نظر کلیف بلزینسکی در خصوص Gears of War 4 - گیمفا
نظر کلیف بلزینسکی در خصوص Gears of War 4 - گیمفا
نظر کلیف بلزینسکی در خصوص Gears of War 4 - گیمفا
نظر کلیف بلزینسکی در خصوص Gears of War 4 - گیمفا

نظر کلیف بلزینسکی در خصوص Gears of War 4

مهرداد میرشاهی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
نظر کلیف بلزینسکی در خصوص Gears of War 4 - گیمفا

بازی Gears of War 4 نخستین نسخه از این سری محبوب و قدیمی است که شرکت مایکروسافت پس از خرید حق امتیاز آن از شرکت اپیک گیمز (Epic Games) در سال ۲۰۱۴ میلادی، اقدام به توسعه و انتشار آن کرده است. همچنین Gears of War 4 نخستین نسخه‌ی این سری است که کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) در ساخت و توسعه‌ی آن نقشی نداشته است (اگرچه اپیک گیمز در گذشته تصمیم به ساخت نسخه‌ی چهارم آن گرفته بوده است). همینک، کلیف بلزینسکی نظر خود را در خصوص Gears of War 4 اعلام کرده است.

کلیف بلزینسکی در این خصوص بیان داشت:

کاری که (توسعه دهنده‌ی Gears of War، استودیوی The Coalition تحت رهبری راد فرگوسن) کرده است همان چیزی است که مردم می‌خواستند. او (فرگوسن) کاری را کرد که جی.جی آبرامز (J.J. Abrams) با قسمت هفتم سری جنگ ستارگان کرد. من قسمت هفتم را ۵ بار تماشا کردم. من هنوزم نسبت به آن بهت زده و هیجان زده‌ هستم. اما وقتی که بیشتر به آن دقت می‌کنم، می‌فهمم که در آن خیلی ریسک صورت نگرفته است. بنابراین امیدوار هستم که در آینده ریسک بیشتری صورت بگیرد.

بازی Gears of War 4 یکی از عناوین موفق بازار به حساب می‌آید و با تحسین منتقدان و بازیکنان همراه بود. اگرچه هنوز شرکت مایکروسافت از نسخه‌ی جدید این سری رونمایی نکرده است، اما احتمال تحقق چنین امری بسیار بالاست. با این حال، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، چندی پیش از احتمال ساخت و انتشار نسخه‌ای از سری Gears of War خبر داد که برخلاف نسخه‌های قبلی آن در سبک شوتر نباشد. وی در این خصوص چنین بیان داشت:

پرواضح است که ما با تیم خود در خصوص آینده‌ی سری Gears of War صحبت کرده‌ایم. من فکر می‌کنم که راه‌های متعددی برای روایت داستان‌های [جهان این سری]، در سبک‌های مختلف گیم‌پلی، وجود دارد. من فکر می‌کنم که (Gears of War) یک IP بسیار بزرگ است و این IP می‌تواند به طرق مختلف و در سبک‌های مختلف ادامه یابد.

جدیدترین پروژه‌ی در دست ساخت و توسعه‌ی کلیف بلزینسکی، عنوان LawBreakers نام دارد که نسخه‌ی آزمایشی محدود آن این هفته از راه می‌رسد. وی در پاسخ به این پرسش که آیا این عنوان برای کنسول‌های نسل هشتم نیز عرضه خواهد شد بیان کرد که استودیوی Boss Key، توسعه دهنده‌ی این بازی، در حال صحبت با مردم است و از تائید یا تکذیب این مهم امتناع کرد.

من هیچ چیزی را به اندازه‌ی تحقق این مهم دوست ندارم، اما این یک تجارت است. باید صبر کنیم و ببینیم.

وی همچنین در جریان رویداد PAX East که در بوستون در حال برگزاری است در خصوص بازی‌هایی که وی در خلق آن‌ها مشارکت داشته نیز بیان داشت:

ایستادن در غرفه‌ی بزرگ نکسون واقعاً جالب است چراکه نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Bulletstorm درست در کنار ما قرار دارد. در سمت چپ من نیز تصویری از Gears of War 4 قرار دارد. من اینجا هستم. این احساس خوبی است. من دوست دارم که یک IP جدید بسازم.

وی ادامه داد که از نظرات تند و زننده‌ای که پشت سر او گفته می‌شود نیز آگاه است، اما وی در نقطه‌ای قرار دارد که سه IP این صنعت متعلق به اوست و به این موارد اهمیتی نمی‌دهد.

در نهایت، بلزینسکی اعلام کرد که ممکن است LawBreakers آخرین سری‌ای نباشد که وی اقدام به خلق آن می‌کند و احتمالاً در آینده شاهد حضور پررنگ وی در بازار بازی‌های ویدئویی باشیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظر کلیف بلزینسکی در خصوص Gears of War 4 - گیمفا
نظر کلیف بلزینسکی در خصوص Gears of War 4 - گیمفا
نظر کلیف بلزینسکی در خصوص Gears of War 4 - گیمفا
نظر کلیف بلزینسکی در خصوص Gears of War 4 - گیمفا
نظر کلیف بلزینسکی در خصوص Gears of War 4 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • OLDKRATOS گفت:

    ضعیفترین نسخه شماره دار سری بازی های gears of war نسخه ۴ بود که با افت متا از سطح ٩٠ به پایین افت خود گویای همه چیزه
    نسخه ۴ فاقد نوآوری و المنت های جدید به عنوان یک شوتر سوم شخص بود
    متاسفانه gears of war 4 علارقم نظر طرفداراش که بوی تعصب و کودکی از حرفهاشون میباره نتونست هیچ استاندارد جدیدی در آپشن های گرافیک،گیمپلی و داستان سرایی اراعه بده

    • Fight Club گفت:

      والا فعلا که بوی تعصب و کودکی از سخنان گهربار شما میباره…
      میخوای نظرتو بر دیگران دیکته کنی… حداقل بازی رو تجربه کن… مشخصه رو باد و هوا داری فکت میدی … اونم بر حسب متا!!
      ———————————
      gears of war 4 عنوان ازرشمندیه… که اگه یه سری نکات رو رعایت میکرد ..مثل ضعف در چپتر ۱ و۲ بازی. .. قطعا نمرات بالاتری میگرفت
      The Coalition تو اولین تجربش عالی عمل کرد…. منتظر نسخه بعد هستم

      • OLDKRATOS گفت:

        Fight club
        من نسخه ی ۴ روبه صورت multi-screen بازی کردم بچه جان،چیزی که امثال تو در طول عمر گیمینگ حقیرانشون هرگز قادر به تجربش نخواهند بود.

        قرار نیست اینجا فقط از یک بازی تعریف و تمجید بشه،هرکس برداشتی داره و نظرش رو میگه به تو هم ارتباطی نداره

      • ........ گفت:

        راستش نمی دونم چرا ولی بعد از مدتی بازی برام بدجوری تکراری شد. خود کلیف بلزینسکی مخالف ساخت نسخه چهار بودش.
        نظر من این بود که کاش کمی تغییر میکرد. کمی فقط از کاور گیری محض فاصله میگرفت، و المان های جدیدی بهش اضافه میشد. ولی بازم بازی خوبی بودش

      • ........ گفت:

        فرزین جان این داداش شهریارو من از نزدیک میشناسم. این داداشمون شیرین عقله. بخدا شیرین عقله. قبلا باهاش بحث می کردم اما الان بیشتر دلم براش میسوزه. واقعا نیاز به کمک یک متخصص داره. فقط ۵ دقیقه تو تلگرام باهاش حرف بزنی میفهمی که چقدر این ادم با ۳۲ سال سن، مشکل و عقده داره. جدیش نگیر.

    • حالا بزار شماره بعدی انچارتد که نایتی داگ هم نمیسازه ببینیم سازنده هاش چیکار میکنن چه گلی به سر بازی میزنن.
      بنظر من که کوالیشن کار خیلی بزرگی کرد.

    • Eghbal گفت:

      @OLDKRATOS
      دوست خوبم من شخصا به شما پماد سوختگی رو پیشنهاد میکنم! :-/ :no:

    • Deus Ex گفت:

      اوه اوه ببین کی از بازی ایراد گرفته! کسی که به اویل ویتین میگه اشغال. یک بازی ترسناک بقا درجه یک بازی یک داستان قدرتمند

      بتی هم از کوجیما ساخته که! نمیدونه غول این صنعت استاد میکامی هست.میخوره کوجیماتو

      شما همون متال گیرهاتو بازی کن. انقدرم یک چیز نخ نما به اسم متا پتا را وسط نکش

      • devil may cry 3 گفت:

        با اکثر حرفاتون موافقم غیر این قسمت(غول این صنعت استاد میکامی هست.)
        شما چون از اقای میکامی و بازی هاش خوشتون میاد نمیتونید بگید غول صنعت البته منکر این نمیشم که ایشون واقعا جزو بهترین هاست
        هرکی از شخصی خوشش میاد مثلا من خیلی از بازی های اقای بارلوگ و اقای ماکیا خوشم میاد ولی هیچوقت نمیگم که برترین هستند ولی قطعا جزو افراد برتر هستن :yes: :yes: ا

    • Cole Train گفت:

      من نمیدونم منظور شما از نواوری چیه ولی این فرانچایز ایرادی نداره که بخواد نواوریه زیادی بهش اضافه بشه.ما فن های بازی کاملا لذت بردیم از بازی و کماکان مشغول هورد و مولتیه بازی هستیم.شماییم که میای فکت میدی فقط یه استوری باز سدحی هستی.گیرز اصلش توی مولتیشه هرچند استوریشم معرکه بود و یه سطح جدیدی از داستان پردازی رو به سری اورد.بعنوان اولین بازیه یه استودیوی نوپا محشر بود.قطعا شماره ی بعدی بهترم میشه چون پایان بازی دوباره نوید یه ورلدوار رو میده و جوونکای بازی پخته شدن و اماده ی نجات سرا هستن مثه اجیپ قبلی

      • سدحی ؟ :rotfl: :rotfl: :rotfl: این و بدون استوری هیچ وقت سدحی :laugh: نبوده و اگر یک بازی درجه یک مثل اخرین ما رو بازی میکردی هیچ وقت به خودت اجازه نمیدادی به مهم تریم بخش هر گیم و هسته ی یک گیم بگی سدحی . گیرز اف وار ۴ بدون شک بازی خوبیه اما اون طور که انتظارشو میرفت عمل نکرد باور ندازی کان=منتای فن های ایکس رو قبل عرضه ی بازی برو نگاه کن :yes: :yes:

      • ........ گفت:

        داداش من‌حقیقتش استوریشو بازی کردم. اونم نه کامل . تا اونجایی که موتور سواری میکنن. هورد رو یکبار تا راند۹ زدم. اما بنظرم بازی ایرادی نداره. ولی بعد از مدتی خسته کننده میشه. شایدم دارم اشتباهاتی میکنم. اما بنظرم یچیز جدید میخواد این سری که اون حس جادویی شماره یک رو بهم منتقل کنه. شماره یک مثل یه رویا بود برای من. اما شماره چهار کمی برام اکشنش تکرادی بود

  • گیرز۴ خداروشکر وفادار به ریشه ها و سبک همیشگی هست و عنوان شوتینگ کاور گیری ای هست که در این سال ها تمام فن های مایکرو عاشقش هستن اما نکته اینجاست که گیرز۴ ایراداتی داره که راد فرگوسن خیلی راحت میتونسته رفع کنه ولی خب به هر حال نشده و انشاالله در نسخه بعد

    • هرکسی گفت:

      من که نسل٧ ایکس باکس داشتم گیرز بازی کردم فرق العاده بود فوق العاده یادمه یه مرحلش میرفتی تو بدن هیولا هرجاش تیرمیزدی خون میومد
      حالا نسل٨ام یه تریلر دیدم واقعا باحال بود

    • OLDKRATOS گفت:

      عزیز کسی نمیگه gears of war 4 بازیه بدی هست
      Microsoft.xboxone
      به عنوان کسی که بارها نسخه های پیشین رو تموم کردم انتظار چیز های جدیدتر و ایده های بهتری داشتم
      شاید بهترین قسمت gears of war 4 بخش موتور سواریه اون بود
      در ارتباط با اینکه gears of war رو یک شوتر متکی بر کاورگیری خطاب میکنی باید خدمتت عرض کنم الان تمام بازی ها مکانیک کاور گیری دارن عزیز دیگه سال ٢٠٠۶ نیست که کاور گیریه مصنوعیه gears of war که حتی زحمت موشن کپچر و انیمیشن سازیه روان رو هم برای توسعه ی این مکانیک به خودشون ندادن یک ایده ی جدید تلقی بشه
      Gears of war یک بازی در سبک سوم شخص اکشن و در ژانر شوتر هست.
      دیگه نیازی نیست شاخ و برگ اضافه بدی به حرفت

    • ........ گفت:

      محمدرضا! کمی‌بعد از بازی کردنش احساس کردم بازی رنگ و بوی تکرار رو به خودش میگیره. احساس میکنم بازی هنوز تو نسل هفت مونده و باید کمی از اون گیم پلی سنگینش و کاور گیری محض فاصله بگیره. قسمت موتور سواریش خیلی خیلی خوب بود. اما بقیه قسمت هاش بنظرم اکشنش بعد مدتی تکراری می شد. من نشخه جاجمنتم بازی کردم. یجورایی فاصله گرفته بود از اون گیم پلی کاور و شوتینگ. دشمناش جالب تر بودن. اما خوب، گیرز شاید وقتش رسیده که تغییرات باحالی بکنه. اون قسمت موتور سواری خیلی قشنگ بود. اما بنظرم گیرز بهتره یکم تغییر کنه. چون حسم اینه که کاور گیری‌و شوتینگ محض مال دوره اواسط نسل قبله نه الان.

      • علاوه بر موتور سواری اون قسمت بالابر ها هم که یک موسیقی حماسی داشت خیلی عالی بود یا در اکت اخر و قسمت سوار شدن بر ربات ها
        به طور کلی پوریا جان ذات گیرز همین شوتینگ و کاورگیری هست یعنی کاور و شوتینگ حالا اون چیزی که این رو از تکرار در میاره محیط بازی -قسمت های اکشن و …. هست که به نظر من میتونست در گیرز۴ تنوع مراحل بهتر باشه یا مثلا شخصیت پردازی رو وقتی با گروه دلتا در ۳ گانه قبل VS کنی خب خیلی فاجعه هست اما نکات مثبت عالی ای هم داره در کل به عنوان تجربه اول کوالیشن و خلق یک داستان جدید به نظرم خوب بود اما ایراداتی هم داره :yes: :yes:

  • GAMER HUNTER گفت:

    تفاوت یه بازی خیلی خوب با یه شاهکار رو میشه با مقایسه نسخه ۴ و ۳ گیرز متوجه شد :smug: 😉

  • mansourrrr گفت:

    واقعا استاده بزرگیه گیرز ۱ ۲۰۰۶ که اومد دنیارو لرزوند :inlove:

  • این بشر هر فصل سال همین لباس تنشه

  • Alireza11111 گفت:

    یعنی هر چقدر از علاقه ام به این بازی وبلزینسکی بگم کم گفته ام.عاشق این بازیم و اگر گرالت نبود مارکوس برام بیاد موندنی ترین شخصیت بازی ها بود.بلزینسکی با سه گانه ی اول یک تعریف جدید از شوتر سوم شخص به دنیا معرفی کرد که تو شماره ی چهارم هم به بهترین شکل پیاده شد فقط شماره ی ۴یک مشکل داشت اونم شخصیت پردازی بود که اصلا قابل مقایسه با شخصیت های سه گانه اول نبودند که باعث میشد جذابیت داستان هم خیلی کم بشه.امیدوارم شماره های بعدی هم موفق ظاهر بشن.

نظر کلیف بلزینسکی در خصوص Gears of War 4 - گیمفا