StarCraft Remastered معرفی شد - گیمفا
StarCraft Remastered معرفی شد - گیمفا
StarCraft Remastered معرفی شد - گیمفا
StarCraft Remastered معرفی شد - گیمفا

StarCraft Remastered معرفی شد

علی سالمی
۱۳:۱۱ ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
StarCraft Remastered معرفی شد - گیمفا

شرکت بلیزارد (Blizzard) ساعاتی قبل نسخه بهبود یافته عنوان StarCraft را برای رایانه‌های شخصی معرفی کرد. نسخه بهبود یافته این عنوان کلاسیک در سبک استراتژی رئال تایم، قرار است تابستان امسال برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.

در ادامه می‌توانید توضیحات قرار گرفته از عنوان StarCraft Remastered، در سایت رسمی این سری عناوین را مطالعه نمایید.

یک عنوان کلاسیک را دوباره کشف کنید

نسخه بهبود یافته StarCraft، این عنوان ضروری در سبک استراتژی علمی تخیلی را از ابتدا تا انتها ارتقا می‌دهد. بازگشت‌ شما را به عنوان اصلی و بسته الحاقی تحسین شده StarCraft: Brood War، خوش آمد می‌گوییم.

ما سربازان، ساختمان و محیط‌ها را بهبود بخشیده و کیفیت صدا و تصویر این عنوان را افزایش داده‌ایم. میان‌پرده‌های مصور، صحنه‌های پیروزی و شکست قهرمانانی چون Artanis ،Fenix ،Tassadar ،Raynor و Kerrigan را به صورتی کاملا جدید به تصویر خواهند کشید. مهمتر از همه، گیم‌پلی این عنوان در سبک استراتژی که نسخه اصلی StarCraft سال‌ها قبل آن را به کمال رسانده بود، کاملا دست نخورده باقی مانده است.

ویژگی‌های کلیدی

  • جزییات گرافیکی بهبودیافته
  • دیالوگ‌ها و کیفیت صدای اصلاح شده
  • سیستم‌های Blizzard Friends و ایجاد مسابقه
  • گیم‌پلی کلاسیک عنوان StarCraft

تکنولوژی‌های نوین

در StarCraft Remastered، ما هر آنچه شما از نسخه اصلی StarCraft دوست داشتید را حفظ کرده، اما تمامی موارد دیگر را ارتقا داده‌ایم.

  • جزییات بالای گرافیکی – با کوچک نمودن تصویر، میدان نبرد را از بالا مشاهده کرده، یا آنکه با بزرگنمایی صفحه حتی تا رگ‌های موجود در بال‌های یک Mutalisk را مشاهده کنید.
  • جزییات داستانی با استایل زیبا – داستان اصلی این عنوان را، با میان پرده‌های مشابه با کتاب‌های مصور و شخصی سازی شده برای هر نژاد خاص، به سبکی تازه دنبال نمایید.
  • صداگذاری تقویت شده – موسیقی و دیالوگ‌های نسخه اصلی این عنوان مجددا ضبط شده‌ و جانی دوباره در آنان دمیده شده است.

بازگردانی سبک استراتژی رئال تایم

Terran‌های ماشینی، Protoss‌‌های قدرت گرفته با نیروی‌های ذهنی و Zerg‌های حشره مانند را، در حالی که مشغول رقابت برای تسخیر هشت محیط خاص هستند، رهبری کنید. پایگاه خود را ساخته و سربازانتان را به صورت رئال تایم در آینده‌ای علمی تخیلی، برای مقابله با دشمن بسیج کنید.

پس از اتمام بخش داستانی، به بخش آنلاین رفته تا با سایر بازیکنان درگیر شده و یا آنکه با آنان تیم تشکیل دهید. نژادهای به‌یادماندنی و کاملا متفاوت دنیای StarCraft را، در نهایی‌ترین تئاتر جنگی، روبروی یکدیگر قرار دهید.

به Koprulu Sector بازگردید

داستان کهکشانی پر از فته و جنگ کیهانی که در عنوان StarCraft II: Legacy of the Void به پایان رسید، سال‌ها قبل در گوشه و کنار کهکشان راه شیری آغاز شده بود. سه نژاد – مهاجرین ساکن زمین Terran‌ها، جنگجویان ذهنی Protoss‌ها و Zerg‌های جهان خوار – برای اولین بار با یکدیگر روبرو شده و جنگی را آغاز می‌کنند، که به گستردگی جهان‌های مختلف (و بیش از ۵۰ ماموریت) خواهد بود.

همچنین شایان ذکر است که، طی مصاحبه‌ای با سایت Yahoo! Esports، تهیه کننده عنوان StarCraft Remastered آقای پیت استیل‌ول (Pete Stilwell)، اعلام کردند که شرکت بلیزارد عنوان StarCraft Anthology، که شامل نسخه کلاسیک StarCraft از سال ۱۹۹۸ و همچنین بسته الحاقی StarCraft: Brood War است را، به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

StarCraft Remastered معرفی شد - گیمفا
StarCraft Remastered معرفی شد - گیمفا
StarCraft Remastered معرفی شد - گیمفا
StarCraft Remastered معرفی شد - گیمفا
StarCraft Remastered معرفی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • HannaH گفت:

    من اصلا استراتژى بازى نمى کنم (یهنى سالهاست بازى نکردم) اما این یکى رو حتما مى خرم. این بازى زمانى که تازه داشجو شده بردیم بسیار محبوب بود و یکى از بازى هایى بود که ساعت ها بازى مى کردم. امیدوارم حس خوب قدیم رو داشته باشه.
    و مهمتر از همه کاش بازى Blackthrone و Lost Viking رو دوباره بازسازى مى کرد. چند وقت پیش این دوبازى رو با یک ریسینگ قدیمى شون به صورت رایگان عرضه کردن و من هم دانلود کردم ولى داشتن قسمت دوم یا نسخه ریمستر هرکدامشون جداً لذت بخشه و یاد آور سالهاى طلایى گیمینگ رىى PC.

  • به نظر من بهترین بهترین شرکت بازی سازی که قدرتش رو تو نسل هشت با overwatch نشون داد blizzard هس اما جدیدا خیلی کم کار شده یا شاید هم داره روی یک پروژه خیلی خفن کار میکنه (:

    • فکر کنم CD Red Project ، Naughty Dog و استاد کوجیما و… این وسط نقش هویج رو بازی میکنند.

    • spirits گفت:

      راک استار و بلیزارد و ولو بین استدیو های بازیسازی بیشترین تاثیر رو تو دنیای گیم گذاشتند و همین الانشم یکه تازند.

      • MS GAMER گفت:

        عزیز من یه تحقیق بکن بعد حرف بزن برترین استدیوهایه بازی سازی در حال حاضر راکستار و ناتی داگ و سی دی پراجکت هستن بلیزارد بعد از عمری یه بازی داد بیرون بازهم باید عمری صبر کنیم تا بازیه بعدیشو بده بیرون

        • spirits گفت:

          یعنی الان سی دی پرجکت رد با یه بازی شاهکار میشه یه استدیو شاهکار ساز!!!
          این دیگه خیلی جوگیریه که با یه بازی این استدیو رو درکنار راکستار قرار بدی.منم قبول دارم ویچر ۳ یه بازی شاهکاره ولی دیگه جوگیر نشین.الان این همه استدیو هستن که بازیهای شاهکار تو کارنامه شون دارن ولی اگه بخوایم میانگین بگیریم بقیه بازیهاشون معمولی بودن و اون یه بازیه شاهکار درومده.الان سی دی پراجکت رد ویچر یکو داد دوشم داد سومی شاهکار از آب درومد بعد تو میای کارنامه اینو با راکستار و بلیزارد و ولو یکی قرار میدی!!!
          درضمن بلیزارد اگه بلیزارد شد بخاطر اورواچ نبود بخاطر کارنامه درخشانی که با بازیهایی مثل سه گانه وارکرفت و سه گانه دیابلو و wow و استارکرفت ۱ و۲ که همشون جریان ساز و انقلابی بودن بعد اینکه بلیزارد به پشتیبانی طولانی مدت از بازیهاش معروفه طوری که سال پیش واسه wow بسته الحاقی جدیدم داد بیرون.دیابلو ۳ رو هم تقریبا بین دو نسل بیرون داد همچین کم کار هم نیست.بعد با این لحن حرف زدنت که میگی بعد عمری یه بازی داد یعنی الان بازی هایی مثل hots و hearthstone و دیابلو رو پشم حساب کردی 😐 😐
          لطفا اطلاعاتت رو بالا ببر بعد حرف بزن.
          بعد اینکه ناتی داگ استدیو بزرگ و شاهکار سازی ولی از این سه تا استدیو از لحاظ کارنامه و عظمت حساب کنی پایینتره :-)) :-))

        • amir_hosine گفت:

          عزیز من یه تحقیق بکن بعد حرف بزن
          ایشون گفتن تاثیر گذارترین استدیو ها.
          هر نسخه از warcraft انقلابی توی سبک rts بود.
          ولو هم که نیاز به توضیح نداره
          هر بازی ای که داده باعث تحول اون سبک شده.
          مهمترینشون هم half life .
          بلیزارد یک سال پیش hos رو منتشر کرد که بقدری موفق بود که خیلی از شرکت ها مثل سی دی پراجکت شروع به ساختن بازی کارتی خودشون کردن.

        • farshadx گفت:

          بهتره شما یه تحقیقی بکنی
          بلیزاد هر بازی تو هر سبکی داده تبدیل به استاندارهای اون سبک شده و همه ازش تقلید کردن
          از استراتژیک گرفته تا RPG و mmorpg
          والوه هم استاندارهای سبک شوتر رو درست کرد با کانتر و نیم جان
          راک استار هم که دیگه حرفی نمیونه

        • Blizzgamer گفت:

          عجب! بلیزارد کبیر کجا ناتی داگ کجا!!!
          البته همه میدونیم ناتی داگ بازی هاش شاهکاره ولی خدایی سابقه بلیزارد چقدره ناتی داگ چقدر!!بلیزارد با ۹۰۰۰ کارمند کجا ناتی داگ کجا!!! اصلا بلیزارد خودش ناشر بازی هاشه ناتی داگ فقط یه شرکت زیر مجموعست!!!عجب!!!نو بفا!!!

      • Pcx گفت:

        در مورد valve قبول دارم مثل بازی کانتر یه سبک جدید از شوتر رو به گیم آورد و پشتیبانی هر دو شرکت بازی ساز از بازیاشون فوق العاده است خصوصا بلیزارد از بازی wow که فک کنم ۱۲ یا ۱۰ سال هست که داره پشتیبانی میکنه و شبکه استیم نمیگم که خودتون میدونید

  • 2K.Firaxis گفت:

    آخر بلیزارد، قربون اون چشمای بادومیت برم! توی این آشفته بازار RTS در عوض اینکه یه حرکت درست و حسابی بزنی و مرحمی روی دردش باشی، کارد رو از شکم در میاری و میکنی توی حلقش؟؟؟؟؟
    درسته بله ما هم استراتژیک بازیم، با وارکرفت استارکرفت زندگی کردیم، شکی نداریم استارکرفت جزو ۳ برتر RTS محسوب میشه.
    اما ریمستر؟؟؟ تو هم آره؟ چرا یه نسخه جدید نمیدی! خیلی ها چیزای جدید میخوان، نه بازسازی و این چیزا
    الان ما چندوقته روزشماری میکنیم که warcraft 4 معرفی بشه، اصلا وارکرفت ۴ بخوره تو سرمون، یه اسپین آف که میتونی معرفی کنی؟ نه؟ نمیشه؟ خیلی خب میتونی تمام استراتژیکایی که ساختیو ریمستر کنی اونجوری دیگه جد و آباد کپ کام هم به جد و آبادت ملحق میشن و جشن میگیرن، کمی به فکر اینطرفی ها باشین، نمیگم ریمستر بده، میگم از تو انتظار نمیرفت.
    به رایگان و پولی بودنش هم کاری ندارم،
    یه اسپین آف، خیلی ها به همینش راضین
    به هر حال ریمستر مبارک طرفدارای ریمستر
    ما هم واسه خودمون آب توی هاون میکوبیم بلکه یه مومنی بشنوه.

    • ... گفت:

      بعید می دونم فعلا بلیزارد تو فکر معرفی وارکرفت ۴ باشه..تا وقتی که استارکرفت ۲ نرفته کنار و فراموش نشده فکر نمی کنم که بخوان سراغ نسخه ی چهارم وارکرفت برن.
      تنها اون بازی هم نیست و بلیزارد این چند ساله بازی زیاد داده بیرون مثل دیابلو و heroes of the storm و overwatch و hearthstone و غیره که همگی هم بازی های موفقی بودن و کلی داره ازشون پشتیبانی میشه…با این داستانها اگر وارکرفت ۴ یا هر بازی جدید دیگه ای رو بتونن تا دو سال آینده معرفی کنن خیلی هنر کردن..

StarCraft Remastered معرفی شد - گیمفا