جو نیکولز، کارگردان کپکام ونکوور، این استودیو را ترک کرد
جو نیکولز (Joe Nickolls)، استودیوی «کپکام ونکوور» (Capcom Vancouver) را ترک کرد؛ وی پیش از این به عنوان کارگردان در این استودیو مشغول به کار بود. نیکولز به منظور جستجوی ماجراجوییها و کسب تجربههای کاری جدید، شرکت مذکور را که به خاطر ساخت بازی Dead Rising 4 شناخته شده است، ترک کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
تمام سفرهای خوب، روزی به پایان خواهد رسید و این بار نوبت به جو نیکولز و استودیوی «کپکام ونکوور» رسیده است. این شخص که در حال حاضر کارگردان سابق استودیوی مذکور شناخته میشود، تیم مسئول ساخت بازی Dead Rising 4 را به منظور یافتن فرصتهای کاری جدید ترک کرده است.
همکاران نیکولز به منظور خداحافظی با وی و قدردانی از زحمات او اقدام به انتشار بیانیهای در وبسایت رسمی شرکت «کپکام» کردهاند که به شرح زیر است:
در طول دو سال گذشته، با عرضهی موفقیتآمیز بازی Dead Rising 4 و زمینه سازی برای پروژههای معرفی نشدهی آینده، نظارت جو بر استودیوی کپکام ونکوور هیجانانگیز و با پیشرفت [این استودیو] همراه بوده است. ما همچنین شاهد گذار استودیو به موتور بازیسازی آنریل انجین ۴، پیشرفت در زمینهی بازیهای ویدئویی موبایل و همچنین انتقال به یک استودیوی جدید، بهبود یافته و بزرگتر در برنابی (که به زودی محقق خواهد شد) نیز بودیم. این مهم [و اقدامات] به خاطر تواناییهای جو در زمینهی رهبری بوده است. تیم با استعداد کپکام ونکوور همچنان به تلاش سخت خود ادامه خواهد داد تا به خلق تجربههای گیمپلی شگفتانگیز بپردازد.
در پایان، ما از صمیم قلب و با احترام و ستایش، از نقشی که جو در موفقیت کپکام ونکوور داشته است، قدردانی میکنیم. همهی ما آرزومندِ بخت خوب، رفاه و موفقیت دنبالهدارِ جو هستیم.
نظر شما در خصوص خروج جو نیکولز از این استودیو چیست؟ آیا به نظرتان، این مهم تاثیری در روند کاری این استودیو و پروژههای فعلی و آیندهی آن خواهد گذاشت یا خیر؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
نرو داداچ فعلنا باهات کار داشتیم :pain:
“نظر شما در خصوص خروج جو نیکولز از این استودیو چیست؟ آیا به نظرتان، این مهم تاثیری در روند کاری این استودیو و پروژههای فعلی و آیندهی آن خواهد گذاشت یا خیر؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.”
والا اگه نظر بنده رو میخواین و این آقا کارگردانی۴ dead rising رو بر عهده داشته پس به نظرم رفتنش اصلا تاثیری تو کپکام نمیذاره شاید حتی باعث پیشرفتش هم بشه!!آخه اصلا مگه dead rising 4 کارگردانی هم داشت؟! ?:-) :laugh:
:yes: