E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست - گیمفا

E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست

مهدی آقاجانی
۰۳:۲۲ ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست - گیمفا

آقای فیل اسپنسر، که پیش‌تر نیز به انتقاد از جنگ بین کنسول‌ها انتقاد کرده بود،‌ بار دیگر بر این موضوع تاکید کرد. ایشان گفتند که جنگ و کری‌خوانی آنلاین بین هواداران کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست.

طی یک گفت‌‌وگوی مطبوعاتی از رئیس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت سوالی پرسیده شد که از ایشان درخواست می‌کرد که با توجه به رقابتی که به‌تازگی بین دو کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن ۴ پرو صورت گرفته است، نظر خود را درباره آینده صنعت بازی بیان کنند. در پاسخ، آقای اسپنسر گفتند که صنعت بازی بدون جنگ و جهت‌گیری بسیار بهتر و سالم‌تر است. همچنین ایشان معتقدند که صنعت بازی‌سازی قوی‌تر و سالم‌تر، برای مایکروسافت -و البته سونی- بهتر است. ایشان در این باره گفتند:

به نظر من، کری‌خوانی‌هایی که در فضای مجازی و سایت‌های مختلف مشاهده می‌شود، تاثیری بر بهبود صنعت بازی‌سازی نخواهند داشت. ما نباید برای رسیدن به موفقیت، یک شرکت دیگر را خراب کنیم. این موضوع جایی در این صنعت ندارد.

ایشان همچنین سخنانی را پیرامون وضعیت کلی صنعت‌ بازی بیان کردند. ایشان اعتقاد دارند مصداق بارز این موضوع که صنعت بازی با شرکت‌های بیشتر فعال و رقابت بیشتر، بهتر است این است که کنسول‌ها برای رقابت با بازی‌های موبایلی که روز به روز پیشرفت می‌کنند، دارای یک پیشرفت بزرگ شده اند. ایشان در این باره گفتند:

۵ سال پیش زمانی که من در این شرکت حضور داشتم، شرایط طوری بود که همه پایان عصر کنسول‌ها را پیش‌بینی می‌کردند و هرکس روی آیپد خود بازی‌ میکرد؛ به ما نیز می‌گفتند پس چرا شما به خانه نمی‌روید؟ وضعیت آن موقع به این شکل بود و حالا سونی دارد بسیار خوب کار می‌کند. ما هم بسیار خوب کار می‌کنیم و کنسول نینتندو سویچ نیز با قدرت بسیار پا به عرصه گذاشته است. این موضوع حس و حال خوبی دارد.

ایشان همچنین گفتند:

در این رویداد، من عناوین جذاب و باطراوتی را مشاهده کردم. دیروز من کنفرانس سونی را دیدم. Spider-Man بسیار عالی به‌نظر می‌رسد. الان بهترین زمان برای فعالیت در این صنعت است. عده‌ای نیز با جنگ و کری‌خوانی مانع رشد صنعت بازی‌سازی می‌شوند. فکر نمیکنم این موضوع تنها در دراز مدت تاثیر خود را بر فعالیتی که من دوستش دارم، یعنی انجام بازی‌کردن، بگذارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mansourrrr گفت:

    بهتر تیتر بزنید جنگ فن بوی ها سودمنذ نیست
    وگرنه جنگ کنسول ها همیشه سودمند بوده نظر فیل هم همینه

    • بله درسته ولی منظور آقای اسپنسر رقابت سالم بود نه جنگ.

      • هرکسی گفت:

        واقعا اقای اسپنسرمرد خوب وبااخلاقیه
        تاحالا برام چندین بار ثابت شده
        ببینید قبل از مراسم نینتندو براش ارزوی موفقیت کرد
        البته ماسونیم دیدیم این کارو برای مایکروسافت کرد
        خب همیچین کاری واقعاخوبه ازحرکت دیگه ایی که
        خوشم اومد کراس پلی بین پلتفرما بود کاش سونی هم
        قبول می کرد خب همه اینا رو فیل اسپنسر کرده
        وتوعملم ثابت کرده خوبه واقعیت میگه چون واقعا
        صحنه ی اسپایدرمن شاید توفیلمم هاهم ندیده بودم
        (بهترین نمایش سونی بود)واینکه واقعیت میگه
        وفروش خوب سوییچم مینویسه مرد بزرگیه
        جنگ بین کنسول ها وتخریب کنسول مقابل هیچ چیزی نداره فقط وقت منو شمارومی گیره مثلا کسی که سونی میخره میخواد فلان بازی کنه مایکرو هم همینطور نینتندو هم همینطور این ماجرا سلیقه ایی وما نمیتونیم
        افکارمون حالا به دیگران منتقل کنیم که نه بدردنمیخوره!

        • mjavadkh گفت:

          جدا باور میکنید اینارو فن بوی تر و رقیب تخریب کن تر از این ادم خودشه از روزه اولی که این نسل شروع شد تا روزی که وان ایکس بیاد قوی ترین کنسول این نسل پی اس بود. هیچ کدومتون یاد دارید یه بار سونی گفته باشه قوی ترین کنسول تاریخ رو ما داریم در حالی که واقعا داشتند!؟ حالا کنفرانس مایکرو رو ببنید همین فیل که میگه جنگ خوب نیست ببینید چجور تروو فور کی تروو فور کی میکرد. اون موقع که وان اس اومد شروع کرد مقایسش با پرو که واقعا خنده داره چون از نسخه اوریجینال هم ضعیف تر بود و فقط اچ دی ار داشت که با اپدیت واسه پی اس قبلیا هم اومد کاری که خوده مایکروسافت نکرد. ولی کاری که مایکروسافت کرد این بود که با گذاشتن درایو فور کا قابلیت پخش فیلم فور کا بزاره و نهایت استفاده تبلیغاتی رو بکنه که اونو رقیبه پرو بدونه الانم خبرش تو vg247 هست که اقا برگشته گفته از نظر من پرو بیشتر رقیب وان اسه تا ایکس واقعا خنده داره چجور این داره کنسولی که زیره دو ترافلاپ قدرت داره رو با کنسولی که بالایه ۴ ترافلاپ قدرت داره مقایسه میکنه!؟ این یا واقعا نمیفهمه(که خیلی بعید میدونم) یا ملت رو خیلی ببخشید گاگول فرض کرده!! من خودم دوست داشتم اگه واقعا بازی معرفی میکرد واسه وان ایکس، کنار پی اس اونم بگیرم ولی نه تنها چیزی نداشت بلکه با این حرفاش کاری کرد حس حماقت بهم دست بده که بخوام وان ایکس بخرم!!

          • دوست عزیز ببینید شاید شما یادتون نباشه شاید چند سال پیش رو یاد نداشته باشید اما قرار نیست بقیه هم یادشون نباشه بهتره کلیپی که توی اون حتی اسم اکس باکس وان توسط شخص اول برند پلی استیشن مسخره شده بود و منتشر شده بود ببینید ایا این درست هست نام کنسول مسخره بشه؟؟؟؟؟؟ ایا فراموش کردین جمله معروف تبلیغات رزولوشن رو؟؟ من به یاد شما میارم این جمله براتون اشنا نیست ؟”تنها ارائه دهنده رزولوشن ۱۰۸۰” دوباره مینویسم “تنها ارائه دهنده رزولوشن ۱۰۸۰” ایا اکس باکس وان توانایی اجرای ۱۰۸۰ نداشت؟؟؟؟ ایا این جملات رو زیر تصاویر کالاف گوست فراموش کردین؟؟؟ پس چرا با این طرفند ها بهش حمله میشد چطور شما مایکروسافت رو متهم میکنید ولی همین چند سال پیش رو فراموش کردین؟؟؟؟؟

            • mjavadkh گفت:

              اینو قبول دارم حرفت درسته دلیل اینکه اونم گفتم اینه منظورم که شکل تبلیغاته رو بولد کنم تو متن که منظورم به خوبی منتقل شه!! خداییشم خیلی ترند شده بود مسخره کردن اسمش تو فیلما هم دیگه اومده بود 😀 😀
              ولی نکته اصلی ای که میخواستم بگم و ازش ناراحت شدم این بود که مایکروسافت به شکل بدی داره از تبلیغات سواستفاده میکنه شما ببین همینجا مایکروسافت چجور تبلیغات کرده که میگم زیره دو تراعه تعجب میکنن بعضیا. درایو بلوری فور کا و خروجی فور کا ایی که واسه فیلم استفاده میشد رو یه جور تبلیغ کردن که مقابله کنن با پرو در حالی که میدونی این سخت افزار به ps4 معمولی میبازه.الانم که گفتم برگشته گفته پرو رقیب وان اسه :quiet: :quiet:
              به نظر من این جور حرفا و رفتارا چیزی جز گول زدن افرادی که اطلاعات کمی دارن و فقط تبلیغات اینجوری رو میبینن نیست که تعداد این ادما هم کم نیست من خودم ps دارم و طرفداری از یه برند یا تیم یا هر چیزی رو احمقانه میدونم(نظر شخصی) صرفا اینارو دنبال میکنم و کارایه خوبو تحسین میکنم و درس میگیرم رقابت خوبه اگه سالم باشه هر جا رقابت از بین رفته اون شرکت فقط به فکر پول بوده من از خدامه مایکروسافت کارش درست باشه که از جفتشون بازی بهتر ببینم و لذتشو ببرم ولی این حرکتا نامردیه و فیر پلی نیست.

            • mjavadkh گفت:

              در مورد رزولیشنم بگم نه ایکس وان ۱۰۸۰ نبود!! کافیه تو گوگل بزنی
              call of duty ghosts xbox one resolution

            • میدونم روی وان ۱۰۸۰ نیست منظورم این بود کنسول وان توانایی ۱۰۸۰ داره و بازی های زیادی هم تا حالا ۱۰۸۰ اجرا کرده ولی خیلی این کنسول رو به خاطر ضعیف بودن نسبت به ps4 به انتقاد های گاها …… خلاصه که این تیکه ها همیشه هست یه بار سونی میندازه یه بارم مایکرو

          • Ali_pi گفت:

            فقط یه سوال ازت میپرسم تا حالا از نزدیک ایکس باکس وان اس رو دیدی؟ چطور میگی کمتر از ۲ ترافلاپ قدرتشه یه حرفایی میزنی آدم شاخ درمیاره!!!

          • FINISH گفت:

            عنوان قویترین کنسول کجاش اشتباهه.اگر امسال دستگاهی به این قدرت می اومد و رقیب xbox x بود حق با شما بود ولی وقتی تا دوسال دیگه هیچ کنسول جدیدی در کار نیست که این قدرتو داشته باشه پس حرفه درستی ایه.سونی این حرفو درباره پرو نمی تونست بزنه چون وجود کنسول قویتر از اون در یه فاصله کم زمانی تایید شده بود.هر وقت ps5 بیاد و کنسولی قویتر از اون نباشه اون می شه قویترین کنسول تاریخ.

        • OLDKRATOS گفت:

          اسپنسر کلی بازی کنسل کرد
          دروغ های زیادی گفت
          هایپ های بیهوده ی زیادی کرد
          نالایقی کرد

          شخصی در این جایگاه باید حداقل اخلاق داشته باشه که خوشبختانه داره

    • Godofwar0385 گفت:

      ب نظر من مایکرو تمام تمرکزشو گذاشت رو ساخت کنسول اول وان اس بعد هم وان ایکس و البته هم که کنسول فوقالعاده قوی ای هست.مطمئنا مایکرو سال دیگه خیلی بهتر ظاهر میشه ما نباید خوشحال باشیم بکیم مایکرو نصف سونی کنسول نفروخته من خودمم میگما تا قبل e3خوشحال بودم با اینکه هیچ سودیم واسه من نداشت نسل قبل واقعا مایکرو عالی عمل کرد سونیم همینطور و شاهد بازیهای بسیار عالی بودیم امیدوارم مایکرو بازیهای بسیار بزرگی عرضه کنه و شاهد همون رقابت نسل پیش باشیم

  • Reza Heydari گفت:

    اون زمانی که ایکس باکس روی دور بود جنگ جنگ میکردین ولی الان که توی این نسل شکست خوردین میگید جنگ خوب نیست بیا صلح کنیم! ما ایرانی ها شما رو خوب میشناسیم

    • سلام رضا جان بعد مدت نظر دادی :heart: :heart: وقتی کاربرای قدیمی رو میبینم یهویب خوشحال میشم

    • ps4:برای گیمرا که عاشق گیم اند.Xbox:برای نوب هایی که عاشق فیلم اند(گرافیک) گفت:

      :yes:

    • Fallen گفت:

      منظورت از “ما ایرانی ها” چیه ؟
      واقعا هیچ دلیلی وجود نداره که همه‌ی طرفداران یک شرکت یا گیمر های یک کشور همشون افکار یکسانی داشته باشن
      هی دیدم که میگن
      ما سونی‌ فن ها توهین نمی‌کنیم
      ما ماکرو فن ها دروغ نمیگیم
      خواهشا جمع نبندین ، یک فن سونی مثل CELL هی توهین میکنه یک فن سونی دیگه مثل خودم انگار دسته گل :rose: ، :heart: دومی نداره :heart: ، انصاف نیست درمورد همه یکجور قضاوت کنیم.
      درمورد فن های ماکرو هم همینطور.

  • رقابت در کنار رفاقت باعث پیشرفت میشه
    اونایی که بخاطر نبود انحصاری و …. میکوبن کارشون اصلا درست نیست خوب نیست بخاطر چند تا اسباب بازی همدیگرو ناراحت کنیم مدیران سونی برای مایکرو ارزوی موفقیت می کنن فیل اسپنسر بیاد از اسپایدرمن تعریف می کنه اونوقت مثلا چند نفر با اکانت های مختلف به پلتفرم یا بازی یا شخصی که مورد علاقشون نیست توهین میکنن

    • madmaster3d گفت:

      اگر بالاسری های یک کشور دزد نباشن
      مردمش هم دزد نمیشن

      این آقا با اون تیزر اومد ۶ > ۴ کرد و کلی تیکه انداخت و پرو رو کوبید
      چی چی میگی الکی روشن فکری بازی میکنی
      این خودش تیکه میندازه جنگ راه میندازه
      خوب معلومه فن بوی ها هم جنگ میکنند میکوبن
      :rotfl:

  • ps4:برای گیمرا که عاشق گیم اند.Xbox:برای نوب هایی که عاشق فیلم اند(گرافیک) گفت:

    زر زر نکن همین تو با حرفهای مفتی که میزنی باعث جنگ میشه طرف میگه من ایکس باکس ایکس رو رقیب پرو نمیدونم بلکه اس رو رقیب میدونم 😐

    • Ramsay گفت:

      اگر سیستم بررسى نظر هم بردارید با این وضع کامنت ها فکر نکنم چندان فرقى داشته باشه.
      عجب نام کاربرى.یا قمربنى هاشم.بعد از عظمت صنعت گیم و جدى نگرفتنش حرف میزنید.کلاه خودتونو قاضى کنید الان یکى بیاد اسم ایشون رو ببینه با خودش چى فکر میکنه.صددرصد صنعت گیم به هر چیزى نزدیک هست جز بلوغ.
      در ضمن جناب اقاجانى اگر ممکنه اخبار E-sportsهم پوشش بدید در سایت.تشکر

  • رقابت همیشه باعث پیشرفت میشه به خصوص در صنعت گیم. خودتون که دیدین E3 چی شد وقتی سونی دید بقیه شرکت ها بازی خاصی نشون ندادن تریلر بازی های از قبل معرفی شده رو نشون البته همشون عالی بودن تازه یک نفر از شدت هیجان داخل نمایشگاه داشت تعظیم میکرد :rotfl: . به نظرم برنامه های زیادی برای xbox one x دارن حتما چندتا انحصاری براش میسازن اون هم در زمان معرفی.

  • Thoriin گفت:

    این کاری که شما تو این نسل کردید یارو نخواد هم خودش میره به سمت بازی های موبایل .
    این نسل فقط بازیکن با چیزایی مثله dlc محتوای دانلودی اینجور چیزا فقط چاپیده شدن هک نشدن کنسول ها هم که کلا نونتون تو روغن بود در کنارش هم کنسول های ضعیف که حتی در بازی های همون سال توزیعشون افت فریم شدید داشتن مثال جاست کاس و یونتی و تازه هم که با این e3 معلوم شد اصلا خبری از بازی درستو درمونی نیست برای یک سال . e3 امسال پشت پایی بود که صنعت بازی در کنسول و pc به خودش زد و چوبشم می خوره .

  • SEPEHR.HM گفت:

    کاملا با حرفش موافقم!البته رقابت بین شرکتا هس!اما اینکه بیایم و با مسخره کردن هم دیگه و فن بوی بازی در اوردن بخوایم کنسول خودمونو بهترین نشون بدیم،اصلا کار درستی نیس

  • HannaH گفت:

    واضحاً خودش هم از شرایط کنفرانس مایکروسافت راضى نیست. من فکر نمى کنم توهین و بد دهنى روش صحیحى براى حل مشکل باشه، ولى سالهاست مى بینیم که شرکت هاى Nike، Adidas و Puma به روش هاى مختلف درگیر این جنگ هستن و نتیجه اش صرفاً پیشرفت تکنولوژى لوازم ورزشى بوده.
    شرایط فعلى مایکروسافت مستقیماً از دل اشتباهات بازاریابى و عدم درک صحیح از شرایط مالى و تکیه بیش از حد به قدرت تولید نرم افزارهاى سیستم عامل مى یاد. مقایسه کنید با درک بسیار صحیح نینتندو از بازار کنسول هاى دستى و ارایه سوییچ بدون حمله به رقباى بزرگتر.
    به نظر من ایکس باکس وان کنسول خوبى بود که بد بازاریابى شد، نسخه اس از همه نظر ایرادهاى وان اس رو پوشانده بود. در عوض مایکرو هزینه تولید چند تا بازى بزرگ یا راه انداختن استودیوهاى انحصارى رو فداى ساخت کنسولى کرد که خودشون هم مى دونن اصلاً game changer نیست.
    در حال حاظر هم دردسر با شرایط فروش شرق آسیا، اروپا و اقیانوسیه، به اندازه کافى زیاد بود، فروم هاى ردیت و چت روم هاى IGN و GS پر از درگیرى هاى متنوع بین طرفدارهایى هست که انتظاراتشون برآورده نشده که براى بازاریابى کنسول جدید بسیار مضر هست.
    به نظر من درنهایت مایکروسافت با کوچکتر کردن بخش هاى هزینه بر و اجاره دادن سرویس هاى جدید، بعلاوه قابلیت هاى بهتر گیمینک براى لپ تاپ هاى سرفیس که به زودى وارد بازار مى شن، مى تونه سهمش رو از بازار در حد فعلى حفظ کنه ولى مطمیناً جایگاه اسپنسر توى نگاه هیئت مدیره مثل سابق نخواهد بود.

  • BAYEK گفت:

    مشکل اینه مایکروسافت حاضر نیست پول خرج کنه.امیدوارم وضعیت ایکس باکس مثل گوشی های موبایلش نشه.من که اشتباه کردم لومیا گرفتم.

  • پنکه گفت:

    E3 تموم شد نظر خودمو راجع به E3 مایکروسافت بدم
    اول از همه One X که شاهکار مهندسیه مایکروسافت و میشه بهش لقب غول مینیاتوری رو داد واقعن محشر بود
    دوم بازیای Anthem ، SoT و SoD 2 و مترو جدید واقعن عالی بودن سیاست مایکروسافت در حمایت از سازنده های ایندی و بازیای پلتفرمر ۲ بعدی و ۲.۵ بعدی هم به نظرم جای تحسین داره
    در نهایت سیاست کلی شرکت با سونی بسیار متفاوته مایکروسافت یجورایی میخواد راه استیم رو روی کنسولا بره با سرویس ها و تخفیف های مختلف و نگه داشتن و عرضه کردن بازیای مخصوص خودش ( برعکس والو که خیلی وقته عرضه بازی رو کنار گذاشته) و با پشتیبانی از بازی های نسل های گذشته که هر کسی به مجموعه کاملی از بازی هاش دسترسی داشته باشه یه بستر عالی رو برای بازی ساز ها درست کنه

  • cv گفت:

    دروغ تا کجا
    در طول این نسل مدیران بخش xbox همیشه سعی در تمسخر و ضربه زدن به سونی رو داشتن مثل ماد های fallout و skyrim تا درایو ۴k تا ریمستر ها تا ps now و…..
    در حالی که سونی هیچ‌وقت سعی نکرده مایکروسافت مسخره کنه
    بعد اسپنسر در نقش پلیس خوب ادعا میکنه ما طرافدار جنگ کنسولی نیستیم
    فیل اسپنسر سلاحی تو دست نداره و گرنه صبح تا شب به سونی حمله می کرد

  • Vito Scaletta گفت:

    دمش گرم واقعا آدم خوبیه هر کس باید نسبت به علاقه و نیازش انتخاب کنه که چه کنسولی بگیره یا اصلا کنسول نگیره. انقد نگیم این بهتره اون بدتره تا وقتی کسی ازمون سوال نکرده لازم نیست اینا رو بگیم
    الان خیلی ها تو این سایت و فضای مجازی بجای اینکه بشینن بازی کنن و لذت ببرن کارشون شده فن بوی بازی و دعوای مجازی یعنی زمانی که اخبار رو دنبال میکنن تا به بقیه تیکه بندازین بازی نمیکنن
    برای اینکه بفهمید چقدر موضوع جنگ کنسول ها احمقانه و بی معنیه حتما سه اپیزود فصل ۱۷ سریال south_park به اسم Black Friday رو ببینید که در مورد همین موضوعه

  • majidam گفت:

    ایکس باکس وان ایکس رقابتو بین ps4 پرو میبازه چون قیمتش بسیار گرانتر از پرو هست و انتخاب اینجور قیمت ناعادلانه هست اختلاف قیمت ps4 pro با ایکس باکس وان ایکس ۲۰۰ دلار هست که یک ملیون تومان ایکس از پرو گرانتر هست اختلاف فاحشی بین دوا کنسول قدرتمند وجود داره که پرو بازی های انحصاری بیشتر بهتری داره

  • madmaster3d گفت:

    هرچی جلوی خودم رو گرفتم نظر ندم ( چون قرار تو سایت نظر ندم ) نتونستم در برابر این بوقلمو صفت مقاومت کنم
    ببخشید
    اونی که اومد تیز ساخت؟ توش با چندین روش به سونی تیکه انداخت؟ گفت ۶>۴ فلان؟
    اونی که اومد گفت ما ۴کی واقعی بر خلاف بعضی ها داریم؟
    این جنگ بین کنسول ها نبود؟
    آدم ۲ رو
    بدبخت
    بوقلمو صفت
    خدائیش اینایی که من گفتم؟ فن بوی بازی هستش؟ یا حقیقت؟
    نظر تو سایت نخواهم داد تا اونجا که میشه. ولی دیگه وقتی یکی میاد شر و ور تحویل میده ۱۰۰ تا آیدی هم شده میسازم میام تو دهنش میزنم
    ۲رو
    ۲روووووووووووو
    اونجام میسوزه که خودش رو آدم خوبی هم نشون میده و صادق و ۱رو
    این سوزش داره…………….
    :reallypissed:

  • Resident Evil گفت:

    جنگ سالم بین کنسولا که لازمه ولی فن بوی بازی نه
    تریلر PES18رم بزارید

  • s1107 گفت:

    مایکروسافت هنگام معرفی PS pro :
    ۴k واقعی ، نبود درایو ۴k و هزار جور ترول بازی دیگه …
    ______________________________
    سونی هنگام معرفی اسکورپیو :
    یوشیدا: آرزوی موفقیت برای تیم xbox …
    _________________________________
    کاملا مشخصه که کی “مخالف” جنگ بین کنسولهاست… :dazed:

  • ARMAN گفت:

    درسته
    البته اینا که خودشون با هم جنگ ندارن اینا با خیال راحت کنسول ها و بازیای خودشونو میدن
    جنگو ما طرفدارا با هم داریم که همونش هم درست نیست

  • battle killer گفت:

    احسنت بر فیلاسپنسر همیشه به فکر گیمراس
    مرد خوبیه دل هزاران گیمر رو به طرف خودش جذب میکنه
    درود بر تو ای حماسه دنیای بازیها :pray:

  • با اینکه از این شخص متنفرم ولی این حرفش خطاب به اون شخصی بود که قبل از نمایش xbox one x هی داشت اژدها اژدها یا هیولا هیولا میکرد یا بعضا میگفت نیش میزنه عقرب همه رو ولی دیدیم که عقرب جونش خودش رو نیش زد :rotfl:

    • ARMAN گفت:

      و اینم اضافه کن که پاسخ این دوستان به کسانی بود که بیخودی خردش میکردن و میزدن تو سرش و میگفتن هیچی نیست
      و حرف این دوستان به معنی دشمنی و اعلام رقابت نبود
      بلکه به خاطر دفاع از کنسول مورد علاقشون نسبت به بی احترامی ها و فن بازی ها بود

      • تو سرش نمیزدن که حقیقت رو بهش میگفتن ایشون هم هیولا هیولا میکرد و هایپ بازی درمیاورد
        ایشون خیلی تحریک میکرد سونی فنها بخصوص منو ولی حیف که نمیشه اینجا راحت بحث کرد و از حق دفاع کرد چون نظرات ایشون منتشر میشه برا من خیر در صورتی که من از سال ۹۱ عضو گیمفام

        • ARMAN گفت:

          من اینجا از کسی دفاع نمیکنم
          چون از اعضا با کسی تو خارج از سایت ارتباطی چیزی ندارم که بخوام بیخودی دفاع کنن
          همه اینجا دوستای گیمر همدیگه ایم
          من فقط بدون هیچ ادعا میخوام به بعضی از دوستانی که (خودشون میدونن) بفهمونم که همه بازیا و همه گیما خوبن و بی خودی فن بازی در نیارن و جر بحث بی خودی و دعوا درست نکنن
          با کمال احترام نسبت به شما ولی فکر کنم نظرم رو بد دریافت کردی
          من چون خودم یه بار بحث نیش زدن و عقرب و اینا رو پیش کشیدم ( برای دفاع ، نه فن بازی ) فکر کردم منظور شما با من بود که خواستم منظور درستمو بیان کنم
          وگرنه من خودم هم با حرف اون کسی که بیخودی اژدها اژدها میکرد یا هرچیز دیگه برای خرد کردن کنسول های دیگه میگفت مخالفم
          بالاخره فن بازی فن بازیه دلیل نمیشه منی که خودم مایکروفنم از فن بازیه مایکروفن های دیگه دفاع کنم

  • OFFLINEMODE گفت:

    ایشان گفتند که جنگ و رجزخوانی آنلاین بین هواداران کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست.

    باید با منطق و دلیل(همراه مطالعه و اطلاعات کافی) باشه

E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست - گیمفا
E3 2017 | فیل اسپنسر: تاکید جنگ بین کنسول‌ها سازنده و سودمند نیست - گیمفا