شایعه: Assassin’s Creed: Origins دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود | بازگشت مبارزات دریایی - گیمفا
شایعه: Assassin’s Creed: Origins دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود | بازگشت مبارزات دریایی - گیمفا
شایعه: Assassin’s Creed: Origins دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود | بازگشت مبارزات دریایی - گیمفا
شایعه: Assassin’s Creed: Origins دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود | بازگشت مبارزات دریایی - گیمفا

شایعه: Assassin’s Creed: Origins دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود | بازگشت مبارزات دریایی

علی سالمی
۰۵:۱۶ ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
شایعه: Assassin’s Creed: Origins دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود | بازگشت مبارزات دریایی - گیمفا

به گفته منابع نزدیک به سایت WWG، عنوان پیش‌تر شایعه شده Assassin’s Creed: Empire، قرار است ماه آینده در مراسم E3، با نام نهایی Assassin’s Creed: Origins معرفی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این عنوان، در ادامه با ما همراه باشید.

گفته شده که این عنوان دارای دنیای باز وسیعی بوده و در مصر باستان اتفاق خواهد افتاد. ظاهرا داستان این عنوان دارای دو شخصیت اصلی بوده – یک شخصیت مرد و یک شخصیت زن – و در مورد اولین انجمن قاتلین (Assassin’s Guild) تاریخ خواهد بود. یکی از منابع نزدیک به سایت WWG، نحوه پیشرفت شخصیت‌ها در این عنوان را با بازی The Elder Scrolls V: Skyrim مقایسه نموده است. گزارشات همچنین از تمرکز بیشتر این بازی بر روی گشت و گذار در محیط خبر داده، و همچنین بیان کرده‌اند که میزان آزادی عمل بازیکنان در این عنوان، بسیار بیشتر از عناوین قبلی سری Assassin’s Creed خواهد بود. ظاهرا دنیای بازی از لحاظ وسعت «بسیار عظیم» بوده، که این عنوان را به بزرگترین نسخه در سری Assassin’s Creed بدل خواهد کرد. در بخشی دیگری از گزارشات، اعلام شده که مبارزات دریایی نیز در این عنوان باز خواهند گشت، که به بازیکنان اجازه داده تا به ورای مصر، و شاید حتی تا مسافت‌های بسیار دوری چون کشور یونان، سفر نمایند.

یکی از منابع WWG ویدیوی داخلی (درون استدیویی) از عنوان Assassin’s Creed: Origins را به این سایت شرح داده، که نشان دهنده ایجاد تغییرات در مصر باستان و بدل شدن آن به کشور‌ها و دوره‌های زمانی مختلف بوده است. از جمله مکان‌های قابل مشاهده در این ویدیو می‌توان به یک کشور آسیایی، فرانسه در زمان جنگ جهانی دوم و یک ساختمان امروزی از شرکت صنایع آبسترگو (Abstergo Industries)، اشاره داشت. مشخص نیست که این ویدیو صرفا برای استفاده داخلی درون استدیو‌های یوبی‌سافت ساخته شده، یا آنکه نهایتا نمایش عمومی نیز خواهد داشت.

شایعه سایت WWG که ساعاتی قبل منتشر شده است، هماهنگ بوده با شایعه‌ای دیگر از سوی یکی از کاربران سایت Reddit، که در آن کاربر نام برده شده مدعی فعالیت در شرکت تهیه کارت‌های پیش‌خرید، برای فروشگاه‌های مختلف شده بود. این کاربر ادعا نموده که به تازگی شرکتشان سفارش‌های جدیدی از جانب یوبی‌سافت برای ساخت کارت‌های پیش‌خرید دو عنوان Far Cry 5 و نسخه جدید از سری عناوین Assassin’s Creed که Assassin’s Creed: Origins نام دارد، دریافت نموده است. ایشان مدعی شده‌ بودند که تصویر هنری Assassin’s Creed: Origins، نشان دهنده شهری بوده که در پس‌زمینه آن می‌توان یک هرم را مشاهده کرد و همچنین یک شخصیت Assassin نیز در این تصویر در حال حرکت به سمت شهر است.

شایان ذکر است که منابع سایت WWG، تاریخ عرضه Assassin’s Creed: Origins را پاییز امسال اعلام کرده‌اند.

مراسم E3 2017 از روز ۱۳ تا ۱۵ جون (۲۳ تا ۲۵ خرداد) برگزار خواهد شد. در حالی که شرکت یوبی‌سافت تا این لحظه زمان دقیق برگزاری کنفرانس خود در این مراسم را مشخص ننموده است، طبق سنت هر ساله می‌توان انتظار داشت که کنفرانس ذکر شده، دوشنبه ۲۳ خرداد ماه برگزار شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شایعه: Assassin’s Creed: Origins دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود | بازگشت مبارزات دریایی - گیمفا
شایعه: Assassin’s Creed: Origins دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود | بازگشت مبارزات دریایی - گیمفا
شایعه: Assassin’s Creed: Origins دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود | بازگشت مبارزات دریایی - گیمفا
شایعه: Assassin’s Creed: Origins دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود | بازگشت مبارزات دریایی - گیمفا
شایعه: Assassin’s Creed: Origins دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود | بازگشت مبارزات دریایی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ARMAN گفت:

    با این اطلاعات به نظر بازی خوبی میاد
    امیدوارم موفقیت سری رو دوباره برگردونه

  • یاخدا عجب شایعه خفنی 😀 😀

    یعنی اینقدر این نسخه خوبه ?:-) 😯 😯

    ولی به نظرم همون یک شخصیتی باشه بهتره
    منظورم مرد باشه

    • R6_Ash گفت:

      من میگم یه شخصیتی باشه و فقط هم زن باشه و خیلی هم زیبا طراحیش کنن :laugh: :laugh:

    • Farhad-ps4 گفت:

      بحث اینکه شخصیت دوم زن باشه یا مرد یه چیزی هست، ولی کلن اینکه دوتا شخصیت داشته باشه چیز دیگه! در AC s ما عملن یک شخصیت داشتیم و وقتی سوییچ میکردیم روی شخصیت دیگه فقط ظاهرش عوض میشد و با تفاوت های نچندان زیادی ولی اگه یوبی کاری کرده باشه مثل GTA V یعنی هر شخصیت جدا برای خودش کار می کنه و وقتی سوییچ کنیم شخصیت دیگه کلن در یه محیط دیگه باشه، خیلی جالب میشه چون از محیط نقشه بیشتر استفاده میشه کرد اگه همچین چیزی ساخته باشن اتفاقن ایده ی دو شخصیتی خیلی مؤفق هست

    • Vito Scaletta گفت:

      مثل syndicate دو شخصیت زن و مرد خیلی بهتره هر کدوم قابلیت هایی دارن

  • Delta85 گفت:

    بازیش هر متایی بگیر من سمتش نمیرم از بازی های تخیولی متنفرم :laugh:

    • Ubisoft گفت:

      یه زمانی شخصیتت رو می پسندیدم که میانه رو بودی دیگه حالم داره از آدمایی مثل تو بهم میخوره الادار.
      این سایت واسه مزاح و شوخی بنیاد نشده بلکه ساخته شده تا عقولان بیان داخلش کامنت به اشتراک بذارن نه شیاطین و اهریمنان.
      ________________________________
      بازی در مصر باستان جریان دارد یعنی ۹۰۰۰ سال پیش.
      پس با این وجود با سلاح ها و زره های قدیمی سرکار خواهیم داشت.
      قابلیت نبرد های دریایی نیز در این نسخه وجود دارد.
      و محیط بازی بسیار گسترده است. و با توجه به گوست رکون (محیط بزرگ و پر جزئات و زیبا) پس از نظر گیم پلی و لول دیزاین و ویژگی های بصری و هنری ارضا خواهیم شد.
      قابلیت Sign کردن دشمنان توسط شاهین وجود دارد.
      و همچنین بازی باز می تواند با خود سپر حمل کند پس یعنی این عنوان از شبح تاریکی الهام گرفته و جنون آور بوده و گیم پلی سختی خواهد داشت.
      از دو شخصیت در داستان بازی استفاده خواهد شد و احتمالا هر شخص داستان مختص به خود را خواهد داشت و با داستان شاهکاری رو به رو خواهیم بود.
      با توجه به استخدام نویسنگان تیل تل گیمز.
      محیط بازی بسیار گسترده است و در مصر باستان و یونان نیز خواهیم بود. پس قابلیت استفاده از اسب و شتر و گاری و گاریچه در بیابان. و پرواز با شاهین خیالی در آسمان و قایق و کشتی در دریا را خواهیم داشت.
      بازی مبارزات دریایی خواهد داشت پس مانند پرچم سیاه می توان درون دریا را جست و جو کرد و گنج یافت و با دزدان دریایی نیز درگیر شد.
      از آن جهت که مصر باستان ساختمان هایی برای پریدن ندارد. پس گیم پلی بدین صورت خواهد بود: در یونان باستان با گیم پلی سری های گذشته رو به رو خواهیم بود.(جست و خیز بر پشت بام ها) و در مصر باستان نیز مانند بازی های Role Playing Games عمل خواهیم کرد و ایده های نوینی بر بازی پیاده خواد شد.
      بازی در این سبک خواهد بود: اکشن، ماجراجویی، جهان باز، نقش آفرینی

      • Dirtyomnic گفت:

        مرداب زخمی
        اساسین سرچشمش از گروه حسن صباح به اسم حشاشین بوده که اولین گروه تروریستی تاریخ و درست کرده و یکی از نوابغ تاریخ بشریت بوده
        پس چجوری میره سمت مصر باستان سمت زمانی هم که حتی پدر پدربزرگ درخت موزی که باهاش حسن صباح ساخته شده وجود نداشته 😐 ?:-)
        درست مثل این میمونه که بری دوره حضرت عیسی نقش یک مسلمونو به عهده بگیری اصلا نمیشه :-/

        • AJAY GHALE گفت:

          عزیز از اطلاعاتی شما ذکر کردین باید بگم که این فرانچایز از اینها الگو برداری کرده فقط همین نمونش خنجرپنهان حالا دلیل نمیشه که مثلا چون واژه اساسین از کلمه تاریخی حشاشین(که معلوم نیست واقعا حشیش میکشیدن یا تحریف شده)الگو برداری شده و این گروه به حسن صباح هم ربط داره ما بیایم کل این فرانچایز رو به حسن صباح مرتبط کنیم(حالا شاید در اینده شاهد حضور این شخصیت و افراد مهمی که به این شخصیت ربط دارن باشیم ولی باز هم دلیل قانع کننده‌ای براش نیست)-اینا برداشت‌های من بود اگه کسی چیز دیگه‌ای میدونه به ما هم بگه بیزحمت

        • Farhad-ps4 گفت:

          (اریک کارتمن)
          اصولن پدیده ی تروریست و آدم کش از اول بوده، اولیش هم قابیل بود که زد هابیل رو کشت 😉
          جدای از شوخی اینکه یه گروه آدم کش یا حالا مبارز اون زمان هم بوده باشه اصلن چیز تخیلی و عجیبی نیست! مسئله اینجاست که یکی از دوستان می گفت هدف اصلی یوبی به هیچ عنوان ساخت یه بازی کاملن بر اساس تاریخ واقعی نبوده و نیست-که کاملن درسته- ! شاید بشه گفت فقط نسخه ی اول تا حدود زیادی به تاریخ ریشه ی اساسین ربط داشت که اون هم یکسری المان های خود یوبی رو داشت در داستان، اما مثلن شما می بینی در ac شخصیت هایی مثل واشنگتن، ناپلئون، ملکه ویکتوریا و غیره وجود داره که در داستان نقش ایفا می کنن با شخصیت بازی ارتباط برقرار می کنن! در حالی که چنین چیزی که وجود نداشته! یوبی فقط از تاریخ و فضا کمک میگیره برای داستان و ساخت بازی طبیعی تر و بهتر
          توی اسکای ریم یادتونه انجمن دارک برادر هود وجود داشت که لباس هاشون هم عین اساسین ساخته بودن! کاملن مشخصه که سازندگان بازی ها ایرادی برای استفاده از ایده ی اساسین در بازه های مختلف تاریخی نمی بینن

    • ali گفت:

      جالبه ک فکر میکنی به ت*م کسی هست که از چی خوشت میاد :rotfl:

    • Farhad-ps4 گفت:

      به جز ریشه ی داستان اساسین (تخیلی) و بخش آبسترگو و انیموس (علمی -تخیلی) در خود بازی و گیم پلی چیز تخیلی وجود نداره

    • معلوم نیس چه کار کردی که اینقد مثبت گرفتی ولی تنها جوابی که میتونم بهت بدم اینه : ۰_۰

    • AJAY GHALE گفت:

      خو عزیز شما میتونی جاست گ.وز رو بازی کنه که از واقعی هم واقعی‌تره(با عرض معذرت از تمامی فن‌های بازی)

  • Assassin’s Creed 1.2..brotherhood.Revelation
    کجاین دقیقا کجاین کجای خاطرات گیمرای ما هستین فقط میتونم بگم سه گانه Ezio دیگه نمیاد نه شبیه به سه گانش میاد مابقیه اساسینس ها خوب بودن اما این سگانه واقعا شاهکار بودن

    • Javad BG گفت:

      بابا ول کنین گذشته رو دیگ
      تا یه خبر از کالاف و اساسین میاد همه میگن وااااای فلان نسخه قدیمی چقدر خوب بود سری دیگ نابود شده و….
      به جای اینک هی بگیم قدیمیا بهتر بودن به جدیدا امیدوار باشیم 😕

      • Farhad-ps4 گفت:

        Javad BG
        کامنتت خیلی جالب بود، واقعیت هم همینه،
        همین بازی های جدید هم یه روز قدیمی میشن و میرن جزو نوستالژی ها! اصولن نمیشه نوستالژی رو برتری مطلق دونست! موقعی که AC 3,4 اومد یکسری ها اعتراض کردن به تغییرات و دورشدن از ریشه ها ولی همین بلک فلگ چقدر خاطره ی خوب ساخت برامون، یوبی بیچاره دیگه چی کار کنه واقعن، اومد یونیتی رو ساخت تا شبیه به نسخه ی برادرهود باشه (از نظر همین ساختمون های بلند و غیره) اما مشکلات فنی مانع از دیده شدن مؤفقیتش شد، حالا هم که اتزیو کالکشن رو با گرافیک بهبود یافته داده برای افرادی که عاشق اون سه گانه بودن تا چیزی رو از دست ندن در نسل جدید ، این موضوع مصر هم که قطعن شباهت بیشتری به نسخه های قدیمی خواهد داشت (بخاطر بازه ی زمانی که از اسلحه و چیز های مدرن AC s‌خبری نیست)

    • devil may cry 3 گفت:

      انصافا داری به نسخه ۳ کم لطفی میکنی واسه من بهترین و خاطره ساز ترین نسخه ۳ بود واقعا عالی بود تله کار گذاشتن واسه شکار اسب سواری عالی گشت و گذار تو جنگل و طبیعت برگشتن به زمان حال و بر فراز توکیو بودن و چتر بازی نقشه کشیدن واسه فرار از زندان واقعا یه نسخه شاهکار بود واسه من جزو بهترین بازی های عمرمه

    • Edward kenway گفت:

      بذار یه مروری رو سری داشته باشیم
      نسخه اول فقط یه بازی در حد خوب یا خیلی خوب بود هر محبوبیتی هم که الان داره فقط مدیون همین اول بودنشه و تا حدودی هم شخصیت الطایر
      نسخه دوم یه شاهکار کامل بود و از هر نظر که نگا کنیم بالا تر از نسخه ۱ قرار میگیره.
      نسخه برادر هود هم فرمول موفق نسخه دوم رو ادامه داد و به عنوان یه اسپین آف خیلی موفق ظاهر شد و یه شاهکار بود نسخه رولیشنز با توجه به نمرات و نظرات بیشتر طرفداران فقط یه بازی خوب محسوب می شد (البته من شاهکار می دونمش)
      در نسخه سوم خیلی امکانات جدیدی وارد سری شد مهم ترین ویژگی که این سری داشت این بود که انیمیشن های بازی به بلوغ رسیدند , سیستم فایتینگ بازی بهبود پیدا کرد,مهم ترین ویژگی جداین این نسخه سیستم کشتی رانی و شکار بود که با ستقبال خیلی خوبی مواجه شد در کل با توجه به نمرات و محتوای این نسخه میشه گفت این نسخه در حد عنوان عالی بود.
      نسخه بلک فلگ که بیشتر کشتی محور بود با استقبال عالی ای در حد سری اتزیو از طرف طرفدارا و منتقدا رو به رو شد سیستم crafting رو با الهام از far cry 3 وارد سری کرد که خیلی لذت بخش بود سیستم ارتقا های بازی بسیار لذت بخش بود و خیلی پیشرفت کرده بود نقشه بازی گسترش پیدا کرد در کل این عنوان خیلی از مشکلات نسخه قبل رو بر طرف کرد و فقط به خاطر دریا محور بودن تعداد خیلی کمی از طرفدار ها از این نسخه راضی نبودن و اگه نقد های بازی رو بخونید دلیل اصلی کم شدن نمرات این نسخه به خاطر مشکلات گرافیک بود مثل باگ ها و افت فریم.
      در کل این نسخه برای من بهترین نسخه بود که واقعا یه شاهکار محسوب میشد.
      نسخه روگ تمام دلایل اصلی موفق نشدنش کپی بلک فلک بودن بود اصلا خود بلک فلگ بود با بهبود برخی مشکلات اندک اون در کل این نسخه در حد خوب بود.
      نسخه یونیتی هم دلیل اصلی نمرات پایینش داستان پردازی و مشکلات فنی بود این نسخه گرافیک سری رو تا حد بسیاری ارتقا داد تا حتی که حتی تو نسخه بعدی هم گرافیک تا این حد نبود در کل این نسخه چیزی در حد متوسط رو به بالا یا نسبتا خوب بود.
      نسخه سیندیکیت رو بازی نکردم.
      خب این یه رده بندی تقریبا منطقی از سری بود.
      با توجه به این رده بندی: فکر می کنم نسخه ۳ با متای ۸۵ و بلک فلگ با متای ۸۸ به نوعی بالا تر از نسخه رولیشنز و ۱ قرار میگیرند.
      همین نسخه بلک فلگ که شما خوب خطابش کردید یکی ۳ نسخه برتر سری این حرف شما نظر شخصیه که میگید فقط ۱ تا رولیشنز شاهکار بودن و بقیه خوب که شواهد موجود چیز دیگه ای میگن.
      در کل از (((((((نظر کاملا شخصی من)))))))))) بهترین نسخه های سری اینا بودن:
      ۱-black flag
      ۲-brotherhood
      ۳-II
      ۴-revelations & III
      ۵-rogue
      ۶-……
      مخلص همه ما برگشتیم

      • Farhad-ps4 گفت:

        روگ قرار نبود یه نسخه ی اصلی باشه،از اول هم این موضوع واضح بود و کسی به دنبال نوآوری های زیاد و شاهکار متفاوت نبود
        یوبی فقط برای اینکه امکان پشتیبانی یونیتی از کنسول های نسل ۷ نبود ، خواست که یکسال دیگه هم از این کنسول ها پشتیبانی کنه البته باید به سازندگان روگ آفرین گفت، چون بسیار عالی تونستن یه داستان کاملن مرتبط بین ۳,۴ بسازن و آخرش رو هم به یونیتی وصل کنن! چون ساخت یک داستان خوب و مرتبط که قبل و بعدش تعیین شده از قبل، کار آسونی نیست

  • majidam گفت:

    انشاالله که موفق شه چون جای بازی اساسین تو این یک سالی که نیومد حس شد خدا کنه یه بازی کاملی باشه از هر لحاظ و یه داستان طولانی داشته باشه

  • amir_22 گفت:

    بازی خوبی نیست به هالو نمیرسه

  • ali گفت:

    دوستان توجه داشته باشن اینا شایعس نیان بگن یوبی سافت داره هایپ میکنه 😐

  • Hodd Toward گفت:

    یه خوبی هم که داره اینه که اسلحه و توپ و تانک نخواهد داشت 😐

    • Hodd Toward گفت:

      خداییش منفی ندین دیگه
      اسلحه و توپ و تانک داشت مسخره بازی می شد تو بازی. اصلا حال اساسین به اون هیدن بلید هستش 😀

    • Farhad-ps4 گفت:

      خداییش لذت استفاده از اسلحه تو بلک فلگ که حس دزدان دریایی رو قشنگ القا میکرد بد بود؟ یا توی یونیتی وقتی هد شات می کنیم چقدر خوب بود، توی AC s هم که مخصوصن اون اسلحه ی آخری رو که می گرفتیم چقدر حال میداد قشنگ اون دوران رو درک می کنه گیمر
      شما به جور نوشتید که انگار وجود اسلحه از ac3 به بعد به چیز تخیلی بوده که یوبی اضافه کرده مثل cod های تخیلی که اگه نباشه تازه طبیعی و واقعی میشه! در صورتی که کلن ac بحثش جداست

      • Abbas گفت:

        وجود اسلحه از Ac3 به بعد 😐
        من به جای داوینچی گزارش تخلف میزنم

        • AJAY GHALE گفت:

          منظرشون تفنگ هست نه اونی که به هیدن بلید اتزیو وصل بود(البته تو رولیشن دشمن‌های شما اسلحه داشتن اگه اشتباه نکنم)
          بعدشم برادر اخه چرا گزارش تخلف تا وقتی که منفی هست این داداشمون گناه داره یه کم به فکر باش لطفا 😀

        • Farhad-ps4 گفت:

          @Abbas…
          دوست عزیز لازم به یاد آوری نیست، بنده میدونم در سه گانه ی اتزیو هم امکان شلیک کردن بود، ولی اون بیشتر تشریفاتی و برای قشنگی بود و همین طور بخش جذابیت داستانی یعنی ایفای نقش داوینچی که اشاره کردید
          ولی اسلحه (دقت کنید اسلحه، تفنگ!) -نه اون اختراع داوینچی-از ac3 به بعد اومد (اون هم بخاطر زمان بازی که روایت میشد) تازه در همون ۳ هم تفنگ ، سلاح درجه دوم بود و محدود! در اصل تفنگ به عنوان اسلحه اصلی از بلک فلگ اضافه شد! و در AC s بخاطر شرایط انقلاب صنعتی نقش خیلی پررنگ تری هم داشت
          فکر می کردم تفاوت این ها رو دیگه اونایی که بازی کردن بدونن و از بدیهیات باشه
          حالا شما وقت کردی حتمن وکالت داوینچی رو به عهده بگیر و کامنت بنده رو تخلف بزن تا روح اون بنده خدا هم شاد بشه

  • sarfaraz گفت:

    سری سازی این بازی کار اشتباهی هس :X-P:

  • cv گفت:

    خب یه کم درس تاریخ
    حدود ۱۰۰۰ سال پیش عده‌ای از ایرانیان که معتقد به ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻞ ﺑﺮﺍﺩﺭﺯﺍﺩﻩ ﻣﻮﺳﯽ ﮐﺎﻇﻢ به عنوان ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺍﻣﺎﻡ بودن ﺑﺎ ﺗﺴﺨﯿﺮ ﻗﻠﻌﻪ ﺍﻟَﻤﻮﺕ ﺩﺭ ﻗﺰﻭﯾﻦ حکومتی رو پایه گذاری کردن
    که به ﺍﺳﻤﺎﻋﯿﻠﯿﺎﻥ مشهور شدن
    بزرگترین فرمانروای اسماعیلیان حسن صباح بود
    حسن صباح ابداع کننده تفکری بود که در اون هدف مهم تر از وسیله بود
    گروهی رو به وجود آورد به نام ﻓﺪﺍﯾﯿﺎﻥ
    ﻓﺪﺍﯾﯿﺎﻥ با مخفی کاری و تغییر چهره دشمنان خود رو می کشتن
    بسیاری از سران حکومت های هم دروه اسماعیلیان به وسیله همین ﻓﺪﺍﯾﯿﺎﻥ به قتل رسیدن
    گستره حکومت اسماعیلیان تا سوریه فعلی می‌رسید
    ﺻﻠﯿﺒﯿﻮﻥ ﻭ ﺍﺭﻭﭘﺎﺋﯿﺎﻥ ﻗﺮﻭﻥ ﻭﺳﻄﺎﯾﯽ به اسماعیلیان لقب حشاشین می دادن
    بعد ها این واژه در زبان انگلیسی به Assassin تبدیل شد

    می بینید که یوبی سافت نه تنها ایده اساسین کرید از ما گرفته
    حتی واژه Assassin هم ما به زبان انگلیس راه یافته

    خب ریشه اسماعیلیان کجاست
    اسماعیلیان ابتدا پیرو فاطمیان بودن پس از مدتی از هم جدا شدن
    فاطمیان چه کسانی بودن

    ﺧﻼﻓﺖ ﻓﺎﻃﻤﯽ ﺳﻠﺴﻠﻪﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺳﺎﻝ ۹۰۹ ‏ ﺑﻪ ﻣﺪﺕ ﺗﻘﺮﯾﺒﯽ ﺩﻭ ﻗﺮﻥ ‏تا ۱۱۷۱ ﺑﺮ ﺑﺨﺶ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺍﺯ ﺷﻤﺎﻝ ﺁﻓﺮﯾﻘﺎ ﻭ ﺧﺎﻭﺭﻣﯿﺎﻧﻪ ﻭ ﺩﺭﯾﺎﯼ ﻣﺪﯾﺘﺮﺍﻧﻪ ﺣﮑﻮﻣﺖ می ﮐﺮﺩ

    • Farhad-ps4 گفت:

      (می بینید که یوبی سافت نه تنها ایده اساسین کرید از ما گرفته
      حتی واژه Assassin هم ما به زبان انگلیس راه یافته)
      داداش ناراحت نشی یه وقت، خودم هم مثبت دادم به نظرت، ولی یوبی چی رو از ما گرفته دقیقن ؟ اینکه بازی ساختن بر اساس یه موضوعی در گذشته که دزدی فرهنگی نیست، خب اگه ما می تونستیم بازی بسازیم کلی پتانسیل های تاریخی دیگه هم هست، ولی آیا میشه بسازیم؟! اون لغت اساسین هم بر میگرده به زبان شناسی، خیلی از لغات به زبان های دیگه راه پیدا می کنه و ریشه داره ، ولی این تأثیر پذیری زبان ها به معنی دزدی و سرقت فرهنگی نیست!
      همین یوبی اگه نبود الآن گیمر ها و مردم دنیا اصلن داستان حشاشیون و حسن صباح و الموت رو نمی دونستن ! ولی همین یوبی باعث شد باز چهار نفر برن دنبال تاریخ این داستان و ماجرا

  • Farhad-ps4 گفت:

    یا خدا
    اگه همه اینا راست باشه که حتی ممکنه بهترین بازی نسل بشه! تا این حد یعنی
    امیدوارم همین طور باشه و البته روی ps4 معمولی هم خوب باشه
    از این میترسم که روی کنسول های معمولی ضعیف باشه و یا بیافته برای نسل بعد کلن

    • ShahinSky گفت:

      اینکه اسسین کرید بازیه خوبیه شکی نیست تمام قسمتاش خوب بوده بجز اخری که تو بخش مبازاتش مثل یونیتی جالب نبود، انقدر سیستم مبارزاتش ابتدایی بود که بازیرو تمومم نکردم، ولی شک ندارم این قسمتش عالی میشه
      اما بهترین بازیه نسل؟! دیگه زیادی جوگیر شدی داش فرهاد 🙂
      این دیگه مسلمه بهترین بازیه نسل از دل راکستار و ناتی داگ بیرون میاد، یکی تو بخش جهان ازاد یکی تو بخش بازیای خطی بهترین بازی رو میسازن، یوبیسافت تو این خطا نیست که بخاد بهترین بازیه نسل رو با کیفیت بالا بسازه، همیشه یه بخش بازیاش میلنگه

  • Farhad-ps4 گفت:

    (حتی تا مسافت‌های بسیار دوری چون کشور یونان، سفر نمایند)
    نمی دونم کسی یادش هست یا نه ولی همین گیمفا یکسری گزارشات و شایعات در باره ی این نسخه گذاشته بود چند مدت پیش که گفته بودن ایده ی یونان از بازی حذف شده چون میخواستن تمرکز سازندگان روی همون مصر باشه و بتونن با کیفیت تر کار کنن

    • AJAY GHALE گفت:

      همین دیروز هم گفتن یه شخصیت با یه سپر و… داره به سمت شهر میاد الان اینجا نوشته دو شخصیت اصلی وجود داره(البته اون کارت مخصوص نسخه طلایی هست و شاید فقط برای سیزن پس باشه و سیزن هم ممکنه تک شخصیتی باشه) قطعا باید تا E3 صبر کرد به این شایعات زیاد اعتبار نیست

  • بازی خوبیه ولی حیف که انحصاری ایکس باکس نیست
    اگه بود خیلی خوب میشد
    چون من فقط عاشق انحصاریهای ناب ایکس باکسم :-*

  • Be_haan گفت:

    هر چی میخواد باشه من عاشقشم فقط شخصیت های اصلی خوش قیافه باشه :inlove: :inlove: :inlove:

  • Javad BG گفت:

    تا یونان هم میریم؟؟!!
    عجب :-/

  • ایشالله این نسخش بترکونه
    دریانوردی هم عالیه ولی فقط تو دریا نباشه مثه بلگ فلگ اونقدر تو دریا کشتی رونی کردیم که نگو
    روگ هم همینطور یه جور کپی از اون بود

  • shahab_punk گفت:

    فقط موتور بازی سازیشو عوض کنه حله
    نمیخوام ایندفه با گرافیک ۶ بازم افت فریم پیدا کنه. :sweat:

  • RAZIEL گفت:

    ایشالا مثل یکو دو خوب باشه

    …………………

    بزرگترین بازی ماسون برگشته ب بزرگترین کشور ماسون و کشور نمادها ?:-)

  • pro gamer2017 گفت:

    بسیار فوق العاده.هم اساسین کرید هم فارکرای ۵٫یوبیسافت E3 امسال رو میترکونه

  • AJAY GHALE گفت:

    امیدوارم سر این یکی یوبی اون سیستم پارکور نسخه ۱ که از نظر خودم طبیعی‌ترین بود رو تو این هم پیاده کنه(حتی تو سه گانه اتزیو هم موقع بالارفتن از ساختمان‌ها سرعت غیر طبیعی بود حالا تو یونیتی و سیندیکیت بماند ولی تو نسخه۱ خیلی از حرکات طبیعی بود) دوم هم اینکه میخوام یه مبارزه کاملا طبیعی مثل یونیتی که سنگینی سلاح قشنگ تو دست ادم میومد تو این هم پیاده کنه سوم اینکه جزییات چهره‌ها رو چه npc و چه شخصیت اصلی و فرعی بالا ببره خداییش تو نسخه‌های قبلی یه کم تو ذوق میزد
    ‌و این ایراد تا جایی که میدونم گریبان‌گیر تمامی نسخه‌ها بود چهارم هم اینکه علاوه بر اسب و کشتی(یا شاید هم قایق) امیدوارم بتونیم از شتر هم سواری بگیریم
    فقط یوبی مرگ ویوندی روی بهینه‌سازیش خوب کار کن و تاریخ انتشار رو هم بزار بعد کنکور۹۷ بیزحمت 😀

  • HannaH گفت:

    بسیار خبر خوبیه که بازهم مثل سیندیکیت، اجازه انتخاب شخصیت داریم و داستان رو مى شه از زوایاى مختلف دنبال کرد. امیدوارم زودتر معرفى اش انجام بشه

  • Gamer.1990 گفت:

    ی سوال یوبیسافت این چند سال دم خودش گذاشته ؟

  • SEPEHR.HM گفت:

    بابا اینهمه بازی یه ویدیو ای چیزی ازشون لو رفته!چرا از ایناینلو لو نمیره 😐 🙁 خیلی خیلی سخته تا e3 براش صب کرد معرفی بشه چه برسه به عرضه :-/ به عنوان فن اسسین،با اینکه عنواین اخرش زیادم جالب نبود ولی با این حال یه ساله اسسین خونم کم شده :laugh:

  • Sarrow3 گفت:

    خدا کنه زود بیاد..دوستان روو این سیستم میتونم سیندیکیت رو با کیفیت خوب بازی کنم؟؟ممنون
    Rx460 4gb
    Core i5 6400
    Ram 8 gig 3000 mgh cl15

  • vito corleone گفت:

    اساسینس یک فوق العاده بود تو زمان خودش اساسینس دو یه عنوان بسیار کامل تر و بهتر از نسخه یک بود اساسینس سه با اون محیط های برفیش باز یه احساس تازگی میداد فقط شخصیت اولش که کانر کنوی بود به خوبی الطایر و استاد اتزیو نبود اساسینس رولیوشنز پایان فوق العاده ای داشت اساسینس یونیتی فقط گرافیک بود ولی باز خوش ساخت بود که متاسفانه شخصیتش موندگار نبود و صد البته اوج باگ بود و اساسینس کرید اخری شخصیت های موندگاری داشت ولی اوج بی هنری بود از نحوه انجام مراحل گرفته تا دشمنان یه جور که تنوعشون هم از انگشتای یک دست هم کمتر بود تا حتی داستان نه چندان گیراش اما امیدوارم این اساسینس جدید تو زمینه های گرافیک و داستان و گیم پلی و موزیک حرفی برای گفتن داشته باشه و از نهایت قدرت سخت افزار های نسل هشت نهایت استفاده رو ببره همون طور که از نسل هفت شماره های یک و دو و سه بردن

  • امیدوارم همانند نسخه ی محفل برادری شاهکار بشه نه مثل سیندکیت گیم پلی ضعیف

  • Dr.tech گفت:

    من عاشق سری اساسینز هستم و تمام نسخه هارو بازی کردم ولی نسخه syndicate خیلی منو اذیت کرد بخاطر سبک مبارزش من اصلا دوست نداشتم سبک جنگیدنشو خدا کنه تو این نسخه سبک مبارزه رو دوباره مثل قبل بکنن

شایعه: Assassin’s Creed: Origins دارای دو شخصیت اصلی خواهد بود | بازگشت مبارزات دریایی - گیمفا