تمرکز بیشتر Square Enix بر روی نینتندو سوییچ و عرضه عناوین جدیدی به صورت جهانی
رییس و مدیرعامل شرکت اسکوئر اینیکس آقای یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)، به تازگی اعلام کرده که در سال ۲۰۱۷ پلتفرمهای جدید بسیاری همانند نینتندو سوییچ و کنسول جدید شرکت مایکروسافت Scorpio، عرضه خواهند شد. هر چند در میان این پلتفرمها شرکت اسکوئر اینیکس بیشتر از همه قصد تمرکز بر روی نینتندو سوییچ را دارد.
آقای یوسوکه ماتسودا در مصاحبه با سایت ژاپنی Nikkei، اطلاعات جالبی در مورد وضعیت فعلی اسکوئر اینیکس، تمرکز این شرکت بر روی پلتفرم نینتندو سوییچ و همچنین برنامه آنها برای انتشار عناوینشان به صورت جهانی، منتشر کرده است. در ادامه میتوانید اطلاعات کلیدی منتشر شده در این مصاحبه را مطالعه کنید.
- داشتن پلتفرمهای جدید همیشه موضوع خوبی بوده، و آقای ماتسودا به همین دلیل امیدوار است پلتفرم نینتندو سوییچ از لحاظ فروش موفق عمل کند.
- پلتفرمهای جدید بسیاری در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد. در کنار نینتندو سوییچ، ما به زودی Scorpio را نیز دریافت خواهیم کرد. (آقای ماتسودا میگویند پلتفرمهای جدید بسیاری عرضه میشوند، اما فقط به دو پلتفرم معرفی شده از میان آنها اشاره میکنند)
- شرکت اسکوئر اینیکس متوجه پلتفرمهای رایانههای شخصی، حالت بازی در ویندوز ۱۰ و Google Tango بوده، هرچند اخیرا تمرکز آنها بیشتر بر روی نینتندو سوییچ است.
- عنوان Final Fantasy XV در مدت زمان بیش از یک ماه، توانست ۶ میلیون نسخه فروش (به صورت دیجیتالی و عرضه به خرده فروشیها) داشته باشد. این رکورد به لطف عرضه جهانی این عنوان امکانپذیر شده، زیرا میزان بسیار زیادی از این نسخهها در منطقه آمریکای شمالی به فروش رفتهاند.
- بیش از ۲۰٪ فروش کلی عنوان Final Fantasy XV به صورت دیجیتالی و در منطقه آمریکای شمالی اتفاق افتاده، میزانی که بسیار بیشتر از سایر مناطق است. بعضا حتی فروش دیجیتالی تعدادی از عناوین شرکت اسکوئر اینیکس در مناطق اروپا و آمریکای شمالی، تا ۵۰٪ از فروش کلی یک عنوان را شامل شدهاند.
- انتشار جهانی بازیها بیش از پیش اهمیت دارد.
- بجای تغییر محتویات برای مناطق مختلف، شرکت اسکوئر اینیکس باور دارد که عناوین طراحی شده برای ژاپن، در سایر مناطق نیز با استقبال بهتری روبرو میشوند.
- در کنار توسعه عناوین جدید، آقای ماتسودا امیدوار است تا پورتهای بیشتری از عناوین قدیمی شرکت اسکوئر اینیکس مشاهده کند.
- اکثر عناوین عرضه شده شرکت اسکوئر اینیکس در نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۶ برای گوشیهای هوشمند، نتوانستند به موفقیت خوبی دست پیدا کنند. دلیل این موضوع سختتر شدن موفقیت عناوینی است که به نظر میرسد براساس یک قالب از پیش تعیین شده، طراحی شدهاند.
- برای پیدا کردن جایگاه مناسب خود در بازار موبایل، شرکت اسکوئر اینیکس باید بررسیهای جدی در مورد تفاوت عناوین موبایل خود با سایر بازیهای موبایلی حاضر در بازار، انجام دهد.
- اسکوئر اینیکس مشغول بررسی بازارهای جدید احتمالی در دو منطقه هند و خاورمیانه است.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
ممنون بابت خبر