای نمایش داده شده در E3 داشت.
      چهره ی کریتوس انقدر عمق کیفیت داشت که من تابحال اینچنین چیزی در هیچ عنوانی ندیده بودم

      واقعا جا داره santa monica رو ستایش کرد که تونسته با وجود سخت افزار محدود به اینچنین کیفیتی در انیمیشن سازی و موشن کپچر برسه :yes:
      درود بر شرفشون

      Marioman
    • Godofwar0385 گفت:

      بهترین نسخه ی گاد همین میشه و بارلوگ ب خوبی از عهدش بر میاد.گیم پلی عالی و مبارزاتش واقعا راضی کننده هست.تبر کریتوس و سپرش عالی کار شده و هنوز شاهد همون مبارزات قبلی هستیم

  • Inside1990 گفت:

    قطعا میدونیم که از نظر خشونت و روند داستانی از شماره های قبلی هم بهتر میشه ولی تریلر جدید بنده و خیلی از دوستان رو بدبین کرد به خصوص به مبارزات بازی ولی هر موقع به این فکر میکنیم که سانتامونیکا و سونی پشت بازین و بارلوگ کارگردانه خیالمون راحت میشه.

  • Ramsay گفت:

    خیلى عالى شده نسخه جدید.با انتشار نسخه Ascension کمى تکرارى شده بود.اما واقعا با تغییر کارگردان و کمى روى اوردن از سبکhack&slashبه سمت action/adventure روح تازه اى در این سرى دمیده شد.بنظرم کار درستى کردن.به امید موفقیت این عنوان :yes:

  • Cory Barlog کاملا شایسته است :heart:
    خیلی دوست داشتم مثل سال قبل خودش بیاد رو سکو، ولی به غیر از اینکه قسمتی از گیمپلی رو نشونمون بده
    کمی هم در موردش صحبت کنه!

  • بارلوگ قدرت خودشو در نسخه دوم نشون داد و حتما در این نسخه هم کولاک میکنه.
    _____________________
    یکبار دیگه نکاتی که از تریلر بازی برداشت کردم رو به طور کامل قرار میدم تا دوستانی که نتونستن بخونن اینجا بخوننش.(اطلاعات جدیدی از تریلر فهمیدم که همشو به متن اضافه کردم)
    ۱- اونطور که از تریلر معلوم بود و طبق خبری که به تازگی منتشر شد و این حدس رو تایید کرد، توی بازی قراره با قایق زیاد سفر کنیم. قبل از معرفی بازی در E3 2016 هم یه سری عکس توسط منبع شینوبی لیک شده بود که یکی از کانسپت آرت ها کریتوس و آترئوس رو سوار بر قایق نشون میداد.

    ۲-اوایل تریلر انگار به بن بست خورده بودن و کریتوس برای پیدا کردن راه تبرشو پرتاب کرد و در آخر تریلر دیدیم که تبر داخل دهان یورمونگاند بود و تبر رو به کریتوس برگردوند و به زبان اسکاندیناوی یه چیزی به کریتوس و آترئوس گفت. که با توجه به ترجمه ی آترئوس یورمونگاند میخواست بهشون کمک کنه!
    دقیق نمیشه گفت میخواد چه کمکی بهشون بکنه. من دوتا نظریه دارم. یکی اینکه یورمونگاند فقط قصد نشون دادن راه رو داره. نظریه دوم: اگه دقت کرده باشین توی تریلر اون زنه(که حدس میزنم همسر کریتوس باشه) بهش میگه خدایان اینجا با غریبه ها مهربون نیستن و اگه پیدات کنن شرایط برات سخت میشه. پس احتمالا یورمونگاند میخواد توی این مسئله به کریتوس کمک کنه و اون و پسرش رو از دست خدایان نورس نجات بده. همین نشون میده که چرا کریتوس و آترئوس خونه رو ترک و سفر میکنن.

    ۳- جالبه که اون علامت امگایی که کریتوس تبرشو درش قرار میده طرح یورمونگاند رو داره.

    ۴- این مکالمه ی آترئوس و کریتوس اول تریلر بود.
    آترئوس: تو گفتی من نفرین شدم و چون شبیه تو نیستم ضعیفم. کریتوس : تو همه چیزو نمیدونی آترئوس: نه، ولی حداقل حقیقت رو میدونم.
    منظور از حقیقت چی میتونه باشه؟؟
    منظور از حقیقت اینه که آترئوس پسر واقعی کریتوس نیست؟ یا منظور از حقیقت گذشته ی کریتوسه؟

    ۵- یه چیزی که بعد از دیدن تریلر و در مورد ارتباط این نسخه با نسخه سوم احتمالشو میدم اینه که بعد از اتفاقات نسخه سوم اون زن(همسر کریتوس) کسی بوده که کریتوس رو از مرگ نجات داده و به همین دلیل باهم تشکیل زندگی دادن.

    ۶- دقیقه ی ۱:۱۷ تریلر رو ببینین. یه جسد خیلی بزرگ و عظیم الجثه روی زمین افتاده و کنارش یه چکش بزرگ قرار داره که خیلی شبیه به چکش ثور (میولنیر) هست!!! میتونه ربطی به نبرد راگناروک داشته باشه؟؟

    ۷- توی تریلر دیدیم که کریتوس علاوه بر تبر یه سپر هم داره. شاید بی ربط نباشه ولی من توی فیلم پرسی جکسون که مربوط به اساطیر یونان هست یه سپر دیدم که دقیقا شبیه به همین سپر کریتوس بود و احتمال داره که این سپر هم مثل چکمه های هرمس(که در تریلر اول توی خونه ی کریتوس قرار داشتن) از یونان اومده باشه

    ۸- در تریلر میبینیم که کریتوس به پسرش راه های زنده موندن رو یاد میده و کمی بعد میبینیم که آترئوس با چاقوش یکی از دشمنا رو به شکل خشونت آمیزی میکشه. کریتوس میخواد اون رو طوری تربیت کنه که به هیچکس اعتماد نکنه. و از طرفی آترئوس با تعالیم مادرش میخواد به کریتوس بفهمونه که بعضی وقتا میشه از کسی کمک گرفت و همه قرار نیست بد باشن. یعنی هردوی اونها برای بهترشدن به هم کمک میکنن. کریتوس به پسرش راه جنگیدن و زنده موندن رو یاد میده و آترئوس انسانیت رو. مثل اون قسمت که دورفه برای کمک پیش کریتوس میره.

    ۹- همسر کریتوس از گذشتش خبر داره. اونجا که بهش میگه: (این پسر گذشته ی تو نیست، اون پسرته و به پدرش احتیاج داره.) میشه این رو فهمید.
    کریتوس با اتفاقاتی که در گذشته تجربه کرده و کارهایی که انجام داده نمیتونه خودشو زیاد به پسرش نزدیک کنه. چون میترسه که اون اتفاقات دوباره تکرار بشن. برای همینه که نمیتونه به خوبی با آترئوس ارتباط پدر و فرزندی برقرار کنه.
    ضمنا من احتمال میدم همسر کریتوس اونا رو به هدف خاصی برای یه مدت ترک میکنه. چون اگه دقت کرده باشین همون صحنه ای که کریتوس و همسرش داشتن راجب آترئوس صحبت میکردن آترئوس خواب بود. و به احتمال زیاد همون زمان مادر آترئوس از پیششون میره. و بعدش کریتوس چاقوی مادرشو بهش میده. (همون اتفاقی که در آغاز اولین تریلر افتاد)

    ۱۰- در دقیقه ی ۳:۳۰ به نظر میومد کریتوس و آترئوس مشغول گذر از آلف‌هایم «Alfheim» هستن.
    آلف هایم در غرب درخت جهان قرار داره و سرزمین پریان و محل زندگی Light Elves هست. (این اطلاعات قبل از معرفی بازی در E3 2016 هم توسط شینوبی لو رفته بود و به آلف هایم اشاره شده بود)

    ۱۱- یه تئوری که راجب بازی در نظر گرفتم اینه که هدف کریتوس و آترئوس از سفرشون کمک گرفتن از یورمونگاند و فنریر برای شکست دادن خدایان هست.
    در افسانه های نورس گفته شده که در طی نبرد راگناروک یورمونگاند ثور رو ، و فنریر(برادرش) هم اودین رو میکشه.
    پس مسلما اونها با توجه به دشمنیشون با خدایان میتونن مهره های خوبی برای استفاده در مبارزه با خدایان باشن.
    ۱۲- در اولین تریلر و قسمت مبارزه، ترول به زبان اسکاندیناوی به کریتوس میگه : تو نمیتونی به والهالا(تالار معروفی که جنگجویان شجاع اسکاندیناوی پس از کشته شدن و به وسیله ی والکیری ها به اونجا میرن و تا زمان نبرد راگناروک اونجا میمونن.) وارد بشی. و این اتفاق موقعی میوفته که کریتوس و آترئوس برای شکار به بیرون از خونه رفته بودن. آیا فقط قصدشون شکار بوده؟ یا واقعا داشتن به سمت والهالا میرفتن؟
    اگه هدفشون از سفر، دور شدن از خدایان نورس هست پس چرا باید به والهالا جایی که اودین(بزرگ ترین خدای نورس) قرار داره برن؟!

    ۱۳- شینوبی(منبعی که بازی رو لو داد) گفته بود که کریتوس در یک یا چند زندان میگذره.
    در تریلر مکانی رو دیدیم که کریتوس تصویر خودشو بر روی یک کوزه دید. ممکنه اونجا همون زندانی باشه که شینوبی گفته بود!
    ۱۴- در قسمتی از تریلر دیدیم که کریتوس و آترئوس با قایق در یه سرزمین بهشت مانند بودن که من حدس میزنم آلف هایم باشه.(قبل ار معرفی بازی هم ، منبعی که بازی رو لو داده بود گفت که کریتوس و آترئوس به آلف هایم میرن) اما سوالی که پیش میاد اینه که چرا باید به آلف هایم برن؟ قراره از الف های روشنایی کمک بگیرن؟

    ۱۵-یکی از کسانی که کریتوس و آترئوس میتونن ازش برای مبارزه با خدایان استفاده کنن سورت هست.
    طبق افسانه های اسکاندیناوی، سورت وحشتناک ترین غول نورس هست و در موسپل هایم سکونت داره. سورت در نبرد راگناروک تمام جهان رو از بین میبره و طبق گفته ها هیچکس نمیتونه شکستش بده.
    سورت یکبار هم به آسگارد حمله کرده که بعدش خدایان تونستن به موسپل هایم برش گردونن.

  • Dante76 گفت:

    گیم پلی بازی خارق العاده بود و هنوز با یک هک اند اسلش فوق العاده طرفیم !!!
    برای متوجه شدن حرفم برید زمان ۲:۰۸ دقیقه تریلر تا
    ۲:۳۳ دقیقه تریلر رو نگاه کنید و میبینید که مثلا یک ضربه کریتوس رو چهار تا دشمن هم زمان اثر میذاره !!! و ترکیب فن ها تو بازی هم عالی کار شده میتونستیم combo های زیبایی تو این تو تریلر ببینیم و این یعنی با یک هک اند اسلش فوق العاده ای طرفیم …
    شما برید ۲:۰۸ به بعد تریلر رو ببینید و قطعا به حرف من پی میبرید …

  • Fallen گفت:

    مگه مدیر عامل باید بگه داستان رو چجوری پیش ببرید
    چیزی که سانتامونیکا باید بدونه این هست که کریتوس و گاد او وار یچیزه و جوئل و تلو یچیز دیگه.
    اصلا خوشم نمیاد صحنه های بیاد ماندنی GoW بجای تکه تکه کردن خدایان ، حول روابط کریتوس و بچش بچرخه ( مثل جوئل و الی ).

    • saleh8731 گفت:

      داداش جوئل و الی ربطی به سانتا مانیکا ندارن که …
      شما مطمئن باش هیچوقت بارلوگی که GOW 2 رو ساخت نمیتونه مبارزاتش‌ ضعیف باشه 😎
      کریتوس همونطور که کوه الیمپوس رو به خون کشید شمال رو هم میکشه

      • Fallen گفت:

        خود بارلوگ گفته از تلو الهام میگیریم بعد شما میگی نه.
        گفته بود تلو در داستان سرایی نسخه جدید تاثیر گذاره
        و ناتی داگ تیم با استعدادی داره و ما خیلی خوشحالیم که با آنها مقایسه میشویم.
        یه سرچ بکنی برات میاد.
        این یعنی فاجعه که شرکت بزرگی مثل سانتامونیکا بخاطر اینکه چند نفر گفتن بازیتون شبیه تلو هست به خودشون افتخار میکنن.
        شده قضیه همون زاغ که از کبک تقلید میکرد آخرش هم زاغ بودن خودش رو فراموش کرد.
        ________________
        راستی اشتباهی دستم خورد رو گزارش ، شرمنده داداش
        :suspense:

        • عزیز من هر بازی از یه بازی دیگه الهام میگیره
          گفتن الهام میگیره،نگفتن که داریم همونو میسازیم!
          گفتند از رزیدنت ایول۴ هم الهام گرفته،که من مشهود توی بازی دیدم اینارو
          همین ترول ها به شدت شبیه ترول های اویل۴ هستن،یا توی این تریلر که دیدیم یه شوالیه با زره کامل بود که می خواست با شمشیر به کریتوس ضربه بزنه،ایول بازا میدونن چی میگم

          همین تلو که میگین خودش از رزیدنت۴ الهام گرفته،کاملا هم مشهوده،ولی بازی فوق العاده زیبا و شاهکاریه
          بنابراین اینکه بازیا از هم دیگه الهام بگیرن نه تنها بد نیست،بلکه چیز طبیعی هم هست

  • vito corleone گفت:

    دیوید جفی عشق است سازنده یکی از خاطره انگیز ترین بازی های من یعنی twisted metal به نظرم علت خفن بودن گیم پلی های گاد میتونه حضور دیوید جفی باشه و نبودش میتونه توی ساخت گاد تاثیر داشته باشه کوری بارلوگ هم همه به خاطر طراحی باس های خاطره انگیز توی شماره دو و البته داستان سرایی جذاب شماره دو میشناسیمش

  • با این که کنسول سونی رو دارم ولی از نمایش ضعیف gow به شدت اعصابم داغونه
    احتمالا کسی نره سمتش
    حالا خدا کنه خوب باشه چون اگه خوب نباشه پس من ps رو براچی گرفتم :idk:

    • Godofwar0385 گفت:

      کجاش ضعیفه چرا بعضی از شما هنوز تو گادهای قدیم زندگی میکنید.اون شیش نسخه ی پیشی شاهکار بودند قبول ولی اونا رو مثل ی گنجینه نگه دار و از حالا ب بعد با این گاد حال کن این بهترین نسخه ی گاد میشه وقتی اومد خودت متوجه میشی

      • موافقم
        خود سازنده ها هم به احترام نسخه های قبلی،واسه این نسخه شماره نذاشتن،یعنی این سری کاملا جدید خواهد بود، شماره ی ۴ بهش نچسبیده
        با احترام کامل سه گانه ی محشر قبلی رو کنار گذاشتن و در حال ساختن افسانه ای جدید هستن تا ابعاد دیگه از شخصیت کریتوس رو نشون بدن،و واقعا هم حیف بود که کریتوس انقدر سریع از گیم خداحافظی میکرد،پتانسیل شخصیتش برای داستان سرایی فوق العاده بالاس

  • آقا یادتون نره این کارگردان همونیه که تو پایان نسخه ی دوم کشتن زیوس رو به تعویق انداخت و یهو بازی تموم شد و مارو تا ۲۰۱۰ تو خماری گذاشت 😎 😎

  • VolKeR گفت:

    این کریتوس ارومی که دارید میبینید شاید فقط سه الی چهار ساعت اول بازی اینجوری باشه همه کریتوس رو به عنوان یک شخصی که تمام وجودش انتقام بود میشناسیم. به گفته ی خود کارگردان این بازی یک سه گانه ی جدیده.
    کریتوس نمیتونه خمیشه اروم باشه یکی باید باشه که گند بزنه به زندگیش.
    تمام زندگیش این بچه هست این بچه رو اگه ببینید و یاد دخترش بیفتید پس مطمع باشید با این بچه ربوده میشه با کشته میشه.
    سه گانه ی جدید پر از انتقامه همین

  • joel گفت:

    ای خدا یعنی میشه یه روز دیوید یک god of war دیگه بسازه :pain:

  • awmin گفت:

    یه چیزیو از تریلر متوجه شدم و ندیدم کسی بهش اشاره کنه
    توو تریلر اون آخر که اسم God Of War رو مینویسه یه دایره ی قرمز دور Of میپیچه و اگه دقت کنید اون دایره یه ماره ! پس یورمونگاند (همون ماره) یه نقش اساسی داره تو بازی :inlove:

E3 2017 | درابتدا دیوید جف برای کارگردانی God of War درنظر گرفته شده بود - گیمفا