الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا
الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا
الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا
الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا

الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود

محمود کاوش
۲۰:۱۷ ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا

امروز الکترونیک آرتز اولین گزارش از سه ماهه چهارم و سال مالی ۲۰۱۷ را که تا تاریخ ۳۱ مارس می‌باشد، منتشر نمود.

برطبق صحبت‌های مدیرعامل الکترونیک آرتز آقای Andrew Wilson “سال مالی ۲۰۱۷، سال خوبی برای EA بوده است”. Wilson در ادامه گفت، درحال حاضر ما به سال مالی ۲۰۱۸ می‌نگریم.

در سال مالی ۲۰۱۸، ما برروی تولید نوآوری‌های جدید و ایجاد تجربه‌های فوق العاده برای بازیکنان تمرکز می‌کنیم. همچنین بدنبال گسترش شرکت، افزایش عناوین خود برروی پلتفرم‌های مختلف و ایجاد راه‌های بیشتر برای تجربه بازی‌ها هستیم.

مدیر بخش مالی الکترونیک آرتز آقای Blake Jorgensen نیز افزود، شرکت در بخش فروش دیجیتالی عناوین رکورد جدیدی به ثبت رسانده است. و این رکورد تنها از طریق افزایش رغبت بازیکنان به خرید دیجیتالی بازی‌ها بدست آمده، نه با پرداخت‌های درون برنامه‌ای و سایر سرویس‌ها. Jorgensen توضیح داد:

چشم‌انداز بلند مدت ما، ترغیب بازیکنان برای همکاری در رشد و افزایش سودآوری شرکت است. این کار موجب می‌شود تا بتوانیم به اهداف کوتاه مدت مالی خود که افزایش درآمد است، برسیم.

همچنین الکترونیک آرتز اعلام کرد که براساس منابع موجود و برآوردهای صورت گرفته، شرکت ‌آن‌ها رتبه اول ناشرین پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در منطقه غرب بوده است. بعلاوه برطبق بررسی‌های صورت گرفته تا پایان سال مالی، فروش دیجیتالی آن‌ها ۳٫۰۳۴ میلیارد دلار بوده، که این رقم نشانگر افزایش ۲۱% فروش نسبت به سال گذشته است.

الکترونیک آرتز همچنین اعلام کرد تا پایان تاریخ ۳۱ مارس تعداد کاربران عنوان Batttlefield 1 به ۱۹ میلیون نفر رسید. و این آمار بیانگر رشد ۵۰% بازیکنان نسبت به عنوان Batttlefield 4 در همین بازه زمانی مشابه است. FIFA 17 نیز به آمار بیش از ۲۱ میلیون کاربر دست یافته است که از این تعداد، ۱۲ میلیون کاربر بخش داستانی بازی را تجربه نموده‌اند. در بخش FIFA Ultimate نیز تا پایان سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۷ شاهد افزایش ۱۳% بازیکنان بوده‌ایم.

فعالیت‌های ماهانه کاربران نیز طی سه ماه گذشته خبر از رشد ۳۳% بازیکنان عنوان Sims 4 نسبت به سال گذشته را می‌دهند. همچنین الکترونیک آرتز تائید کرد که عنوان UFC 3 در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد، که در تصاویر منتشر شده طی گزارش تحت تاریخ انتشار (سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۸) مشخص شده است. بنظر می‌رسد این عنوان تنها برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود، زیرا همانطور که در تصاویر انتشار یافته قابل مشاهده می‌باشد اشاره‌ای به نسخه رایانه‌های شخصی بازی نشده است.

جای تعجب دارد که چرا الکترونیک آرتز در مورد عنوان جدید اکشن- ماجراجویی استودیوی بایوور که احتمالا قرار است در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ عرضه گردد، FIFA 18 و Star Wars: Battlefront 2 اطلاعاتی منتشر نکرده است. احتمال می‌رود در رویداد EA Play که روز شنبه قبل از مراسم E3 برگزار می‌شود، شاهد ارائه اطلاعات بیشتری در مورد این عناوین باشیم. همچنین ممکن است در آینده خبرهایی در مورد نحوه عملکرد عنوان Mass Effect: Andromeda منتشر شود، زیرا طی گزارش ارائه شده از این بازی صحبتی به میان نیامده است.

در ادامه می‌توانید آمارها و نمودارهای منتشر شده توسط الکترونیک آرتز را مشاهده نمائید:

الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا

برنامه عرضه عناوین در دست ساخت الکترونیک آرتز را نیز می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا
الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا
الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا
الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا
الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • rose2005 گفت:

    جالبه
    ولی چرا UFC 3 برا PC نمیاد حتی بازیایی مثل Injustice 2 و Red Dead Redemption 2 برای PC نمیان اخه چه وضعشه من کلی منتظرم رد دد بیاد کرک شه مفتی بزنم صفا کنم 🙁

    • Saman_hk گفت:

      واقعا دوست دارم که رد دد ۲ برای pc هم بیاد تا همه بتوانند لذت ببرند.اما بدلیل منتشر نشدن نسخه اول این عنوان برای pc میترسم که نسخه دوم هم بر روی این پلتفرم منتشر نشه.
      اما از طرفی رد دد ۲ عنوان بسیار بزرگی خواهد بود و منتشر نشدنش بر روی pc بعید به نظر میرسه.

    • OLDBOY. گفت:

      چرا اینقدر سنگ رد دد ۲ رو به سینه میزنید؟ از این بازی فقط ی تریلر منتشر شده همین و بس هنوز هیچ خبر مهمی ازش نیومده
      نیمه پر لیوان رو نگاه کنید شاید خراب کنه شاید متای زیر ۷۰ بگیره شاید گیم پلی مضحکی داشته باشه شاید …..
      اینقدر خودتو بخاطر نیومده این بازی واسه pc اذیت نکنید

    • the last of us گفت:

      به خاطر امثال شما که تمامی زحمات شرکت سازنده رو باد میدی نمی زنند یا با تاخیر میزنند

    • Parsa-2₭ گفت:

      خودتم خوب میدونی که اخرش واس pc میاد
      سر GTA هم مردم داشتن شورش میکردن
      اخرش بهترین نسخش واسه PC اومد…
      شاید ۲ سال طول بکشه و صبر ایوب بخواد ولی ارزششو داره

      • این بازی با gta فرق داره.تمام نسخه های gta برای pc هم بود پس بعید نبود v هم بیاد اما هیچکدوم از نسخه های این سری تا حالا روی pc منتشر نشده پس کاملا بعیده که عرضه بشه.در مورد دوستانی که میگن سود بیشتری میره تو جیبش پس میده واسه pc!خدمتتون بگم که این منطق خیلی بچه گانس و سطحی چون داستانش پیچیده تر از این حرفاس در ضمن از اونطرف کلی بازی روی pc بوده و هست که خیلی بزرگ و پرفروشن اما هیچوقت روی کنسول ندیدیمشون همه امیدواریم روی pc عرضه بشه با این حال

  • Inside1990 گفت:

    “چشم‌انداز بلند مدت ما، ترغیب بازیکنان برای همکاری در رشد و افزایش سودآوری شرکت است. این کار موجب می‌شود تا بتوانیم به اهداف کوتاه مدت مالی خود که افزایش درآمد است، برسیم.”
    علنا داره میگه میخوایم گولتون بزنیم بازی آنلاین بهتون قالب کنیم با پرداخت های درون شبکه ای و هزارتا کوفت و زهر مار و پولاتون رو بگیریم البته داره در قالب محترمانه میگه…هم اکنون نیازمند منفی های سبزتان هستیم :rotfl:

  • Mohawk گفت:

    :dazed: :dazed: فروش DLC و Extra content بازی ها هر سال ۲-۳ برابر فروش خود بازیه. (البته دیجیتالی) تا وقتی که قرار باشه این روند ادامه پیدا بکنه نمیشه انتظاری از EA یا شرکت هایی که نوع پول درآوردنشون مثل اینه داشت که بازی خودشون رو کامل بدن بیرون. همین BF1 با اینکه بازی خیلی خوبی بود ولی خداییش ۱۰-۱۵ تا اسلحه داشت با ۷-۸ تا مپ که بعد یه مدت تکراری میشد. یعنی کسی که نخواد ۵۰$ پول پرمیوم بده، باید کلا بازی رو پاک بکنه بعد یه مدت چون بعد دومین DLC دیگه بازی ها متفاوت میشن. یه بازی کامل برای کسایی که سیزن پس دارن و یه بازی هم برای کسایی که سیزن پس ندارن و همه چیز Nerf شده و بدرد نمیخوره. کاش یکم از راک استار یاد بگیرن. با اینکه همیشه DLC رایگان میده با بهترین ساپورت در نوع خودش ولی هنوزم هم که هنوزه فروشش جزو بهترین هاست.

    • MS GAMER گفت:

      داداش راکستار هم داخل بازی جی تی ای کلی پرداخت درون برنامه ای داره البته به نظره من dlc پولی بد نیست ولی dlc که ارزش پول خرج کردن داشته باشه مثله dlc هایه the witcher 3 که واقعا کامل بود البته بعضی از بازی ها هم dlc هایه کاملا رایگان مثله titanfall 2 که اتفاقا ماله همین ea هم هست

      • Mohawk گفت:

        صحیح. راک استار هم پرداخت درون برنامه ای داره ولی جوری نیست که اگه نخری از بقیه خیلی عقب بمونی. دیگه بعد یه مدت بازی کردن، اصلا نیازی نیست از اون Shark card ها بخری ولی همین بازی جدیدی که اومد و تو کیفیت سرور انقلاب بزرگی بپا کرد. “For Honor”، جوری شده که طرف برای باز کردن یه آیتم ساده باید خودش رو به آب و آتیش بزنه ولی یکی دیگه میتونه با پرداخت ۱۰-۱۵$ اون آیتم رو بخره. یعنی یجورایی بازیباز ها رو مجبور میکنه به پرداخت پول بیشتر. وقتی ۲ تا DLC برا ویچر ۳ اومد برای کامل کردن بازی عرضه نکردن. یعنی بازی کامل عرضه شده بود و کسی که DLC نداشت باز میتونست یه شاهکار رو برای یه مدت طولانی تجربه بکنه. و DLC ها هم هر کدوم بالای ۲۰-۳۰ ساعت گیم پلی ارائه میکردن با بهترین داستان و … . تایتان فال ۲ هم بازی خیلی خوبی تو سبک خودش بود ولی چون هنوز مثل فیفا و بتل و … جاش رو پیدا نکرده برای فروش بیشتر بود اون DLC ها. اگه یادتون باشه همزمان با بتل و کال آف عرضه شد و یجورایی محو شد فروشش بعد یه مدت.

الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا
الکترونیک آرتز اولین گزارش از سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر نمود - گیمفا