جزئیات اجرایی جدیدی از Thumper در نینتندو سوییچ مشخص شد
اخیراً جزئیات جدیدی از نسخهی نینتندو سوییچ بازی Thumper منتشر شده است. این بازی یک عنوان با ریتم بسیار سریع است که توسط Drool توسعه یافته و در روز پنجشنبه ۲۲ مهر ماه (۱۳ اکتبر ۲۰۱۶ میلادی) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ (با پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلیاستیشن وی آر) و رایانههای شخصی منتشر شده است. Drool اخیراً به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Thumper بر روی نینتندو سوییچ از ویژگی HD Rumble برای کنترلرهای جوی-کان (Joy-Con) پشتیبانی نخواهد کرد؛ اما با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد.
همانطور که احتمالاً مطلع هستید چندی پیش فهرستی از بازیهای مستقلی که برای جدیدترین کنسول نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ، عرضه خواهد شد، منتشر شد. یکی از آنها بازی مستقل Thumper است که به تازگی جزئیات جدیدی از این منتشر شده است. این بازی که توسط بخشی از شرکت Drool توسعه یافته از طریق اکانت توییتر این شرکت برای عرضه بر روی نینتندو سوییچ تائید شد. این عنوان ابتدا در پائیز سال گذشته میلادی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن وی آر و رایانههای شخصی منتشر شد.
در جریان یک پرسش و پاسخ بین طرفداران و استودیوی توسعه دهندهی این بازی، استودیوی مذکور تائید کرد که این بازی از ویژگی HD Rumble پشتیبانی نخواهد کرد اما با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد. این بازی هنوز تاریخ عرضهی مشخصی ندارد اما اعلام شده که در بهار سال جاری میلادی شاهد انتشار آن برای نینتندو سوییچ خواهیم بود.
بازی Thumper عنوانی بسیار عجیب و غریب است که در آن کنترل یک سوسک را در یک گیمپلی بسیار تند و سریع بر عهده میگیریم. نسخهی نینتندو سوییچ این بازی برخلاف پلیاستیشن ۴، از واقعیت مجازی پشتیبانی نخواهد کرد؛ طبق شایعاتی که چندی پیش شاهد انتشار آنها بودیم، احتمالاً این مهم روزی محقق خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات