اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 منتشر شد - گیمفا

اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 منتشر شد

محمود کاوش
۱۸:۳۹ ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 منتشر شد - گیمفا

اخیرا وب‌سایت GamesRadar مصاحبه‌ای با معاون استودیوی Sledgehammer Games آقای Michael Condrey ترتیب داده بود، که طی این مصاحبه ایشان اطلاعات بیشتری را در مورد خط داستانی بازی در اختیار هواداران سری Call Of Duty قرار دادند.

روز گذشته نیز گیمفا اولین اطلاعات از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 را برایتان منتشر کرد که می‌توانید قبل از مطالعه این خبر، ابتدا آن را بخوانید. صرف‌نظر از تریلر انتشار یافته از بازی که می‌توانید آن را در گیمفا مشاهده کنید و سایر نکاتی که در خبر روز گذشته ذکر شد، یک راست به سراغ اطلاعات جدید می‌رویم:

– در بازی شما کنترل دو شخصیت اصلی و تعدادی شخصیت فرعی مثل: زنی فرانسوی که یکی از مبارزان جنبش مقاومت فرانسه است را برعهده خواهید گرفت

برطبق گفته‌های Condrey داستان اصلی بازی حول دو شخصیت که هردو از لشکر اول پیاده‌نظام، بنام‌های Red Daniels و Zussman هستند، پیش خواهد رفت. و Red Daniels شخصیت اصلی داستان خواهد بود. او ادامه داد:

داستان در مورد سفر آن‌ها بهمراه جوخه‌شان است، جوخه‌ای متشکل از ۱۲ نفر.

شخصیت قابل بازی دیگری که کنترل وی تائید شده، بنام Rousseau می‌باشد که یکی از زنان مبارز جنبش مقاومت فرانسه است.

ما می‌خواهیم داستان بازی تاثیرگذار باشد و کاری کنیم که بازیکنان از زمانی که شخصیتی را مشاهده می‌کنند تا زمانی که آن کاراکتر به رشد و تکامل برسد، با او احساس همدردی کنند.

امیدوارم شخصیت‌های موجود در بازی این احساس را درون بازیکنان برانگیزند. در درجه اول – شما همچنان همراه Daniels و جوخه او هستید. اما بنظرم زمانی که به جنبش مقاومت فرانسه ملحق شوید، در موقعیت بسیار جذابی قرار خواهید گرفت. در هرصورت، شخصیت‌های برجسته دیگری در بازی وجود خواهند داشت. Condrey شرح داد:

خانواده‌‌ای آلمانی و همچنین دو خواهر، افسری انگلیسی بنام Crowley، افسری دورگه آمریکایی-آفریقایی بنام Cormack در بازی حضور دارند.

با تنوع این شخصیت‌ها بنظر می‌رساند Sledgehammer Games قرار است زوایای گسترده‌تری را در مورد جنگ‌جهانی دوم ارائه دهد.

همه ما قبول داریم که این واقعه یک اتفاق جهانی بوده است. درسته؟ نیروهای متفقین نیرویی جهانی بوده‌اند – نیروهای متحدین نیز چیزی بیش از نازی‌ها بوده‌اند. علاوه بر آلمان‌ کشورهای دیگری نیز در این بین وجود داشته‌اند. بنابراین برای ما مهم بود که، این جنگ مختص آمریکا نیست، این داستانی در مورد یک جوخه آمریکایی نیست – Call Of Duty: WW2 در مورد تمامی جهان است، بنابراین درطول بازی شاهد نمایش‌های قدرتمندی از هر دو جبهه نبرد خواهید بود. شما شاهد نمایش‌های قدرتمند فداکاری‌های زنان و مردانی خواهید بود که در این راه خانواده‌های خود را فدا کرده‌اند.

– ممکن است نیروهای متحدین صرفا بد نبوده باشند

در تریلر منتشر شده از بازی افسری از نیروهای SS مشاهده می‌شود. اطلاعات دقیقی از این شخصیت در دسترس نیست، اما ممکن است بدلیل نداشتن درجه برروی لباس فرمش و همچنین کلاه نظامی در حین خدمت نباشد یا اینکه یک زندانی باشد. Condrey در این باره گفت:

در بخش کمپین بازیکنان کنترل نیروهای متحدین را بدست نخواهند گرفت. ما می‌خواستیم به تمام اتفاقاتی که در آن برهه زمانی رخ داده است احترام بگذاریم. همانطور که در جریان هستید خشونت‌ها و بی‌رحمی‌های بسیاری در آن بازه اتفاق افتاده است – ما بخاطر بیان واقعیت‌های این دوره شرمسار نخواهیم بود. و این واقعیت‌ها شامل انسانیت‌های صورت‌گرفته توسط ارتش آلمان نیز می‌شود – تمامی سربازان آلمانی SS یا نازی نبوده‌اند. ما می‌خواهیم این موارد را به تصویر بکشیم. اعمال بشردوستانه زیادی در هر دو جبهه رخ داده است.

– در بازی این امکان وجود دارد که از جوخه خود کمک بگیرید

در یکی از دموهای گیم‌پلی بازی صحنه‌ای وجود دارد که بازیکن خشابی را از یکی از افراد دریافت می‌کند. Condrey در این باره توضیح داد:

ایده اصلی Call Of Duty: WW2 در مورد فاصله گرفتن از وجود یک سرباز ابرقهرمان و حل مشکلات نبرد توسط وی است. بخشی از یک گروه بودن و ایجاد حس همکاری تماما بخاطر این است که در شرایط سخت و مختلف به یکدیگر کمک کنید. این شما هستید که به جوخه خود نیاز دارید. این مکانیزمی است که شما هر زمان نیاز به کمک داشته باشید می‌توانید بر گروه خود تکیه کنید، و در این مورد – زمانی که مهمات شما اندک است، می‌توانید از جوخه خود درخواست مهمات کنید.

دریافت مهمات تنها یکی از چندین مکانیزم داخل بازی است که شما می‌توانید از تیم‌تان درخواست کمک کنید.

افراد مختلف در جوخه شما هرکدام خصوصیات خاص خود را دارند که می‌توانند براساس آن‌ها به شما کمک کنند. و اگر شما حین نبرد در نزدیکی یکی از اعضای گروه خود باشید، ‌می‌توانید از وی درخواست کمک کنید.

– امکان دارد در مسیر بازی همرزمان خود را از دست بدهید، و این ممکن است برای شما مشکل‌ساز شود

براساس گفته‌های Condrey، تمام اعضای جوخه شما قرار نیست دوباره به خانه بازگردند.

این احتمال وجود دارد که اعضای کلیدی گروه شما از بین بروند…

سوال اینجاست که آیا مرگ یکی از اعضای گروه برروی باقی افراد تاثیر خواهد گذاشت یا خیر؟

می‌توانید طی بازی از اعضای کلیدی گروه خود جدا شوید، و این ممکن است برروی نحوه ادامه بازی شما تاثیرگذار باشد – اگر از فردی که حامل مهمات است فاصله بگیرید، احتمال دارد با کمبود مهمات مواجه شوید.

به هرحال Call Of Duty همیشه می‌خواهد تا شما غم از دست دادن شخصیت‌های اصلی را درک کنید. Condrey ادامه داد:

از دست دادن افراد گروهتان تاثیر مهم عاطفی برروی شما خواهد گذاشت. زمان‌هایی خواهد بود که شما ممکن است از گروهتان جدا شوید و یا یکی از اعضا را از دست بدهید که در این صورت احتمال دارد به لحاظ عاطفی برروی شما تاثیر بگذارد. بنابراین تمام این اتفاقات ممکن است در بازی رخ دهند.

Call Of Duty: WW2 قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)  برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • دستتون درد نکنه اینقدر زحمت می کشین :yes: 🙂
    از نظر من AW بهترین COD نسل هشتم بود :-*
    امیدوارم Sledgehammer بتونه کییفیت کارش رو در WW2 به حد اعلا برسونه :yes: :yes: 🙂

  • بعضیا که سال پیش بازیشون رو بردن جنگ جهانی ولی در سینگل پلیر که قرار بود مثلا حماسی باشه افتضاح به بار اوردن یاد بگیرن.به این میگن جنگ جهانی! :inlove: مطمئنم چه در گیم پلی چه در داستان چه گرافیک هنری و فنی چه در صداگذاری چه در طراحی مراحل چه در مولتی پلیر و بخش زامبی عالی عمل میکنه :inlove: این مصاحبه و مقاله سایت پالیگان نشون میده چه بازی فوف العلاده ای در راهه :inlove: :inlove:

    • battle killer گفت:

      خخ اره :rotfl: حالا قیافه اون کارمندان دایس که در‌مورد کاد زر‌ میزدن دیدن داره فک کنم رفتن غار.خخخ.بخش داستان که کاملا تضمینه اگه تو بخش مولتی هم کشور روسیه وجود داشته باشه من دیگه هیچی نمیخوام(چون اسنایپر خوراک خودمه)

      • Dirtyomnic گفت:

        داداش میتونی یه توضیح بهم راجب سینگل پلیر بتل بدی چون من زیاد اهل انلاین نیستم میخواستم ببینم ارزش داره حالا مگه چجوریاس که اینقدر بده تو تریلراش که خیلی حماسی بودو از شخصیت های تاریخی هم استفاده میکرد؟؟؟ ?:-)

    • SON OF EA گفت:

      والا همون بازی
      متاش نزدیک ۹۰ شدش
      و نمره ۹ از گیم اسپات رو گرفت
      این بازی هم هر سال همینو میگه..
      خخخ
      تا حالا که چند جاشو از همون نسخه بی روح
      بقول خودتون کپی کرده که

      کال اف شده مثل منچستر خوزه و پوگبا
      خخخخ

      • بله به خاطر مولتیش! ولی سینگل پلیرش افتضاح بود برعکس وعده های هر ساله دایس برای ساخت سینگل پلیر حماسی! لول دیزاین که افتضاح بود! مپ مولتی رو دادن به گیمر گفتن برو فلان جا یکی رو بکش یا یه جا رو فتح کن! کل مراحلش فقط برای آموزش بازی بود! هوش مصنوعی هم ازش نگم! از ۲۰ متری راه میرفتی صدای پاتو میشنیدن 😐 کالاف هیچی کپی نکرده چون از ۳ سال پیش در دست ساخته :-)) متاسفانه هر پست باید اینو به بعضی ها گفت 🙂
        —-
        اون مقاله بر اساس تجربه یکی از منتقدان پالیگان از بازی بوده.این مصاحبه هم یه سری از سیستم های گیم پلی بازی رو مشخص کرد که ایده جذابی دارن. :inlove: مردن هم رزم ها روی بازی تاثیر میزاره – همرزم ها در تهیه مخمات نقش اساسی دارن – سیستم سلامتی خودکار کنار گذاشته شده
        همینا رو تصور میکنم حس میکنم وسط یک جنگ واقعیم و مو های تنم سیخ میشه از هیجان :inlove:

        • Dirtyomnic گفت:

          @aiden
          اوووووف حرف های تو بیشتر هایپم کرد تا سازنده ها 😛 :yes:

        • ........ گفت:

          نمیددنم چرا میگین داشتانش بد بود واقعا اگه اینقدر افتضاح بود نمیتونست تو گوتی نامزد بشه و حتی جایزه ببره . من خودم تا قبل از تجربه بتل ۱ طرفدار سرسخت کال آف بودم ولی جدا همون مولتیش هیچ رقیبی نداره همون کمپینشم از خیلی از بازی ها سر تر بود . من خودم اینفینیتی رو متاسفانه تجربه نکردم ولی بلک اپس ۳ مگه چه داستانی داشت که بتل ۱ نداره واقعا همون مدت کوتاهش خیلی تاثیر گزار و حماسی بود(نظر شخصی) ولی کلا شما با دایس که پدر کشتگی ندارید سعی کنید از همه بازی ها لذت ببرید من خودم شدیدا منتظر wwll هستم . مطمئنم اگه کالاف زود تر از بتل به جنگ جهانی بر میگشت شما میگفتی بتل اسکی رفته .

        • Alireza_yoo گفت:

          داداچ داری اشتباه میزنی بتل چهار از هشت سال پیش در دست ساخت بود ک ایده اپریشن رو اجرایی کرد و چهار سال پیش اومد اسکی رفتن رو برعکس گفتی

      • Ali گفت:

        متا مهم نیست وقتی بازی طرفدار نداره و فروشم نداره به چه درد میخوره. بتل کارش فقط تقلیده به جز تقلید چیز دیگه ای بلد نیست داستان بتل ۱ که افتضاح بود.

    • @AIDEN
      از بازی مورد علاقت هرچقدر دوس داری تعریف کن حرفی نیست. منم موافقم که این نسخه از کالاف خیلی خوب عمل میکنه.
      ولی چرا بقیه بازیا رو میکوبی؟ 😐
      همین بازی که داری ازش بد میگی بازی مورد علاقه ی خیلیاست و با مولتی پلیرش طوفان به پا کرد.
      از بازی موردعلاقت تعریف کن ولی یاد بگیر به سلیقه ی بقیه هم احترام بذاری!

      • من از مولتی پلیرش بد نگفتم و اون بخش شاهکاره 😉 ولی سینگل پلیر افتضاحه و میتونم این رو اثبات کنم!سازنده های بتلفیلد تریلر های کالاف رو مسخره میکردن و ادعا میکردن یک سینگل حماسی ساختن آخر چی شد؟

        • mojy_star گفت:

          داداش دارم حس میکنم که داری زیادی شلوغش میکنی . از قدیم بتل تو مولتی عالی بوده و کالاف تو سینگل تا بوده همین بوده البته ناگفته نماند که کالاف این اواخل سینگل جالبی نداشته تا این حد که بخش داستانی bo3 رو تموم نکردم و aw رو اصلا نگرفتم .ولی بتل تو پست تخصصیش (مولتی) عالی عمل کرده.
          اصلا هم از بازیی طرف داری بیجا نمیکنم و دارم واقعیت رو میگم .
          ولی خدا کنه این یکی خوب از اب دربیاد.

    • تا جایی که من یادمه همچینم قرار نبود حماسی باشه و حتی تا چند هفته قبل از عرضه ی بازی،هیچ خبر درست و حسابی از بخش سینگل پلیر نبود
      من نمیدونم چرا شما دوست داری این بازیو مقابل بازی که قراره سال بعدش بیاد قرار بدی و الان که کالاف به ریشه هاش برگشته :inlove: سعی داری از محبوبیت این اتفاق به ضرر بتل استفاده کنی!
      به هردوتا بازی احترام بذارید،باور کنین هدف ما لذت بردن از بازی هست نه فن بازی

      • Inside1990 گفت:

        خب بتل۱ بخش سینگلش اصلا خوب نبود واسه یه بازی نسل ۸ دیگه دفاع چرا میکنین الکی…یعنی اگه مرحله ی کبوتر نبود راحت میشد لقب افتضاح رو بهش داد…دیگه خشک تر از این هم میشه بخش داستانی؟!فقط خواستن با بردن بازی به جنگ جهانی معترضین به کالاف رو جذب کنن و یه جورایی هایپ کنن واسه فروش بیشتر و تضمین بخش مولتی…کالاف هم خوب نبود به خصوص نقش منفی که افتضاح ترین نقش منفی تاریخ بود!

        • Ramsay گفت:

          موضوع این نیست دوست عزیز.دوست ما AIDEN میگن سازندگان قول یه کمپین حماسى رو داده بودن در حالى که بنده یه همچین صحبتى رو از DICE بخاطر ندارم فکرکنم کلا ١-٢تا تریلر داستانى هم فقط براش منتشر شد بقیه همه تمرکز رو بخش مولتى بود.DICE از BF4به بعد در به ٢-٣ بخش تقسیم شد که بخشى از اون روى بتل١کار میکرد(زمانى که اعتراضات به فضایى شدن COD تقریبا نبود)بتل از قدیم الایام براى بخش مولتى خودش شناخته شده بوده و هست.بدلیل بخش کمپین. ضعیف چند نسخه اخیر COD هم هست که CODیجورایى قافله رو به بتل باخت.امیدوارم CODبه دوران اوج خودش برگرده و بتل روزبه روز بهتر بشه

          • Inside1990 گفت:

            Frank the rabbit
            اره داداش راست میگی منم جایی ندیدم یا نشنیدم که دایس رو بخش تک نفره زیاد تبلیغ کرده باشه البته یه مقدار سعی داشت هایپ کنه طرفدارارو و صحنه های احساسی رو توی تریلرهاش به نمایش گذاشت ولی عملا فقط کات سین بودن و توی بازی با گیم پلی و صحنه های خشک و بی احساس طرف بودیم البته به غیر از مرحله ی فوق العاده ی کبوتر ولی در کل قبول دارم بتل هیچوقت رو بخش تکنفره مانور نداده…در مورد اینکه گفتین نسخه های اخیر کالاف به دلیل کمپین ضعیف تر قافله رو به بتل باختن باید عرض کنم درسته قافله رو به بتل باختن ولی به خاطر بخش آنلاین قوی تر بتل قافله رو باختن وگرنه بخش کمپین بتل بعد از نسخه ۳ عملا در اولویت نبوده و نقش دستگرمی واسه بخش آنلاین رو داشته وحتی نسخه iw هم به نظرم بهتر از بتل ۱ بود چون تمرکز بیشتری روش شده بود…در کل هردو بازی هم بتل هم کالاف تو نسخه های اخیر بخش کمپین راضی کننده ای نداشتن ولی به نسخه ی جدید کالاف میشه امیدوار بود 😉

  • Javad BG گفت:

    فروشش که مطمئنا عالی میشه. متاش هم ۸۴یا ۸۳شه فک کنم. بازیش هم بازی متوسط رو به بالایی میشه. بنظرم :yes:

    • battle killer گفت:

      هر چی باشه از اون بتلفیلد با بخش داستانی اشغال و وعده پوچ دایس بهتر میشه.خخخخ

      • mojy_star گفت:

        دادا شما جوگیر شدی شدیــــد . اول بزار بازی بیاد یا لااقل یه تریلر درست حسابی ازش منتشر بشه … بعد جنگ روانی راه بنداز .

      • ........ گفت:

        عزیزم بتل ۱ رو با کالاف سال خودش(IW) مقایسه کن برو تا تش. نمیدونم چه فازیه اینی که ا سال بعد دار میاد و با اون مقایسه میکنی. به نظرم با بتلفرانت ۲ مقایسه کنی بهتره. یه سر به جوایز و نامزدی هایی که تو TGA پارسال داده شد نیگا کنی بد نیس

      • Ramsay گفت:

        والا از اسم شما بنظر میرسه بتلفیلد١ کار خودش رو به خوبى انجام داده.یادمه زمان اوج MOHبه CODمیگفتن MOHkiller
        ببین بتل به کجا رسیده که اسم شما battle killerهست 🙂
        درضمن کدوم وعده پوچ؟دایس قول یک مولتى فوق العاده رو داده بود که عمل کرد :/ درباره کمپین هم که حرفى نزدن. :/
        به هرحال به امید موفقیت CODو بازگشت به روزاى درخشان گذشته

  • Tommy Angelo گفت:

    این عکس M4 شرمن اصلا نابودم کرد 😯

  • Resident Evil گفت:

    داستان عالی میخواید COD
    مولتی بی نظیر میخواید BF
    نمونه های بارز سری COD MW
    BF4 که اصلا گل سرسبد مولتیه

  • oculus rift گفت:

    نقش سرباز المان !!!! دمش گرم یکی از دوستان خطاب به Activision میگفت اگه مردین مارو تو نقش سربازای المانی قرار بدین اینم سرباز المانی بعد از مدتها بالاخره با یک عنوان فوقوالاده طرفیم و با یک گرافیک واقع گرانه و یک داستان فوق زیبا از call of duty

  • ali 57 گفت:

    ممنون از آقا محمود بابته خبر
    این کالاف خیلی حماسیو بزرگ میشه من کلا کمپین های کالاف رو دوس دارم تقریبا همیشه کمپین های خوبی ارائه میدن کمپین اینفینیتی رو دوس داشتم ولی مولتیه جالبی نداش و از بتل ۱ خیلی ضعیف تر بود ولی مطمئنم cod ww2 هم کمپین هم مولتیه نابی خواهد داشت

  • عامون گفت:

    خداکنه قابلیت تخریب بیشتری داشته باشه چون وقتی یه خونه رو میترکونی خیلی حال میده
    تو بتل یک ک قایل قبول بود چون خونه رو نضفش میبردی
    داخل بتل یک یکسری چیزای ریز خیلی خوب بودن و نقاط ضعفی هم داشت
    کالاف هم از حق نگذریم حداقل کلا بردمون فضا خیالمونو راحت کرد گف این فضاییه 😐 :-X
    به نظرم کالاف داره ب روزای اوج خودش برمیگرده
    ولی هنوزم هیچ چیز معلوم نیس ولی اینطور ک پیش میره خیلی خوبه
    ب امید موفقیت دوباره و برگشت ب روزی که کالاف باز هم بترکونه

  • rasuol79 گفت:

    فقط میتونم بگمWowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    بی صبرانه منتظرش هستم دیگه واقعا نمیدونم سر خودمو چجوری گرم کنم تا زمان انتشارش برسه
    اصلا درباره بتلفیلد ۱ حرفی نمیزنم چون میدونم دیگه حرفی برای گفتن نمونده و قطعا خودشون هم هیچ حرفی ندارن
    قطعا توی این نسخه با این وضیعت به بهترین نحو جنگ جهانی دوم رو درک میکنیم.عشق است کالاف :heart: :heart:

    • Alireza_yoo گفت:

      داداچ خیلی خیلی خیلی اشتب میزنی منم کالاف باز بودم و بتل یک رو گرفتم سینگلش نه خوب نه بد البته کات سیناش ک عالی بود ولی کلا اموزشی بود ک خیلی خوشم نیوومد ولی شما بتلی ک هواپیما تانک اسب و کلی چیز دیگه داره رو با مولتی کالاف مقایسه میکنی ک بکش در رو هست تاکید میکنم ک فقط یک سال مولتی bo3 زدم اگه هم مودا و تانک و اینچیا بیاره طبق منطق شما باید اسکی حساب بشه بدجور اسکی هم حساب میشه

      • rasuol79 گفت:

        دوست عزیز من کاملا با حرف شما موافقم من که نگفتم بخش آنلاین بتلفیلد بده اتفاقا خیلی همه خوبه و عالی من اصلا به توی حرفم اشاره به بخش مولتی داشتم؟؟؟ منظور من بخش کمپین بازی بود

      • Ali گفت:

        اول از همه بگم اسب رو که از BO2 اسکی رفته. آره با مولتی کالاف مقایسه میکنیم کالاف هم مولتی خوبی داره کالاف به جای تانک و هواپیما یه چیزایی مثل پهباد داره پس بی دلیل مولتی بتل رو به کالاف برتری ندید.

  • دوستان این نسخه خیلی دلمو گرفته بعد بلک اپس ۱ دیگه چشمامو رو کالاف بستم حتما تهیش می کنم فقط کاش بخش داستانیش طولانی و خوش ساخت باشه صد در صد مطمعنم از بتل ۱ میزنه جلو

  • از زن فرانسوی صحبت کردن من یاد نسخه های اول و underground بازی مدال افتخار افتادم
    چه بازی های فوق العاده ای بودن با چه فضای خاصی!
    یادشون بخیر

  • Shado khandan گفت:

    جالبه انگار اینجا آزادی بیان نداریم راجع به گیم نظرم قرار نگرفته

  • GTA V گفت:

    کالاف امسال به اوج برمیگرده.

  • HannaH گفت:

    به نظر بخش کمپین بازى گسترده است. آدم رو به خریدش وسوسه مى کنه. من مدت هاست هیچ شماره اى از بازى رو نخریدم ولى ظاهرا این فرق داره.

  • GTX1080 گفت:

    امسال قطعا به دوران اوجش برمیگرده :cute:

اطلاعات دیگری از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 منتشر شد - گیمفا