Monolith: میخواهیم Middle-Earth Shadow of War به هنگام عرضه کیفیت بسیار زیادی داشته باشد
همانطور که میدانید، چندی پیش شرکت Warner Bros و استدیوی Monolith، اعلام کردند که عنوان Middle-earth: Shadow of War با تاخیری دو ماهه نسبت به زمان انتشار اولیه خود، در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) سال جاری عرضه خواهد شد. حال استدیوی Monolith بیان کرده که دلیل این تاخیر، توجه بسیار زیاد این استدیو به کیفیت این عنوان بوده است.
سازندگان عنوان Middle-earth: Shadow of War، نمایشهای زنده و هفتگی از گیمپلی این عنوان بر روی سایت Twitch برگزار میکنند. جمعه گذشته در دوازدهمین قسمت از این مجموعه نمایشها، آقای مایکل دی پلاتر (Michael de Plater)، در مورد پروسه ساخت این عنوان و نمایش E3 آنها چنین میگویند.
نسخه فعلی (که مشغول نمایش آن هستیم) قدیمی بوده، و موارد بسیاری در این نسخه وجود دارد که ما مدتها پیش آنها را اصلاح کردهایم. (حقیقتش) ما خجالت زدهایم که این نسخه را به شما نشان میدهیم، نسخه E3 ما بسیار پیشرفتهتر از این است. چیزی که ما در طول ساخت این عنوان یاد گرفتیم، آن بوده که Shadow of War از هر لحاظ بسیار بزرگتر از نسخه قبلی است. اندازه محیطهای بازی، تعداد دشمنان، پیچیدگی سیستم مبارزات، پیچیدگی سیستم Nemesis و …
پروسه بررسی کردن و یافتن مشکلات این عنوان، بسیار غول آسا و وقت گیر است. ما میدانیم که به هنگام عرضه، این نسخه باید از لحاظ کیفیت در سطح Shadow of Mordor باشد، پس برای عرضه این عنوان ما باید به یک حد استاندارد بسیار بزرگی دست یابیم.
با در نظر گرفتن این موضوع که Middle-earth: Shadow of War، تنها عنوانی بوده که تا الان به صورت رسمی برای Scorpio تایید شده است، میتوان انتظار داشت که هفته آینده در کنفرانس E3 شرکت مایکروساقت، شاهد نمایش زندهای از این عنوان باشیم.
پر بحثترینها
- جیم رایان: پلی استیشن از قرارداد ۱۰ ساله Call of Duty هیجان زده است
- بازی Hellblade 2 دارای Photo Mode خواهد بود
- تحلیلگر: GTA 6 مهمترین عرضه در تاریخ سرگرمی تا کنون خواهد بود
- واکنش شدید جامعه گیمری به مقاله حاشیهساز IGN پیرامون ریمیک Resident Evil 5
- افشای برخی قابلیتهای PS5 Pro؛ از قدرت ۶۷ ترافلاپسی تا بهبود ۳ برابری ری تریسینگ
- اینسایدر گیمینگ مشخصات فاش شده PS5 Pro را تایید کرد
- ناراحتی طرفداران بابت حذف شدن Bloodborne از رایگیری بهترین بازیهای پلی استیشن
- گزارش: بازی Rise of the Ronin نمیتواند نرخ فریم ۶۰ را حفظ کند
- شایعه: حجم بازی GTA 6 حدود ۲۲۸ گیگابایت خواهد بود
- آیا Rise of the Ronin میتواند بهتر از Ghost of Tsushima ظاهر شود؟
نظرات
تنها بازیی که پلاتش کردم واقعا گیرا بود امیدوارم این سریشم نظر هارو جلب کنه
یکی این یکی هم دارک سولز و بلاد زیباترین پلاتای دنیان
من با همون نمایش اولش فکم افتاد! 😯
سیستم نمسیس رو خیلی گسترش دادن حالا افرادت هم داستان خودشون رو دارن!
اگه میخوان رو دست نمایش قبلی بزنند واقعا کار بزرگی میکنند.
این بازی بهترین اقتباس ممکن از دنیای سرزمین میانه است.
بازی خوش ساختی میشه اگه نسبت به نسخه اول پیشرفت کنه
عجب بازی بشه این بازی… تریلر گیم پلی که عااااالی بود… امیدوارم مثل قبلی موفق بشه.
عجب نمایش سینماتیک جالبی داشت به امید ادامه ی فیلم حلقه ها و موفقیت بازی
شدید انتظار این بازیو میکشم .
بیشتر از ها بازی دیگه ا!
واقعا به نظرم کار جالبیه که از روو کتاب های تالکین بازی رو میسازند چون واقعا داستان زیبا و بزرگی داره. 🙂
بسیار هم عالی
نمایش قبلی هم خوب بود ولی خب یکم گیمپلیش تکراری بود
منم راستش همچین علتی رو واسه تاخیرش حدس میزدم