استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود - گیمفا
استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود - گیمفا
استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود - گیمفا
استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود - گیمفا

استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود

محمود کاوش
۱۷:۴۹ ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود - گیمفا

استودیوی Arkane در مورد نسخه رایانه‌های شخصی عنوان Prey اطمینان کامل دارد.

عنوان Prey توسط استودیوی Arkane Austin (شعبه آستین – تگزاس) در دست ساخت است، اما دارندگان رایانه‌های شخصی می‌دانند با وجود نام Arkane، زمانی که پای پورت نسخه رایانه‌های شخصی درمیان است خبرهای خوشی در انتظار آنان نخواهد بود. بازی اخیر استودیوی Arkane یعنی Dishonored 2 توسط استودیوی اصلی Arkane در فرانسه ساخت و توسعه داده شد، و برروی رایانه‌های شخصی از مشکلات فنی زیادی رنج می‌برد. بروزرسانی‌های منتشر شده برای بازی نیز توانستند برخی از مشکلات آن را رفع کنند، اما Dishonored 2 به این زودی‌ها در لیست بهترین پورت‌های رایانه‌ای قرار نخواهد گرفت. نکته‌ای که بیش از پیش کاربران رایانه‌های شخصی را نگران می‌کند این است که چرا نسخه دموی Prey که هم‌اکنون برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد، برروی رایانه‌های شخصی عرضه نگردید!؟

مدیر عامل استودیوی Arkane آقای رافائل کول‌آنتونیو (Raphael Colantonio) با بیان این جملات سعی در حصول اطمینان در طرفداران دارد: تیمی که در شعبه آستین برروی بازی کار می‌کنند در بررسی‌های صورت گرفته “دقت خود را دو برابر کرده‌اند” تا اطمینان یابند که بازی بصورت کاملا روان به اجرا درآید. در مصاحبه‌ای که وب‌سایت Gamespot با کول‌آنتونیو  برگذار کرد، ایشان توضیح دادند:

باید عرض کنم که ما در ابتدای کار بازی را برای کنسول‌ها نمی‌سازیم که درنهایت بخواهیم آن را برای رایانه‌های شخصی نیز پورت نمائیم. ما کار را برروی رایانه‌های شخصی شروع می‌کنیم. نحوه ساخت بازی این چنین است. دلیل اصلی اینکه بازی‌ها برروی رایانه‌های شخصی اغلب دارای مشکل هستند این است که رایانه‌های شخصی قطعات سخت افزاری متنوعی دارند، و گاهی اوقات درایورهای آن‌ها درست زمانی که بازی عرضه می‌شود، ارائه می‌شوند. چنین اتفاقاتی هستند که بازی‌ها را به چالش می‌کشند.

او در ادامه گفت:

Prey هم‌اکنون آماده عرضه است، اما تیم ما ماه‌هاست که درحال تست و بررسی بازی برروی قطعات مختلف است تا اطمینان حاصل کند که بازی بدون مشکل اجرا خواهد شد. بنابراین ما از بازی خود اطمینان کامل داریم. شما هرگز نمی‌دانید، ولی ما بسیار مطمئن هستیم.

لازم بذکر است که Prey توسط موتور بازی‌سازی CryEngine درحال ساخت است، اما عنوان Dishonored 2 بوسیله موتور بازی‌سازی استودیوی Arkane بنام Void که برپایه موتور Id Tech است، ساخت و عرضه شد.

عنوان Prey در تاریخ ۵ مِی ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود - گیمفا
استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود - گیمفا
استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود - گیمفا
استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود - گیمفا
استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود - گیمفا
استودیوی Arkane اطمینان می‌دهد که Prey در زمان انتشار، برروی رایانه‌های شخصی دارای مشکلات فنی نخواهد بود - گیمفا