تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا
تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا
تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا
تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا

تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد

اشکان عالی خانی
۱۲:۴۵ ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا

بدون شک عنوان Gran Turismo Sport نه تنها یکی از مورد انتظار ترین بازی‌های سبک اتوموبیلرانی به شمار می‌رود، بلکه این عنوان را یکی از مورد انتظار ترین بازی‌های این نسل از بازی‌های ویدیویی نیز می‌دانند. هر از چند گاهی اطلاعات و نمایش‌های جدیدی از بازی منتشر می‌شود و بازی‌بازان و طرفداران را بیشتر برای تجربه آن، مشتاق می‌سازد. به نظر می‌رسد نسخه بتای محدود بازی تعداد بسیار کمی داشته و تنها اندک هواداران این سبک توانستند آن را روی پلی‌استیشن ۴ تجربه نمایند.

امروز، شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، تصاویر جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport را منتشر کرد که همگی در کیفیت ۱۰۸۰p بوده و اتوموبیل‌ها، مسیرهای مسابقه و موارد دیگری را به نمایش می‌گذارند. در این تصاویر، شاهد اتوموبیل‌های رالی مانند Ford Focus و Mitsubishi Lancer Evolution هستیم و همچنین مسیرهای مسابقه Sardegna Windmills ،Blue Moon Bay و Dragontrail Seaside در آن‌ها به چشم می‌خورد که زیبایی خاصی دارند.

سونی در هفته‌های گذشته و در مراسم Geneva Motor Show 2017، تصاویر و تریلر جدیدی از عنوان مورد انتظار Gran Turismo Sport منتشر کرد. در نمایش Geneva Motor Show 2017 برروی یک Fittipaldi EF7 فوق‌العاده و باورنکردنی تمرکز شده بود. این محصول فوق‌العاده حاصل همکاری افسانه مسابقات فرمول یک، Emerson Fittipaldi ،Pininfarina و مهندس آلمانی از HWA AG است. این اتوموبیل شگفت انگیز طراحی شده است تا در مسیرهای مسابقه به قدرت حرکت کند و برای همه راننده‌ها، با هر سطح مهارتی، مناسب است. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این اتوموبیل در تعداد محدودی تولید خواهد شد؛ البته فکر نمی‌کنم این قضیه خیلی غافلگیر کننده باشد. خوشبختانه، مجبور نیستیم که اتوموبیل Fittipaldi EF7 را تنها در دنیای واقعی برانیم و این اتوموبیل شگفت انگیز به صورت اختصاصی و انحصاری در بازی Gran Turismo Sport وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، همکاری Gran Turismo Sport با شرکت مشهور TAG Heuer نیز در همان زمان اعلام شد. به وسیله این همکاری، این شرکت ساعت سازی معروف سوییسی با بازی همکاری می‌کند که کارهای مربوط به زمان را در بازی انجام می‌دهد. به نظر می‌رسد استودیوی پولی فونی دیجیتال (Polyphony Digital) علاقه خاصی به استفاده از فناوری‌های زمانی TAG Heuer در بازی Gran Turismo Sport دارد. این اولین باری است که سری با قدمت Gran Turismo، به صورت رسمی با یک شرکت ساعت سازی همکاری می‌کند و البته قابل ذکر است که شرکت TAG Heuer نیز تا به حال در هیچ بازی ویدیویی حضور نداشته و این موضوع برای این شرکت به نوعی اولین بار است. علاوه بر فناوری Live Timing، در بازی Gran Turismo Sport بخشی با نام TAG Heuer Museum نیز وجود خواهد داشت که به صورت موزهف اتفاقات تاریخی را با تصویر و نوشته توضیح می‌دهد.

تهیه کننده بازی Gran Turismo Sport، یعنی آقای کازونوری یامائوچی طی یک بیانیه، در مورد همکاری اخیر اینگونه توضیح داد:

Tag Heuer که با همکاری با افسانه‌های درخشانی در مسابقات اتوموبیرانی مانند استیو مک کوین (Steve McQueen)، آیرتون سنا (Ayrton Senna) و Red Bull Racing، تاریخ سازی کرده است، یک همکار بی نقص برای پروژه Gran Turismo Sport محسوب می‌شود که می‌خواهد تاریخ ۱۰۰ ساله آینده اتوموبیلرانی را دوباره تعریف کند. من مطمئن هستم که فناوری live timing شرکت Tag Heuer، یک سطح جدید واقعیت را به Gran Turismo Sport می‌آورد تا با مسابقات اتوموبیرانی در دنیای واقعی برابر باشد. علاوه بر این، این پروژه یک فرصت عالی خواهد بود تا شکافی در فناوری جدید ایجاد کرد و طراحی‌های آینده ساعت را انجام داد که یک تقاطع برای ساعت‌ها و فناوری‌های نرم افزاری به حساب می‌آید.

با این که می‌دانیم عنوان Gran Turismo Sport در سال جاری منتشر خواهد شد اما هنوز تاریخ عرضه دقیق آن مشخص نشده است. شما می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از بازی را در زیر مشاهده نمایید و لذت ببرید:

تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا
تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا
تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا
تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا
تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تصاویر ۱۰۸۰p جدیدی از عنوان Gran Turismo Sport منتشر شد - گیمفا