جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا

جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد

محمود کاوش
۱۵:۲۷ ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا

با Nick، Pastor Jerome و Mary شخصیت‌های عنوان Far Cry 5 بیشتر آشنا شوید.

روز گذشته یوبی‌سافت عنوان Far Cry 5 را با انتشار تریلری بصورت رسمی معرفی نمود، همچنین تعدادی تریلر از شخصیت‌های بازی منتشر کرد که می‌توانید آن‌ها را نیز در گیمفا مشاهده کنید. با اینکه چهار تریلر منتشر شده هرکدام شخصیت‌های بازی را نمایش می‌دهند؛ اما هیچکدام جزئیاتی از آن‌ها را به اشتراک نمی‌گذارند. اما هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی بازی اطلاعاتی منتشر شده است.

در Far Cry 5 شما با فرقه‌ای متعصب، افراطی و مجهز تحت عنوان The Project مواجه خواهید شد. آن‌ها دیوانه هستند، و مهمتر اینکه آن‌ها کنترل شهر Hope County واقع در ایالت مونتانا – جایی که داستان در آن روایت می‌شود – را بدست گرفته‌اند. نکته حائز اهمیت این است که شما مجبور نیستید به تنهایی با آن‌ها روبرو شوید! در Hope County مردم خوبی وجود دارند، کسانی که جذب فرقه Project نشده‌اند و مانند شما بدنبال از بین بردن آن‌ هستند. و زمانی که شما نشان می‌دهید که مقاومت در برابر فرقه ممکن است، برخی از آن‌ها بواسطه قابلیت Guns for Hire در جبهه نبرد با شما متحد می‌شوند.

برخلاف نسخه‌های پیشین، قابلیت Guns for Hire در این نسخه به شما امکان تعویض و جایگزینی مزدوران و شورشی‌ها را نخواهد داد – آن‌ها عضوی از جامعه هستند و هرکدام دارای هویت و مهارت‌های خاصی می‌باشند. شما نیز می‌توانید در آن‌واحد سه کاراکتر را جهت پشتیبانی در میادین نبرد علیه جنبش Eden’s Gate با خود همراه کنید. برای اینکه متوجه شوید درطول بازی قادر به همراهی توسط چه کسانی هستید، یوبی‌سافت اطلاعاتی اجمالی از سه کاراکتری که تاکنون معرفی شده‌اند را منتشر کرده است.

The Pastor, Jerome Jeffries

Jerome بیش از ۱۵ سال کشیش شهر Hope County بوده است، او یکی از اولین نفراتی بود که به جنبش Eden’s Gate در فرقه Project و به رهبری Joseph Seed پیوست. داستان پیوستن Jerome به جنبش قبل از خروج Joseph Seed از مسیر اصلی، و تلاش وی برای بازگردانی جنبش به هدف اولیه آن باز می‌گردد – پیش از تصرف شهر توسط جنبش Eden’s Gate. پس از آن Jerome نه تنها کلیسای خود را از دست داد، بلکه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در جنگل رها شد تا بمیرد. او توانست از این قضیه جان سالم بدر ببرد، و از آن پس با خود عهد بست که از مردم شهر در برابر Project محافظت نماید. او بعنوان یکی از کهنه سربازان جنگ خلیج‌فارس (نبرد بین عراق و ایالات متحده که در سال‌های ۱۹۹۰ – ۱۹۹۱ در منطقه خلیج‌فارس اتفاق افتاده است) تجربه کافی جهت هدایت شهر Hope County برای رهایی از این وضعیت را دارا است.

جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا

Mary May Fairgrave

شخصی که تمام عمر خود را در Hope County گذرانده، Mary May در گذشته صاحب و مدیر رستوران خانوادگی‌اش بنام The Spread Eagle بوده است. پس از مرگ والدین وی و ورشکستگی، بانک رستوران او را توقیف می‌کند – هرچند جنبش Eden’s Gate در ادامه رستوران را جهت منافع خود تصاحب می‌کند! مشاهده اینکه Project حق طبیعی وی را از آن خود کرده، باعث می‌شود تا Mary May تحت هر شرایطی خود را آماده باز پس‌گیری The Spread Eagle و Hope County کند.

جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا

Nick Rye

Nick در خانواده‌ای متولد شد که همه خلبان ارتش بوده‌اند، و تصمیم او جهت عدم پیوستن به ارتش شکاف بزرگی بین Nick و پدرش ایجاد کرد. در عوض او میراث خانوادگی خود را به طریقی دیگر و بوسیله خلبانی هواپیما‌های سم‌پاشی حفظ نمود و زندگی خود را بهمراه همسرش Kim آغاز کرد. اما اخیرا Eden’s Gate بوسلیه رفتارهای خشونت‌آمیز خود جهت خرید حق امتیاز کسب و کار سم‌پاشی وی شرایط زندگی را برای او سخت کرده‌ است. همچنین بواسطه موقعیتی که در Hope County پیش‌آمده، بنظر می‌رسد آوای نبرد (بدلیل شغل خانوادگی‌اش) بالاخره به پشت درب‌های خانه Nick رسیده است، و او اینبار به این آوا پاسخ خواهد داد!

جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا

یوبی‌سافت اعلام کرد علاوه براین سه کاراکتر، شخصیت‌های بیشتری در بازی وجود دارند که در آینده معرفی خواهند شد. مجموع تعداد شخصیت‌های موجود نیز فعلا مشخص نشده!

عنوان Far Cry 5 قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (۸ اسفند ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود. همچنین می‌توانید امتیاز پیش‌خرید و جزئیات نسخه‌های درنظر گرفته شده برای این عنوان را از طریق لینک موجود مشاهده نمائید. اطلاعاتی نیز از پروتاگونیست بازی و جزئیات شخصی‎‌سازی آن منتشر شده که می‌توانید در گیمفا مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mahdi m77 گفت:

    تا حالا هیچ کدوم از نسخه های Far Cry بازی نکردم :laugh:
    اینو به عنوان اولین نسخه میگیرم!!

    • 7KHAT گفت:

      ۴ رو ps4 ک هست داداش…بزن سر حال یایی هااااااا….قشتگن شک نکن

      • Dirtyomnic گفت:

        ۴ فایده ای نداره باید ۳ رو بازی کنه ۱ هم تو زمان خودش شاهکاری بود ولی ۲ معمولی بود مثل ۴ کلا فارکرای های فرد شاهکار بودن و خوشبختانه این جدیدی هم فرده 😛

        • Farhad-ps4 گفت:

          من هم ۳ رو بازی نکردم ولی شنیدم ۴ در واقع بهبود یافته ی ۳ هست (از نظر گیم پلی و غیره) ولی گویا از نظر شخصیت پردازی و داستان ،۳ خیلی بهتر بوده طبق نظر دوستان
          من هم میگم که ۴ رو از دست نده و روی ps4 هست و حتمن ارزش بازی کردن داره
          احتمال اینکه ریمستر ۳ هم بیاد هست

    • OLDKRATOS گفت:

      چیزی رو از دست ندادی شما بری bioshock collection رو تهیه کنی خیلی بهتره تا بخوای پولت رو خرج بازیهایی بکنی که تنها در تریلر E3 کیفیت دارن و در عمل چیزی برای اراعه ندارن

      • Dirtyomnic گفت:

        حرف شما کاملا صحیح قطعا ارزش بایوشاک خیلی بیشتر از فارکرای هستش و تو تاریخ سازیشون شکی نیست ولی خداییش فارکرای تنها بازی یوبیسافته که اصلا تو تریلراش هایپ الکی نیست و همیشه همونی بوده هست الان شما برو فارکرای ۳ تریلراشو ببین بعد بگیر بازی کن اصلا اون چیزی که شما میگید نیست

        • Farhad-ps4 گفت:

          @اریک کارتمن
          @OLDKRATOS
          مسئله اینجاست بایوشاک و فارکرای فقط یه نقطه اشتراک دارن اون هم اول شخص بودن شون هست
          کلن مقایسه ی درستی نیست بین این دوتا

        • Nioh گفت:

          کاملا اشتباه گفتید اتفاقا نسخه ی سه تو تریلری که vaasودر حال صحبت کردن درمورد جنون نشون میداد کلا گرافیک و مرحله فرق داشت تو تریلر مرحله فوق العاده زیبا بود ولی تو بازی اصلا اون مرحله وجود نداشت فقط صحبتهای vaas بود اونم نسبت به تریلرش گرافیک به مراتب پایینتری داشت تنها ضد حالی که خوردم همین بود بشدت منتظر رسیدن به اون مرحله بودم که…

          • Farhad-ps4 گفت:

            Nioh
            کاملن حس ات رو درک می کنم!
            قبل اومدن AC 3 یه تریلر بود که نشون میداد انقلابی ها دست جمعی میدون سمت ارتش انگلیس بعد بهشون شلیک میشه ، اون موقع سن کمتری داشتم اطلاعاتم هم نسبت به الآن خیلی کمتر بود، خلاصه اینکه وقتی بازی رو گرفتم تا آخرش منتظر صحنه های تریلر بودم ولی هیچ کدومش نیومد! یا یه عکس بود کانر سوار قایق بود و غیره…
            بعدن فهمیدم که بابا اینا تریلر های سیتماتیک هستن یوبی میده برای هایپ، فقط باید تریلر های گیم پلی رو مبنای اصلی قرار بدیم!

        • mohamad 47 گفت:

          تنها بازیی که یوبی دانگرید نکرد تو این چند سال فارکرای ۳ بود.
          بهترین نسخه ازش هم همون ۳ هست.خوشبختانه مثله این که حال و هوای نسخه ۳ رو داره :yes:

      • چطور یک بازی شوتر/اکشن ادونچر جهان باز رو با بایوشاک مقایسه کردی؟ فارکرای قطعا بین بازی های هم سبک خودش بهترینه و به خوبی عناصر چند سبک محبوب رو به هم پیوند داده و تبدیل به یک بازی منحصر به فرد شده که نظیرش رو در هیچ بازی دیگه ندیدیم.( برای کسایی که خوب منظور رو نمیگیرن بگم من منظورم اینه بایوشاک و فارکرای هر کدوم لذت خاص خودشون رو دارن تجربه ای متفاوت با دیگر بازی ها ایجاد میکنن.)

        • Dirtyomnic گفت:

          سلام aiden جان حرف شما رو کاملا قبول دارم من صرفا هیچ مقایسه ای بین این دو سری نکردم فقط گفتم ارزش بایوشاک بیشتره (شما دقت کن ۳ گانه بایوشاک هر ۳ تاش شاهکار بودن مخصوصا داستاناشون که دیوانه وار قشنگ بودن ولی فارکرای فقط نسخه سومش و با تخفیف هم نسخه اولش شاهکار بودن) پس ببین من مقایسه نکردم صرفا میگم که بایوشاک از لحاظ ارزش هنری و ارزش خرید بیشتره در صورتی که دوستمون میتونه بره هر دو فرانچز رو بازی کنه
          موفق باشی 😉 :yes:

          • من به الد کریتوس این حرف رو زدم چون میگه فارکرای بازی نکردی اشکال نداره برو بایوشاک بازی کن :/ چه ربطی دارن به هم آخه! نسخه اول و سوم و چهارم شاهکار بودن و نسخه دوم عالی بودن.نمیدونم چرا از نسخه ۴ بد میگن به جوایزش نگاه کنید: بهترین شوتر سال – ۲۶ جایزه گوتی و سومین بازی برتر سال از تعداد گوتی. از همه نظر نسبت به نسخه سوم پیشرفت داشت. اگه نسخه دوم و سوم رو با هم مقایسه کنیم تفاوت زیادی میبینیم شاید همین باعث شده پیشرفت های نسخه چهارم به چشم نیاد.اما اون هلیکوپتر های کوچیک و فیل سواری و گرفتن پایگاه های بزرگ و کمک کردن به افراد گروه وقتی مورد حمله قرار می گیرن( در فضای بیرون مراحل) و مراحلی بیرون از جهان بازی در هیمالیا و حیوانات قابل شکار و اسلحه های جدید و … از جمله نوآوری های بازی نسبت به نسخه قبل بودن.

            • Dirtyomnic گفت:

              ببین منظورمو نفهمیدی من خودم عاشق فارکرای هستم از همون یکش بازی کردم تا همین ۴ فقط پرایمال و نصفه بازی کردم به خاطر محدودیت زمانی من دقیقا مثل خودتتم عاشق یوبی ام چون با بازیاش زندگی کردم مخصوصا پرنس پرشیا و اساسین ولی در رابطه با فارکرای ببین ایدن جان (اگه اسم اصلیتو بدونم خوشحال تر میشم 😉 ) فارکرای ۴ رو من خودم پلاتش کردم و خیلی لذت بردم از لحاظ گیم پلی و گرافیک خیلی پیشرفت کرده بود و خیلی چیزا بهش اضافه شده بود خصوصا فیل سواری و مینی هلیکوپتر ولی بیا قبول کنیم محیط بازیش دقیقا همون فارکرای ۳ بود و فقط اومده بودن جای درخت هارو با جاده ها و خونه هارو عوض کرده بودن (که از لحاظ من ایراد نیست و لطمه ای به لذت بازی نمیزنه ) و بیا تخصصی تر نگاه کنیم که جنگل های بازی هم کپی پیست بودن (یه بازی هم مثل ویچر که نقطه نقطش با هم فرق داره) که خیلی از منتقد ها ایراد گرفتن که بازم از نظر من مهم نیست ولی واقعا نمیشه واقعا نمیشه از شخصیت پردازی ضعیف و داستان فوق ابکیش گذشت (خطر اسپویل برای کسانی که فارکرای ۴ رو بازی نکردن) مخصوصا اخر بازی که معلوم شد مادر اجی با پاگان رابطه داشته و نتیجشون یه دختر بوده که پدر اجی میاد هم زنه رو میکشه و هم دختر رو 😐 خداییش داستان سریال های ترکی خیلی بهترن :laugh:
              یا اصن فک کنم از سریال های ترکی الگو گرفتن و یا انتخاب بین سبال یا امیتا که واقعا مضخرف بود و اصن حس اینو نمیداد که انتخاب کردن یکیشون برات خیلی مهم و حیاتی باشه و شخصیت پردازی پاگان که اوووف خیلی افتضاح بود (واس کجا این کجا) حتی یه نبرد تن به تن هم باهاش نداشت بس که ضعیف بود و کلام اخر شک نکن اگه فارکرای ۴ داستان و شخصیت پردازی عالی داشت متاش بالای ۹۰ بود هر چند که متای ۸۵ هم تو این نسل خیلی هم بد نیست و خیلی خوب هستش !
              فارکرای ایده ای هستش که پر از پتانسیله و امیدوارم نسخه پنجش بیشتر از ۳ تاریخ سازی کنه

    • alipower گفت:

      با بایوشاک که موافقم
      ولی بهترین فار کرای ۳ هستش
      اول اون رو بازی کن بعد بقیه

    • saeedgreat گفت:

      من فارکرای ۴ رو بیشتر دوست داشتم.همه میگن فارکرای ۳ چون اون حالت گیم پلی و گرافیک رو اولین بار تو ۳ دیدن بعد تو ۴ واسشون تکراری بود.وگرنه از هرنظر ۴ بهتر بود.

    • SHERA-RAT گفت:

      من هم تو تاریخی که این بازی بیرون میاد اگه گذینه بهتری از کمپانی های دیگه در دسترس نباشه ، این بازی رو می گیرم ، ولی خوب از نظر گرافیک و گیم پلی نباید انتظار زیادی داشته باشی چون ubisoft از همه نظر برات کم میزاره ، بیشتر باید داستان و کراکترهاش مد نظرت باشه ، واضحه که ubosoft حجم زیادی از اطلاعات راجع به داستان بازی و کارکتر ها رو داره به گیمر میده که از این طریق جذب کنه ، امیدوارم این یکی تکراری و کسل کننده از آب درنیاد …

  • ARMAN گفت:

    اطلاعات جالبی بود
    ولی بیشتر دوست دارم راجب joseph seed بدونم

  • این بازی شاهکار میشه همه نسخه های فارکرای به جز نسخه فرعی پریمال شاهکار بودن من از ۴ به اندازه ۳ خوشم اومد چیزی که جالبه گان پلی بازی خارق العاده هست و شلیک تو بازی لذت خاصی داره :yes:

  • Dirtyomnic گفت:

    ای جان من فک کنم عاشق mary may شدم پیشزمینه داستانیشو دوست دارم
    اگه در اینده نام کاربری با عکسمو به mary may تغیر دادم بفهمید من بودم :laugh: :laugh: :laugh:

  • Sinser گفت:

    خدایی نگاه کن
    دیتیل خال و چشم و خشم و پشما :yes:

  • legendboy گفت:

    واقعاً یوبیسافت تو تبلیغات بازیاش کم نظیره
    مگه میشه کسی این تبلیغات ببینه و ترغیب نشه برای خرید بازیش

  • این اولین نسخه از بازی far cry هست که میخوام تجربه کنم البته farcry3 رو بازی کردم که واقعا برای من فوقالعاده بود نسخه های دیگه سری فار کرای به far cry 3 نمیرسه ولی به نظر تو این قیمت یوبی سافت میتونه نشون بده کیه و چه کار هایی ازش بر میاد وقتی تریلر معرفی شخصیت های بازی رو دیدم واقعا غرق در اون گرافیک خیره کننده و جزییات چهره ی کرکتر ها شدم

  • دوستان ، بزرگواران ، عزیزان! تریلر engine game بود نه in game! بیخود سر دانگرید شدن یا نشدن بحث نکنید هنوز گیم پلی ای از بازی منتشر نشده! ایده داستانی بازی بین کل سری بهترینه از نظر من. گیم پلی نسخه های اصلی فارکرای همیشه کامل و گسترده بوده چه در بخش اکشن ادونچر و چه در بخش شوتر. گرافیک همیشه در سری فارکرای از بهترین بخش هاش بوده و تحسین شده از نسخه اول تا چهارم میتونید با دیگر بازی های جهان باز مقایسه کنید.امیدوارم مثل نسخه های قبل صداپیشه های خوبی بیارن.

  • Kh-88-k1ng گفت:

    خدارو شکر مثه اینکه یوبیسافت سر عقل اومده و میخاد دوباره مثه قدیما شاهکار بسازه اینو از داستان بازی میشه حس کرد بقیه رو نمیدونم ولی من بازم ریسک نمیکنم تا گیمرا(گیمرایه بی طرف نه یه مشت فن بوی) نگفتن عالیه نگاشم نمیکنم

  • Metallman33 گفت:

    امیدوارم به کیفیت ۴ یا بالاتر باشه …

  • Dr.tech گفت:

    صبر کردن براش خیلی سخته خیلی!

  • majidam گفت:

    قطعا گرافیک خود بازی به این تریلرها نمیرسه و بسیار پایینتر از این تریلرها هست چرا که گیم پلی بازیشو دیدم با این تریلرها خیلی تفاوت داشتن گرافیکش همانند بازی گوست ریکون میشه که پایین هست و احتمال داره بازی سنگینی هم باشه و بهینه نباشه همانند گوست ریکون

  • بسیار هم عالی
    فقط امیدواریم بازی مشکلات اخلاقی نداشته باشه !!!

جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا
جزئیاتی از شخصیت‌های معرفی شده Far Cry 5 منتشر شد - گیمفا