تاریخ انتشار بازی CyberPunk 2077 بصورت تقریبی مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار بازی CyberPunk 2077 بصورت تقریبی مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار بازی CyberPunk 2077 بصورت تقریبی مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار بازی CyberPunk 2077 بصورت تقریبی مشخص شد - گیمفا

تاریخ انتشار بازی CyberPunk 2077 بصورت تقریبی مشخص شد

امیرحسین اعتمادیان
۱۶:۳۵ ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
بازی cyberpunk 2077 در مرحله توسعه کامل قرار گرفته است

بنابر گزارشاتی که شرکت CD Projekt RED برای درخواست کمک‌های مالی به دولت لهستان فرستاد، ‌به‌ نظر می‌رسد حداکثر زمان مورد نیاز برای توسعه نهایی عنوان CyberPunk 2077 مشخص شده است.

به‌تازگی شرکت CD Projekt RED از دولت کشور لهستان درخواست مقداری بودجه کرده است تا بتواند بار دیگر عنوانی در حد و اندازه‌های یک شاهکار، همانند بازی The Witcher 3 خلق کند و اما نکته‌ای که بسیار می‌تواند برای علاقه مندان به عناوین این شرکت مورد توجه باشد، بازه زمانی است که تیم سازنده برای دریافت بودجه در رابطه با توسعه بازی CyberPunk 2077 مشخص کرده است.

بر اساس بازه زمانی اعلام شده، شرکت CD Projekt RED درخواست بودجه از دولت لهستان برای توسعه بازی جدید خود را مابین ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ تا تاریخ ۲۹ ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرده بود، با توجه به این تاریخ مشخص شده می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که مراحل توسعه و ساخت بازی مورد انتظار CyberPunk 2077 حداکثر تا سال ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید و آماده عرضه نهایی خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد شرکت CD Projekt RED هم تمایل دارد تا بازی جدید خود را در سال ۲۰۱۹ منتشر کند البته باتوجه به سرعت توسعه بازی می‌توانیم شاهد عرضه بازی زودتر از زمان ذکر شده نیز باشیم. هنوز اطلاعات زیادی از بازی بزرگ CyberPunk 2077 منتشر نشده است و ما امیدواریم شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری از این عنوان در رویداد E3 امسال باشیم.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تاریخ انتشار بازی CyberPunk 2077 بصورت تقریبی مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار بازی CyberPunk 2077 بصورت تقریبی مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار بازی CyberPunk 2077 بصورت تقریبی مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار بازی CyberPunk 2077 بصورت تقریبی مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار بازی CyberPunk 2077 بصورت تقریبی مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • اینم واسه ما راکستار شده. حیف حتم دارم اگه اندکی زبان انگلیسیم خوب بود یا بازیش دوبله بود فکر میکنم یکی از بهترین بازی های عمرم میشد(ویچر۳) کاش نویسنده های گ.م.ف.ا یا ز.و.م.ج.ی یا پ.ر.د.ی.س با سازندگان این سبک ها ارتباط برقرار میکردند بلکه حدااقل واسه p.s.4 و x.b.o.x زیرنویس داشت . حتم دارم شرکت های مثل یوبیسافت راضی به این کار بشن راستی دوستان کسی میتونه حدس بزنه تو ایران چند نفر ps4 و چند نفر xbox دارند :-/ ?:-) ?:-)

  • M.O.H.3.E.N گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت بر بچ گیمفا سال نو هم بر همتون مبارک
    بسیار هم خوب بالاخره تو سی سالگی تجربش میکنم 😐
    سال ۲۰۱۹ بازه زمانی خیلی طولانی هست و این روند طولانی مسلما نشون دهنده عظمت بازی هستش فقط امیدوارم نره بعد از ۲۰۲۰ 😀

  • db گفت:

    به احتمال زیاد تلو دث استرندیگ هم۲۰۱۹میان چه شود :inlove:

  • ali.stop گفت:

    مسئله ای که خیلی مبهم است پلتفرم این بازی است که CD Projekt فقط و فقط آن را برای PC تایید و در سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد. حرف ۵ سال پیشه 😀

  • دوستان کمک:در dark souls 2 و نبرد با باس mytha the baneful queen.همونی که سرش تو دستشه .شکل ماره و تو یه استخر پر از سمه.برای کم کردن سموم انجا در حین نبرد با باس میگن باید اون آسیاب بادی رو آتش بزنی.از کجا باید آتیشش بزنم دقیقا؟
    چرمنده بابت اسپم،سایبر پانک۲۰۷۷ احتمالا در سال ۲۰۱۷ یا اوایل ۲۰۱۸ عرضه میشه و مثلما به ۲۰۱۹ نمیره.

  • HannaH گفت:

    فکر نکنم دیرتر از ٢٠١٨ بیاد. هم اعلام کرده بودن در حال توسعه ۴ بازى هستن و هم اینکه ٢٠١٩ احتمالا آخرین سال کنسول پیى استیشن ۴ قبل از معرفى یا عرضه ۵ باشه. تو همچین زمان کوتاهى بازى هاى انحصارى بازار رو قوى نگه مى دارن (مثل آخرین ما در اواخر نسل قبل) اما بازى مولتى پلتفرم عمرش خیلى کوتاه مى شه. بعیده همچین ریسکى رو قبول کنن.

    • Inside1990 گفت:

      هانا خانم سونی و مایکروسافت درسته رقیب هستن ولی سر خیلی از مسائل باهم هماهنگی دارن از جمله شروع نسل مطمئنا سونی و مایکروسافت اگه میخواستن نسل بعد رو ۲۰۱۸ شروع کنن پرو و به خصوص اسکورپیو که تازه میخواد اواخر امسال عرضه بشه رو بیرون نمیدادن و مستقیم به نسل بعد میرفتن به نظرم با عرضه ی کنسول های میان نسلی هم یه جورایی تو کورس رقابت موندن هم وقت خریدن واسه کنسول های نسل ۹ که احتمالا ۲۰۲۰ عرضه میشه اینکه نسل ۸ سال ۲۰۱۸ تموم میشه صرفا نظر یه تحلیلگر بوده و همه میدونن که تحلیلگرای دنیای گیم از خود گیمرا آگاهی کمتری دارن نسبت به واقعیت های دنیای گیم…البته دلایل خیلی زیادی وجود داره که از حوصله ی بحث خارجه!

      • HannaH گفت:

        ضمن احترام به نظر شما، من با تحلیلگرها بیشتر موافقم چون بیشتر روى اقتصاد جامعه هدف آنالیز مى شه تا عمر کیفیت کنسول. براى مثال تاریخ انقضا مواد غذایى واقعا وبطى به کیفیتشون در زمان نداره، بلکه ربط به میزان نولید بر زمان و مدت فروش مراد توى فروشگاه داره که این روزها داره کوتاه تر و کوتاهتر مى شه.
        کنسول ها هم براى شرکت ها همین حالت رو دارن. الان سونى بیش از ۵٠ میلیون کنسول فروخته که با عرضه کنسول بعدى در سال ٢٠٢٠ (فرضى) مى تونه کم کم با توسعه کنسول بعدى خیلى از خریدارها رو تشویق به هزینه دوباره کنه. ضمن اینکه انتشار انحصارى هاى بزرگ در آخر نسل از آخرین ظرفیت بازار هم استفاده کنه. البته حرکت مایکروسافت به نظر من انتشار کنسول میان نسلى نیست و جهت گیرى آینده مایکروسافت هست.

        • Inside1990 گفت:

          البته من میدونم که مواد غذایی فقط یه مثال بود ولی به هیچ وجه مواد غذایی رو شما نمیتونی با کنسول مقایسه کنی ساخت و تحقیقات کنسول جدید بسیار زمان بره چه از نظر سخت افزاری چه از نظر نرم افزاری به علاوه اینکه اگه سونی بخواد برآورد اقتصادی انجام بده عرضه ی کنسول جدید میتونه به ضررش تموم بشه چون از یه طرف فروش pro به شدت میاد پایین از طرف دیگه اعتماد مشتریاشو از دست میده در مورد اسکورپیو هم مایکروسافت بارها اشاره کرده که اسکورپیو یه کنسول میان نسلی درست مثل پرو به هر حال آینده ی مایکروسافت هر چی که باشه اگه قرار باشه سونی به این زودی ها نسل رو شروع کنه پس مایکروسافت در خطر بزرگی قرار داره با عرضه ی اسکورپیو پس مطمئن باش سیاستی پشت عرضه ی این کنسول ها هست و یه جورایی میخوان مانع جذب گیمرا به سمت Pc و خریدن فرصت واسه شروع نسل بعده…در ضمن سونی به هیچ وجه تحت تاثیر قدرت اسکورپیو نسل بعد رو زود شروع نمیکنه به خاطر اینکه با انحصاری های پیش رو به راحتی تا ۲۰۲۰ میتونه شیره ی نسل ۸ رو بکشه و بعد از اون و با عرضه ی کنسول نسل ۹ میتونه چه از نظر قدرت چه جلب رضایت مشتری(به خاطر ساپورت نسبتا طولانی از pro ) نسل ۹ رو قدرتمند تر شروع کنه…البته بنده بر اساس آمار و احتمالات نظر میدم و ادعایی روی درست بودن حرفام ندارم ولی هر جور و از هر منظری نگاه میکنم شروع دیرتر نسل حداقل برای سونی از نظر اقتصادی به عنوان فروشنده و برای من وشما به عنوان خریدار به صرفه تره…یا حق

          • HannaH گفت:

            البته اون مواد غذایى مثال بود در مورد نحوه کارکرد بازار و پول. حرف شما متین هست و فکر مى کنم به یک موضوع واحد اشاره مى کنیم. ٢٠٢٠سالى هست که کنسول باید توى خانه ها باشه، نه معرفى بشه. من منتظر معرفى نسل بعد توى E3 سال بعد هستم. و البته پرو هم آزمایشى بود که سونى انجام داد و اصلا هم جواب نداد. بعید مى دونم تعداد زیادى ازش فروخته شده باشه، ولى همونطور که قبلا گفتم، تعداد تلویزیون هاى ۴K فوق العاده کمه و تعداد پیش بینى شده براى ارسالش به بازار تا سال ٢٠١٩ از تعداد عرضه یکسال تلویزیون هاى نسل حاظر کمتره. نتیجه اینکه کمتر کسى براى کیفیت ۴K هزینه مى کنه.
            اما اسکورپیو به نظر من کنسول میان نسلى نیست بلکه کنسولى هست که مایکروسافت با هرضه اش سعى داره مسیر رقابتش با سونى رو تغییر بده و عملا کار دیگه اى شروع کنه. در واقع اسکورپیو یک PC خیلى خوبه که مایکرو مى تونه از طریق استور ویندوز، عمر طولانى ترى براش نسبت به یک PC ایجاد کنه. در هر صورت باید صبر کرد و دید، هر چند با بازار آمریکا و البته حظور ترامپ که قیمت تمام شده محصول رو بالاتر مى بره مایکرو فروش بالایى روى این کنسول بکنه. احتمالا امروز یا فردا بازهم بازار شرق آسیا آمار مى ده و اگر مایکرو ١۵٠ تا فروخته باشه باید خیلى خوش حال باشه. و این رقم ها بازار ایجا نمى کنه، صرفا روى هزینه هاى قبلى، هزینه جدید میاره.

    • MOANOFTHEMOON گفت:

      کنسول های نسل ۹ دیگه ۲۰۲۱ حتمی میشن
      ولی هنوز خیلی جای مانور برای ps4 و xo هست

  • Witcher گفت:

    حالا بهشون کمکی هم میشه یا اونا هم مثل بنیاد خودمونن؟

  • mamadii گفت:

    من میگم این بازی همون سال ۲۰۷۷ میاد :-/

  • MOANOFTHEMOON گفت:

    تا اون موقع پیر شدیم
    ولی میشه امید داشت حداکثر ۲۰۲۰ میاد

تاریخ انتشار بازی CyberPunk 2077 بصورت تقریبی مشخص شد - گیمفا
تاریخ انتشار بازی CyberPunk 2077 بصورت تقریبی مشخص شد - گیمفا