گزیده ای از دیدگاه های مراجع بزرگ گیم دنیا درباره ی Resident Evil 6 - گیمفا
گزیده ای از دیدگاه های مراجع بزرگ گیم دنیا درباره ی Resident Evil 6 - گیمفا
گزیده ای از دیدگاه های مراجع بزرگ گیم دنیا درباره ی Resident Evil 6 - گیمفا
گزیده ای از دیدگاه های مراجع بزرگ گیم دنیا درباره ی Resident Evil 6 - گیمفا

گزیده ای از دیدگاه های مراجع بزرگ گیم دنیا درباره ی Resident Evil 6

رسول خردمندی
۲۱:۳۵ ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
resident evil 6

تب و تاب بازی Resident Evil 6 از روزهای اول معرفی خود داغ بود و با انتشارش و نقد های مثبت و منفی که همگان را گیج کرد،جنگی بزرگ میان هواداران این بازی به راه افتاد.در این مقاله دیدگاه بزرگترین مراجع گیم دنیا را که در وب سایت معتبر و مرجع metacritic حضور دارند را برای شما آماده کردیم تا ببینیم چکیده ی نظراتشان در مورد این بازی چیست. بازی Resident Evil 6 برای دو کنسول PS3/Xbox360 عرضه شده و هنوز خبری از نسخه ی PC به این زودیها نخواهد بود.

NZGamer : 95

اگر قسمت قبلی رزیدنت اویل شما رو راضی نکرد،حالا فرصت این هست که شانس خود را با بازی Resident Evil 6 امتحان کنید.در این بازی شما دلیلی برای شلیک دارید،لحظات شک آور و پر از استرس در کمین است،داستان پردازی و روایت در نهایت کیفیت قرار دارد و از همه مهمتر،شاهد بازگشت زامبیها هستیم.

Cheat Code Central : 92 

Resident Evil 6 یک عنوان عالی نیست،ترس زیادی ندارد ولی بسیار بسیار سرگرم کننده و اعتیادآور است،المان هایی در این بازی وجود دارد که در کمتر بازی شاهدش بودیم.شاید این بازی نتواند مانند قسمت چهارم انقلابی در صنعت بازی سازی ایجاد کند،ولی اثری مثبت بر روی بازی سازان و بازیبازان میگذارد.

ZTGameDomain : 92

Resident Evil 6 حقیقتا یکی از بهترین تجربیات گیمی من در امسال بود.این بازی با محتویات استثنایی بارگذاری شد و تجربه ی co-op بی نظیری را با دوستانتان به ارمغان میاورد.

۹۲ : Digital Chumps

حقیقتا این بازی یک سر و گردن از نسخه ۵ بالاتر است. دلهره های بیشتری به بازیباز القا می کند. گرافیک و ویژگی های بصری بهتر با سیر روایت فوق العاده که در نهایت به هم دیگر گرده می خورد. در نهایت با در دست داشتن بازی RE6 و با در نظر داشتن اینکه RE6 یک بازی در سبک اکشن-ترسناک است ، هر آنچه که نیاز دارید تا یک عنوان در این سبک آدرنالین خون شما را به بالا ببرد وجود دارد.

۹۰ Playstation: The Official Magazine US

RE6 از نظر محتوا و تنوع بهتر از دیگر نسخه ها ظاهر شده است و داستان این سری کمی مسخره به نظر می رسید ولی با جلو رفتن شکل و بال به خود گرفته و جدی می شود و با اینحال داستان بازی بسیار فریبنده است. به خصوص برای آن دسته از بازیبازها که شاهد رشد این کاراکترها و پیشرفتشان در طی این سال ها بودند. RE6 تجربه ایی متفاوت در دنیای بازی است. مطمئن باشید که تجربه این بازی فراموش نشدنی خواهد بود.

۸۸ Game Informer

در طی سال های گذشته ، سری بازی های رزیدنت اویل تغییر شکل پیدا کردند. این تغییر خود به خودی بازی به اکشنی از بازی تبدیل شده است که هسته اصلی رزیدنت اویل ۶ را تبدیل کرده است و برای مدتی طولانی خواهد توانست تا شما را سرگرم خود کند.

Gametrailers : 88

با اینکه از اصالت خود فاصله گرفته است،ولی شما را به اکشنی ناب و عظیم دعوت میکند که یک سرو گردن از معاصران خود بالاتر است.امکانات جدید بازی شما را ترقیب به تعقیب آن میکند.بزرگ و بی پروا،عجول و پر از لحظات به یاد ماندنی،Resident Evil 6 تمامی کسانی که به ژانر اکشن علاقه دارند دعوت به تجربه ای ناب میکند.

۸۸ : Play UK

کپکام با این سری نشان داد که به درستی می داند که با این سری چگونه رفتار کند. RE6 پر از نوآوری ، محتوای جدید و اعتماد به نفس سازندگان است. و اینک در RE6 سیستم همکاری (coop) ارتقا یافته است و کاملا احساس می شود که رزیدنت اویلی در خور این دوران مدرن ساخته شده است.

۸۶ : ۳DJuegos

رزیدنت اویل دیگر یک بازی ترسناک نیست ولی یک بازی فوق العاده ایی است که با محتوای خود می تواند یک بازی سرگرم کننده باشد.

۸۵ : Playstation Universe

شاید رزیدنت اویل ۶ از اصالت خود فاصله گرفته باشد و در لحظاتی کاملا برفنا رفته احساس می شد ولی با گیم پلی اکشن خود ، محتوایی پر مغز و داستانی پیچیده توانسته تا این کمبودها را جبران کند.

۸۵ : EGM

بخش داستانی لئون و جیک با قدرت و شکوه خود این فرانچایز را به دوران طلایی خود بازگرداند ولی بخش داستانی کریس کمی کوتاه بود.

۸۱ : Gaming XP

این بازی دیگر رزیدنت اویل نیست! تنها کاراکترها و گیاهان دارویی این بازی را به این فرانچایز اتصال داده اند.RE6 یک بازی اکشن با سرعت بالایی است که هیچگونه المان ترسی  در آن وجود ندارد و از خطی بودن ، گیم پلی اسکریپت شده رنج می برد. از سویی دیگر قابلیت Coop و روایت داستانی سینمایی بازی بسیار خفن طراحی شده است. در کل بازی رزیدنت اویل ۶ یک بازی اکشن ناب است ولی از یک بازی در زیرشاخنه ترسناک بویی نبرده است.

۸۰ : Multiplayer.it

رزیدنت اویل ۶ بازی عجیبی است ولی تجربه ایی لذت بخش به همراه دارد. بیش از ۲۵ ساعت ماجراجویی ، گیم پلی با دست پخت کپکام اندکی غیر قابل هضم است. روند طولانی ، تکراری و  عنوانی فرعی از داستان اصلی کاراکترها با دوربین ناشیانه و  روایت داستانی زیبا از ویژگی های این نسخه است. در کل RE6 یک بازی شوتر خوبی است ولی آنگونه که باید ساخته می شد نبود.

۸۰ : Everyeye.it

RE6 یک عنوان کلاسیک رزیدنت اویلی نیست! این بازی یک Survival horror نیست. این بازی یک شوتر سوم شخص است که با ملاک ها و معیارهای خودش ساخته شده است. خیلی از هوادارن سن و سال دار این بازی متوجه این نکته شده اند. به هر حال ، بازی خوبی است و این قسمت از ماجراجویی های کاراکترهای رزیدنت اویل بیش از ۲۰ ساعت اکشنی هولناک را برای بازیبازها رقم خواهد زد.

۸۰ : Official PlayStation Magazine Benelux

اگر کپکام نمی دانست چگونه با این فرانچایز رفتار کند با یک بازی همراه خواهیم بود که همگی بر بد بودن آن ابراز می کردند. همانند نسخه چهارم در این شماره نیز باید تغییراتی انجام می دادند تا این فرانچایز همچنان پا بر جا بماند. اینجاست که کپکام استعداد خود را نشان داده است.

IGN: 79

در هر راهی که رزیدنت اویل قدم می گذارد استانداردهایی جدید بنا می کند. متاسفانه استاندارهای جدید زیاد دلچسب نیست و تجربه ایی کمتر از دیگر عناوین این بازی می دهد.

PSX Extreme : 78

این فرانچایز شبیه چرخ و فلکی است که بعضی اوقات به ارتفاعات می رود و بعضی اوقات به پایین تمایل پیدا می کند. مسلما وقتی چرخ و فلک در اوج باشد برندست فقط برای اینکه تماشای این صحنه جالب است.

XGN : 76

اگر از لحاظ محتوا صحبت کنیم ، رزیدنت اویل ۶ یک بازی زیبا و فوق العاده است. اگر از لحاظ گیم پلی صحبت کنیم ، RE6 یک بازی با اصل و نسب است ولی همچنان اندکی مایوس کننده است.

Meristation : ۷۵

هیچ ترسی نیست ، هیچ صحنه عمیقی ، هیچ سورپرایزی ، اصلا هیچ رزیدنت اویلی در کار نیست ! هر چند  اگر تیر اندازی و انفجارها را دوست دارید این بزرگترین بازی در این سری است.  این بازی گیم پلی طولانی دارد و همچنین Coop نیز هست.

Game reactor Denmark : 70

 رزیدنت اویل ۶ خیلی از اصالت خود دور شده است تا بتواند هنوز لذت بخش باشد. این یک بازی از دنباله ایی قدیمی است. با اینکه داستان بازی کاملا قابل پیش بینی بوده است ولی اگر می خواهید که به دنبال ترسیدن باشید و شب ها نتوانید به راحتی بخوابید بهتر است که دور این بازی را خط بکشید.

PlayStation Official Magazine UK : 70

یک بازی نا امید کننده ایی بیش نیست. می توانستند با ویرایش و بازنگری عاقلانه تر اثری بهتر ، کوچکتر ولی دارای ارزش بیشتر خلق کنند.

Play Station Life Style :۶۰

تکه های سناریوهای مختلف بسیار بد به هم چسبانده شدند. خیلی موارد وجود داشت که می توانست RE6 را به اثری ویژه تبدیل کند.

Eurogamer Spain : ۶۰

کپکام نتوانست بازی RE6 را به خوبی تولید کند و این فرانچایز برای احیای خود به زمانی بیشتر نیاز خواهد داشت.

۴players.de : 59

پس رزیدنت اویلی که به ریشه ها برگردد این شکلی می شود؟ کاملا نا امید شدم. چرا باید کپکام از این بازی یک عنوان شوتر نظامی بسازد ؟ عنوانی که در قدیم ارزش بالای در ژانر ترس داشته است!

GameSpot : 45

تنها امید به داستان این سری بود و شاید با تشکر از آن لحظاتی که رزیدنت اویل در اوج خود بود. ولی این دنباله یکی از بدترین دنباله هایی بود که می توانست سوهان روح بازیبازها باشد.

نقد و بررسی این بازی در وب سایت ما،گیمفا نیز موجود است و شما میتوانید از اینجا آن را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزیده ای از دیدگاه های مراجع بزرگ گیم دنیا درباره ی Resident Evil 6 - گیمفا
گزیده ای از دیدگاه های مراجع بزرگ گیم دنیا درباره ی Resident Evil 6 - گیمفا
گزیده ای از دیدگاه های مراجع بزرگ گیم دنیا درباره ی Resident Evil 6 - گیمفا
گزیده ای از دیدگاه های مراجع بزرگ گیم دنیا درباره ی Resident Evil 6 - گیمفا
گزیده ای از دیدگاه های مراجع بزرگ گیم دنیا درباره ی Resident Evil 6 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

گزیده ای از دیدگاه های مراجع بزرگ گیم دنیا درباره ی Resident Evil 6 - گیمفا