بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به سرویس PlayStation Now راه می‌یابند - گیمفا
بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به سرویس PlayStation Now راه می‌یابند - گیمفا
بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به سرویس PlayStation Now راه می‌یابند - گیمفا
بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به سرویس PlayStation Now راه می‌یابند - گیمفا

بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به سرویس PlayStation Now راه می‌یابند

شایان مددی
۱۲:۲۰ ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به سرویس PlayStation Now راه می‌یابند - گیمفا

سونی اعلام کرده است که به‌زودی، مجموعه‌ی بازی‌های سرویس PlayStation Now را با بازی‌های پلی‌استیشن ۴ بیش از پیش گسترش می‌دهد.

به‌زودی، مشترکین PlayStation Now برروی پلی‌اسیتشن ۴ و رایانه‌های شخصی، علاوه بر تعداد بسیاری از بازی‌های پلی‌استیشن ۳، به عناوین کنسول نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ دسترسی می‌یابند. البته لازم به ذکر است که برای کسب این دسترسی، نباید اشتراک ویژه خریداری کنید بلکه با اشتراک معمولی نیز می‌توانید از بازی‌های متنوع پلی‌استیشن ۴ لذت ببرید.

با این حال، هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که چه عناوینی از پلی‌استیشن ۴ به PlayStation Now اضافه می‌شوند ولی به نظر می‌رسد که بازی‌هایی قدیمی یا کوچک باشند.

قبل از اینکه بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به‌صورت عمومی برروی PlayStation Now قرار گیرند، طی چند هفته‌ی آینده به‌صورت امتحانی در دسترس برخی از مشترکین منتخب این سرویس قرار می‌گیرند که به آن‌ها از طریق ایمیل‌شان اعلام می‌شود.

سرویس PlayStation Now بر اساس فناوری Coud Streaming ساخته شده و این بدین معنی است که شما بازی‌هایتان را به جای دانلود، برروی آن استریم می‌کنید. برای عضویت در این سرویس، باید مبلغ ۱۹٫۹۹ دلار آمریکا را به‌صورت ماهانه پرداخت کنید تا به حدود ۵۰۰ بازی مختلف دسترسی یابید. طبق صحبت‌های اخیر سونی، از ماه اوت سال جاری، خدمات این سرویس برروی پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی متمرکز می‌شود و پشتیبانی از پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ویتا و بقیه‌ی دستگاه‌ها قطع می‌گردد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به سرویس PlayStation Now راه می‌یابند - گیمفا
بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به سرویس PlayStation Now راه می‌یابند - گیمفا
بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به سرویس PlayStation Now راه می‌یابند - گیمفا
بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به سرویس PlayStation Now راه می‌یابند - گیمفا
بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به سرویس PlayStation Now راه می‌یابند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • HannaH گفت:

    پس سونى هم تصمیم گرفت ایده استریم کردنش رو توسعه بده. بامزه است که این سرویس رو ما نداریم. حدس من اینه که یکسرى اپراتورها براى این سرویس اینترنت بدون متره مى دن. مثلا براى شش ماه. دستکم اینجا که هر اپراتورى با یک شبکه استریم قرار داد داره. مثلا من روى تلفن ام شش ماه سرویس رایگان یک شرکت رو داشتم و براش هزینه اینترنت گوشى رو نمى دادم. در صورتى که این سرویس از اینترنت غیر متره استفاده نکنه هزینه اش سرسام آور و در واقع غیر قابل پرداخت مى شه.

    • Vito Scaletta گفت:

      به غیر از هزینش مشکل بزرگ اینه که برای عضویت یا حتی امحان رایگانش باید کردیت کارت ثبت کنی تو ایران که به دلیل تحریم کردیت کارت هیچ بانکی نمیده (در حالی که حتی تو افغانستان هم میشه کردیت کارت گرفت!) اگرم از کشور دیگه کردیت کارت بگیری میفهمه ایرانی هستی و ویزا کارتت و حساب بانکیت به f***k میره مثلا من یه ویزا کارت از جمهوری آذربایجان گرفتم ولی باید همیشه از چیز پی ان استفاده کنم

  • mahdi m77 گفت:

    با اینترنت قیقاش اینجا این سرویس تقریبا الکیه. :laugh:

  • به به خبر بسیار خوبی هست اول بازی های ps3 امد و الان هم ps4 خب با اینکه سرویس پر دردسری هست ولی در اینده با بهبود نت ایران خیلی هم دردسر نخواهد داشت و الان هم فکر میکنم با ۴G ایرانسل بشه استفاده کرد در نهایت خبر خوبی بود و مشخص هست سونی هم بازار PCگیمینگ رو از دست نمیده

    • Dante76 گفت:

      الان تو کشور های خارج که اینترنت پر سرعت دارند با کلی مشکل بر میخورند مثلاً بازی Uncharted drake’s fortune که سال ۲۰۰۷ اومد رو یکی داشت بازی میکرد و مثلاً دکمه x برای پرش رو میزد و نیتن دریک ۲ ثاتیه دیر تر میپرید یا نشونه میگرفت و نیتن دیر تر نشونه میگرفت… ( این ویدئو تو یک ویدئو واچ موجو به نام ps4 vs xbox one و قسمت backwards compatibility بود و واچ موجو گفت این سیستم بدترین اتفاق تو گیمینگ بعد از عرضه بازی et بود!)
      و واقعاً هم سیستم مضخرفی هست اگه بخوام صادقانه حرف بزنم…

      • واقعا ارشیا جان اگر این سیستم این قدر مشکل داره که حتی خارج از کشور هم باهاش مشکل دارن خب سونی چرا فکری براش نمیکنه دیگه حالا کشور ما رو بگی یه چیزی ولی اگه طرف توی اروپا هم باهاش مشکل داره که خب سونی بهتره کلا سرورهاش رو قطع کنه ولی الان به نظر من اگر این سرویس این قدر مشکل میداشت سونی بازی های PS4 رو بهش اضافه نمیکرد به نظر من ازش استقبال شده که تا الان ادامه دادش

        • Dante76 گفت:

          شاید این حرفی که شما هم میزنید درست باشه…
          نمیدونم ولی تا اونجایی که از مقاله ها رو خوندم اینترنت پر سرعت یکی از مشکلات این سیستم است…
          و این هم بگم این سرویس باعث نمیشه بازی ها از انحصار در بیایند و مثلا سرچ کنیم پلتفرم های the last of us فقط پلی استیشن ۳ رو میاره و تا وقتی که سازنده ها بازی رو پورت نکنند برای pc از انحصار کنسول خارج نمیشه…
          مثل این میمونه که چون red dead redemption روی ps now هست پس دیگه انحصاری کنسول ها نیست و pc گیمر ها دیگه ناراحت این نیستند که red dead فقط برای کنسول ها عرضه شده…که این حرف کاملاً اشتباه است…
          چون راکستار این بازی رو رو pc پورت نکرده و هنوز هم فقط انحصاری کنسول ها است…

      • HannaH گفت:

        من این سرویس رو امتحان نکردم (استرالیا نداره این سرویس رو) ولى سیستم اشتراک گذارى رو امتحان کردم تا بازى Dying light رو روى کنسول دوستم توى بریتانیا امتحان کنم. مشکل سرعت و لگ اصلا نداشت و به راحتى باهاش بیشتر از ٢٠ دقیقه بازى کردم. بسیار خوب و لذت بخش بود تا وقتى آخر ماه قبض اینترنت اومد و دیدم اگر بازى رو بدون تخفیف از هرجایى مى خریدم برام ارزان تر در مى یومد. این سرویس ها صرفاً وقتى قابل استفاده هستن که یا اینترنت نامحدود داشته باشى (که روى سرعت هاى بالا هنوز کسى نمى فروشه) یا اپراتورت با سونى قرارداد داشته باشه.
        اینجا ودافون با سونى قرار داد داره و براى بازى آنلاین حجم اینترنت کم نمى کنه، ولى این سرویس هم موجود نیست.

    • DFSHINNOK7 گفت:

      بله با ۴G بطور کلی میشه استفاده کرد اما از همون روزهای اول سونی تاکید کرده بود که کانکشن کابلی بهترین روش برای هر چه کمتر شدن Input latency ـه. در نتیجه بهترین راه همون DSL بصورت Hard-wire هست.

    • Inside1990 گفت:

      محمد رضا دادا با ایرانسل اصلا وارد نمیشه امتحان کردم تازه اینترنت با ثبات میخواد که نوسان نداشته باشه که تو ایران محاله…ویدئو دیدم طرف با سرعت دانلود ۳۰مگ در ثانیه بدون کاهش سرعت لگ داشت(تصویر پرش داشت) در واقع غیر از اینترنت مضخرف اینجا یه مشکل دیگه هم هست اونم اینه که حتی واسه ثبت نام هفت روز رایگان psnow هم باید کردیت کارت داشته باشی که خب با توجه به تحریم ها غیر ممکنه تازه به خاطر تحریم باید با vpn رفت که این باز خودش….!

  • Gameresaade گفت:

    به نظرم آوردن بازیای پی اس ۴ جواب به سیستم تازه معرفی شده ی ایکس باکسه
    ولی جواب ضعیفیه …. هم گرون تره ، هم استریم کردن خیلی به نت وابسته تره

  • زکی خیال باطل بشین تا انچارتد و هورایزن بیاد :yes: :yes:

  • Hunt Showdown گفت:

    اجرای Demons Souls بر روی pc…………
    روز به روز شبیه ساز RPCS3 که یک شبیه سازی اجرای بازی های PS3 روی PC است,تکمیل و تکمیل تر می شود.دیروز هم طی ویدیو ای که تیم سازنده شبیه ساز منتشر کرد,شاهد اجرا بازی Demon’s Souls بر روی این شبیه ساز هستیم.
    طبق گفته تیم سازنده بازی بر روی افکت های ویژه fog, motion blur, bloom, particle effects و …,به درستی اجرا شده است ولی بر روی برخی جاهای بازی,بازی با افت فریم زیر ۱۰ روبه رو می شود.تیم سازنده قول داده است که به زودی,این مشکل را برطرف کند و در ورژن بعدی شاهد فریم ثابت ۳۰ باشیم

  • امسال عید رو با ایول هفت سرگرمم اصلا بازی های سونی از سرمون زیادی هم هست

  • _Aiden_ گفت:

    اولا ماهیانه بیست دلار اشتراک باید به سونی پرداخت کنن کسایی که میخوان استفاده کنن.

    دوما این بازیا پورت نمیشن روی پی سی!!!از مرکز با همون مشخصات گرافیکی بدون هیچ ارتقایی روی پی سی اجرا میشه اونم نه با موس و کیبورد بلکه شما باید زحمت بکشی یه دوال شوک هم بخری برای پی سی…

    انحصاری های جدید هم بعید میدونم بزنه…احتمالا میره روی بازی های انحصاری اول نسل مثل اینفیمس و درایوکلاب نهایتا!!
    با فاصله دو سه سال عقبتر احتمالا عرضه میکنه روی این سرویس.
    مورد بعدیم این که این سرویس تو ایران غیر ممکنه!!!دانلود نمیتونیم بکنیم استریم کنیم؟؟؟؟با هزینه های گزاف ایران اونم!!!

بازی‌های پلی‌استیشن ۴ به سرویس PlayStation Now راه می‌یابند - گیمفا