احتمال عرضهی Bloodstained: Ritual of the Night برای نینتندو سوییچ در سال جاری میلادی
بخش اروپای شرکت نینتندو اخیراً اقدام به ارسال خبرنامهای کرده است که بر طبق آن مطلع شدیم که بیش از ۶۰ بازی مستقل قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه گردد؛ نکتهی جالب اما حضور لوگوی بازی Bloodstained: Ritual of the Night در تصویر منتشر شده از این بازیهای مستقل است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
با توجه به اطلاع رسانیهای اخیر پیرامون کنسول تازه وارد نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ، مطلع شدیم که بازی مورد انتظار Bloodstained: Ritual of the Night نیز قرار است برای این کنسول عرضه گردد. این بازی جزو شش بازی مستقل سطح بالاست که قرار است برای جدیدترین کنسول شرکت نینتندو عرضه گردد. در بیانیهی رسمی اخیر بخش اروپای شرکت نینتندو، تصویری از بازیهای مستقلی که قرار است برای این کنسول ترکیبی عرضه گردد منتشر شده است که لوگوی بازی Bloodstained: Ritual of the Night نیز در این تصویر قرار دارد.
در تصویر منتشر شده شاهد لوگوی بازیهای مستقلی هستیم که قرار است در سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه گردند. نکتهی جالب اما این است که بازی Bloodstained: Ritual of the Night قرار است در نیمهی نخست سال ۲۰۱۸ میلادی روانهی بازار گردد. بنابراین یا روند توسعهی این بازی با سرعت بیشتری پیگیری میشود یا از سوی دیگر احتمالاً این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ زودتر از دیگر پلتفرمهای مقصدش عرضه گردد.
بازی Bloodstained: Ritual of the Night، نسخهای معنوی از سری بازیهای کلاسیک و مشهور Castlevania است که توسط کوجی ایگاراشی (Koji Igarashi)، کارگردان سری حماسی و خونآشامی ذکر شده، توسعه مییابد.
بازی Bloodstained: Ritual of the Night که در حال حاضر در مرحلهی ساخت و توسعه قرار دارد، قرار است در نیمهی نخست سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان، نینتندو سوییچ و رایانههای شخصی عرضه گردد. چندی پیش مطلع شدیم که ساخت نسخهی Wii U این بازی لغو شد؛ پس از تاخیر عرضهی این بازی تا سال ۲۰۱۸، توسعه دهندگان آن تصمیم به توسعهی نسخهی نینتندو سوییچ به جای نسخهی Wii U آن گرفتند و قرار است شاهد ویژگیهای جدیدی در آن باشیم.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات