بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا
بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا
بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا
بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا

بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر

اشکان عالی خانی
۲۲:۱۴ ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا

لپ تاپ های ۱۵٫۶ اینچی مرسوم ترین و جزو پرفروش ترین نوع لپ تاپ ها هستند. مدل GT62VR نیز یک لپ تاپ گیمینگ با این سایز نمایشگر بوده و جزو لپ تاپ های رده بالای MSI و از سری GT طبقه بندی می شود.

این دستگاه مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمندی را یدک می کشد و می تواند برای شما عاشقان بازی و گیم یک انتخاب کاملاً ایده آل تلقی شود. همانطور که می دانید، سری GT لپ تاپ های MSI از کارت گرافیک های سری ۱۰ انویدیا در کنار آخرین پردازنده های Core i7 و ظرفیت بالای حافظه رم بهره می برند و به عنوان یک جایگزین PC گیمینگ با امکان جابجایی شناخته می شوند.

MSI به خوبی نیاز گیمرها را می داند و برای هر سلیقه ای یک لپ تاپ گیمینگ تولید کرده است، شعار No.1 in Gaming به خوبی برازنده این کمپانی است و لپ تاپ های ساخته شده توسط این کمپانی همواره با بهره منده از سخت افزار روز دنیا و ویژگی ها و قابلیت های اختصاصی از تعامل بالایی با کاربر برخوردارند.

مقدمه

GT62VR Dominator Pro از جمله لپ تاپ هایی است که MSI برای گیمرهای حرفه ای با نیاز به جابجایی دستگاه ساخته است. از روی نام و مدل آن هم می توان اطلاعاتی نظیر ۱۵٫۶ اینچی بودن و همچنین پشتیبانی از واقعیت مجازی را حدس زد.

بهتر است قبل از شروع نگاهی به مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ داشته باشیم:

پردازنده:Intel Core i7 6820HK

سیستم عامل: Microsoft Windows 10 Pro

حافظه اصلی: ۳۲GB DDR4 2400MHz

نمایشگر: ۱۵٫۶” ۴K IPS LCD

پردازنده گرافیکی: NVidia Geforce 1070GTX 8GB GDDR5 – Intel HD Graphics 530

فضای ذخیره سازی: ۱TB 7200rpm HDD + 512GB M.2 PCIe Gen3

صدا: Dynaudio Speakers – ۲*۳W + 1*3.5W Woofer

درایو اپتیکال: Not Available

کارت خوان : SD / XC-HC

ارتباطی: Killer e2400 LAN + Killer ac 1435 b/g/n/ac Dual Band + Bluetooth v4.1

باتری: ۸ Cells 75Whr

طراحی و ساخت

ساختار این لپ تاپ همانند دیگر لپ تاپ های گیمینگ MSI و مخصوصاً مدلهای دیگر سری GT است. ظاهری خشن با ترکیب رنگ مشکی در تمامی قسمت ها و بکارگیری رنگ قرمز برای برخی نواحی همچون لبه ها، حاشیه تاچ پد و قاب پشت مانیتور باعث جذابیت بالای آن شده است.

ابعاد دستگاه برابر با ۳۹۰ x 266 x 39.8 میلیمتر بوده و وزن آن هم ۲٫۹۴ کیلوگرم است. در مقایسه با لپ تاپ های مالتی مدیا ۱۵٫۶ اینچی مشخص است که با یک دستگاه قطور و سنگین طرف هستیم که علت آن میزبانی از سخت افزاری حرفه ای و یک سیستم خنک کننده پیشرفته است که باعث شده وزن آن بالا برود.

MSI در تولید این مدل سنت شکنی کرده است و درایو اپتیکال را به کلی حذف نموده و ترجیح داده است فضای بدست آمده را صرف مورد خاصی نکند. اگر نگاهی به فضای داخلی این لپ تاپ بیندازید متوجه بخش های خالی زیادی بین شاسی و مادربورد خواهید شد که به نوعی از دست رفته است، اما در عوض این ریسک باعث شده است تا سیستم خنک کننده فضای بیشتری را برای گردش مناسب هوا داشته باشد.

در نمای جلویی دستگاه ۵ نشانگر LED مربوط به باتری، شبکه بی سیم، هارد دیسک و CAPS Lock و Num Lock قرار دارند. در بخش پشتی علاوه بر دو مجرای بزرگ خروجی هوای فن یا Air Vent ها، سوکت اتصال کابل شبکه LAN، پورت USB Type C 3.1 Gen2، پورت HDMI v2.0، پورت Mini DP و ورودی شارژر دستگاه قرار دارد.

در سمت چپ دستگاه چهار جک ۳٫۵ میلیمتری که دو عدد مربوط به هدفون و میکروفون و دو عدد هم مربوط به Line-in و Line-out صدا می باشند. یک پورت USB2.0 و قفل امنیتی Kensington هم در این مکان قرار گرفته اند. در سمت راست هم کارت خوان SD به همراه سه پورت USB3.0 قرار دارند.

نکته ی عجیب درباره این لپ تاپ، حذف درایو اپتیکال است و MSI با توجه به این که فضای کافی را در اختیار داشته است از قرار دادن این ویژگی بر روی GT62VR خودداری کرده است.

با باز کردن نمایشگر کیبورد SteelSeries و تاچ پدی بزرگ نمایان می شود. شباهت مدل GT62 با GT72 در این بخش بسیار زیاد است. کیبورد SteelSeries مجهز به نور پس زمینه تمام رنگی RGB و از نوع جزیره ای بوده و یکی از جذاب ترین بخش های این لپ تاپ است.

در بالای صفحه کلید نیز دکمه Power، دکمه تغییر رنگ نور پس زمینه کیبورد، دکمه اختصاصی اجرای اپلیکیشنی خاص و دکمه مود توربو فن قرار دارند. در این محل همچنین ۲ اسپیکر ۳ واتی از برند Dynaudio نیز قرار گرفته اند.

تاچ پد دستگاه نیز دقیقاً زیر کلید Space قرار گرفته و عملکرد بسیاری خوبی به لطف کلیدهای مجزا از خود نشان می دهد.

 

سیستم عامل و نرم افزار

MSI GT62VR 6RE Dominator Pro همانند دیگر لپ تاپ های MSI از نرم افزارهای پیش فرض و اختصاصی بهره مند است و سودمندی بسیار بالایی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

در سری جدید لپ تاپ های این کمپانی شاهد دگرگونی در بخش نرم افزاری هستیم و بسیاری از اپلیکشن های قدیمی یا به نسخه جدید با کارایی بالاتر ارتقا یافته اند و یا در دل اپلیکیشن دیگری به نام Dragon Center ادغام گشته اند.

اپلیکیشن Dragon Center به نوعی داشبورد نرم افزاری و مرکز کنترل و هدایت لپ تاپ محسوب می شود و بسیاری از قابلیت ها از اینجا قابل دسترسی است. با باز کردن این نرم افزار تب ها و صفحات مختلفی برای کاربر تدارک دیده شده است تا بدور از پراکندگی و آشفتگی بتواند به محتوا و اپلیکیشن مورد نظرش دست پیدا کند.

قابلیت SHIFT لپ تاپ های MSI دیگر در دل Dragon Center قرار داده شده است و برای دسترسی به پروفایل های سخت افزاری و حالت های Sport، Comfort و … باید از این طریق آنها را انتخاب کنید. اکنون برای SHIFT پنج پروفایل تعریف شده است که به کاربر در انتخاب وضعیت سخت افزاری و تعیین میزان حد پردازشی سیستم کمک شایانی می کند. مود جدید Turbo که همان حالت اورکلاک است به کاربر امکان تغییر ضرایب پردازنده و بالطبع فرکانس هر هسته و پردازشگر گرافیکی و همچنین حافظه گرافیکی را می دهد. در کنار این مود، مودهای دیگر نظیر Sport یا بالاترین وضعیت پردازشی در حالت Default، مود Comfort یا حد میانه وضعیت پردازشی، مود ECO که همان مود GREEN در نسخه قدیمی است، با کاهش سرعت پردازنده و کارت گرافیک هم در مصرف انرژی باعث صرفه جویی می شود و هم اینکه حرارت تولید شده را پایین می آورد.

بخش مانیتورینگ و مشاهده وضعیت سیستم نیز در دل این اپلیکیشن وجود دارد و می توان وضعیت کارکرد پردازنده، کارت گرافیک، فن ها، دمای قطعات و … را از اینجا مشاهده کرد. کنترل نور صفحه کلید نیز از اینجا هم امکانپذیر است و می توانید سطح نور و وضعیت نوردهی را در اینجا تنظیم کنید.

همچنین در بخش Tuner می توانید از قابلیت افزایش راندمان حافظه ذخیره سازی به نام X Boost نیز استفاده کنید، این قابلیت تا ۱۰% سرعت حافظه SSD و تا ۳۰% را برای حافظه های فلش دیسک به ارمغان می آورد.

میانبرهای اختصاصی برای اپلیکیشن های دیگر، اتصال گوشی هوشمند و استفاده از نرم افزار اختصاصی MSI Dragon Center بر روی گوشی و … از دیگر امکانات این اپلیکیشن هستند.

نرم افزار Gamecaster یک ابزار به اشتراک گذاری آنلاین مخصوص بازیهای آنلاین و بازیکنانی است که تحت شبکه یا اینترنت بازی می کنند. ویژگی هایی که با این نرم افزار خواهید داشت بسیار جالب و کاربردی است، از جمله ضبط و به اشتراک گذاری لحظات درون بازی با تصویر خود شخص که از طریق وب کم بدست می آید و یا به اشتراک گذاری اطلاعات حساب مربوط به شبکه های اجتماعی گیمر که می تواند ارتباط خوبی را بین افراد درون بازی فراهم کند.

سرویس WTFast را بیشتر گیمرهای آنلاین می شناسند، به کمک این سرویس که یک نوع VPN گیمینگ است شما این امکان را خواهید داشت تا ترافیک بازی مورد نظرتان را از طریق سرورهای این اپلیکیشن عبور دهید تا تاخیر ناشی از اتصال اینترنتی کمتری داشته باشید و بدون هرگونه لگ ناشی از ارتباط کند بازی کنید.

اپلیکیشن True Color که انحصاری از سوی MSI و بطور پیش فرض بر روی این لپ تاپ نصب شده است، با یکسری پروفایل های رنگ از پیش تعریف شده می تواند تصویر به نمایش در آمده را تغییر دهد و بر اساس نوع استفاده و تصویر به نمایش درآمده اعم از بازی، فیلم، متن و … آن را بهینه کند. یکی از مهمترین پروفایل هایی که True Color ارائه می دهد فیلتر کاهش نورآبی است که برای زمانی که مشغول وب گردی یا خواندن متون هستید در جهت جلوگیری از خستگی چشم و فشارآمدن به قرنیه مفید است. پروفایل های این اپلیکیشن هم از طریق اپلیکیشن Dragon Center قابل دستیابی و انتخاب کردن می باشند و دیگر نیازی به باز کردن جداگانه آن نیست.

SteelSeries Engine 3 یک نرم‌افزار اختصاصی قدرتمند برای صفحه‌کلید این لپ‌تاپ است. این نرم افزار می‌تواند برای شخصی سازی و دسترسی به تنظیمات صفحه‌کلید و همچنین انتخاب رنگ پس‌زمینه مناسب برای قسمت‌های مختلف آن مورد استفاده قرار بگیرد. شما می توانید در حالت های نمایشی مختلف و رنگ بندی های مختلف نور پس زمینه کیبورد خود را تنظیم کنید و در هر وضعیتی از آن لذت ببرید.

و اما نرم افزار Nahimic 2 که کاملاً بروزرسانی شده و مرکز کنترل صدای لپ تاپ است. با توجه به ایده اصلی قرار بوده است Nahimic یک پروژه نظامی برای استفاده در جت های جنگنده باشد، این اپلیکیشن اختصاصی صدا را در کانال های اختصاصی سه بعدی پردازش می کند و صدایی ۷٫۱ کاناله شبیه سازی شده را به کاربر تحویل می دهد.

نسخه دوم Nahimic امکانات جالبی را به همراه دارد. در داخل محیط نسخه جدید نرم افزار دو ویژگی تازه به چشم می خورد و آن امکان تفکیک صدای در حال پخش بر اساس ماهیت آن است. دو حالت Gaming و Multimedia به این نرم افزار اضافه شده اند و هر کدام دارای زیرشاخه هایی تفکیک شده بر اساس محتوا هستند. بر حسب کاربرد مورد نظر می توانید صدا را بر اساس این دو پروفایل بهینه سازی کرده و حداکثر لذت را از اسپیکرهای قدرتمند و خروجی با کیفیت Hi Res این دستگاه دریافت کنید.

امکان جذاب دیگری که در این نرم افزار گنجانده شده است، قابلیت Sound Tracker است که در بازی های شوتر می تواند به کاربر جهت دشمنان را از روی صدای پای آنها تشخیص داده و به عنوان یک سلاح برای گیمر عمل کند.

 

صفحه نمایش

یکی از نقاط قوت و قابل توجه این لپ تاپ نمایشگر آن است، این نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی با یک روکش مات پوشیده شده است و از نوع پانل IPS LCD می باشد. رزولوشن در نظر گرفته شده برای آن نیز ۴K یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می باشد و برای گیمرها و بازی خورها دیوانه کننده و کاملاً ایده آل است!

هرچند باز هم مواردی همچون G-Sync و یا نرخ اسکن بالاتر صفحه در آن لحاظ نشده است اما باز هم می توان حساب ویژه ای را روی آن باز کرد. نمایش رنگ ها در آن کاملاً زنده می باشد و می توان آن را جزو نمایشگرهای اعلاء طبقه بندی کرد.

با وجود سازگاری بیشتر ویندوز ۱۰ با نمایشگرهای ۴K، کماکان این پلتفرم برخی مشکلات را با رزولوشن ۴K از خود نشان می دهد. گاهی اوقات برخی نرم افزارهایی که با این رزولوشن بهینه سازی نشده اند، به دلیل تراکم بالا به سختی قابل مشاهده هستند و این یکی از موارد ضعف ویندوز در کنار نمایشگرهای ۴K است.

 

اسپیکرها و سیستم صوتی

اسپیکرها در لپ تاپ های گیمینگ MSI یک بخش مهم و بسیار کارآمد محسوب می شوند. سازنده برای GT62VR 6RE نیز از برند مشهور Dynaudio با ۲ اسپیکر ۳ وات در بدنه رویی و یک ووفر ۳٫۵ واتی در زیر استفاده کرده است.

به لطف این مجموعه این دستگاه بلندی و پرتاب صدای بسیار خوبی را از خود نشان می دهد و کیفیت صدای پخش شده نیز بسیار مناسب است.

از دیگر قابلیت های سخت افزاری بخش صوتی نیز می توان به Audio Boost 2 و روکش طلایی هر چهار جک ۳٫۵ میلیمتری لپ تاپ اشاره کرد. این روکش باعث افت قابل ملاحضه نویز و پایداری سیگنال آنالوگ صدا می شود و کاملاً برای یک گیمر و نیاز به شنیدن ریزترین جزئیات صوتی درون بازی لازم است.

 

قابلیت های ارتباطی

GT62VR مثل هر لپ تاپ دیگری از یک کارت شبکه بی سیم و یک کارت شبکه LAN برخوردار است، اما نکته مهم این است که سازنده ی چیپ مرکزی این کارت شبکه ها برند معروف Killer است. کارت شبکه Killer Ac1435 با پشتیبانی کامل از شبکه های ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتزی و با سرعت اتصال بالا به همراه کارت شبکه Killer e2400 برای اتصال سیمی یک بستر ایده آل برای گیمینگ آنلاین فراهم می کنند.

کارت شبکه Killer e2400 با یک قابلیت دیگر با نام Killer Shield نیز همراه است. Killer Shield یک به عنوان یک محافظ در برابر انواع نویز و افت ولتاژ باعث پایداری بالاتر و ارتباطی امن تر می گردد.

 

عملکرد سخت افزاری

همانطور که گفتیم GT62VR 6RE Dominator Pro جزو لپ تاپ های قدرتمند و رده بالای MSI است و بالطبع قیمت گزافی را هم بابت داشتنش باید پرداخت. این لپ تاپ از آخرین سخت افزارهای روز دنیا استفاده می کند و برای لذت بردن بی حد و حصر از گیم و بازی ساخته شده است.

در اولین بخش پردازنده INTEL Core i7-6820HK را معرفی می کنیم. پردازنده ای که به لطف ضریب باز بودن امکان تغییر در فرکانس های پایه هر هسته را بطور جداگانه دارد و به سادگی می توان آن را بدون نیاز به دانش خاصی اورکلاک کرد.

این پردازنده ۴ هسته ای سرعت پایه ۲٫۷ گیگاهرتزی دارد و در حالت توربو و نیاز به سرعت بالا می تواند بطور خودکار به سرعت ۳٫۶ گیگاهرتز برسد و یک محاسبه گر فوق العاده برای دستگاه به حساب آید. حافظه کش این پردازنده نیز ۸ مگابایت است و به دلیل استفاده از تکنولوژی SmartCache بر اساس نوع محاسبات و اطلاعاتی که بین حافظه رم و پردازنده جابجا می شود، می تواند به سطح L2 یا L3 اختصاص یابد.

کارت گرافیک GT62VR 6RE نیز Nvidia Geforce GTX1070 بوده و از ۸ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 بهره مند است. این ابر کارت گرافیک با بهره مندی از ۲۰۴۸ هسته Cuda و معماری ساخت ۱۶ نانومتری جهشی فوق العاده نسبت به نسل پیشین یعنی GTX970 ارائه داده است.

سرعت هسته ی این چیپ گرافیکی در حالت عادی ۱۴۴۳ مگاهرتز بوده و در حالت Boost به ۱۶۴۵ می رسد. به لطف فرکانس حافظه ۸ گیگاهرتزی و رابط ۲۵۶ بیتی می توان انتظار داشت لپ تاپ MSI GT62VR با این کارت گرافیک توانایی اجرای تمامی بازیهای روز را داشته باشد.

برای بخش حافظه اصلی نیز با بکارگیری ۴ ماژول ۸ گیگابایتی حافظه DDR4 با باس ۲۴۰۰ مگاهرتز، در مجموع ۳۲ گیگابایت حافظه رم در اختیار است. این میزان حافظه رم دست کاربر را برای اجرای سنگین ترین بازی ها و برنامه ها باز می گذارد.

برای ذخیره سازی اطلاعات هم MSI دو راهکار در چنته دارد. اول استفاده از ماژول SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت از نوع M.2 PCIe Gen3 با سرعتی بسیار سرسام آور است و برای لود و ذخیره سازی سریع داده ها و مخصوصاً بعد گیمینگ بسیار لازم است. راهکار دوم هم هارد دیسک ۱ ترابایتی است که می تواند به عنوان منبع بسیار خوبی برای آرشیو دائمی اطلاعات استفاده شود.

 

سیستم خنک کننده

کولر استفاده شده در این لپ تاپ با نام Cooler Boost 4 شناخته می شود و با بهره مندی از ۶ لوله مسی انتقال حرارت و ۲ فن قدرتمند وظیفه خنک کنندگی را بر عهده دارد. همانطور می توان متصور شد، این خنک کننده در حداکثر توان خود نویز بالایی تولید می کند.

MSI یک دکمه اختصاصی برای رفتن به مود حداکثری کارایی خنک کننده در بالای کیبورد در نظر گرفته است که با فشردن آن، فن ها با نهایت سرعت خود کار خواهند کرد.

 

باتری

باتری GT62VR با ظرفیت اسمی ۵۲۲۵ میلی آمپر و توان اسمی ۷۵ وات بر ساعتی می تواند در حدود ۱ ساعت شارژ دهی در حالت تمام لود داشته باشد. اگر بتوانید رزولوشن صفحه را به ۱۰۸۰ کاهش دهید، می توان انتظار داشت این زمان بیشتر نیز بشود.

البته بهتر است به دلیل ماهیت گیمینگ این لپ تاپ خیلی روی باتری و شارژدهی آن حساب باز نکنید.

 

جمع بندی

MSI GT62VR 6RE Dominator Pro بدون شک یکی از برترین لپ تاپ های گیمینگ در سایز ۱۵٫۶ اینچ است. مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای آن مثل نمایشگر ۴k، کارت گرافیک GTX1070 و پردازنده ضریب باز ۶۸۲۰HK اینتل مواردی هستند که تنها در لپ تاپ های گیمینگ رده بالا پیدا می شوند.

هرچند نداشتن درایو اپتیکال و برخورداری از تنها یک اسلات حافظه M.2 از عیوب آن هستند، اما به توانایی سخت افزاری و پتانسیل بالای پردازشی آن نمی توان خرده ای گرفت.

اگر می توانید با قیمت بالای این محصول کنار بیایید، این یکی از بهترین گزینه های ممکن در بین لپ تاپ های گیمینگ است.

نقاط قوت:

– سخت افزار High End

– نمایشگر ۴K

– اسپیکرهای Dynaudio

– کیبورد SteelSeries با نور پس زمینه RGB

– کارت های شبکه LAN و WLAN با چیپ Killer

 

نقاط ضعف:

– نداشتن درایو اپتیکال

امتیاز نهایی: ۹٫۵/۱۰

تصاویری زیبا از این لپ‌تاپ قدرتمند را در زیر مشاهده می‌کنید:

بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا
بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا
بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا
بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا
بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا
بررسی اجمالی لپ تاپ MSI GT62VR 6RE Dominator Pro | ایده‌آل از هر نظر - گیمفا