شایعه: استودیوی BioWare بر روی بازی جدیدی مشابه Destiny کار میکند
نام استودیوی بازیسازی بایوور (BioWare)، این روزها به خاطر مشکلات گرافیکی بازی Mass Effect: Andromeda، بیش از پیش مطرح میشود و روزانه شاهد انتشار اخبار زیادی پیرامون آن هستیم. اما به تازگی شایعات جدیدی پیرامون این استودیو منتشر شده که حاکی از توسعهی بازی جدیدی توسط آن دارند که به احتمال زیاد در جریان نمایشگاه E3 2017 رونمایی خواهد شد و سبک آن از بازی موفق Destiny الهام گرفته شده است.
لیام رابرتسون (Liam Robertson)، روزنامهنگار پرکار صنعت بازیهای ویدئویی، در پادکست اخیر خود ادعا کرده است که استودیوی بایوور در حال توسعهی بازی جدیدی است که بسیار به بازی Destiny شباهت دارد؛ اما یک عنوان «نیمه MMO» خواهد بود. رابرتسون در این زمینه بیان داشته است که:
آنها (استودیوی بایوور) پیرامون کاری که بر روی بازی جدید خود میکنند، کاملاً مسکوت هستند. این پروژهای است که حدود ۴ سال در دست ساخت و توسعه قرار دارد و قرار است در نمایشگاه E3 2017 به صورت رسمی رونمایی شود… من نمیدانم که آیا آنها به صورت عمومی اعلام خواهند کرد که این بازی سال بعد منتشر خواهد شد یا خیر. نام این بازی در حال حاضر «Dylan» است. راه دیگری برای گفتن این مهم وجود ندارد، این «Dylan» نام دارد. من فکر میکنم که [نام این بازی] به شخصیت اصلی آن مربوط باشد.
در عین حال، رابرتسون برخی از جزئیات این بازی جدید را نیز فاش کرد که بدین شرح است:
بر اساس آنچه که من دانستهام، Dylan یک بازی علمی تخیلی است که در زمرهی بازی Destiny جای میگیرد. همچنین این عنوان شامل عناصری از بازی The Division است؛ به طور مشخص عناصر MMO منظور است. یکی از این بازی را «نیمه MMO» خوانده است. من بیشتر از این نمیدانم… این [بازی] یک پروژه در مقیاس در بزرگ است، شاید بزرگترین پروژهای باشد که استودیوی بایوور در تاریخ خود آن را توسعه داده است. این عنوان به طور قابل توجهی بزرگتر از Mass Effect: Andromeda خواهد بود. این بازی چند نفره خواهد بود.
بنابراین به نظر میرسد که در روزهای آینده بیشتر از پروژهی جدید استودیوی بایوور که با نام «Dylan» شناخته میشود، خواهیم شنید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
کاشکی حقیقت داشته باشه :inlove:
MASS EFFECT ANDROMEDA رو تیم اصلی Bioware نساخته بودن…تیم جوون و جدیدی بودن.
به خاطر اینکه تیم اصلی برای ساخت بازی جدیدشون که توی e3 معرفی میشه :inlove: سرشون شلوغ بوده