تماشاخانه شماره #۹۱ | قوی ترین اسنایپ دنیا! - گیمفا
تماشاخانه شماره #۹۱ | قوی ترین اسنایپ دنیا! - گیمفا
تماشاخانه شماره #۹۱ | قوی ترین اسنایپ دنیا! - گیمفا
تماشاخانه شماره #۹۱ | قوی ترین اسنایپ دنیا! - گیمفا

تماشاخانه شماره #۹۱ | قوی ترین اسنایپ دنیا!

اشکان عالی خانی
۰۷:۰۰ ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
تماشاخانه شماره #۹۱ | قوی ترین اسنایپ دنیا! - گیمفا

سلام و عرض ادب خدمت شما کاربران گرامی و گیمفایی‌های عزیز! امیدوارم هفته خوب و موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته باشید و پر انرژی بوده باشید. اما اگر به یک انرژی درمانی قوی و موثر احتیاج دارید، با قسمتی دیگر از سری محبوب تماشاخانه همراه باشید. با ویدیوهای زیبا و به شدت سرگرم کننده‌ای خدمت شما آمده‌ایم. با ما همراه باشید.

بازی‌های چند نفره ساخته شده اند تا آن‌ها را به همراه دوستان و آشنایانتان بازی کنید و از سرگرمی به وجود آمده لذت ببرید. بازی کردن بازی‌های آنلاین چند نفره علاوه بر حس رقابت، پر است از خنده، شادی و تفریح که می‌تواند خستگی شما را پس از یک روز خسته کننده به در کند. اما خانم‌ها و آقایان، Conan O’Brien اهمیتی نمی‌دهد که بازی چند نفره است یا تک نفره، شوخ و بدون خشونت است یا پر از خون و صحنه‌های نامناسب، زیرا او در هر صورت شما را می‌خنداند. بنابر درخواست کاربران، در این هفته از تماشاخانه با یک قسمت جدید از سری محبوب Clueless Gamer در خدمت شما هستیم. برنامه جذابی که Conan در آن با اشخاص مشهوری به تجربه‌ بازی‌های ویدیویی مختلف می‌پردازد و از آن جایی که حس شوخ طبعی و تکه پرانی‌اش فوق‌العاده بالا است، بینندگان (یا حتی میهمانان) را به وجد می‌آورد. در این قسمت از Clueless Gamer، کنان با مهمان خود، بازی تازه عرضه شده For Honor را بازی می‌کند که مانند دیگر قسمت‌های سری، خنده دار و دیدنی است. این قسمت از Clueless Gamer را ببینید تا حال و هوای سامورایی – وایکینگی شما تکمیل شود. شما می‌توانید قسمت جدید Clueless Gamer را در زیر تماشا و دانلود نمایید:

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

همیشه در پس شخصیت‌های یک بازی، بازیگران و صداگذاران آن قرار دارند و در واقع آن‌ها (و البته بقیه عوامل) هستند که باعث می‌شوند آن شخصیت به خصوص نزد بازی‌بازان محبوب و دوست داشتنی شود. آشنایی با بازیگران بازی‌های ویدیویی نه تنها باعث می‌شود درک بهتری از شخصیت مورد نظر داشته باشیم، بلکه باعث می‌شود کارنامه بازیگر را نیز بدانیم و از میزان تجربه او آگاه باشیم. در این قسمت از تماشاخانه، قسمتی جدید از سری Characters and Voice Actors را برای شما آماده کرده‌ایم که امیدوارم مورد پسند واقع شود. در این قسمت به سراغ بازی Dragon Ball Xenoverse رفته‌ایم تا با بازیگران انگلیسی این بازی محبوب ژاپنی آشنا شوید. شما می‌توانید این ویدیو را در زیر تماشا و دانلود نمایید:

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

آقا قبل این که شروع کنیم شوخی و خنده رو با بازی‌های مختلف، باید بگم که حال گوینده صدا قشنگ برنامه Highlight Reel خیلی خوش نیست و یه جورایی این هفته رو برامون ناراحت کننده و تلخ کرد. از اونجایی که کلا تو هایلایت همه میزنن تو سر و کله هم و بساط شوخی همیشه پهنه، من اول فکر کردم همه این ماجراها شوخیه اما دیدم واقعا آقای گوینده بدجوری مریض شده؛ اما خب خیلی روحیه خوبی داشته که با این حالش باز هم اومده و گویندگی کرده. دعا کنید سریع تر خوب بشه 🙂

یکی از بدبختی‌های ما با سازنده‌های بازی‌هایی مثل NiOh یا دارک سولز اینه که اعضای محترم میان یک سری غولآخر بزرگ و نره غول رو قرار میدن تو محیط‌های کوچیک و پر از ناصافی… یعنی شما تو NiOh نمیتونی دو دیقه درست تمرکز کنی و جدا از حملات اون نره غول، باید مواظب باشی از یه لبه نیفتی بمیری یا مثلا تو آب غرق نشی!!! گرفتاری شدیما!!! قسمت ۲۷۹ سری Highlight Reel رو از دست ندید (دعا کنید برای گوینده بیچاره:(

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

دیگه اینجوریش رو ندیده بودیم… داریم مگه اصلا؟ آقا دیده بودیم گلوله اسنایپ از دیوار رد بشه، از کوه رد بشه، درخت رو بندازه، یکی رو شوت کنه و… اما دیگه ندیده بودیم گلوله اسنایپ باعث ترکیدن همه چی بشه… یکی از بازی‌بازان خوش شانس‌ (یا بدشانس) در حال بازی کردن Watch Dogs 2 بوده که یهو میفهمه اسنایپش همه چی رو مثل بادکنک میترکونه و از همین باگ استفاده می‌کنه و تو شهر میچرخه و همه چی و همه کس رو به باد فنا می‌ده… اینجاست که نه تنها می‌تونیم لقب خفن ترین اسنایپ دنیا رو به این اسلحه بدیم، بلکه به احترامش، اسم تماشاخانه این هفته رو هم همین گذاشتیم (از شما چه پنهون، کلاهمون رو هم برداشتیم به احترامش!)

اگه تا حالا فکر‌های بد و نامناسبی در مورد ساختن بازی از روی فیلم‌ها وجود داشت و بازی‌سازها تو این مورد شک و تردید داشتن، با این باگ بازی Hannah Montana: The Movie همه چی تموم شد… من که حرفی نمی‌زنم دربارش، خودتون ببینید! (دعا کردید یا نه؟:) Highlight Reel شماره ۲۸۰ رو از دست ندید به هیچ وجه:

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

Sleeping Dogs یکی از بازی‌های خوب و موفق در نسل گذشته بازی‌های ویدیویی بود که با ارایه یک گیم‌پلی استاندارد و گهگاه، خلاقانه، در کشور هنگ کنگ، توانست نظر بازی‌بازان را تا حد زیادی به خود جلب کند. یکی از نقاط قوت این بازی مبارزات خشن و دفاع و بدل آن بود که با توجه به حال و هوای دنیای بازی، کاملا با آن جور درآمده بود. این هفته نیز با یک لایو اکشن دیگر در خدمت شما هستیم. در این هفته به سراغ لایو اکشن Fan Made بازی Sleeping Dogs رفته‌ایم و آن را برای شما آماده کردیم. شما می‌توانید این لایو اکشن زیبا را در زیر تماشا و دانلود نمایید:

دانلود ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۷۲۰p

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

امیدوارم از تماشاخانه شماره ۹۱ خوشتان آمده باشد و از آن لذت برده باشید. حتما و حتما نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود (در خصوص هر بخش) را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. تا هفته آینده، بدرود!

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تماشاخانه شماره #۹۱ | قوی ترین اسنایپ دنیا! - گیمفا
تماشاخانه شماره #۹۱ | قوی ترین اسنایپ دنیا! - گیمفا
تماشاخانه شماره #۹۱ | قوی ترین اسنایپ دنیا! - گیمفا
تماشاخانه شماره #۹۱ | قوی ترین اسنایپ دنیا! - گیمفا
تماشاخانه شماره #۹۱ | قوی ترین اسنایپ دنیا! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ASSADullah گفت:

    سلام ممنون داش اشکان.
    ویدیو ها جالب بودن.
    انشاالله حال این آقا هم زود خوب میشه. :pray: 🙂

  • Amirooo گفت:

    عجب لایو اکشنی بود.ایول.صحنه آخرش خیلی باحال بود.دمتون گرم :yes:

  • Hamed72 گفت:

    چندوقته احساس میکنم ک بازیها دیگه برام مثل گذشته جذابیت خاصی ندارن.قبلا اینطور نبود مثلا وقتی فیفا یا پس ورژن جدیدش میومد یا رزیدنت اویل جدید یا خیلی بازیهای دیگه با کله میرفتم میگرفتم بازیهارو.حقیقتا تا کی باید بکشیم،تسخیر کنیم،از بین ببریم و ب اهدافمون برسیم؟؟؟دیگه ایده ها ته کشیدن.همه بازیها از فرمول قدیمی استفاده میکنن و گرافیک رو پر زرق و برق نشون میدن و با داستان الکی گول میزنن.در بین اینا چند تا استثنا وجود داره ولی با این وضعیت فکر کنم امسال سال آخر گیمریم هست.باید برم وارد دنیای واقعی بشم چون دیگه چیزی از بازیها عایدم نمیشه. :-(( :-(( :-((

    • Erfan Critik گفت:

      من به شما بازی های ۲D رو پیشنهاد می کنم 😀 😀
      مثال مناسب Party Hard
      به نظر من بعضی موقع ها بازی های کوچیک و ساده هستن که لذت بخش هستن وقتی که کاملا از بازی های جدید و بزرگ سیر میشی.من یه مدت پیش دقیقا تو همین وضعیتی بودم که می گفتی بازی های کوچیک مثلهمین party hard یا happy room یا .. باعث شدن یه تنوع ایجاد شه

    • Iron Maiden گفت:

      وقتی چیزی بسمت تکامل میره در یک دوره درجا میزنه و تکرار میکنه و کم کم معنا درش از بین میره. بعد دوباره سیستم پست مدرن میشه و گیمرا به بازیهای قدیمیتر دوباره برمیگردند و مرحله بعد جاییه که یک تکنولوژی جدید رخ بده تا دوباره دنیای گیم رو تغییر بده. همه گیر شدن وی ار یا قدرتمند شدن سخت افزار ها و… میتونه این تغیرو بده .. ولی ما هنوز در همون دوره افولیم چه در گیم چه در سینما چه در موزیک. شاید یه زمانی دنیای قارچ خور برای بازیباز بزرگتر از gtaV بود چون یک نواوری بود و قبلش همچین چیزی نبود

      • Hamed72 گفت:

        دقیقا همینی هست ک میگی Iron Maiden. :yes: :yes: :yes:
        ی زمانی بازیهایی مثل قارچ خور،شورش در شهر،اویل و خیلی بازیهای دیگه حرف اول رو در سبک خودشون میزدن.رفته رفته بازیهای دیگه از این سری تقلید کردن و دنیاهای دیگه ای ساختن اما تکرار مکررات واقعا ضربه زده ب روح این صنعت.با اضافه شدن وی آر کم کم باید شاهد ایده های جدید باشیم

    • مشکل از بازی هاست منم این طور شدم بزار گاد ۴ و لست و رددد و انچارتد جدیده بیان تا دوباره بازی ها جون بگیرن . هوریزون اومد بازیش کن شاید حس تکراری بودن نکردی

      • گیمینگ با اینا جون نمی‌گیره .
        به نواوری نیاز داریم یه گیم پلی خاص و جدید مث چیزی که کوجیما برا death stranding قول داده و یا یه چیزی مث portal که fps ای بود که توش حتی یک گلوله هم شلیک نمی شد !
        یا یه مولتی با گیم پلی اعتیاد آور و نوآورانه مث Overwatch .
        دلم برا نسل هفت بدجور تنگ شده :-((

    • دقیقا یکی از مهم ترین مسئله بازی های کامپیوتری رو گفتی درست میگی این اتفاق بخاطر گیم پلی ساده و داستان ابکی ای که شرکت ها درست میکنن بعضی از بازی ها که کلا داستان رو بی خیال میشن مثل overwatch. پیشنهاد می کنم یه سر به بهترین بازی ها از نظر نمره نگاه کن اون هایی که بازی نکردی رو بازی کن.

      • من خودم برام مهم ترین چیز داستانه برا همین عاشق فرنچایز BioShock هستم ، ولی با این وجود داستان هیچوقت برام معیار انتخاب بازی نبوده ، شاید تو انتخابم تاثیر بزاره یا لذتی که از یه بازی می برم رو بیشتر کنه ولی بازم هیچوقت نشده که سر موضوع اینکه فلان بازی داستان نداره سراغش نرم .
        عنوان های زیادی هستن که با وجود نداشتن داستان درست حسابی زمان خودشون انقلابی بودن مث Doom یا metroid prime یا Overwatch و …
        البته اورواچ داستان داره منتها مث اکثر بازی های بلیزارد توی کامیک بوک ها و انیمیشن ها روایت می شه نه بازی ها .

    • به نظر من وارد دنیای واقعی بشو روزی یه بار تو محلتون درگیری بوجود بیار دعوا کن از سوپری محلتون دزدی کن شاید دوباره مثل قدیم حال کردی :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Y PS گفت:

    خسته نباشید عالی بود :yes: امیدوارم حال گوینده بخش Highlight Reel هرچه زودتر خوب بشه

  • mq2015 گفت:

    دوستان سه بازی madmax just cause3 با شرلوک جدیده کرک شدن CPY :inlove: :inlove: :inlove:

  • LOVE VS HATE گفت:

    خیلی ممنون.لایو اکشن بسیار زیبا بود :yes: :-)) اگه میشه از این به بعد از ویدئو های واچ موجو(watch mojo)هم قرار بدین:))

  • انشاالله حال دوبلور هایلایت خوب بشه

  • malid گفت:

    سلام و خسته نباشی به همه .اسم زومجی آوردید لازم شد بگم که‌ اوایل در زومجی که‌ کاربر کم داشت خیلی خوب بود اخبار روز سریع پوشش می دادند ، هر سوالی می پرسیدی سریع جواب می دادند و … ولی الان که‌ یکم کاربران زیاد شده دیگه مثل قدیم نیستند و خبرهایی که‌ تاریخ مصرف ان گذشته می گذارند و جواب آدم نمی دن و برنامه هاشون بدون هیچ سلامی یا بسم ا.. شروع می کنن . امید وارم شما این روند را در پیش نگیرید و هر روز قویتر از روز قبل ادامه بدید.
    انشاء ا.. حال دوستتون و همه ی مریض ها هر چه زودتر خوب بشه

  • mojy_star گفت:

    واقعا این بخش دیگه خیلی کامل و عالی شده. واقعا خسته نباشید . :rose:
    لایو اکشن خیلی خیلی عالی بود . وویس اکتور هم مثل همیشه جذاب . های لایت هم که دیگه حرف نداره

تماشاخانه شماره #۹۱ | قوی ترین اسنایپ دنیا! - گیمفا