کارگردان عنوان Project X Zone از شرکت Monolith Soft جدا شد
آقای سویچیرو موریزومی (Soichiro Morizumi)، کارگردان سری عناوین Project X Zero، از شرکت مونولیت سافت (Monolith Soft) جدا شد.
آقای موریزومی خبر جدایی خود از شرکت مونولیت سافت را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، با هواداران به اشتراک گذاشتند.
از امروز ۳۱ام مارس، من از شرکت مونولیت سافت استعفا دادهام. بسیار سپاسگذارم که به مدت ۱۴ سال مراقب من بودید! در این مدت من با موفقیت توانستم عناوینی چون Namco x Capcom تا Super Robot Taisen OG Saga: Endless Frontier EXCEED و Project X Zone را ساخته و کامل کنم. من بسیار قدردان هستم که توانستم با شرکتهای بازیسازی حاضر در این پروژهها فعالیت کنم. من برنامه دارم تا در صنعت بازیسازی باقی بمانم، پس بیاید دوباره همدیگر را در یک بازی جدید ملاقات کنیم…. یک روزی از همین روزها.
ایشان در پیام دوم خود شفافسازی کردند که جداییشان از شرکت مونولیت سافت، کاملا دوستانه بوده است.
و در ضمن این یک استعفای دوستانه بود. در مورد میزان دوستانه بودن این جدایی، باید بگویم به اندازه جدایی من از شرکت Banpresto دوستانه بود، (علامت خندیدن). از آنجایی که من ۷ سال در شرکت Banpresto کار کردم و ۱۴ سال در مونولیت سافت، آیا یک نوع حساب کتابی در کار است؟ اگر شغل بعدیم ۲۱ سال طول بکشد، من دقیقا به سن مرسوم بازنشستگی میرسم. (۶۵ سال)
آقای موریزومی در طول فعالیت خود در شرکت مونولیت سافت، در توسعه عناوین زیر نقش داشتند.
- Namco x Capcom (پلیاستیشن ۲ / سال ۲۰۰۵) – کارگردان
- Super Robot Wars OG: Original Generations (پلیاستیشن ۲ / سال ۲۰۰۷) – ناظر سناریو
- Super Robot Taisen OG Saga: Endless Frontier (کنسول دستی نینتندو DS / سال ۲۰۰۸) – کارگردان
- Super Robot Taisen OG Saga: Endless Frontier EXCEED (کنسول دستی نینتندو DS / سال ۲۰۰۸) – کارگردان
- Super Robot Wars OG: The Inspector (انیمه تلویزیونی / سال ۲۰۱۰) – ناظر
- Project X Zone (کنسول دستی نینتندو ۳DS / سال ۲۰۱۲) – کارگردان
- Project X Zone 2 (کنسول دستی نینتندو ۳DS / سال ۲۰۱۵) – کارگردان
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات