CI Games درحال کار برروی کاهش مدتزمان بارگذاریها و رفع مشکلات فنی Sniper: Ghost Warrior 3 است
CI Games روز گذشته با صدور بیانیهای اعلام کرد که درحال کار برروی رفع مشکلات فنی بازی و کاهش مدت زمان بارگذاریها هستند.
آقای Marek Tyminski مدیرعامل استودیوی CI Games در این باره گفت:
Sniper: Ghost Warrior 3 در بازار بخوبی مورد استقبال قرار گرفته، ما بازخوردهای خوبی از هواداران دریافت کردیم و در نظر داریم تا Sniper: Ghost Warrior 3 روند رو به رشد را به همین صورت ادامه دهد. به همین خاطر برنامههای شرکت در مورد نحوه پشتیبانی از بازی را برایتان شرح میدهم:
- درحال حاضر ما تیمی مخصوص را صرفا جهت کار برروی بهینهسازی بازی قرار دادیم. تا قبل از ارائه هرگونه بستهالحاقی و محتویات اضافی برای بازی مطمئن شویم که مشکلات نرخفریم بازی و مدت زمان طولانی بارگذاریها به حداقل ممکن رسیده باشند.
- زمانی که حس کنیم پیشرفتهای صورتگرفته برروی بازی بدرستی انجام شدهاند، سپس به سراغ تولید محتویات اضافی مانند بخش چندنفره که از سوی کاربران تقاضای بسیار زیادی دارد، خواهیم رفت.
برطبق بررسیهای انجام شده توسط وبسایت dsogaming بازی برروی کارت گرافیک GTX980Ti قابلیت ارائه ۶۰ فریم برثانیه بصورت ثابت/ پایدار را حتی برروی تنظیمات High و رزولوشن ۱۰۸۰p ندارد (بنابر گفته وبسایت، ویژگیهای بصری بازی آنقدر بالا نیست که نیازمند چنین کارت گرافیکی باشد).
درحال حاضر تمام نگرانیها معطوف عنوان PREY است، زیرا توسط موتور بازیسازی CRYENGINE و استودیوی Arkane در دست ساخت است، که عنوان قبلیشان Dishonored 2 دارای مشکلات فنی بسیاری برروی رایانههای شخصی بود (لازم بذکر است عنوان Dishonored 2 بوسیله موتوربازیسازی دیگری ارائه شده است). درهر صورت عناوین اخیر ساخته شده توسط CRYENGINE بدون هیچ دلیل واضحی از مشکلات عمدهای رنج میبرند، و این اتفاقات نشان دهنده این است که استودیویهای third-party بطور تمام و کمال قادر به استفاده از قابلیتهای CRYENGINE نیستند.
عنوان Sniper: Ghost Warrior 3 در تاریخ ۲۵ آپریل (۵ اردیبهشت) برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه شد و هماکنون در دسترس میباشد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
CI Games کلا بازی نسازه بهتره :sarcasm:
آقا بلد نیستین بازی بسازین مجبورین مگه
یه بازی ای که از اول بلد نبودن بسازن تا شماره ۴ ادامه دادن…فقط باگه باگ
عزیزان قبل از عرضه به فکره این موارد باشید چرا اینجور شدن بعضی از بازی سازها
خسته نباشی دلاور تریلر های باحالی میداد ولی 😐 مشکلات فنی 🙁
یعنی فقط ۳ ماه برای کم کردن بارگزاری وقت بزارن . 😀 😀 آخه ۵ دقیقهههه :pain: :pain:
به پای کریتوس کبیر که نمیرسه
کرای انجین یه اسب وحشیه که فقط و فقط خود کرایتک میتونه ازش سواری بگیره . چرا بازیایی که خودشون میسازن هیچ عدم بهینگی ندارن ؟
کرای انجین موتور فوق العاده ای هست که اگه بازیسازها بتونن درست ازش استفاده کنن حاصلش میشه شاهکاری مثل کرایسیس ولی به غیر از خود استودیوی کرای تک بقیه هنوز نتونستن نتیجه مطلوب با این موتور گرافیکی بگیرن که خیلی عجیبه.
خب این جاس که میگن کار هر کس نیست خرمن کوفتن.گاو نر میخواهد و مرد کهن