بازی Rend معرفی شد - گیمفا
بازی Rend معرفی شد - گیمفا
بازی Rend معرفی شد - گیمفا
بازی Rend معرفی شد - گیمفا

بازی Rend معرفی شد

امیرحسین اعتمادیان
۲۳:۱۳ ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
بازی rend معرفی شد

استودیوی بازیسازی مستقل Frostkeep ‌به‌تازگی از بازی جدید خود تحت عنوان Rend رونمایی کرده است. به دنبال این خبر تصاویر و تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که در ادامه مطلب می‌توانید مشاهده کنید.

استودیوی مستقل Frostkeep توسط توسعه دهندگان و سازندگان سابق عناوین بزرگی همچون World of Warcraft و League of Legends، بنیان گذاری شده است. این استودیو به‌تازگی اولین بازی جدید خود را معرفی کرده است. بازی Rend عنوانی در سبک بقا می‌باشد که ترکیبی از المان‌های نقش‌آفرینی و بازی‌های مطرح هم‌سبک در آن گنجانده شده است و دنیای بازی در محیطی فانتزی جریان می‌یابد.

استودیوی بازیسازی Frostkeep توسط سه توسعه دهنده باتجربه با نام‌های Solomon Lee ،Mat Milizia و Jeremy Wood احداث شده است. این توسعه‌دهندگان حدود ۱۵ سال پیش در نسخه اصلی بازی World of Warcraft باهم همکاری داشته‌اند.

استودیوی Frostkeep طی یک سال گذشته یک تیم با استعدا از توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی را جمع آوری کرده است، همچنین این استودیو برای بخش‌های تخصصی‌تر بازی نیز با افراد کاربلدی قرار است همکاری کند، به عنوان مثال آقای Neal Acree، آهنگساز بازی محبوب Overwatch قرار است در ساخت بازی Rend با استودیوی Frostkeep همگاری‌هایی داشته باشد.

Solomon Lee، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Frostkeep در این باره عنوان کرده است:

احداث استودیوی Frostkeep همان چیزی بود که ما در رویاهایمان آن را تصور می‌کردیم. ما می‌خواهیم مرزهای بازیسازی را جابجا کنیم. هر تصمیمی که در استودیوی ما گرفته می‌شود در مرکز آن خواسته‌های بازیکنان از ما و عشق و علاقه ما به خلق یک اثر به‌یادماندنی قرار خواهد داشت. هدف ما این است که آثار ارزشمندی خلق کنیم، بازی‌هایی که پس از انتشار بازیکنان در رابطه با آن به بحث و گفت و گو بپردازند.

Mat Milizia، یکی دیگر از بنیان‌گذاران استودیوی Frostkeep در این رایطه می‌گوید:

با ساخت اولین عنوان استودیوی Frostkeep، بازی Rend، ما در تلاشیم تا بازیکنانی که به دنیای فانتزی علاقه مند هستند را وارد دنیای فانتزی بازی کنیم تا در آنجا برای بقا بجنگند. ما بسیار خوش‌شانسیم زیرا بیشتر افراد استودیوی ما در طول سابقه کاری خود با استودیوهای بزرگ صنعت بازیسازی همکاری داشته‌اند و تجربه‌های بسیار زیادی در طول این سال‌ها کسب کرده‌اند، از این رو همه ما در تلاشیم تا بهترین استفاده را از تجربیات خود به‌کار گیریم و در ساخت بازی خود قطعا از این پتانسیل استفاده خواهیم کرد.

در بازی Rend بازیبازان ابتدا در یکی از سه فرقه موجود در بازی دسته بندی می‌شوند و سپس وارد دنیای بسیار زیبا و در عین حال بی‌رحم بازی خواهند شد. بازیبازان برای پیروزی در نبردها مجبورند با دیگر یاران خود یک استراتژی معین و حساب شده را طراحی کنند و با استفاده از آن وارد نبرد شوند.

دیگر بنیان‌گذار استودیوی Frostkeep، آقای Jeremy Wood نیز در رابطه با پروژه جدید این استودیو عنوان کرده است:

ما تصمیم داریم یک بازی کامل را خلق کنیم، در واقع عنوانی که هم انتظارات ما را برآورده کند و هم همان چیزی باشد که طرفداران از ما می‌خواهند. ما باید در همان مرحله اولیه عرضه بازی کاری کنیم تا مخاطب جذب عنوان Rend شود، زیرا این دسته از بازیبازان می‌توانند با نظرات و بازخوردهای خود ما را در توسعه بازی برای عرضه نهایی آن کمک کنند. زمانی که بازی در مرحله دسترسی زودهنگام قرار گرفت ما بصورت مرتب محتواهای جدید و سیستم‌های کاربردی را برای بازی عرضه می‌کنیم و بسیار هیجان زده هستیم تا واکنش طرفداران را نسبت به این بازی و دنیای جدید آن مشاهده کنیم.

استودیوی Frostkeep قصد دارد تا بازی Rend را در فصل بهار سال جاری در سیستم دسترسی زودهنگام شبکه استیم قرار دهد. به‌تازگی تصاویر و یک تریلر جدید از بازی توسط تیم سازنده با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته شده است که در قسمت زیر می‌توانید مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Rend معرفی شد - گیمفا
بازی Rend معرفی شد - گیمفا
بازی Rend معرفی شد - گیمفا
بازی Rend معرفی شد - گیمفا
بازی Rend معرفی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازی Rend معرفی شد - گیمفا
بازی Rend معرفی شد - گیمفا