E3 2017 | شرکت EA از پروژه SEED برای توسعه تکنولوژیهای جدید رونمایی کرد
طی کنفرانس E3 2017 این شرکت، EA از تشکیل زیرمجموعه جدیدی در این شرکت به نام SEED خبر داد. این بخش که با هدف تحقیق و توسعه تشکیل شده است، تمرکز خود را بر روی توسعه تکنولوژیهای جدید برای عناوین شرکت EA قرار خواهد داد.
با توسعه عناوین بزرگی چون Battlefield ،Star Wars: Battlefront و Need for Speed، نه تنها شرکت EA به یکی از حرفهایترین سازندگان عناوین AAA در صنعت بازی بدل شده، بلکه این شرکت حال قصد دارد تا با استفاده از پروژه SEED، بخشی از توجه خود را بر روی توسعه تکنولوژیهای جدید گذاشته و تواناییهای صنعت بازی را به صورت کامل گسترش دهد.
در کنفرانس EA در مراسم E3 2017، این شرکت از پروژه SEED رونمایی نمود، که به معنای «زیرمجموعهای جهت جستجو برای تجربههای خارقالعاده» است. این زیرمجموعه جدید، منحصرا بر روی تواناییهای تکنیکی و گرافیکی بازیها تمرکز کرده و توجه آن بر روی «تغییر روشی که ما بازی میکنیم»، خواهد بود.
شرکت EA مشخصا اعلام نمود که این زیرمجموعه تشکیل شده از تیمی «کوچک و بیسر و صدا» خواهد بود، که به پیشرفت تجربههای تعاملی این شرکت، «به واسطه تکنولوژیهای خلاقانه» اختصاص مییابد. عمل کرده به عنوان یک سیستم پرورش درونی برای توسعه افکار خلاقانه، معاون اجرایی شرکت EA آقای پتریک سودرلوند (Patrick Söderlund)، توضیح دادند که پروژههای بزرگ SEED بررسی و کاوش در «محتویات آیندهنگرانه» بوده که شامل فراگیریهای عمیق، سیستمهای رایانهای طراحی شده بر اساس اعصاب انسان و انسانهای مجازی خواهند بود. ایشان همچنین در ادامه افزودند که بزرگترین هدف این تیم، «کمرنگ کردن خط میان واقعیت و دنیای مجازی» است.
هماکنون اطلاعات بیشتری در مورد این زیرمجموعه جدید و فعالیتهای شرکت EA در دسترس نیست، هرچند امیدوارم با ادامه پیدا کردن هفته E3، جزییات بیشتری در مورد پروژههای مختلف آنها و تاثیرات این تکنولوژیهای جدید بر روی عناوین EA، بدست آوریم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
من که هیچی نفهمیدم شما رو نمیدونم. :laugh: